Cukání motoru časté příčiny
Cukání motoru může být způsobeno například těmito závadami:
- voda v palivu
- znečištěný palivový filtr
- znečištěný vzduchový filtr
- vadná svíčka
- vadné kabely ke svíčkám a k cívce
- vada v rozdělovači
- znečistěná, nebo poškozená váha vzduchu
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=70&t=498&title=Vaha-vzduchu-princip-motor-karburator
- vadná lambda sonda
- závada elektroinstalace
- špatné ukostření
- závada vstřikování paliva, trysek
- závada na uchycení motoru - silenbloky
- voda v palivu
- znečištěný palivový filtr
- znečištěný vzduchový filtr
- vadná svíčka
- vadné kabely ke svíčkám a k cívce
- vada v rozdělovači
- znečistěná, nebo poškozená váha vzduchu
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=70&t=498&title=Vaha-vzduchu-princip-motor-karburator
- vadná lambda sonda
- závada elektroinstalace
- špatné ukostření
- závada vstřikování paliva, trysek
- závada na uchycení motoru - silenbloky
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Renault 10
Roky produkce 1965 - 1972.
Technická data:
- Předchůdce:
- Nástupce:
- Třída: střední
- Karoserie: 4 dveřová sedan
- Provedení:
- Motory: 1108cc
- Převodovka: 3 až 5 manual
- Rozvor: mm
- Délka: 4197 mm
- Šířka: 1526 mm
- Výška: 1410 mm
- Hmotnost pohotovostní: 775 kg
- Max.rychlost: 135 km/h
- Počet vyrobených kusů:
Renault 10 - video
Chcete si zakoupit nový prostorný, spolehlivý rodinný vůz a přitom také ušetřit významnou částku za pohonné hmoty během provozu tohoto automobilu?
Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline splňuje všechny výše uvedené požadavky a výrobce udává spotřebu mimo město 3 litry na 100 km mimo město a ve městě 4,1 litru/100km a průměrná spotřeba by se měla pohybovat kolem 3,4litru na 100 km.
Jeden z důvodů nízké spotřeby je spojka alternátoru. Ten například nezatěžuje motor v době, kdy je třeba se rychle dostat do otáček. Naproti tomu při jízdě z kopce při zařazené rychlosti a nulovém sešlápnutí plynového pedálu, nebo dobrzďování motorem je alternátor v maximální činnosti a tím navíc pomáhá brzdit automobil.
Dále světla pro denní svícení s LED diodami se významně podílejí na nízké spotřebě elektrického proudu, takže baterie nemusí být tak často dobíjena a tudíž i alternátor nemusí být připojen a neodebírá výkon motoru.
Nejvyšší výkon vznětového motoru je pak slušných 55 kW / 75 k.
Na zakoupení tohoto vozu si přichystejte něco přes 350 000 KCZ.
Až se vědcům podaří vznikající oxid uhličitý při spalování ve válci částečně rozložit zpět na uhlík a kyslík pomocí tepelné energie, která uniká do okolí motoru bez užitku, tak to bude znamenat revoluci, která sníží spotřebu nejen osobního automobilu na desetinu toho, co spotřebovávají současné automobily. Pak se nebude uvádět spotřeba paliva v litrech na 100 km, ale na 1000 a více.
Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline splňuje všechny výše uvedené požadavky a výrobce udává spotřebu mimo město 3 litry na 100 km mimo město a ve městě 4,1 litru/100km a průměrná spotřeba by se měla pohybovat kolem 3,4litru na 100 km.
Jeden z důvodů nízké spotřeby je spojka alternátoru. Ten například nezatěžuje motor v době, kdy je třeba se rychle dostat do otáček. Naproti tomu při jízdě z kopce při zařazené rychlosti a nulovém sešlápnutí plynového pedálu, nebo dobrzďování motorem je alternátor v maximální činnosti a tím navíc pomáhá brzdit automobil.
Dále světla pro denní svícení s LED diodami se významně podílejí na nízké spotřebě elektrického proudu, takže baterie nemusí být tak často dobíjena a tudíž i alternátor nemusí být připojen a neodebírá výkon motoru.
Nejvyšší výkon vznětového motoru je pak slušných 55 kW / 75 k.
Na zakoupení tohoto vozu si přichystejte něco přes 350 000 KCZ.
