Fiat Bravo

Fiat Bravo
Akční ceny ceník automobilů značky Fiat
//www.fiat.cz/akcni-nabidka/
Technická data:
- Roky produkce 1995-2001
- Předchůdce Fiat Tipo
- Nástupce Fiat Stilo
- Třída střední vůz
- Karoserie 3-door hatchback
- Koncepce FF
- Platforma Fiat Type Two
- Rozvor 2,540 mm
- Délka 4,020 mm
- Šířka 1,750 mm
- Výška 1,420 mm
Fiat Bravo - recenze - video
Oficiální stránky: www.fiat.cz
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)

Audi A4
Akční ceny ceník automobilů značky Audi
//www.audi.cz/
Roky produkce 1994-now
Technická data:
- Rozvor 2808 mm
- Délka 4783 mm (limuzína)
- Šířka 1826 mm
- Výška 1427 mm
- Hmotnost pohotovostní 1485 kg
- Spotřeba kombinovaná 7.1 l/100 km
- Objem zavazadlového prostoru 480 l (limuzína)
Audi A4 - video
Oficiální stránky: www.audi.cz

Renault 20
Roky produkce 1975 – 1984.
Technická data:
- Předchůdce: Renault 16
- Následovník: Renault 25
- Třída: střední rodinný vůz
- Karoserie: 5-door hatchback
- Provedení: FF
- Motory: 4 válce 1.6 L až 2.7 L
- Převodovka: 4 rychlosti
- Rozvor: 2,667 mm
- Délka: 4,521 mm
- Šířka: 1,727 mm
- Výška: 1,430 mm
- Hmotnost pohotovostní: 1,320 kg
- Max.rychlost: 146 km/h
Renault 20 - video
Ochrana podvozku
Bitumen (anglicky, česky asfalt) je hustá, pružná, dobře přilnavá živice, vyrábějící se z ropy a dehtu.Asfalt se vyrábí z ropy - je to poslední složka, které zůstane po odpaření benzínů, nafty atd.
Dehet se vyrábí většinou z uhlí.
Z této živice se vyrábí například spreje, či barvy na ochranu podvozků vozidel.
Asfalt je pružný a zatím levný, dostupný, velmi dobře přilnavý, tlumí nárazy odlétávajících kamínků a proto i velmi vhodný pro ochranu podvozku vozidel.
Vosk na ochranu dutin karoserie a podvozku
Do dutin aplikujeme vosk. Prodává se také i ve spreji.Například:
C.A.R.Fit Antikorozní vosk do dutin
Dinitrol 1000 Vosk do dutin
- podvozek je třeba okamžitě zkontrolovat i u nového vozidla, hlavně nové automobily levnější kategorie mají místa na ostrých hranách, kde nejsou řádně ošetřeny a okamžitě nastupuje koroze
- zakoupit lze i sprej, který je možno aplikovat do hůře dostupných míst
- podvozek vozidla ošetřujeme / kontrolujeme dvakrát do roka
- nejdůležitější je kontrola před začátkem zimní sezóny
- nejvíce poškozuje podvozek vozidla jízda po drobných kamíncích, které odlétají od kol a poškozují nátěr spodku vozidla

