Ucházející ventilek auto ventilek
Jak poznat ucházení vzduchu auto ventilkem
Ucházející auto ventilek se pozná nasliněním. Sundá se čepička a nasliní se otvor tak, aby tam vznikla blána jako u mýdlové bubliny.
Klidně lze požít i mýdlovou vodu na bublifuk a podobně.
Pokud se podaří vytvořit blánu na ukončení ventilku a blána se nafukuje, vytváří bublinu, tak ventilek uchází.
Jak opravit ucházející ventilek
Zkusil jsem postupně tato řešení, když to pomohlo, tak už jsem další řešení nepoužil
Klíč na povolení kuželky je na kovové čepičce auto ventilku

Ucházející auto ventilek se pozná nasliněním. Sundá se čepička a nasliní se otvor tak, aby tam vznikla blána jako u mýdlové bubliny.
Klidně lze požít i mýdlovou vodu na bublifuk a podobně.
Pokud se podaří vytvořit blánu na ukončení ventilku a blána se nafukuje, vytváří bublinu, tak ventilek uchází.
Jak opravit ucházející ventilek
Zkusil jsem postupně tato řešení, když to pomohlo, tak už jsem další řešení nepoužil
- odfouknout přes ventilek prudce vzduch (někdy je ve ventilku nečistota a ta se vyfoukne)
- dotáhnout po nafouknutí ventilek (některé auto ventilky mají kovovou čepičku s ochranou gumou. Guma se sundá a opačný konec - klíč - čepičky se zasune do horního otvoru ventilku, kde je odpouštěcí jehla - kuželka odborně. Klíč čepičky má uprostřed dírku, kterou pojde jehla aby se vzduch příliš nevypouštěl. Jakmile klíč sedne na těleso jehly, tak stačí dotáhnout doprava, jako běžné matice s pravým závitem. Pak znovu zkusit naslinit, jestli se podařilo zastavit ucházení)
- vyměnit celou kuželku (vyšroubovat vnitřek ventilku a vyměnit za nový)
- zkusit použít kratší kuželky (někdy jsou jehly kuželek tak dlouhé, že zašroubovaná čepička je zatláčí a tím je otvírá kuželku a uniká vzduch z duše, i když se zdá, že je vše v pořádku)
- trochu mléka nalít do duše asi 30 ml a jezdit. Mléko zatáhne menší netěsnosti duše
- zkusit sprej na lepení pneu
- ponořit celou duši do nádoby s vodou a zkontrolovat kde všude uchází
Klíč na povolení kuželky je na kovové čepičce auto ventilku

351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Řešení
Než jsem vyvrtal díry do nárazníky pro senzory, tak jsem je nejdříve
připojil ke zpátečce - světlu zpátečky a zkoušel v jaké poloze budou
vykazovat nejlepší výsledky.
Při poloze 1.) my vadil převis nárazníku pod SPZ, takže senzor bral
tento převis jako překážku.
Poloha 3.) byla taky nepřijatelná, protože znovu senzor pípal neustále,
bral totiž vozovku jako překážku.
Nakonec byla nejvhodnější pozice 2.) kdy senzor nesnímal ani vozovku,
ani žádný díl automobilu (například hák tažného zařízení může taky
dělat problémy).
Proto jsem si umístění nejdříve vyzkoušel a až pak vrtal díry.
Jako překážka - pokud již senzor nepískal, mi posloužila popelnice,
kterou jsem pomalu posouval k zadní části vozidla.
Na obrázku je pohled z boku - bokorys - řez. Senzory sbírají data za
vozidlem, při zařazeném zpětném chodu.
Jablotron vs Sencor parkovací senzory
Použil jsem parkovací senzory Jablotron.
Mám pár výrobků od firmy Sencor, ale je to kus od kusu.
Například vysavač se pokazil do po třetím vysávání.
Parkovací kamery
Pokud řidič nehledí na nějakou tu korunu, tak parkovací kamery
jsou mnohem lepší, než senzory.
Z nouze ctnost může posloužit i chytrý telefon, upevněný na zadní sklo
pomocí držáku na telefon.
Telefon tam vložím jen když couvám a je to nebezpečné.
Než jsem vyvrtal díry do nárazníky pro senzory, tak jsem je nejdříve
připojil ke zpátečce - světlu zpátečky a zkoušel v jaké poloze budou
vykazovat nejlepší výsledky.
Při poloze 1.) my vadil převis nárazníku pod SPZ, takže senzor bral
tento převis jako překážku.
Poloha 3.) byla taky nepřijatelná, protože znovu senzor pípal neustále,
bral totiž vozovku jako překážku.
Nakonec byla nejvhodnější pozice 2.) kdy senzor nesnímal ani vozovku,
ani žádný díl automobilu (například hák tažného zařízení může taky
dělat problémy).
Proto jsem si umístění nejdříve vyzkoušel a až pak vrtal díry.
Jako překážka - pokud již senzor nepískal, mi posloužila popelnice,
kterou jsem pomalu posouval k zadní části vozidla.
Na obrázku je pohled z boku - bokorys - řez. Senzory sbírají data za
vozidlem, při zařazeném zpětném chodu.

