Kupujeme ojeté auto, co by mělo umět
Pár funkcí, které u vozidla časem oceníte a budete vděčni, že je máte:
- klimatizace (v zimě rychle teplo, v létě chladí) hlavně když vozíme děti, nebo starší lidi
- ABS antiblokovací zařízení ( při brzdění a za smyku mnohem lepší ovladatelnost vozidla)
- posilovač řízení (ne všechny vozidla jej mají a pak jsou problémy při parkování)
- elektrické stahování všech okýnek z místa řidiče (děti vyběhnou z auta a pak aby člověk chodil od dveří ke dveřím a ručně vše zavíral)
- zadní rozmrazování okna (slouží i když se okno orosí, velmi důležité při couvání a pro pohled do zpětného vnitřního zrcátka co se nachází za vozidlem)
- stěrač zadního okna s ostřikovačem ( hlavně při couvání oceníme tuto vymoženost a pak při jízdě na mokré znečištěné vozovce, kdy se černé kapičky usazují, jako neprůhledný film na zadním skle)
- dvě zpětná světla při couvání (některá vozidla mají jen jedno a to je málo)
- tempomat (při průjezdu obcí si nastavíte rychlost, kterou pak auto dodržuje po dobu, pokud nepřidáte prudce plyn)
- elektrické naklápění zrcátek z místa řidiče (vynikající věc při couvání, kdy si zrcátka nakloníme tak, abychom viděli zadní kola vozidla, či místa, která potřebujeme)
- dálkové zamykání dveří (klíčem je jistota, ale když přicházíme k vozidlu, tak dálkové je pohodlnější)
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Airbag vesta je určena především motorkářům, ale nalezne jistě uplatnění i jinde.
Při pádu z motocyklu se nafoukne a zpevni celý hrudník i partie krku.
Pak se začne pomalu vypouštět, aby netlačila na plíce a jiné orgány.
Výrazně zmírní náraz a zvýší šance na přežití jezdce.
Vesty mohou používat i spolujezdci.
Vestu lze použít vícekrát.
Vesta se nafoukne pomocí patrony.
Patrona je uvedena v činnost buď mechanicky (šňůrou připevněnou k motorce, řidič padá, šňůra aktivuje patronu)
nebo elektronicky.
Pád z motorky při rychlosti 100km/hod. se dá srovnat s pádem z výšky 42 metrů, což lze přirovnat k výšce venkovských kostelů, nebo ze střechy paneláku, přesto tuto zkutečnost mnozí řidiči nevědí, nebo podceňují.
Cena vesty v roce 2017 zhruba 15 000 korun.
Při pádu z motocyklu se nafoukne a zpevni celý hrudník i partie krku.
Pak se začne pomalu vypouštět, aby netlačila na plíce a jiné orgány.
Výrazně zmírní náraz a zvýší šance na přežití jezdce.
Vesty mohou používat i spolujezdci.
Vestu lze použít vícekrát.
Vesta se nafoukne pomocí patrony.
Patrona je uvedena v činnost buď mechanicky (šňůrou připevněnou k motorce, řidič padá, šňůra aktivuje patronu)
nebo elektronicky.
Pád z motorky při rychlosti 100km/hod. se dá srovnat s pádem z výšky 42 metrů, což lze přirovnat k výšce venkovských kostelů, nebo ze střechy paneláku, přesto tuto zkutečnost mnozí řidiči nevědí, nebo podceňují.
Cena vesty v roce 2017 zhruba 15 000 korun.
Renault Scenic cena ceny ceník
//www.renault.cz/ceniky/
Roky produkce 1998 –.
Technická data:
- Délka: 4 642 mm
- Šířka: 1 834 mm
- Výška: 1 627 mm
Renault Scenic - video
Renault Colorale
Roky produkce 1950 – 1957.
Technická data:
- Předchůdce: Renault Primaquatre
- Nástupce:
- Třída: střední
- Karoserie: 2 dveřové užitkové, 4 sedan
- Provedení: FR
- Motory: 2.0 a 2.4 L
- Převodovka: 3 - manual
- Rozvor: 2680 mm
- Délka: 4270 mm
- Šířka: 1980 mm
- Výška: 1750 mm
- Hmotnost pohotovostní: 1620 kg
- Max.rychlost: 105 km/h
- Počet vyrobených kusů:
Renault Colorale - video
Ford Scorpio
Technická data:
- Předchůdce Ford Granada
- Nástupce Ford Scorpio Mark II
- Třída velký luxusní automobil
- Karoserie 4-dveřový sedan, 5-dveřový hatchback
- Koncepce FR, pohon všech čtyř kol u 4x4 modelu
- Motor 1.8L až 2.9L
- Převodovka 4-stupňová automatická, 5-stupňová manuální
- Pohotovostní hmotnost 1380 kg
Ford Scorpio - silniční test - video
Jak zabránit, nebo podstatně snížit mlžení - rosení skel u automobilu?
Nepoužívám na čelní sklo! Vzniklý film by možná mohl zhoršit vidění.
Nakapal jsem na papírový ubrousek odmašťovač JAR
a potřel jím místo na suchém skle, kde jsme chtěl zabránit rosení.
Stále roztíral, až místo bylo zcela průhledné - nebulo vidět
šmouhy tekutého JARU. Nevytíral jsem pak suchým ubrouskem, protože
bych JAR zase odstranili.
Místo takto ošetřené se přestalo rosit, zůstalo bez zamlžení zcela.
Pokud po určité době zase dojde k zamlžování místa, znovu jej potřu
JAREM a dokonale rozetřetu do průhledna.
Používám na skla v zadních dveřích a taky na zadní sklo, kde jsem si vytvořil
pole, které se mi nikdy nezarosí a umožní dobrý výhled dozadu, i když je auto ještě
studené a ostatní skla jsou neprůhledně zamlžená.
Nepoužívám na čelní sklo! Vzniklý film by možná mohl zhoršit vidění.
Nakapal jsem na papírový ubrousek odmašťovač JAR
a potřel jím místo na suchém skle, kde jsme chtěl zabránit rosení.
Stále roztíral, až místo bylo zcela průhledné - nebulo vidět
šmouhy tekutého JARU. Nevytíral jsem pak suchým ubrouskem, protože
bych JAR zase odstranili.
Místo takto ošetřené se přestalo rosit, zůstalo bez zamlžení zcela.
Pokud po určité době zase dojde k zamlžování místa, znovu jej potřu
JAREM a dokonale rozetřetu do průhledna.
Používám na skla v zadních dveřích a taky na zadní sklo, kde jsem si vytvořil
pole, které se mi nikdy nezarosí a umožní dobrý výhled dozadu, i když je auto ještě
studené a ostatní skla jsou neprůhledně zamlžená.
Editace: 1361560398
Počet článků v kategorii: 351
Url:kupujeme-ojete-auto-co-by-melo-umet-id-521