Volkswagen Transporter T3
Volkswagen Transporter T3
Technická data:
- Předchůdce Volkswagen Type 2
- Nástupce Volkswagen Transporter (T4)
- Třída Van
- Uspořádání motor vzadu, pohon zadních kol, nebo pohon na všechny čtyři kola
- Platforma koncernu Volkswagen T3
- Motor 1,6 L až 2,6 L
- Převodovka 3-rychlostní převodovka, 4-stupňová manuální, 5-stupňová manuální
- Rozvor 2461 mm
- Délka 4569 mm
- Šířka 1844 mm
- Výška 1928 mm
Volkswagen Transporter T3 - valník - video
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Fiat Ulysse - Eurovan
Akční ceny ceník automobilů značky Fiat
//www.fiat.cz/akcni-nabidka/
Technická data:
Fiat Ulysse - video
Oficiální stránky: www.fiat.cz
Bicykl výměna brzdných špalků brzdy typu V TEKTRO
Několik nápadů a návrhů jak si usnadnit výměnu
brzdných bloků na jízdním kole.
1.) Nejprve - pokud jsme používali regulační šroub na
vymezení vzdálenosti špalků během jejich opotřebovávání,
tak tento šroub zašroubujeme zpět. Budeme muset nejdříve
povolit zajišťovací matici - takový ten větší kroužek na tom
šroubu, jinak se nám nepodaří šroub zašroubovat.
Pokud regulujete vzdálenost špalků od ráfku jen tímto šroubem
během jejich opotřebovávání, budete mít jejich výměnu
mnohem snadnější.
2.) Pokud není nutné, NEPOVOLUJTE lanko na čelisti brzdy.
Je z hliníku a pravděpodobně závit zůstane na šroubu, nebo
jej již znovu nedotáhnete - strhnete.
Oprava je sice snadná novým delším šroubem zajištěným na
konci maticí, ale proč si přidávat práci navíc!
Špalky jdou vyndat i bez povolení lanka.
3.) Pokud špalky, po vyšroubování jejich matic, nelze vytáhnout
a nechcete vyndávat přední kolo, zkuste ještě nejdříve vyndat
zahnutou trubičku - koncovku lanka ve vodítku čelisti - žlutá šipka
a to tak, že čelisti jednou rukou, nebo svěrkou sevřeme k sobě
NE POMOCÍ PÁČKY BRZDY! - a pak se pokusíme zahnutou trubičku
vysunout z držáku. To nám umožní páky brzd zcela vyklopit a
pak již bloky snadno vyndáme.
Několik nápadů a návrhů jak si usnadnit výměnu
brzdných bloků na jízdním kole.
1.) Nejprve - pokud jsme používali regulační šroub na
vymezení vzdálenosti špalků během jejich opotřebovávání,
tak tento šroub zašroubujeme zpět. Budeme muset nejdříve
povolit zajišťovací matici - takový ten větší kroužek na tom
šroubu, jinak se nám nepodaří šroub zašroubovat.
Pokud regulujete vzdálenost špalků od ráfku jen tímto šroubem
během jejich opotřebovávání, budete mít jejich výměnu
mnohem snadnější.
2.) Pokud není nutné, NEPOVOLUJTE lanko na čelisti brzdy.
Je z hliníku a pravděpodobně závit zůstane na šroubu, nebo
jej již znovu nedotáhnete - strhnete.
Oprava je sice snadná novým delším šroubem zajištěným na
konci maticí, ale proč si přidávat práci navíc!
Špalky jdou vyndat i bez povolení lanka.
3.) Pokud špalky, po vyšroubování jejich matic, nelze vytáhnout
a nechcete vyndávat přední kolo, zkuste ještě nejdříve vyndat
zahnutou trubičku - koncovku lanka ve vodítku čelisti - žlutá šipka
a to tak, že čelisti jednou rukou, nebo svěrkou sevřeme k sobě
NE POMOCÍ PÁČKY BRZDY! - a pak se pokusíme zahnutou trubičku
vysunout z držáku. To nám umožní páky brzd zcela vyklopit a
pak již bloky snadno vyndáme.
Porovnání kolik vidíme v zpětném zrcátku a kolik v malém zrcátku mrtvý úhel
Sloupky na parkovišti jsou od sebe vzdáleny 2 metry, takže v zrcátku pro mrtvý úhel
vidíme zhruba 8 metrů do strany, zatímco s klasickým mírně zmenšujícím zrcátkem
zhruba 3 metry viz obrázek níže.
