Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

Ucházející ventilek auto ventilek


AD MOB

Jak poznat ucházení vzduchu auto ventilkem
Ucházející auto ventilek se pozná nasliněním. Sundá se čepička a nasliní se otvor tak, aby tam vznikla blána jako u mýdlové bubliny.
Klidně lze požít i mýdlovou vodu na bublifuk a podobně.
Pokud se podaří vytvořit blánu na ukončení ventilku a blána se nafukuje, vytváří bublinu, tak ventilek uchází.

Jak opravit ucházející ventilek
Zkusil jsem postupně tato řešení, když to pomohlo, tak už jsem další řešení nepoužil

  • odfouknout přes ventilek prudce vzduch (někdy je ve ventilku nečistota a ta se vyfoukne)
  • dotáhnout po nafouknutí ventilek (některé auto ventilky mají kovovou čepičku s ochranou gumou. Guma se sundá a opačný konec - klíč - čepičky se zasune do horního otvoru ventilku, kde je odpouštěcí jehla - kuželka odborně. Klíč čepičky má uprostřed dírku, kterou pojde jehla aby se vzduch příliš nevypouštěl. Jakmile klíč sedne na těleso jehly, tak stačí dotáhnout doprava, jako běžné matice s pravým závitem. Pak znovu zkusit naslinit, jestli se podařilo zastavit ucházení)
  • vyměnit celou kuželku (vyšroubovat vnitřek ventilku a vyměnit za nový)
  • zkusit použít kratší kuželky (někdy jsou jehly kuželek tak dlouhé, že zašroubovaná čepička je zatláčí a tím je otvírá kuželku a uniká vzduch z duše, i když se zdá, že je vše v pořádku)
  • trochu mléka nalít do duše asi 30 ml a jezdit. Mléko zatáhne menší netěsnosti duše
  • zkusit sprej na lepení pneu
  • ponořit celou duši do nádoby s vodou a zkontrolovat kde všude uchází


Klíč na povolení kuželky je na kovové čepičce auto ventilku

348LW NO topic_id




AD

Další témata ....(Topics)


103

Re: Jak správně a pohodlně zaparkovat auto mezi další dvě au | re-jak-spravne-a-pohodlne-zaparkovat-auto-mezi-dalsi-dve-au-id-2323


Video jak správně parkovat
**
52

Jak správně a pohodlně zaparkovat auto mezi další dvě auta | jak-spravne-a-pohodlne-zaparkovat-auto-mezi-dalsi-dve-auta-id-700


Podélné parkování mezi dvě vozidla je opakem vyjíždění z parkovacího místa.

**


Je dobré si vše nacvičit na místě kde je minimální nebo žádný provoz.
Zaparkuji své vozidlo za jiné vozidlo tak daleko, abych mohl kolem něj vyjet, když dám plné rejdy.
Dále natočím kola plným rejdem směrem, kterým chci vyjet.
Pak jen bez plynu popojedu tak, že již lze s vozidlem bezpečně vyjet z řady stojících vozidel.
V této fázi zastavím a vyfotím si pozici vozidla, jak vidím vozidlo před sebou pod pravým zrcátkem, jak vidím vozidlo za sebou v levém zpětném zrcátku řidiče, jak daleko jsem zadním kolem daleko od obrubníku v pravém spolujezdcově zrcátku atd.
Do této základní pozice se snažím dostat při dalším parkování.
Pak již stačí zase natočit plný rejd a zacouvat k obrubníku - viz další obrázky níže.

Couvání na trenažeru parkování viz odkaz:
http://hry.okhelp.cz/simulator/parkovani-simulator.php


Parkování je opačný postup vyjíždění z park. místa a to je snazší, proto při vyjíždění z parkovacího místa, si bedlivě všímám jednotlivých fází a následně při parkování se je snažím provádět v opačném pořadí.

Na obrázku jsou vyznačeny dvě soustředné kružnice. Je to průměr otáčení
vozidla. Větší průměr opisuje řízená náprava - nejvzdálenější část karoserie
od středu.
Menší průměr pak neřízená náprava, v našem případě zadní část karoserie.
Pokud se vozidlo na obrázku dostane do správné polohy na této kružnici, je
schopno při plném rejdu zaparkovat couváním z každé pozice na této kružnici
do volného prostoru mezi vozidly.