Dle stylu jízdy a počtu rozjezdů spojka na osobním automobilu vydrží
100 000 km v městském provozu s častým rozjížděním zejména do kopce a až
300 000 km na dlouhých úsecích s minimálním rozjížděním automobilu a citlivým zacházením.
Jsou ale případy, kdy řidič/ka dokáží spojkovou lamelu zničit i za 10 000 km
a to většinou tím, že nechají nohu spočinout na spojkovém pedále, tím
nedojde k plnému sepnutí spojky a ta stále nepatrně prokluzuje a nadměrně se
opotřebovává.
Vadnou spojku poznáme podle toho, že automobil se do kopce již nerozjede i
když spojkový pedál jsme zcela uvolnili a motor běží, nebo
dokonce začne auto couvat, či vidíme že motor má obvyklé otáčky, ale vozidlo jede
pomaleji, jako obvykle.
100 000 km v městském provozu s častým rozjížděním zejména do kopce a až
300 000 km na dlouhých úsecích s minimálním rozjížděním automobilu a citlivým zacházením.
Jsou ale případy, kdy řidič/ka dokáží spojkovou lamelu zničit i za 10 000 km
a to většinou tím, že nechají nohu spočinout na spojkovém pedále, tím
nedojde k plnému sepnutí spojky a ta stále nepatrně prokluzuje a nadměrně se
opotřebovává.
Vadnou spojku poznáme podle toho, že automobil se do kopce již nerozjede i
když spojkový pedál jsme zcela uvolnili a motor běží, nebo
dokonce začne auto couvat, či vidíme že motor má obvyklé otáčky, ale vozidlo jede
pomaleji, jako obvykle.
Chcete si zakoupit nový prostorný, spolehlivý rodinný vůz a přitom také ušetřit významnou částku za pohonné hmoty během provozu tohoto automobilu?
Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline splňuje všechny výše uvedené požadavky a výrobce udává spotřebu mimo město 3 litry na 100 km mimo město a ve městě 4,1 litru/100km a průměrná spotřeba by se měla pohybovat kolem 3,4litru na 100 km.
Jeden z důvodů nízké spotřeby je spojka alternátoru. Ten například nezatěžuje motor v době, kdy je třeba se rychle dostat do otáček. Naproti tomu při jízdě z kopce při zařazené rychlosti a nulovém sešlápnutí plynového pedálu, nebo dobrzďování motorem je alternátor v maximální činnosti a tím navíc pomáhá brzdit automobil.
Dále světla pro denní svícení s LED diodami se významně podílejí na nízké spotřebě elektrického proudu, takže baterie nemusí být tak často dobíjena a tudíž i alternátor nemusí být připojen a neodebírá výkon motoru.
Nejvyšší výkon vznětového motoru je pak slušných 55 kW / 75 k.
Na zakoupení tohoto vozu si přichystejte něco přes 350 000 KCZ.
Až se vědcům podaří vznikající oxid uhličitý při spalování ve válci částečně rozložit zpět na uhlík a kyslík pomocí tepelné energie, která uniká do okolí motoru bez užitku, tak to bude znamenat revoluci, která sníží spotřebu nejen osobního automobilu na desetinu toho, co spotřebovávají současné automobily. Pak se nebude uvádět spotřeba paliva v litrech na 100 km, ale na 1000 a více.
Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline splňuje všechny výše uvedené požadavky a výrobce udává spotřebu mimo město 3 litry na 100 km mimo město a ve městě 4,1 litru/100km a průměrná spotřeba by se měla pohybovat kolem 3,4litru na 100 km.
Jeden z důvodů nízké spotřeby je spojka alternátoru. Ten například nezatěžuje motor v době, kdy je třeba se rychle dostat do otáček. Naproti tomu při jízdě z kopce při zařazené rychlosti a nulovém sešlápnutí plynového pedálu, nebo dobrzďování motorem je alternátor v maximální činnosti a tím navíc pomáhá brzdit automobil.
Dále světla pro denní svícení s LED diodami se významně podílejí na nízké spotřebě elektrického proudu, takže baterie nemusí být tak často dobíjena a tudíž i alternátor nemusí být připojen a neodebírá výkon motoru.
Nejvyšší výkon vznětového motoru je pak slušných 55 kW / 75 k.
Na zakoupení tohoto vozu si přichystejte něco přes 350 000 KCZ.
Až se vědcům podaří vznikající oxid uhličitý při spalování ve válci částečně rozložit zpět na uhlík a kyslík pomocí tepelné energie, která uniká do okolí motoru bez užitku, tak to bude znamenat revoluci, která sníží spotřebu nejen osobního automobilu na desetinu toho, co spotřebovávají současné automobily. Pak se nebude uvádět spotřeba paliva v litrech na 100 km, ale na 1000 a více.
Editace: 9.8.2011 - 15:41
Počet článků v kategorii: 351
Url:fiat-bravo