Peugeot 203
AD MOB

Peugeot 203 cena akční ceny ceník
//www.peugeot.cz/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/
Technická data:
- Roky výroby 1948-1960
- Počet vyrobených kusů 685.628
- Předchůdce Peugeot 202
- Nástupce Peugeot 403
- Karoserie 4-dveřový sedan 4-majetek dveří 2 - a 4-dveřový cabriolet 2-dveřové kupé
- Koncepce FR
- Motor 1290 ccm 4 válce
- Rozvor 2580 mm až 2.780 mm
- Délka 4350 mm až 4.530 mm
- Šířka 1620 mm
- Výška 1500 mm
Peugeot 203 - video
350LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Příklad výpočtu průměru ráfku disku kola automobilu
Mějme pneumatiku 175/65R14.Průměr ráfku disku zde představuje poslední číslici a tou je číslo 14.
Průměr je udáván v jednotkách palce.
1 palec = 25,4 mm
14 palců bude tedy 14 * 25,4 = 355,6 mm
Průměr 14 palcového ráfku je 355,6 mm tedy 35,56 cm.
Jak vypočítat šířku pneu - pneumatiky
V označení pneu 175/65R14 je šířka první číslo tedy 175 a to v milimetrech.Jak vypočítat výšku pneumatiky (od okraje ráfku) - výpočet
Výšku pneu v čísle 175/65R14 označuje číslo 65 to je 65% šířky pneu.Nezaměňujte výšku pneu s jejím průměrem.
Příklad:
65% z 175 = 0,65 * 175
65% z 175 = 113.75 mm
Průměr ráfku - disku změříme tak, že změříme jeho největší průměr (ne průměr vnitřního osazení pro vystředění pneumatiky).
Výška pneumatiky je pak měřena od tohoto okraje ráfku disku (ne od středícího osazení pneumatiky).

Jak změřit velikost rozteče šroubů disku kola u automobilu
Velikost rozteče se udává v milimetrech. 4x100 značí 4 šrouby se vzdáleností středů děr 100.Disky jsou většinou s otvory pro 4 nebo 5 šroubů.
U 4 otvorů se roztečí rozumí vzdálenost protilehlých děr.
U 5 otvorů se roztečí rozumí průměr kružnice protínající středy děr viz obrázek.

Bezpečnostní pásy se špatně navíjí zpět - řešení problému
Zkusit jednu, nebo více možností- poškozené pásy, které již drhnou, je třeba vyměnit
- pročistit, promazat pás např. sprayem Cockpit Cleaner, určeným k čistění palubní desky
- pás očistit JARem. JARem pak pomazat místa pásu, kde nebude v kontaktu s připoutanou osobou pro zvýšení kluznosti pásu
- pro zvýšení kluznosti pásu, průchodem oky, lze v nouzi použít tekuté mýdlo, holící pěnu
- pás pomalu vytahovat a čistit jej například vlhčeným ubrouskem určeným pro dětské zadečky, který obsahuje přísady pro ochranu kůže, takže pás mírně promaže, pak zkusit navinout zpět, zda došlo ke zlepšení
- pás vytáhnout na maximum a použít spray na čistění palubní desky, na jeho očištění a zkusit navinout zpět
- postříkat mírně pás, který nebude v kontaktu s osobou po připoutání (aby se neumastila), postříkat silikonovým sprayem
- odmontovat kryt sloupku a vyčistit všechna místa, kde je pás provlékán různými oky a plochami - promazat navíjecí zařízení
- pokud nepomohlo vyčištění a promazání všech třecích ploch, pak bude asi nutno vyměnit pružinu v navíjecím mechanizmu
Audi A5 cena ceny ceník
//www.audi.cz/cz/brand/cs/modely/a5/a5_coupe/ceniky.html
Technická data:
- Roky produkce 2007 - dosud
- Třída kupé
- Rozvor 2751 mm
- Délka 4625 mm
- Šířka 1854 mm
- Výška 1372 mm
- Hmotnost pohotovostní 1550 kg
- Maximální rychlost 230 km/h
- Spotřeba kombinovaná 7.1 l/100 km (benzín), 5.3 nafta
- Objem zavazadlového prostoru 455 l
Audi A5 - recenze video
Nejlepším řešením je mít motocykl opatřen ABS.
Motocykl bez ABS:
Pozor na přední, mačkat s citem, aby nedošlo k zablokování kola a smyku.
To samé platí i o zadní brzdě.
Brzdit 70% přední a 20 až 30% zadní brzdou.
Udržovat správný náklon, nejezdit příliš svisle, tam kde je náklon potřebný.
**VIDEO YOUTUBE
Motocykl bez ABS:
Pozor na přední, mačkat s citem, aby nedošlo k zablokování kola a smyku.
To samé platí i o zadní brzdě.
Brzdit 70% přední a 20 až 30% zadní brzdou.
Udržovat správný náklon, nejezdit příliš svisle, tam kde je náklon potřebný.
**VIDEO YOUTUBE
Vyhýbání se vlevo
Dát si pozor, zda protijedoucí vozidlo chce opravdu odbočit, nebo mu zůstal zapnutý blinkr z posledního odbočování, neví o tom a pak pokračuje rovně. To je velmi časté u motocyklů, protože tam se blinkr nevypne sám po dokončení odbočení a vyrovnání směru jízdy.Proto je třeba být velmi obezřetný a počkat si, kam protijedoucí skutečně odbočí.
Je třeba si najet, co nejblíže k levému okraji mého pruhu a také zvážit, jestli protijedoucí vozidlo není příliš dlouhé (souprava, návěs, traktor s vlekem) a nebude nuceno si nadjet za střed křižovatky. V takovém případě je lépe mu ukázat, že mu dávám přednost, aby projel křižovatku jako první.
Pokud je dostatek místa pro vyhýbání (vejdou se na křižovatku bezpečně obě odbočující vozidla, pak se mohou vyhnout vlevo, tedy se míjejí pravými boky vozidel. Pokud to dopravní situace dovolí, mohou takto pokračovat v odbočování vlevo další protijedoucí automobily, aniž by si navzájem křížily směr jízdy.

Na obrázku níže je patrné, že i delší vozidla si vyhnou a nezaklíní se do sebe.

Nesprávný způsob, delší vozidla se snaží objet a zaklíní do sebe, ale i menší vozidla by si křížila takto směr jízdy.
Na obrázku níže se delší vozidla zaklíní do sebe a zablokují křižovatku.
Dvě jednosměrné silnice s dělícím pásem a místem pro možné otočení - změny směru jízdy, tedy přejetí na jednosměrku za dělícím pásem
Pokud jsou dvě jednosměrné silnice odděleny dělícím pásem a je zde místo pro otočení směru jízdy, dbá řidič zvýšené opatrnosti a pokud místo pro odbočení není rozděleno ostrůvkem, tak si najíždí tak, aby se zase nekřížil s protijedoucím vozidlem, které má také v úmyslu odbočit do protisměru.Pozor! Toto řešení je nebezpečné tím, že mnoho řidičů ze zvyku si najede na pravou stranu a srazí se s protijedoucím řidičem. Proto se tyto situace někdy řeší ostrůvkem a příkazovými značkami.

Obdobný případ jako předchozí, ale místo pro možné odbočení (změny směru jízdy) je rozděleno ostrůvkem a označeno značkou Přikázaný směr jízdy
Je třeba být velmi obezřetný, sledovat dopravní značení a úpravu místa pro možnost změny směru jízdy.
Editace: 8.8.2011 - 12:55
Počet článků v kategorii: 350
Url:peugeot-203
AD