Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

Cukání motoru časté příčiny


AD MOB

Cukání motoru může být způsobeno například těmito závadami:
- voda v palivu
- znečištěný palivový filtr
- znečištěný vzduchový filtr
- vadná svíčka
- vadné kabely ke svíčkám a k cívce
- vada v rozdělovači
- znečistěná, nebo poškozená váha vzduchu
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=70&t=498&title=Vaha-vzduchu-princip-motor-karburator

- vadná lambda sonda
- závada elektroinstalace
- špatné ukostření
- závada vstřikování paliva, trysek
- závada na uchycení motoru - silenbloky

336LW NO topic_id




AD

Další témata ....(Topics)


194

Renault Ondine | renault-ondine



Renault Ondine

Roky produkce 1961 – 1962.

Technická data:

  • Předchůdce: Renault 4CV
  • Nástupce: Renault 6
  • Třída: střední
  • Karoserie: 4 dveřový sedan
  • Provedení: RR
  • Motory: 845cm3
  • Převodovka: 3 a 4 manual
  • Rozvor: 2267 mm
  • Délka: 3937 mm
  • Šířka: 1524 mm
  • Výška: 1441 mm
  • Hmotnost pohotovostní: 650 kg
  • Max.rychlost: 130 km/h
  • Počet vyrobených kusů:

Renault Ondine - video

**

38

Kupujeme ojeté auto, co by mělo umět | kupujeme-ojete-auto-co-by-melo-umet-id-521


Pár funkcí, které u vozidla časem oceníte a budete vděčni, že je máte:

  • klimatizace (v zimě rychle teplo, v létě chladí) hlavně když vozíme děti, nebo starší lidi
  • ABS antiblokovací zařízení ( při brzdění a za smyku mnohem lepší ovladatelnost vozidla)
  • posilovač řízení (ne všechny vozidla jej mají a pak jsou problémy při parkování)
  • elektrické stahování všech okýnek z místa řidiče (děti vyběhnou z auta a pak aby člověk chodil od dveří ke dveřím a ručně vše zavíral)
  • zadní rozmrazování okna (slouží i když se okno orosí, velmi důležité při couvání a pro pohled do zpětného vnitřního zrcátka co se nachází za vozidlem)
  • stěrač zadního okna s ostřikovačem ( hlavně při couvání oceníme tuto vymoženost a pak při jízdě na mokré znečištěné vozovce, kdy se černé kapičky usazují, jako neprůhledný film na zadním skle)
  • dvě zpětná světla při couvání (některá vozidla mají jen jedno a to je málo)
  • tempomat (při průjezdu obcí si nastavíte rychlost, kterou pak auto dodržuje po dobu, pokud nepřidáte prudce plyn)
  • elektrické naklápění zrcátek z místa řidiče (vynikající věc při couvání, kdy si zrcátka nakloníme tak, abychom viděli zadní kola vozidla, či místa, která potřebujeme)
  • dálkové zamykání dveří (klíčem je jistota, ale když přicházíme k vozidlu, tak dálkové je pohodlnější)
15

Motorka na stlačený vzduch | motorka-na-vzduch


Motocykl jehož motor je poháněn stlačeným vzduchem.

Klasický spalovací motor má píst, válec, ventily, klikový mechanizmus, blok motoru atd. Pokud brzdíme motorem, tak funguje obdobně, jako kompresor a to přivedlo jednoho Inda k myšlence pohánět svůj motocykl stlačeným vzduchem.

**
Date: 08.07.2011 - 09:11

Na motocyklu jsou umístěny tlakové nádoby, do kterých se natlačí vzduch. Ten je pak přiváděn do válce motoru a nahrazuje expanzi paliva v klasickém zážehovém motoru. Otázkou zůstává zda motor dokáže fungovat, jako kompresor při jízdě z kopce, či při brzdění, tedy zda využije kinetickou energii motocyklu k zvýšení tlaku v tlakových nádržích, což by zvýšilo ekonomiku provozu i dojezd motocyklu.

Pro ty, co si myslí, že takovýto motocykl je zcela ekologický je nutno podotknout, že na stlačení vzduchu je třeba použít energii. V případě, že by tato energie byla získána například pomocí solárních panelů, pak by i provoz byl velmi ekologický v jiných případech to s ekonomikou provozu nebude tak růžové, ale pravdou je, že takový motocykl, či kolo by se osvědčilo ve velkých uzavřených halách, kde není možné používat vozítka na elektrický, či benzínový pohon.

218

Škoda 100 a 110 | skoda-100-a-110



Škoda 110L - detailní video vozidla

Škoda 100 a Škoda 110 jsou velmi podobné. Hlavní rozdíl je v objemu válců. Automobily se vyráběly v AZNP v letech 1969 až 1977. Předchůdcem byla Škoda 1000 MB a Škoda 1100 MB. Počet vyrobených kusů 1 079 708.

  • Motor spotřeba 8,5 l/100 km
  • Motor i hnaná náprava byly vzadu.
  • Motory měly objem 998 a 1 107 cm3.
  • Motor byl zážehový s rozvodem OHV čtyřválec.
  • Výkony motorů 32 až 46 kW.
  • Karoserie měla 4 dveře.
  • Kufr byl umístěn vpředu.

Technické údaje

  • Délka 4 155 mm
  • Šířka 1 620 mm
  • Výška 1 380 mm
  • Rozvor 2 400 mm
  • Pohotovostní hmotnost 820 kg

**

285

Fiat 127 | fiat-127



Fiat 127

Akční ceny ceník automobilů značky Fiat

//www.fiat.cz/akcni-nabidka/

Technická data:

  • Délka 3,645 mm
  • Šířka 1,527 mm
  • Výška 1,358 mm
  • Hmotnost pohotovostní 688 kg

Fiat 127 - video

**


Oficiální stránky: www.fiat.cz


Editace: 1408440780
Počet článků v kategorii: 336
Url:cukani-motoru-caste-priciny-id-735

AD
11 Share
Share
Tweet