Re: Bicykl kolo motor Honda 4-takt montáž
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Na obrázku dole je přední světlomet bicyklu s vypínačem.
Problém byl takový, že vypínač šel ztuha a nebylo možno
jej přepnout tlakem palce.
Pomohl kapka oleje vždy na volnou plošku a pak přepnutí
vypínače.
Nejdříve za pomocí šroubováku, nebo hasáku, lehce rozhýbat
a pak již vypínačem šlo naprosto lehce přepínat.
Olej byl vytřen tak, aby ploška pod vypínačem zůstala jen
mastná, ale nestál na ní olej.
Problém byl takový, že vypínač šel ztuha a nebylo možno
jej přepnout tlakem palce.
Pomohl kapka oleje vždy na volnou plošku a pak přepnutí
vypínače.
Nejdříve za pomocí šroubováku, nebo hasáku, lehce rozhýbat
a pak již vypínačem šlo naprosto lehce přepínat.
Olej byl vytřen tak, aby ploška pod vypínačem zůstala jen
mastná, ale nestál na ní olej.
Renault 4
Roky produkce 1961 – 1992.
Technická data:
- Předchůdce: Renault 4CV
- Nástupce: Renautl 5
- Třída: užitkové vozidlo
- Karoserie: 2 dveřový van , pickup, 5 dveřový hatchback
- Provedení: MF
- Motory: 0.7 až 1.3 L
- Převodovka: 3 a 4 rychlosti manul
- Rozvor: mm
- Délka: 3663 mm
- Šířka: 1430 mm
- Výška: 1470 mm
- Hmotnost pohotovostní: 600 kg
- Max.rychlost: km/h
- Počet vyrobených kusů:
Renault 4 - video
Měření tlaku relativní a absolutní tlak
V obchodech se objevily manometry které nezačínají měřit tlak na 0 bar, ale na 1 bar. Jedná se o absolutní tlak, který již udává hodnotu tlaku okolního vzduchu, ještě před samotným měřením. Tlak v pneu se udává jako relativní tlak, počítaný od 0 bar (prázdná duše) až po předepsaný relativní tlak např. 2 bar. (nelze vyloučit změnu metodiky měření v budoucnu, proto je třeba se ujistit u výrobce pneu - plášťů - v jakém tlaku udává doporučené hodnoty)Pokud narazím na manometr, který udává tlak v absolutní hodnotě a údaj na plášti mám v relativní hodnotě, tak jsem nucen odečíst 1 bar z absolutní hodnoty, abych získal hodnotu relativní. Pokud si nejsme jist, kontaktuji výrobce zda měřím správně. Pokud používám i starý manometr, na kterém znám přesně údaje, mohu si vše překontrolovat a správně pochopit.
Obrázek - některé manometry udávají hodnotu 1 bar, i když ještě nedošlo k měření - jedná se o tlak absolutní, protože tlak okolního vzduchu je průměrně 1013 milibar, tedy přibližně 1 bar. Pokud tedy chci v prázdné duši zvýšit tlak o 2 bar (z 0 na 2 bar), bude na manometru s absolutní hodnotou tlak 3 bar ( 1 bar tlak okolního vzduchu + 2 bar zvýšení tlaku v duši o 2 bar = 3 bar absolutní).
Jak opravit hustilky, pumpy, pumpičky, hadičky
Vadný nádstavec - koncovka
Guma v koncovce po čas ztvrdne a po zaklopení páčky, netěsní. Lze zakoupit novou koncovku, odříznout hadici těsně za koncovkou (pokud je koncovka s lisovanou objímkou), nebo sundat objímku, vytáhnout koncovku, nasunout povolený stahovací pásek, nasadit novou koncovku, dotáhnout stahovací pásek.Na obrázku níže praskla hadička u koncovky se zajišťovací, nalisovanou objímkou. Objímka byla rozstřižena - naříznuta pilkou na kov, pak již bylo možno koncovku zbavit zbytku hadičky, namontovat zpět do hadičky a zajistit stahovacím páskem, popřípadě a v nouzi, zdvojeným ocelovým drátkem.
Na klasické hadičky - šlahounky lze využít různé redukce, takže pak stačí mít jen jednu hadičku
Píst netěsní
Pokud je píst z kůže a ta jen netěsní, tak kůži rozevřít do stran, namáznout vazelinou a smontovat. Pokud je kůže poškozená, buď sehnat náhradní, nebo kdo umí, vyrobí si novou sám.Pláště na kolo a jejich opotřebení nedostatečným nahuštěním
- pláště je nutno nafouknout na předepsaný tlak udávaný výrobcem (někde je uveden jen max tlak na plášti, max tlak se nesmí překročit, pak je třeba na kolo sednout - zatížit vlastní vahou a plášť by se neměl rozplácnout, ale měl by si udržet téměř svůj tvar)
- Při nízkém tlaku v pneu:
- dochází k popraskání a rozžvýkání stěn
- nadměrnému sjetí pláště
- zvýšení valivého odporu - tření o vozovku
- vyšší pravděpodobnost defektu
- nižší tlak v pneu lépe tlumí nárazy (to je asi jediná výhoda)
- tlak v pneu se kontroluje nejméně jednou za měsíc!
Tabulka - možný relativní tlak v kvalitních pláštích kol závisející na šířce pláště a hmotnosti cyklisty
Vždy hustit dle tlaku uváděného na plášti! Date: 11.05.2021 - 11:34Montáž motoru Honda na jízdní kolo - návod - video
**VIDEO YOUTUBE
Jedná se o motor, který je namontován na kolo podobně jako nosič.
Kroutící moment se převádí třecím válečkem na obvod pláště zadního kola pomocí odstředivé spojky.
Motor lze vypnout spínačem
Regulovat otáčky
Regulovat přítlak třecího válečku
Motorový kit na motokolo 4-takt - přídavný motor na kolo čtyřtaktní
Kroutící moment se převádí třecím válečkem na obvod pláště zadního kola pomocí odstředivé spojky.
Motor lze vypnout spínačem
Regulovat otáčky
Regulovat přítlak třecího válečku
Motorový kit na motokolo 4-takt - přídavný motor na kolo čtyřtaktní
**VIDEO YOUTUBE
Audi TT
Akční ceny ceník automobilů značky Audi
//www.audi.cz/
Roky produkce 1998-2006
Technická data:
- Třída luxusní masivní sportovní vůz
- Rozvor 2,468 mm
- Délka 4,178 mm
- Šířka 1,842 mm
- Výška 1,352 mm
- Hmotnost pohotovostní až 1 490 kg
- Objem zavazadlového prostoru 290 l
Audi TT - video
Oficiální stránky: www.audi.cz
Editace: 1559111206
Počet článků v kategorii: 351
Url:re-bicykl-kolo-motor-honda-4-takt-montaz-id-2330