Renault Scenic
Renault Scenic cena ceny ceník
//www.renault.cz/ceniky/
Roky produkce 1998 –.
Technická data:
- Délka: 4 642 mm
- Šířka: 1 834 mm
- Výška: 1 627 mm
Renault Scenic - video
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Volkswagen Corrado
Technická data:
- Předchůdce Volkswagen Scirocco
- Třída kompaktní sportovní
- Karoserie 3-dveřové kupé
- Rozvržení FF
- Platforma hybridní Volkswagen Group A2 platforma a B3 platforma
- Motor 1.8L - 2.9l
- Převodovka 5-stupňová manuální, 4-stupňová automatická
- Rozvor 2469 mm
- Délka 4049 mm
- Šířka 1689 mm
- Výška 1318 mm
- Podobné Volkswagen Golf
Volkswagen Corrado - video
Ucházející auto ventilek se pozná nasliněním. Sundá se čepička a nasliní se otvor tak, aby tam vznikla blána jako u mýdlové bubliny.
Klidně lze požít i mýdlovou vodu na bublifuk a podobně.
Pokud se podaří vytvořit blánu na ukončení ventilku a blána se nafukuje, vytváří bublinu, tak ventilek uchází.
Jak opravit ucházející ventilek
Zkusil jsem postupně tato řešení, když to pomohlo, tak už jsem další řešení nepoužil
- odfouknout přes ventilek prudce vzduch (někdy je ve ventilku nečistota a ta se vyfoukne)
- dotáhnout po nafouknutí ventilek (některé auto ventilky mají kovovou čepičku s ochranou gumou. Guma se sundá a opačný konec - klíč - čepičky se zasune do horního otvoru ventilku, kde je odpouštěcí jehla - kuželka odborně. Klíč čepičky má uprostřed dírku, kterou pojde jehla aby se vzduch příliš nevypouštěl. Jakmile klíč sedne na těleso jehly, tak stačí dotáhnout doprava, jako běžné matice s pravým závitem. Pak znovu zkusit naslinit, jestli se podařilo zastavit ucházení)
- vyměnit celou kuželku (vyšroubovat vnitřek ventilku a vyměnit za nový)
- zkusit použít kratší kuželky (někdy jsou jehly kuželek tak dlouhé, že zašroubovaná čepička je zatláčí a tím je otvírá kuželku a uniká vzduch z duše, i když se zdá, že je vše v pořádku)
- trochu mléka nalít do duše asi 30 ml a jezdit. Mléko zatáhne menší netěsnosti duše
- zkusit sprej na lepení pneu
- ponořit celou duši do nádoby s vodou a zkontrolovat kde všude uchází
Klíč na povolení kuželky je na kovové čepičce auto ventilku
Proč ještě nejezdíme na vodík?
"Dej mi tři tisíce a já ti za to dám jeden tisíc".
Odpověď je jednoduchá. Vodík nejsnáze získáme rozkladem molekuly vody H20, ale jeho spálením získáme jen zhruba jednu třetinu energie, kterou jsme vložily do jeho výroby. Uznáte sami, že to není zatím příliš ekonomická záležitost.
Další problém je ten, že motor spalující vodík musí být z mnohem kvalitnějších materiálů (spalovací prostor), jako je tomu u motoru, který spaluje benzín, naftu, či plyn. Tím i cena takového motoru bude mnohem vyšší, než u klasických "benzíňáků".
V neposlední řadě je tu bezpečnostní riziko a možnost exploze vodíku. Víme, co dokáže například výbuch metanu. U nechtěné exploze vodíku by následky byly mnohem tragičtější.
Ford Kuga cena ceník
//www.ford.cz/Cars/Kuga/Pricelistsandfinance
Technická data:
- Karoserie velkoprostorová/terénní
- Koncepce FF nebo náhon 4x4
- Třída Crossover
- Platforma Ford C1
- Délka 4.443 mm
- Šířka 1.842 mm
- Výška 1.677 mm
Ford Kuga - video
Hydraulický posilovač řízení s čerpadlem hnaným
nepřetržitě klínovým řemenem (od motoru)
na svůj provoz spotřebuje zhruba
0,3 až 0,5 litru paliva na 100 km
Hydraulický posilovač řízení s elektromotorkem pracuje jen,
když je to nutné a tudíž spotřeba paliva na jeho provoz je podstatně menší,
tedy zhruba do 0,2 litru na 100 km
Editace: 7.8.2011 - 10:04
Počet článků v kategorii: 351
Url:renault-scenic