1.) Přijedu k místu kde chceme zaparkovat, už předem dávám blinkr, i když teprve
hledáme místo, upozorním tím ostatní na zamýšlený manévr.

Volné místo pro parkování by mělo být o 1,5 metru delší než délka mého vozidla.
Dojedu na úroveň auta před mezerou pro parkování "zrcátko na zrcátko" při stejné délce,
nebo zadní části na stejné úrovní při různých délkách vozidel.
Mezera mezi vozidly 60 cm.
Začnu couvat, dokud zadní kolo (jeho osa) není na úrovni zadního nárazníku vozidla vedle mne.





Pak vytočím volant - kola co nejvíce vpravo a začnu velmi pomalu couvat,
na rovině bez plynu, jen pomocí spojky až auto stočím tak, že jeho podélná
osa procházející středem vozidla, svírá s obrubníkem parkovacího místa 25°
.
Zastavím, srovnám kola a začnu couvat, pod výše uvedeným úhlem, k obrubníku.


2.) Každé vozidlo má svůj poloměr otáčení. U osobních automobilů
je to většinou 5,5 metru. Průměr otáčení pak 11 metrů.
Je to kružnice, kterou opíše nejvzdálenější část karoserie při plném
natočení kol. Přitom řízená náprava opisuje vždy větší kružnici.
Pod úhlem 25° couvám okolo vozidla přede mnou k obrubníku.
Když se vozidlo dostane svými částmi na tuto pomyslnou kružnici,
vidím pod pravým bočním zrcátkem střed značky vozidla parkujícího
přede mnou a v levém zrcátku střed vozidla za mnou, nebo jeho pravý
přední světlomet. Pokud vidím jen jeho levý světlomet, tak se do
mezery vlezu jen s obtížemi a pro začátečníka je to problém.
Pokud za mnou žádné vozidlo nestojí, couvám pod úhlem 25° tak,
že pod pravým předním zrcátkem vidím střed SPZ auta přede mnou.




3.) Jakmile se dostanu do předchozí pozice, zastavím,
pak mi již stačí dat plné rejdy vlevo - vytočit kola doleva
na maximum a začít opět couvat, hlídám si předek i zadek vozidla.






5.) Dokončím parkování, můžu kola i srovnat, aby někdo jiný
při parkování o ně nezachytil.
198

Škoda 130 RS | skoda-130-rs



Škoda 130 RS popis - video

Skoda 130RS John Haugland - rekonstrukce

**

174

Renault 8 | renault-8



Renault 8

Roky produkce 1962–1971.

Technická data:

  • Předchůdce: Renault Dauphine
  • Nástupce: Renault 6
  • Třída: malý vůz
  • Karoserie: 4 dveřová sedan
  • Provedení: RR
  • Motory: 956 až 1289 cc
  • Převodovka: 3 až 5 manual
  • Rozvor: 2275 mm
  • Délka: 4000 mm
  • Šířka: 1490 mm
  • Výška: 1375 mm
  • Hmotnost pohotovostní: kg
  • Max.rychlost: km/h
  • Počet vyrobených kusů:

Renault 8 - video

**

193

Renault Fregate | renault-fregate



Renault Fregate

Roky produkce 1951 – 1960.

Technická data:

  • Předchůdce: Renault Vivaquatre
  • Nástupce: Renault Rambler Classic
  • Třída: střední vozidlo
  • Karoserie: 4 dveřový sedna, 5 dveřový kombi
  • Provedení: FR
  • Motory: 4 válce 1996 a 2141 cm3
  • Převodovka: 4 rychlosti manual, poloautomatická 3 rychlosti
  • Rozvor: 2800 mm
  • Délka: 4700 mm
  • Šířka: 1720 mm
  • Výška: 1540 mm
  • Hmotnost pohotovostní: 1230 kg
  • Max.rychlost: km/h
  • Počet vyrobených kusů:

Renault Fregate - video

**



Editace: 1534330588
Počet článků v kategorii: 348
Url:uchazejici-ventilek-auto-ventilek-id-2296

AD
11 Share
Share
Tweet