Nastavení bočních zrcátek
Boční zrcátka nastavujeme tak abychom viděli zadní střed automobilu v okraji zrcátka
bližším boku automobilu zhruba ve střední části zrcátka a neměl by bok automobilu,
který vidíme zabírat příliš mnoho místa, maximálně do 20% zrcátka, abychom viděli
i do stran při jízdě v pruzích.
Pokud jezdíme převážně v pruzích a musíme často mezi nimi přejíždět je dobré
na zrcátka nalepit ještě menší zrcátka pro mrtvý úhel.
Zrcátka zpětná mrtvý úhel
I když výrobce na obrázku někdy uvádí i polohu zrcátka pro mrtvý úhel, je
lepší před přilepením zrcátka nesundávat ochrannou folii a vyzkoušet kde bude
malé zrcátko nejméně překážet na základním zrcátku.
Mně se osvědčil horní okraj nejvíce vzdálený od boku vozidla.
Pozor na náklon zrcátka. Některá mají zkosenou základnu tak jsem jej přilepil
aby směřovala od vozidla a zabírala více do stran.
Pozor na náklon zrcátka pro mrtvý úhel pokud má zkosenou základnu,
otočit tak aby bylo vidět co nejvíce do vedlejšího pruhu.
Zrcátka pro kontrolu dítěte jsou umístěna na zadními sedadly a nasměrována
na autosedačku s dítětem.
**VIDEO YOUTUBE
Sloupky na parkovišti jsou od sebe vzdáleny 2 metry, takže v zrcátku pro mrtvý úhel
vidíme zhruba 8 metrů do strany, zatímco s klasickým mírně zmenšujícím zrcátkem
zhruba 3 metry viz obrázek níže.
Nastavení bočních zrcátek
Boční zrcátka nastavujeme tak abychom viděli zadní střed automobilu v okraji zrcátka
bližším boku automobilu zhruba ve střední části zrcátka a neměl by bok automobilu,
který vidíme zabírat příliš mnoho místa, maximálně do 20% zrcátka, abychom viděli
i do stran při jízdě v pruzích.
Pokud jezdíme převážně v pruzích a musíme často mezi nimi přejíždět je dobré
na zrcátka nalepit ještě menší zrcátka pro mrtvý úhel.
Zrcátka zpětná mrtvý úhel
I když výrobce na obrázku někdy uvádí i polohu zrcátka pro mrtvý úhel, je
lepší před přilepením zrcátka nesundávat ochrannou folii a vyzkoušet kde bude
malé zrcátko nejméně překážet na základním zrcátku.
Mně se osvědčil horní okraj nejvíce vzdálený od boku vozidla.
Pozor na náklon zrcátka. Některá mají zkosenou základnu tak jsem jej přilepil
aby směřovala od vozidla a zabírala více do stran.
Pozor na náklon zrcátka pro mrtvý úhel pokud má zkosenou základnu,
otočit tak aby bylo vidět co nejvíce do vedlejšího pruhu.
Zrcátka pro kontrolu dítěte jsou umístěna na zadními sedadly a nasměrována
na autosedačku s dítětem.
**VIDEO YOUTUBE
Škoda Superb II popis - video
Škoda Superb ceny ceník
//www.skoda-auto.cz/cze/model/newsuperb/pricelist
Vnější rozměry- Délka (mm): 4838
- Šířka (mm): 1817
- Výška (mm): 1462
- Světlá výška (mm): 139
- Rozvor náprav (mm): 2761
Černý led je motoristy nazývána tenká vrstvička čirého - průhledného ledu,
který se vyskytne na vozovce, i když venkovní teplota je nad 0°C.
Bývá v místech kde je po celý den stín, nebo na otevřených nechráněných
úsecích, kde je komunikace prochladlá,
nebo na mostech přes potoky, čí říčky, kde dochází k rychlému
podchlazení terénu.
Vozovka s černým ledem se jeví, jako by byla mokrá - lesklá a
v tom je její zrádnost.
který se vyskytne na vozovce, i když venkovní teplota je nad 0°C.
Bývá v místech kde je po celý den stín, nebo na otevřených nechráněných
úsecích, kde je komunikace prochladlá,
nebo na mostech přes potoky, čí říčky, kde dochází k rychlému
podchlazení terénu.
Vozovka s černým ledem se jeví, jako by byla mokrá - lesklá a
v tom je její zrádnost.
Editace: 16.6.2020 - 21:12
Počet článků v kategorii: 351
Url:volkswagen-transporter-t3