Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

Nevýhody tlačítka STOP START motoru


AD MOB

Nevýhody tlačítka STOP START motoru automobilu

  • snižuje životnost baterie, při častém vypínání motoru a startech (v kolonách a pod.) se baterie stále vybíjí


  • někdy vypiná, i když motor ještě není zahřátý - zvýšené emise - neekologický provoz


  • nedostatečné mazání motoru a jeho rychlé opotřebení při jeho neustálém vypínání a startování


  • motory, které pracovaly na vysoký výkon, potřebují nechat chvíli pomaleji chladit během na volnoběh a ne náhle vypnout ( není dobré sjet z dálnice a hned vypnout motor - naftový motor je ještě choulostivější)


Deaktivace tlačítka STOP START motoru automobilu

Deaktivaci tlačítka lze u řady vozidel nastavit manuálně, ale je to nutno provádět po každém startu vozidla, buď tlačítkem, nebo na dotykovém displeji.

Neodborné zásahy do elektrických obvodů, jako je odpojení konektoru kontroly napětí baterie, automobilky zakazují, nebo rázně upozorňují, že tím dojde k vypnutí, mnohdy velmi důležitých, funkcí vozidla.


348LW NO topic_id




AD

Další témata ....(Topics)


107

Bicykl kolo motor Honda 4-takt montáž | bicykl-kolo-motor-honda-4-takt-montaz-id-2327


Montáž motoru Honda na jízdní kolo - návod - video
Jedná se o motor, který je namontován na kolo podobně jako nosič.
Kroutící moment se převádí třecím válečkem na obvod pláště zadního kola pomocí odstředivé spojky.
Motor lze vypnout spínačem
Regulovat otáčky
Regulovat přítlak třecího válečku

Motorový kit na motokolo 4-takt - přídavný motor na kolo čtyřtaktní



**
219

Fabia GreenLine | fabia-greenline



Škoda Fabia ceny ceník

//www.skoda-auto.cz/cze/model/newfabia/pricelist/Pages/newpricelist-newfabia.aspx

2 006 km ujeto na jedno natankování Škoda Fabia GreenLine z Rakouska do Dánska

Spotřeba Fabie GreenLine v tomto testu 2,2 litru / 100 km

Škoda Fabia GreenLine je auto, které umí šetřit nejen Vaši peníze, ale i životní prostředí.

**

86

Parkovací senzory problém s umístěním stále pípá | parkovaci-senzory-problem-s-umistenim-stale-pipa-id-2285


Řešení
Než jsem vyvrtal díry do nárazníky pro senzory, tak jsem je nejdříve
připojil ke zpátečce - světlu zpátečky a zkoušel v jaké poloze budou
vykazovat nejlepší výsledky.
Při poloze 1.) my vadil převis nárazníku pod SPZ, takže senzor bral
tento převis jako překážku.
Poloha 3.) byla taky nepřijatelná, protože znovu senzor pípal neustále,
bral totiž vozovku jako překážku.
Nakonec byla nejvhodnější pozice 2.) kdy senzor nesnímal ani vozovku,
ani žádný díl automobilu (například hák tažného zařízení může taky
dělat problémy).
Proto jsem si umístění nejdříve vyzkoušel a až pak vrtal díry.
Jako překážka - pokud již senzor nepískal, mi posloužila popelnice,
kterou jsem pomalu posouval k zadní části vozidla.

Na obrázku je pohled z boku - bokorys - řez. Senzory sbírají data za
vozidlem, při zařazeném zpětném chodu.




Jablotron vs Sencor parkovací senzory
Použil jsem parkovací senzory Jablotron.
Mám pár výrobků od firmy Sencor, ale je to kus od kusu.
Například vysavač se pokazil do po třetím vysávání.

Parkovací kamery
Pokud řidič nehledí na nějakou tu korunu, tak parkovací kamery
jsou mnohem lepší, než senzory.
Z nouze ctnost může posloužit i chytrý telefon, upevněný na zadní sklo
pomocí držáku na telefon.
Telefon tam vložím jen když couvám a je to nebezpečné.
340

Hučení z motoru vadné poškozené ložisko náboje kola jak poznat | huceni-z-motoru-vadne-lozisko-naboje-kola-jak-poznat


Jak poznat určit vadné ložisko v náboji kola

V kabině vozidla se nejdříve jen občas ozvalo jemné drnčení a to v zatáčce vlevo.
Hučení se ozývalo čím dál častěji.
Hukot nastával při rychlosti 40km/h a vyšší.
V pravotočivé zatáčce hukot ustal.

Po zvednutí auta na zvedáku a ručním otáčením kol, nebylo možno zjistit, které ložisko je poškozeno.
Byl nastartován motor, zařazena nejvyšší rychlost a kola roztočena na vysoké otáčky, jako by se jelo rychlostí 80km/h.
Pak byl vypnut motor, vyřazena rychlost.
Při těchto otáčkách kol, již bylo hučení pravého kola - jeho ložiska - velmi dobře slyšitelné a závada správně určena.

Proč se se ložisko v pravém kole daleko dříve poškodí, než ložisko v kole levém?

Povrch vozovky je většinou do oblouku, aby dešťová voda mohla rychleji odtékat z vozovky a nehrozilo nebezpečí aquaplaningu - ztráta kontaktu pneu z vozovkou na vrstvě vody.
Tedy ložisko v pravém kole je daleko více namáháno, než ložisko v náboji kola levého.
Také na pravé straně vozovky (na jejím okraji) se více práší a to vše má za následek, rychlejší poškození ložiska na pravé straně vozidla, z pohledu řidiče.

proc-jsou-kola-na-prave-strane-vozidla-vice-namahana-a-drive-se-poskodi.png Date: 06.12.2020 - 08:10
33

Černý led je velmi zrádný | cerny-led-je-velmi-zradny-id-502


Černý led je motoristy nazývána tenká vrstvička čirého - průhledného ledu,
který se vyskytne na vozovce, i když venkovní teplota je nad 0°C.
Bývá v místech kde je po celý den stín, nebo na otevřených nechráněných
úsecích, kde je komunikace prochladlá,
nebo na mostech přes potoky, čí říčky, kde dochází k rychlému
podchlazení terénu.
Vozovka s černým ledem se jeví, jako by byla mokrá - lesklá a
v tom je její zrádnost.


Editace: 4.7.2020 - 08:41
Počet článků v kategorii: 348
Url:nevyhody-tlacitka-stop-start-motoru

AD
11 Share
Share
Tweet