Až se vědcům podaří vznikající oxid uhličitý při spalování ve válci částečně rozložit zpět na uhlík a kyslík pomocí tepelné energie, která uniká do okolí motoru bez užitku, tak to bude znamenat revoluci, která sníží spotřebu nejen osobního automobilu na desetinu toho, co spotřebovávají současné automobily. Pak se nebude uvádět spotřeba paliva v litrech na 100 km, ale na 1000 a více.
Korozi neošetřených míst karoserie napomáhá a urychluje jí:
- kyslík = oxidace; kyseliny (kyselý déšť, solanka) = elektrolyt; nevhodné spojení-spoje různých kovů + kyselina = elektrolyt a galvanický článek
- porušený lak, nátěr, ochrana ocelových částí karoserie
- posypová sůl, co nejdříve automobil omýt, nejlépe v auto-myčce
- vlhkost a s ní ve vodě rozpuštěné soli kovů, které vytvoří kyseliny a umožní elektrolytickou korozi
- styk různých kovů + vlhkost, které vytvářejí galvanický článek - elektrolytická koroze (např. měď + vlhkost - téměř s čímkoliv vytváří v místě dotyku elektrolytickou korozi)
- při elektrolytické korozi jedné elektrody ubývá a druhé přibývá
- méně ušlechtilý materiál mění v anodu a z jeho povrchu se uvolňují atomy - koroduje, zatímco ušlechtilejší materiál se mění v katodu a je proti korozi dokonce chráněn - neubývá jej, váže na svůj povrch atomy z anody = galvanické pokovování
- uhlíkatá ocel vytváří elektrolytické korozní spoje především s: hliníkem a mědí
- místa potřísněná kyselinou např. z baterie, či žíravinami, dokonale otřít, omýt, osušit
Které kovy + kyselina, používané v automobilovém průmyslu, ponejvíce vytvářejí galvanické články - elektrolytickou korozi
- železo <-> měď,
- železo <-> zinek
- hliník <-> měď
- zinek <-> hliník,
- měď <-> zinek
- měď <-> pozink,
- měď <-> titanzinek,
- měď <-> hliník
- železo <-> zinek a slitiny,
- železo-chrom <-> zinek a slitiny
- měď <-> uhlíkaté oceli, litina,
- měď <-> hliník a slitiny,
- měď <-> zinek a slitiny
- hliník <-> uhlíkaté oceli, litina,
- hliník <-> zinek a slitiny
- zlato <-> hliník a slitiny,
- zlato <-> zinek a slitiny
Korozi zpomaluje nebo zastavuje
- vyhýbat se předchozím bodům, nebo je urychleně opravit, odstranit závady, nevystavovat automobil zbytečně vlhkosti
- sucho - suchý povrch oceli koroduje mnohokrát pomaleji - zbytečně nemáčet spodek automobilu - když je karoserie zaprášená, tak spláchnou jen její povrch
- včas omýt vozidlo po jízdě solankou (solení silnic proti tvorbě ledu a k rozpuštění sněhu)
- používat čistou vodu na mytí, nejlépe zajet do myčky, kde jsou do vody přidány přísady pro správné PH a vosky pro konečnou konzervaci karoserie
- inhibitory - zpomalují až zastavují korozi; přidávají se například do topných systémů Inhicor
Posypová sůl
Posypová sůl s roztátým sněhem vytváří kyselinu, která se dostane do nechráněných míst, či spojů a umožní umožní elektrolytickou koroziZajímavost: Kuprikol značně urychluje korozi protože obsahuje měď
Vinař jezdil se svým automobilem na vinohrad, mimo jiné stříkat révu roztokem kuprikolu. V kufru automobilu míchal postřik, občas mu něco postřiku vyteklo - potřísnilo části karoserie vozidla. Také samotný postřik když se dostal do částí karoserie, umožnil vytvoření galvanických článků ve spojích, či reagoval s ocelí. Výsledkem bylo, že karoserie vozidla zkorodovala za třetinovou dobu, než karoserie která nebyla vystavena solím mědi. Date: 02.02.2021 - 18:46Renault Koleos cena ceník ceny
//www.renault.cz/ceniky/
Roky produkce .
Technická data:
- Karoserie SUV
- Platforma Nissan C
- Designér Patrick le Quément
- Technické údaje
- Délka 3 715 mm
- Šířka 1 680 mm
- Výška 1 590 mm
Renault Koleos - video
Editace: 1408440780
Počet článků v kategorii: 351
Url:cukani-motoru-caste-priciny-id-735