Jablotron vs Sencor parkovací senzory
Použil jsem parkovací senzory Jablotron.
Mám pár výrobků od firmy Sencor, ale je to kus od kusu.
Například vysavač se pokazil do po třetím vysávání.
Parkovací kamery
Pokud řidič nehledí na nějakou tu korunu, tak parkovací kamery
jsou mnohem lepší, než senzory.
Z nouze ctnost může posloužit i chytrý telefon, upevněný na zadní sklo
pomocí držáku na telefon.
Telefon tam vložím jen když couvám a je to nebezpečné.

Renault 15
Roky produkce 1971 – 1977.
Technická data jako u Renault 17:
- Předchůdce: Renault Caravelle
- Nástupce: Renault Fuego
- Třída: střední sportovní
- Karoserie: 2-dveřový coupe
- Provedení: FF
- Motory: 1.5 až 1.7 L 44 - 79 kW
- Převodovka:
- Rozvor: 2 440
- Délka: 4 255
- Šířka: 1 640
- Výška: 131
- Hmotnost pohotovostní: 965 - 1080
- Max.rychlost: 150 - 180 km/h
Renault 15 - video
Když otáčíme klíčkem v zapalování do polohy, kdy se rozsvítí kontrolky,
měli bychom uslyšet zabzučení čerpadla paliva.
Pokud čerpadlo nezabzučelo, startér točí, ale motor nenaskočí,
nemusí být závada hned přímo v palivovém čerpadle, ale může být
jen vysunuté relátko, které se nám podařilo uvolnit při výměně žárovky.
Relátka se nacházejí pod krytem vedle baterie a kdo má silnější ruku, tak
kryt uvolní, aby mohl žárovku snáze vyměnit. Pak stačí jen do krytu více zatlačit
a dojde k vyklopení regulátoru a motor již nenaskočí i když startér točí.
Ještě než tedy necháte vozidlo odtáhnout do servisu, zkuste vizuálně zkontrolovat,
zda jsou všechna relátka zasunuta až na základnu.

měli bychom uslyšet zabzučení čerpadla paliva.
Pokud čerpadlo nezabzučelo, startér točí, ale motor nenaskočí,
nemusí být závada hned přímo v palivovém čerpadle, ale může být
jen vysunuté relátko, které se nám podařilo uvolnit při výměně žárovky.
Relátka se nacházejí pod krytem vedle baterie a kdo má silnější ruku, tak
kryt uvolní, aby mohl žárovku snáze vyměnit. Pak stačí jen do krytu více zatlačit
a dojde k vyklopení regulátoru a motor již nenaskočí i když startér točí.
Ještě než tedy necháte vozidlo odtáhnout do servisu, zkuste vizuálně zkontrolovat,
zda jsou všechna relátka zasunuta až na základnu.


Peugeot 405 cena akční ceny ceník
//www.peugeot.cz/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/
Technická data:
- Předchůdce Peugeot 305
- Nástupce Peugeot 406
- Třída velký rodinný vůz
- Karoserie 4-dveřový sedan, 5-dveřový wagon
- Koncepce FF nebo 4x4
- Rozvor 2670 mm
- Délka 4.410 mm
- Šířka 1.690 mm
- Výška 1.390 mm
- Pohotovostní hmotnost 1.020 kg
- Podobné Citroën BX
- Designer Pininfarina
Peugeot 405 - video
Pár funkcí, které u vozidla časem oceníte a budete vděčni, že je máte:
- klimatizace (v zimě rychle teplo, v létě chladí) hlavně když vozíme děti, nebo starší lidi
- ABS antiblokovací zařízení ( při brzdění a za smyku mnohem lepší ovladatelnost vozidla)
- posilovač řízení (ne všechny vozidla jej mají a pak jsou problémy při parkování)
- elektrické stahování všech okýnek z místa řidiče (děti vyběhnou z auta a pak aby člověk chodil od dveří ke dveřím a ručně vše zavíral)
- zadní rozmrazování okna (slouží i když se okno orosí, velmi důležité při couvání a pro pohled do zpětného vnitřního zrcátka co se nachází za vozidlem)
- stěrač zadního okna s ostřikovačem ( hlavně při couvání oceníme tuto vymoženost a pak při jízdě na mokré znečištěné vozovce, kdy se černé kapičky usazují, jako neprůhledný film na zadním skle)
- dvě zpětná světla při couvání (některá vozidla mají jen jedno a to je málo)
- tempomat (při průjezdu obcí si nastavíte rychlost, kterou pak auto dodržuje po dobu, pokud nepřidáte prudce plyn)
- elektrické naklápění zrcátek z místa řidiče (vynikající věc při couvání, kdy si zrcátka nakloníme tak, abychom viděli zadní kola vozidla, či místa, která potřebujeme)
- dálkové zamykání dveří (klíčem je jistota, ale když přicházíme k vozidlu, tak dálkové je pohodlnější)
Editace: 1534330588
Počet článků v kategorii: 351
Url:uchazejici-ventilek-auto-ventilek-id-2296