Audi A1
AD MOB

Audi A1
Akční ceny ceník automobilů značky Audi
//www.audi.cz/
Roky produkce 2010-now
Technická data:
- Předchůdce Audi 50
- Třída Supermini
- Karoserie 3-door hatchback
- Koncepce FF
- Platforma Volkswagen Group PQ25
- Motor 1.2 L až 1.6 L 77 kW
- Převodovka 5-6 rychlosti manual, 7-rychlosti S tronic, 1- automatika
- Rozvor 2,469 mm
- Délka 3,954 mm
- Šířka 1,740 mm
- Výška 1,416 mm
- Objem zavazadlového prostoru: 270/920 l se sklopenými sedačkami
- Hmotnost pohotovostní 1040-1140 kg
- Designer Stefan Sielaff
Audi A1 - recenze - video
Oficiální stránky: www.audi.cz
350LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)

Volkswagen Transporter
Technická data:
- Třída Van, minibus
- Motor 4 válce – boxer 1131 až 1493 cm3 – 18,4 až 32,3 kW
- Převodovka 4 rychlosti, manualní
- Rozvor
- Délka 4280/4290
- Šířka 1750/1800
- Výška 1920 mm
- Nádrž 40 litrů
- Rychlost až 110 km/h
- Hmotnost až 1140 kg
Volkswagen Transporter - video

