Peugeot 405
Peugeot 405 cena akční ceny ceník
//www.peugeot.cz/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/
Technická data:
- Předchůdce Peugeot 305
- Nástupce Peugeot 406
- Třída velký rodinný vůz
- Karoserie 4-dveřový sedan, 5-dveřový wagon
- Koncepce FF nebo 4x4
- Rozvor 2670 mm
- Délka 4.410 mm
- Šířka 1.690 mm
- Výška 1.390 mm
- Pohotovostní hmotnost 1.020 kg
- Podobné Citroën BX
- Designer Pininfarina
Peugeot 405 - video
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Volkswagen Touareg cena ceník
//www.volkswagen.cz/pdf_gen/touareg.pdfTechnická data:
- Třída střední luxusní SUV
- Karoserie 5-dveřový SUV
- Podélné uspořádání motoru, pohon 4x4
- Platforma koncernu Volkswagen PL71
Volkswagen Touareg - video
Aditiva jsou látky, které se přidávají do jiných látek za účelem zlepšení vlastností nově vzniklé směsi.
Aditiva se přidávají, jak do benzínu, tak i do nafty popřípadě do oleje.Co by měla dobrá aditiva zlepšit?
- zlepšit startování i za silných mrazů
- snížit tvorbu usazenin
- snížit opotřebení sedel ventilů
- snížit korozivění válce, pístních kroužků, sedel ventilů
- chránit horní oblasti válců, zejména při vysokém zatížení
- snížit tření v pracovním prostoru válce
- eliminovat vzájemné tření kovových dílů motorů
- snížit kouřivost motoru
- snížit spotřebu (asi do 7%)
- zlepšit stav elektrod zapalovacích svíček
- čistotu vstřikovacích trysek
- snížit opotřebení a poškození součásti
- zvýšit životnost motoru
V dnešní době by již měly značkové benzínky prodávat paliva s přísadou aditiv (mělo by být i označeno na stojanu), takže tam odpadá potřeba přidávat aditivum do paliva.
Problém je u malých společností, kde je lépe pro jistotu raději aditivum do paliva přidat.
Některé názvy kvalitních aditiv do paliva:
- Castrol TDA do nafty
- Castrol TBE do benzínu
- VIF Super Diesel Aditiv zimní do nafty
- VIF Super Diesel Aditiv letní do nafty
- BENADIT FORTE přísada do benzínu nahrazující olovo
Renault 9
Roky produkce 1982 – 1988.
Technická data:
- Předchůdce: Renault 14
- Následovník: Renault 19
- Třída: Small family car
- Karoserie: 3 až 5 dveřová
- Provedení: FF (Front-engine, front-wheel drive)
- Designer: Robert Opron
Renault 9 - video
Jak poznat určit vadné ložisko v náboji kola
V kabině vozidla se nejdříve jen občas ozvalo jemné drnčení a to v zatáčce vlevo.Hučení se ozývalo čím dál častěji.
Hukot nastával při rychlosti 40km/h a vyšší.
V pravotočivé zatáčce hukot ustal.
Po zvednutí auta na zvedáku a ručním otáčením kol, nebylo možno zjistit, které ložisko je poškozeno.
Byl nastartován motor, zařazena nejvyšší rychlost a kola roztočena na vysoké otáčky, jako by se jelo rychlostí 80km/h.
Pak byl vypnut motor, vyřazena rychlost.
Při těchto otáčkách kol, již bylo hučení pravého kola - jeho ložiska - velmi dobře slyšitelné a závada správně určena.
Proč se se ložisko v pravém kole daleko dříve poškodí, než ložisko v kole levém?
Povrch vozovky je většinou do oblouku, aby dešťová voda mohla rychleji odtékat z vozovky a nehrozilo nebezpečí aquaplaningu - ztráta kontaktu pneu z vozovkou na vrstvě vody.Tedy ložisko v pravém kole je daleko více namáháno, než ložisko v náboji kola levého.
Také na pravé straně vozovky (na jejím okraji) se více práší a to vše má za následek, rychlejší poškození ložiska na pravé straně vozidla, z pohledu řidiče.
Date: 06.12.2020 - 08:10
Editace: 8.8.2011 - 11:26
Počet článků v kategorii: 351
Url:peugeot-405