Škoda Felicia
Škoda Felicia popis - video
Technické údaje- Délka hatchback 3855/3883
- kombi 4205/4237
- (před/po faceliftu) mm
- Šířka 1635 mm
- Výška 1415 mm
- Rozvor 2450 mm
- Rozchod 1420/1380 mm
- Světlá výška 105–115 mm
- Objem zavaz. prostoru v závorce po sklopení sedadel 272 (447)/967 (1366) l
- Pohotovostní hmotnost 935–985 (975–1025) kg
- Celková hmotnost 1420 (1460) kg
- Užitečná hmotnost 485–435 kg
- Počet míst 5
- Objem nádrže 42 l
- Aerodynamický odpor 0,35
Reklama z roku 1994
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Peugeot 605 cena akční ceny ceník
//www.peugeot.cz/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/
Technická data:
- Předchůdce Peugeot 604
- Nástupce Peugeot 607
- Třida střední
- Karoserie 4-dveřový sedan
- Koncepce FF
Peugeot 605 - video
Peugeot 4007 cena akční ceny ceník
//www.peugeot.cz/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/
Technická data:
- Třída kompaktní crossover SUV
- Karoserie 4-dveřový SUV
- Koncepce motor v předu, pohon předních kol / čtyř kol
- Platforma Mitsubishi GS
- Motor 2.2L až 2,4 L
- Převodovka 6-stupňová manuální, 6-stupňová dvojitou spojkou
- Podobné Mitsubishi Lancer, Mitsubishi Outlander, Citroën C-Crosser
Peugeot 4007 - test - video
**VIDEO YOUTUBE
Zaparkuji své vozidlo za jiné vozidlo tak daleko, abych mohl kolem něj vyjet, když dám plné rejdy.
Dále natočím kola plným rejdem směrem, kterým chci vyjet.
Pak jen bez plynu popojedu tak, že již lze s vozidlem bezpečně vyjet z řady stojících vozidel.
V této fázi zastavím a vyfotím si pozici vozidla, jak vidím vozidlo před sebou pod pravým zrcátkem, jak vidím vozidlo za sebou v levém zpětném zrcátku řidiče, jak daleko jsem zadním kolem daleko od obrubníku v pravém spolujezdcově zrcátku atd.
Do této základní pozice se snažím dostat při dalším parkování.
Pak již stačí zase natočit plný rejd a zacouvat k obrubníku - viz další obrázky níže.
Couvání na trenažeru parkování viz odkaz:
http://hry.okhelp.cz/simulator/parkovani-simulator.php
Parkování je opačný postup vyjíždění z park. místa a to je snazší, proto při vyjíždění z parkovacího místa, si bedlivě všímám jednotlivých fází a následně při parkování se je snažím provádět v opačném pořadí.
Na obrázku jsou vyznačeny dvě soustředné kružnice. Je to průměr otáčení
vozidla. Větší průměr opisuje řízená náprava - nejvzdálenější část karoserie
od středu.
Menší průměr pak neřízená náprava, v našem případě zadní část karoserie.
Pokud se vozidlo na obrázku dostane do správné polohy na této kružnici, je
schopno při plném rejdu zaparkovat couváním z každé pozice na této kružnici
do volného prostoru mezi vozidly.
1.) Přijedu k místu kde chceme zaparkovat, už předem dávám blinkr, i když teprve
hledáme místo, upozorním tím ostatní na zamýšlený manévr.
Volné místo pro parkování by mělo být o 1,5 metru delší než délka mého vozidla.
Dojedu na úroveň auta před mezerou pro parkování "zrcátko na zrcátko" při stejné délce,
nebo zadní části na stejné úrovní při různých délkách vozidel.
Mezera mezi vozidly 60 cm.
Začnu couvat, dokud zadní kolo (jeho osa) není na úrovni zadního nárazníku vozidla vedle mne.
Pak vytočím volant - kola co nejvíce vpravo a začnu velmi pomalu couvat,
na rovině bez plynu, jen pomocí spojky až auto stočím tak, že jeho podélná
osa procházející středem vozidla, svírá s obrubníkem parkovacího místa 25°.
Zastavím, srovnám kola a začnu couvat, pod výše uvedeným úhlem, k obrubníku.
2.) Každé vozidlo má svůj poloměr otáčení. U osobních automobilů
je to většinou 5,5 metru. Průměr otáčení pak 11 metrů.
Je to kružnice, kterou opíše nejvzdálenější část karoserie při plném
natočení kol. Přitom řízená náprava opisuje vždy větší kružnici.
Pod úhlem 25° couvám okolo vozidla přede mnou k obrubníku.
Když se vozidlo dostane svými částmi na tuto pomyslnou kružnici,
vidím pod pravým bočním zrcátkem střed značky vozidla parkujícího
přede mnou a v levém zrcátku střed vozidla za mnou, nebo jeho pravý
přední světlomet. Pokud vidím jen jeho levý světlomet, tak se do
mezery vlezu jen s obtížemi a pro začátečníka je to problém.
Pokud za mnou žádné vozidlo nestojí, couvám pod úhlem 25° tak,
že pod pravým předním zrcátkem vidím střed SPZ auta přede mnou.
3.) Jakmile se dostanu do předchozí pozice, zastavím,
pak mi již stačí dat plné rejdy vlevo - vytočit kola doleva
na maximum a začít opět couvat, hlídám si předek i zadek vozidla.
5.) Dokončím parkování, můžu kola i srovnat, aby někdo jiný
při parkování o ně nezachytil.
Podzim a zvláště v roce 2010 je nevhodnějším obdobím pro nákup automobilu.
Prvním důvodem proč nakupovat (ojetý) automobil na podzim je ten, že lidé nejvíce prodávají vozidla po skončení letní sezóny a tudíž vozidel je značný přebytek a jsou tedy většinou i levnější než na jaře, kdy sezóna začíná.
Dalším důvodem je ten, že v letošním roce 2010 se automobilky předhánějí v nabídkách zlevněných automobilů a pod 200 000 korun se již dostala celá řada modelů například nejlevnější je Dacia Logan (130 000KCZ) a tudiž stojí za úvahu zda kupovat ojetý, nebo raději koupit nový automobil s veškerými záručními výhodami a servisem.
Editace: 28.7.2011 - 22:12
Počet článků v kategorii: 351
Url:skoda-felicia