Audi A3
Akční ceny ceník automobilů značky Audi
//www.audi.cz/
Roky produkce 1996-now
Technická data:
- Pohotovostní hmotnost 1330 (1345) kg
- Spotřeba kombinovaná [l/100 km] 5,7 (5,3)
- Délka 4238 mm (třídvéřový model), 4292 mm (pětidvéřový model)
- Šířka 1765 mm
- Výška 1421 mm
Objem zavazadlového prostoru
Pohon předních kol: 350/1080 l
Pohon quattro: 281/1011 l
druhá hodnota při sklopených zadních opěradlech
Audi A3 - video
Oficiální stránky: www.audi.cz
- obě vozidla musí být řádně osvětlena dle vyhlášky
- vlečené vozidlo musí být viditelně vzadu označeno červeným výstražným trojúhelníkem
- vlečené vozidlo musí mít v dobrém (předepsaném) stavu řízení a brzdy
- lano musí být uprostřed označeno červeným praporkem nebo štítkem o rozměrech nejméně 30 x 30 cm
- lano na vlečení je lepší pokud je zakončeno karabinami pro připojení
- lano se připojuje k místům určených k tomu výrobcem
- domluvte si předem signály pro brzdění, zastavení, rozjetí atd.
- při rozjíždění například na rovině potlačte vlastní silou tažné vozidlo až dojde k napnutí lana
- snažte se aby lano bylo stále napnuté (cukáním rozkmitáte soupravu a může dojít k poškození vozidel, nebo jejich srážce)
- z kopce a na rovině brzdí především vlečené vozidlo a tím zajistí napnutí lana (jakoby jste spouštěli kbelík na provaze, pokud se ten někde zachytí a pak náhle uvolní, tak provázek přetrhne atd. )
- mezi taženým a tažným vozidlem musí být v případě tažení lanem vzdálenost nejméně 2,5 metru a nejvíce 6 metrů
- maximální rychlost při tažení vozidla lanem, nebo na tyči nesmí překročit 60 km/hod (pokud není stanoveno jinak)
Novinky o pravidlech silničního provozu čtěte na stránkách ministerstva dopravy:
//etesty.mdcr.cz/
- vlečené vozidlo musí být viditelně vzadu označeno červeným výstražným trojúhelníkem
- vlečené vozidlo musí mít v dobrém (předepsaném) stavu řízení a brzdy
- lano musí být uprostřed označeno červeným praporkem nebo štítkem o rozměrech nejméně 30 x 30 cm
- lano na vlečení je lepší pokud je zakončeno karabinami pro připojení
- lano se připojuje k místům určených k tomu výrobcem
- domluvte si předem signály pro brzdění, zastavení, rozjetí atd.
- při rozjíždění například na rovině potlačte vlastní silou tažné vozidlo až dojde k napnutí lana
- snažte se aby lano bylo stále napnuté (cukáním rozkmitáte soupravu a může dojít k poškození vozidel, nebo jejich srážce)
- z kopce a na rovině brzdí především vlečené vozidlo a tím zajistí napnutí lana (jakoby jste spouštěli kbelík na provaze, pokud se ten někde zachytí a pak náhle uvolní, tak provázek přetrhne atd. )
- mezi taženým a tažným vozidlem musí být v případě tažení lanem vzdálenost nejméně 2,5 metru a nejvíce 6 metrů
- maximální rychlost při tažení vozidla lanem, nebo na tyči nesmí překročit 60 km/hod (pokud není stanoveno jinak)
Novinky o pravidlech silničního provozu čtěte na stránkách ministerstva dopravy:
//etesty.mdcr.cz/
Nejlépe dbejte pokynů výrobců, je tu vždy riziko poškození katalyzátoru tak
raději měňte dříve než bude pozdě.
U starších vozidel bez řídící jednotky a katalyzátoru to bylo 15 000 km,
u moderních vozidel s elektronikou 60 000 i více km
Například:
Speciální materiály a špičkové technologie použité při jejich výrobě zaručují lepší práci
zapalovací svíčky a tím i posunutí výměnného intervalu u modelu Octavia RS až na 90 000 km.
http://www.skoda-auto.cz/mam-vuz-skoda/originalni-dily/sortiment/skoda-originalni-zapalovaci-a-zhavici-svicky
Svíčky kontrolujte, nebo nechte vyměnit pokud má motor:
- nepravidelný chod ve volnoběhu, ale i v otáčkách při zatížení (nemusí to být svíčkami, ale může)
- zvyšující se spotřebu
Svíčky si nechte vyměnit v autorizovaném servise. Mají zkušenosti a taky
reagují na vývoj v této oblasti.
raději měňte dříve než bude pozdě.
U starších vozidel bez řídící jednotky a katalyzátoru to bylo 15 000 km,
u moderních vozidel s elektronikou 60 000 i více km
Například:
Speciální materiály a špičkové technologie použité při jejich výrobě zaručují lepší práci
zapalovací svíčky a tím i posunutí výměnného intervalu u modelu Octavia RS až na 90 000 km.
http://www.skoda-auto.cz/mam-vuz-skoda/originalni-dily/sortiment/skoda-originalni-zapalovaci-a-zhavici-svicky
Svíčky kontrolujte, nebo nechte vyměnit pokud má motor:
- nepravidelný chod ve volnoběhu, ale i v otáčkách při zatížení (nemusí to být svíčkami, ale může)
- zvyšující se spotřebu
Svíčky si nechte vyměnit v autorizovaném servise. Mají zkušenosti a taky
reagují na vývoj v této oblasti.
Tatra T77 - video
- Vozidlo bylo vyráběno v letech 1934 - 1938.
- Mělo 4 dveřovou karoserii.
- Patřilo do luxusní třídy.
- Šéfkonstruktér Hans Ledwinka
- ing Erich Übelacker - karoserie
- Vozidlo mělo aerodynamický proudnicový tvar.
- Karoserie laděna v aerodynamickém tunelu, samonosná.
- Brzdy kapalinové Lockheed
- Motor vzduchem chlazený 8 válec
- Objem: 2969 cm³
- Spotřeba: 15 litrů/100 km
- Výkon: 60 koní (44 kW) při 3500 ot/min
- Hmotnost: 1700 kg
- Maximální rychlost: 145 km/h
Editace: 10.8.2011 - 13:34
Počet článků v kategorii: 350
Url:audi-a1
AD