Ucházející ventilek auto ventilek
Ucházející auto ventilek se pozná nasliněním. Sundá se čepička a nasliní se otvor tak, aby tam vznikla blána jako u mýdlové bubliny.
Klidně lze požít i mýdlovou vodu na bublifuk a podobně.
Pokud se podaří vytvořit blánu na ukončení ventilku a blána se nafukuje, vytváří bublinu, tak ventilek uchází.
Jak opravit ucházející ventilek
Zkusil jsem postupně tato řešení, když to pomohlo, tak už jsem další řešení nepoužil
- odfouknout přes ventilek prudce vzduch (někdy je ve ventilku nečistota a ta se vyfoukne)
- dotáhnout po nafouknutí ventilek (některé auto ventilky mají kovovou čepičku s ochranou gumou. Guma se sundá a opačný konec - klíč - čepičky se zasune do horního otvoru ventilku, kde je odpouštěcí jehla - kuželka odborně. Klíč čepičky má uprostřed dírku, kterou pojde jehla aby se vzduch příliš nevypouštěl. Jakmile klíč sedne na těleso jehly, tak stačí dotáhnout doprava, jako běžné matice s pravým závitem. Pak znovu zkusit naslinit, jestli se podařilo zastavit ucházení)
- vyměnit celou kuželku (vyšroubovat vnitřek ventilku a vyměnit za nový)
- zkusit použít kratší kuželky (někdy jsou jehly kuželek tak dlouhé, že zašroubovaná čepička je zatláčí a tím je otvírá kuželku a uniká vzduch z duše, i když se zdá, že je vše v pořádku)
- trochu mléka nalít do duše asi 30 ml a jezdit. Mléko zatáhne menší netěsnosti duše
- zkusit sprej na lepení pneu
- ponořit celou duši do nádoby s vodou a zkontrolovat kde všude uchází
Klíč na povolení kuželky je na kovové čepičce auto ventilku

351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Služba je vynikající, ale z důvodu rozmazávání některých osobních údajů, jako jsou značky SPZ automobilů dochází někdy i k rozmazání údajů na orientačních cedulích což je škoda.
Nicméně tato služba do budoucna nabízí mnoho dalších možností uplatnění.
Jednou z možností je hra "simulátor" jízdy automobilem po cestách naší vlasti.
Hra by jistě našla spoustu nadšených uživatelů a také by zlepšila orientaci řidičů při skutečném provozu, což by mohlo i snížit počet dopravních nehod na silnicích. Prostě byste si projeli trasu na počítači pomocí simulátoru a pak při skutečné jízdě byste již netápali a tím se nestali viníkem dopravní nehody.
Také virtuální projížďka míst kde jste strávili dovolenou doma v teple a pohodě má svoje kouzlo a člověk neriskuje zranění, ani neznečišťuje životní prostředí.
Pro prohlídku míst stačí stáhnout panáčka na mapu do míst, která se zvýrazní modrou barvou. Pak kliknout do někam na vozovku a již můžete cestovat po komunikaci pomocí klávesových šipek.
//maps.google.com/intl/en/help/maps/streetview/

Peugeot 309 cena akční ceny ceník
//www.peugeot.cz/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/
Technická data:
- Výroba v letech 1985-1993
- Předchůdce Peugeot 305
- Nástupce Peugeot 306
- Třída střední rodinný vůz
- Karoserie 3-dveřový hatchback, 5-dveřový hatchback
- Koncepce FF rozvržení
- Převodovka 4-5-stupňová manuální, 3-stupňová automatická
- Rozvor 2469 mm
- Délka 4050 mm
- Šířka 1628 mm
- Výška 1380 mm
Peugeot 309 - video
Pohotovostní hmotnost vozidla je hmotnost vozidla se standardní výbavou, veškerými provozními náplněmi, ale bez cestujících, řidiče a nákladu.
Provozní náplně jsou veškeré kapaliny, nutné k provozu vozidla, tedy palivo v nádrži, olej v motoru, chladící kapalina, brzdová kapalina v brzdném systému, voda v nádržce pro ostřikovače skel a podobně.
Provozní hmotnost vozidla je odlišná od pohotovostní hmotnosti. Většinou je zvýšena navíc o průměrnou hmotnost řidiče například 75 kg, nebo i přesně stanovené množství paliva v nádrži.
Kroutící moment též točivý moment definice
Nejčastěji se udává v jednotce Nm (newtonmetr). Při krouticím momentu 1 Nm znamená, že hřídel působí na bod vzdálený jeden metr od osy silou 1 newton. Čili kdyby se hřídelí provlekla tyč směřující kolmo na osu, tak by síla 1 newtonu působící na tuto tyč metr od osy hřídele proti směru otáčení hřídele zabránila roztočení hřídele.
Kroutící moment vzorec
kroutící moment = (výkon x 60000) / (2Pi * otáčky za minutu )
Na grafu níže vidíme, že výkon motoru může ještě stoupat, i když točivý moment je již za svým maximem.
Graf výkonu a točivého momentu Renault Thalia II.

Rozteč šroubů disku kola U pěti šroubů je to průměr kružnice mající střed v středu disku a její obvod prochází středy šroubů.
U čtyř šroubů je to vzdálenost mezi dvěma protilehlými středy šroubů.
Nepoužívám na čelní sklo! Vzniklý film by možná mohl zhoršit vidění.
Nakapal jsem na papírový ubrousek odmašťovač JAR
a potřel jím místo na suchém skle, kde jsme chtěl zabránit rosení.
Stále roztíral, až místo bylo zcela průhledné - nebulo vidět
šmouhy tekutého JARU. Nevytíral jsem pak suchým ubrouskem, protože
bych JAR zase odstranili.
Místo takto ošetřené se přestalo rosit, zůstalo bez zamlžení zcela.
Pokud po určité době zase dojde k zamlžování místa, znovu jej potřu
JAREM a dokonale rozetřetu do průhledna.
Používám na skla v zadních dveřích a taky na zadní sklo, kde jsem si vytvořil
pole, které se mi nikdy nezarosí a umožní dobrý výhled dozadu, i když je auto ještě
studené a ostatní skla jsou neprůhledně zamlžená.
raději měňte dříve než bude pozdě.
U starších vozidel bez řídící jednotky a katalyzátoru to bylo 15 000 km,
u moderních vozidel s elektronikou 60 000 i více km
Například:
Speciální materiály a špičkové technologie použité při jejich výrobě zaručují lepší práci
zapalovací svíčky a tím i posunutí výměnného intervalu u modelu Octavia RS až na 90 000 km.
http://www.skoda-auto.cz/mam-vuz-skoda/originalni-dily/sortiment/skoda-originalni-zapalovaci-a-zhavici-svicky
Svíčky kontrolujte, nebo nechte vyměnit pokud má motor:
- nepravidelný chod ve volnoběhu, ale i v otáčkách při zatížení (nemusí to být svíčkami, ale může)
- zvyšující se spotřebu
Svíčky si nechte vyměnit v autorizovaném servise. Mají zkušenosti a taky
reagují na vývoj v této oblasti.
Editace: 1534330588
Počet článků v kategorii: 351
Url:uchazejici-ventilek-auto-ventilek-id-2296