Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

Jak zabránit rosení oken skel u auta


AD MOB

Jak zabránit, nebo podstatně snížit mlžení - rosení skel u automobilu?
Nepoužívám na čelní sklo! Vzniklý film by možná mohl zhoršit vidění.
Nakapal jsem na papírový ubrousek odmašťovač JAR
a potřel jím místo na suchém skle, kde jsme chtěl zabránit rosení.
Stále roztíral, až místo bylo zcela průhledné - nebulo vidět
šmouhy tekutého JARU. Nevytíral jsem pak suchým ubrouskem, protože
bych JAR zase odstranili.
Místo takto ošetřené se přestalo rosit, zůstalo bez zamlžení zcela.
Pokud po určité době zase dojde k zamlžování místa, znovu jej potřu
JAREM a dokonale rozetřetu do průhledna.
Používám na skla v zadních dveřích a taky na zadní sklo, kde jsem si vytvořil
pole, které se mi nikdy nezarosí a umožní dobrý výhled dozadu, i když je auto ještě
studené a ostatní skla jsou neprůhledně zamlžená.

337LW NO topic_id




AD

Další témata ....(Topics)


42

Batoh na zádech a kvalitní kombinéza motorkáři zmírnila pád | batoh-na-zadech-a-kvalitni-kombineza-motorkari-zmirnila-pad-id-564


Kombinéza s "HRBEM" na zádech zmírňuje následky pádu tím, že pohlcuje
kinetickou energii a brání průniku předmětů (kamenů) přímo do zad.
Na videu měl motorkář na zádech i batůžek a v něm petláhve s tekutinou
což také zmírnilo pád na záda a zabránilo kamenům kol cesty po dopadu na ně
zlomit páteř.

**
81

Drnčící výfuk auta silenblok | drncici-vyfuk-auta-silenblok-id-2266


Za jízdy se z prostoru tlumiče výfuku začal ozývat
drnčivý zvuk. Zdálo se že to může být i něco špatně
uložené v kufru, ale při zatlačení na konec trubky
výfuku tento zvuk zmizel.
Po prohlídce spodní části automobilu, byla nalezena
příčina drnčení a to zničený silemblok háku tlumiče.




Nouzová oprava - řidič omotal kulatinu držáku izolačkou
a přidrátoval k objímce silenbloku.
43

Nejčastější chyby motorkářů video vhodné pro všechny řidiče | nejcastejsi-chyby-motorkaru-video-vhodne-pro-vsechny-ridice-id-565


Upozornění: ukázky nehod jsou natáčeny při minimální rychlosti motocyklu
- dodržovat předpisy a maximální povolenou rychlost
- sledovat horizont i to, co je těsně před motorkou
- pozor na křižovatky, odbočení, polní cesty, traktory, pomalá vozidla
- jestliže vidíte riziko, nebo jej můžete předvídat tak zpomalte (zatáčka do
které není vidět, - křižovatka, jedete po hlavní , ale máte slunce v zádech
a řidiči vás přehlédnou velmi snadno, protože jsou oslněni)
- svítit je povinností, dále je nutné mít výrazné oblečení, aby jste byli viditelní
a ne maskováni s barvou vozovky a okolí

**
86

Parkovací senzory problém s umístěním stále pípá | parkovaci-senzory-problem-s-umistenim-stale-pipa-id-2285


Řešení
Než jsem vyvrtal díry do nárazníky pro senzory, tak jsem je nejdříve
připojil ke zpátečce - světlu zpátečky a zkoušel v jaké poloze budou
vykazovat nejlepší výsledky.
Při poloze 1.) my vadil převis nárazníku pod SPZ, takže senzor bral
tento převis jako překážku.
Poloha 3.) byla taky nepřijatelná, protože znovu senzor pípal neustále,
bral totiž vozovku jako překážku.
Nakonec byla nejvhodnější pozice 2.) kdy senzor nesnímal ani vozovku,
ani žádný díl automobilu (například hák tažného zařízení může taky
dělat problémy).
Proto jsem si umístění nejdříve vyzkoušel a až pak vrtal díry.
Jako překážka - pokud již senzor nepískal, mi posloužila popelnice,
kterou jsem pomalu posouval k zadní části vozidla.

Na obrázku je pohled z boku - bokorys - řez. Senzory sbírají data za
vozidlem, při zařazeném zpětném chodu.




Jablotron vs Sencor parkovací senzory
Použil jsem parkovací senzory Jablotron.
Mám pár výrobků od firmy Sencor, ale je to kus od kusu.
Například vysavač se pokazil do po třetím vysávání.

Parkovací kamery
Pokud řidič nehledí na nějakou tu korunu, tak parkovací kamery
jsou mnohem lepší, než senzory.
Z nouze ctnost může posloužit i chytrý telefon, upevněný na zadní sklo
pomocí držáku na telefon.
Telefon tam vložím jen když couvám a je to nebezpečné.
184

Renault 20 | renault-20



Renault 20

Roky produkce 1975 – 1984.

Technická data:

  • Předchůdce: Renault 16
  • Následovník: Renault 25
  • Třída: střední rodinný vůz
  • Karoserie: 5-door hatchback
  • Provedení: FF
  • Motory: 4 válce 1.6 L až 2.7 L
  • Převodovka: 4 rychlosti
  • Rozvor: 2,667 mm
  • Délka: 4,521 mm
  • Šířka: 1,727 mm
  • Výška: 1,430 mm
  • Hmotnost pohotovostní: 1,320 kg
  • Max.rychlost: 146 km/h

Renault 20 - video

**



Editace: 1432630383
Počet článků v kategorii: 337
Url:jak-zabranit-roseni-oken-skel-u-auta-id-841

AD
11 Share
Share
Tweet