Volkswagen Transporter T3

Volkswagen Transporter T3
Technická data:
- Předchůdce Volkswagen Type 2
- Nástupce Volkswagen Transporter (T4)
- Třída Van
- Uspořádání motor vzadu, pohon zadních kol, nebo pohon na všechny čtyři kola
- Platforma koncernu Volkswagen T3
- Motor 1,6 L až 2,6 L
- Převodovka 3-rychlostní převodovka, 4-stupňová manuální, 5-stupňová manuální
- Rozvor 2461 mm
- Délka 4569 mm
- Šířka 1844 mm
- Výška 1928 mm
Volkswagen Transporter T3 - valník - video
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Na obrázku dole je přední světlomet bicyklu s vypínačem.
Problém byl takový, že vypínač šel ztuha a nebylo možno
jej přepnout tlakem palce.
Pomohl kapka oleje vždy na volnou plošku a pak přepnutí
vypínače.
Nejdříve za pomocí šroubováku, nebo hasáku, lehce rozhýbat
a pak již vypínačem šlo naprosto lehce přepínat.
Olej byl vytřen tak, aby ploška pod vypínačem zůstala jen
mastná, ale nestál na ní olej.

Problém byl takový, že vypínač šel ztuha a nebylo možno
jej přepnout tlakem palce.
Pomohl kapka oleje vždy na volnou plošku a pak přepnutí
vypínače.
Nejdříve za pomocí šroubováku, nebo hasáku, lehce rozhýbat
a pak již vypínačem šlo naprosto lehce přepínat.
Olej byl vytřen tak, aby ploška pod vypínačem zůstala jen
mastná, ale nestál na ní olej.


Renault 4CV
Roky produkce 1947 – 1961.
Technická data:
- Předchůdce: Renault Juvaquatre
- Nástupce: Renault 4
- Třída: malý automobil
- Karoserie: 4 dveřový sedan
- Provedení: RR
- Motory: 747 - 760 cm3
- Převodovka: 3 rychlosti manual
- Rozvor:
- Délka: 3663
- Šířka: 1430
- Výška: 1470
- Hmotnost pohotovostní: 620
- Max.rychlost: 90
- Počet vyrobených kusů: přes 1 100 000
Renault 4CV - video
Interval výměny rozvodů automobilu
Interval výměny rozvodů automobilu je předepsaný výrobcem a
našel jsem je v manuálu k vozidlu.
Řídí se buď dobou, nebo počtem najetých kilometrů.
V mém případě byla doba intervalu výměny stanovena na 6 let.
Počet kilometrů najetých do nutnosti výměny rozvodů byl 120 000 km.
Nemění se jen rozvodový řemen, ale i napínací kladky, vodní
pumpa, chladící kapalina.
Na zakoupení sady je třeba znát podrobnosti k vozidlu - stačilo
je vyčíst z malého technického průkazu a prodejna mi sadu
objednala.
Opravu musí dělat osoba (servis), který tomu rozumí - je na to specializovaný.
V mém případě byl řemen rozvodu i po 6 letech v dobrém stavu.
Ale napínací kladka již byla poškozená a kolem vodní pumpy prolínala
chladící kapalina.
Výměnu rozvodu je třeba dělat v předepsaném termínu. V případě
úbytku chladící kapaliny přes pumpu , nebo pokud rozvody vydávají zvuky,
které signalizují jejich poškození (napínacích kladek, pumpy) , je třeba neprodleně provést
výměnu rozvodů.
Jaká je cena rozvodů - rozvodové sady automobilu
Rozvodová sada se skládá většinou z rozvodového řemene, vodní pumpy, různých
těsnění a soustavy napínacích kladek (kladka minimálně jedna - dle druhu vozidla).
Proto je třeba kupovat sadu u autorizovaného prodejce - nejlépe dát vozidlo do
servisu, kde vše zařídí.
Sada rozvodů stoji 2 500 CZK a více.
Pokud narazím na levnější sadu, kterou neprodává autorizovaný prodejce,
všiml jsem si, že tam chybělo 7 dílů, které obsahovala sad dražší. Například těsnění,
zajišťovací a spojovací díly, dokonce i napínací kladka, takže ve výsledku tato
levnější sada obsahovala jen 3 díly, které byly ve výsledku dražší, než díly v
kompletní sadě.
Interval výměny rozvodů automobilu je předepsaný výrobcem a
našel jsem je v manuálu k vozidlu.
Řídí se buď dobou, nebo počtem najetých kilometrů.
V mém případě byla doba intervalu výměny stanovena na 6 let.
Počet kilometrů najetých do nutnosti výměny rozvodů byl 120 000 km.
Nemění se jen rozvodový řemen, ale i napínací kladky, vodní
pumpa, chladící kapalina.
Na zakoupení sady je třeba znát podrobnosti k vozidlu - stačilo
je vyčíst z malého technického průkazu a prodejna mi sadu
objednala.
Opravu musí dělat osoba (servis), který tomu rozumí - je na to specializovaný.
V mém případě byl řemen rozvodu i po 6 letech v dobrém stavu.
Ale napínací kladka již byla poškozená a kolem vodní pumpy prolínala
chladící kapalina.
Výměnu rozvodu je třeba dělat v předepsaném termínu. V případě
úbytku chladící kapaliny přes pumpu , nebo pokud rozvody vydávají zvuky,
které signalizují jejich poškození (napínacích kladek, pumpy) , je třeba neprodleně provést
výměnu rozvodů.
Jaká je cena rozvodů - rozvodové sady automobilu
Rozvodová sada se skládá většinou z rozvodového řemene, vodní pumpy, různých
těsnění a soustavy napínacích kladek (kladka minimálně jedna - dle druhu vozidla).
Proto je třeba kupovat sadu u autorizovaného prodejce - nejlépe dát vozidlo do
servisu, kde vše zařídí.
Sada rozvodů stoji 2 500 CZK a více.
Pokud narazím na levnější sadu, kterou neprodává autorizovaný prodejce,
všiml jsem si, že tam chybělo 7 dílů, které obsahovala sad dražší. Například těsnění,
zajišťovací a spojovací díly, dokonce i napínací kladka, takže ve výsledku tato
levnější sada obsahovala jen 3 díly, které byly ve výsledku dražší, než díly v
kompletní sadě.

Renault 17
Roky produkce 1971 – 1977.
Technická data:
- Předchůdce: Renault Caravelle
- Nástupce: Renault Fuego
- Třída: střední sportovní
- Karoserie: 2-dveřový coupe
- Provedení: FF
- Motory: 1.5 až 1.7 L 44 - 79 kW
- Převodovka:
- Rozvor: 2 440
- Délka: 4 255
- Šířka: 1 640
- Výška: 131
- Hmotnost pohotovostní: 965 - 1080
- Max.rychlost: 150 - 180 km/h
Renault 17 - video
Editace: 16.6.2020 - 21:12
Počet článků v kategorii: 351
Url:volkswagen-transporter-t3