Reflexivní prvky na kolo zvýšení viditelnosti až na 200 m
Reflexivní prvky odrážejí světlo reflektorů a zvyšují tak viditelnost
objektu za snížené viditelnosti.
Na obrázku níže je bicykl používá:
- reflexní trubičky pro větší bezpečnost do výpletu kola
- reflexní samolepky na ráfek kola (ale lepí se na nad ráfek na plášť kola)
- na nosiči je koš, který je opatřený reflexivními pásky pro chodce na rukávy - svinovací (jeho konce se obtočí kolem drátů výpletu koše)
- dále je bicykl osazen předepsanou odrazkou červené barvy, osvětlením, vpředu bílým světlem i bílou odrazkou, vzadu červeným (oranžové odrazky ve vypletu kol výrobce nenamontoval, ale bicykl je ze strany dobře viditelný a lze již zdálky rozpoznat, o co se jedná) ¨
- na šlapátkách jsou odrazky žluté barvy a to jak zepředu, tak i zezadu
- zpětné zrcátko, na bicyklu, zase včas upozorní cyklistu, že se k němu zezadu blíží motorové vozidlo
objektu za snížené viditelnosti.
Na obrázku níže je bicykl používá:
- reflexní trubičky pro větší bezpečnost do výpletu kola
- reflexní samolepky na ráfek kola (ale lepí se na nad ráfek na plášť kola)
- na nosiči je koš, který je opatřený reflexivními pásky pro chodce na rukávy - svinovací (jeho konce se obtočí kolem drátů výpletu koše)
- dále je bicykl osazen předepsanou odrazkou červené barvy, osvětlením, vpředu bílým světlem i bílou odrazkou, vzadu červeným (oranžové odrazky ve vypletu kol výrobce nenamontoval, ale bicykl je ze strany dobře viditelný a lze již zdálky rozpoznat, o co se jedná) ¨
- na šlapátkách jsou odrazky žluté barvy a to jak zepředu, tak i zezadu
- zpětné zrcátko, na bicyklu, zase včas upozorní cyklistu, že se k němu zezadu blíží motorové vozidlo
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Volkswagen Transporter T4 ceny ceník
//www.vw-uzitkove.cz/pdf/transporter.pdfTechnická data:
- Třída lehké užitkové vozidlo
- Karoserie 4-dveřový minivan, 3-dveřový minivan, campervan
- Příčné uspořádání motor vpředu , pohon předních kol nebo pohonem všech kol
- Převodovka 4-stupňová automatická, 5-stupňová manuální
- Krátký rozvor (SWB) - 2920 mm
- Dlouhý rozvor (LWB) - 3320 mm
Volkswagen Transporter T4 - video
Automobil na lidský pohon již není utopie. Moderní materiály umožňují vytvořit ultralehkou konstrukci a pokud navíc je vozítko opatřeno pomocným elektromotorkem, tak jako elektrokola, pak ani šlapaní nemusí být fyzicky náročné.
Prohlédněte si vozítko v přiloženém videu.
https://www.youtube.com/watch?v=4lKq1fGtXFM
Prohlédněte si vozítko v přiloženém videu.
https://www.youtube.com/watch?v=4lKq1fGtXFM
Nadlimitní hodnoty NOx (oxidy dusíku) zjištěné u naftových (diesel) motorů patrně přibrzdí používání těchto agregátů v osobních automobilech. Problém je především ve městech za nízkých teplot při jízdách na krátké vzdálenosti. Zahřátý motor se již chová jinak - ekologičtěji.
Přestože naftové motory prošly doslova revolucí, revolucí prošly i emisní limity.
I když je rozdíl jet v koloně za Praga V3S a osobním automobilem s moderním dieselovým motorem, přesto emisní normy, v některých státech, jsou tak přísné, že ani motory moderní koncepce nemají šanci je splnit.
Znamená to, že dieselovým motorům hrozí zánik?
Rozhodně NE!
Vždyť právě tyto motory pomohly vyhrát druhou světovou válku (byly montovány do legendárních tanků T-34).
Dieselové motory pracují nejlépe (nejekologičtěji) tam, kde pracují téměř nepřetržitě. To jsou především lodě, lokomotivy, těžké stavební stroje, traktory, kombajny a podobně.
Dieselové motory jsou navíc úspornější, než benzínové.
Dieselové motory jsou oblíbené u motoristů pro svůj ekonomický provoz.
Hlavní problém montáže dieselů do osobních automobilů jsou tedy emise NOx. Tento problém zatím nemá jednoduché (levné) řešení.
Přestože naftové motory prošly doslova revolucí, revolucí prošly i emisní limity.
I když je rozdíl jet v koloně za Praga V3S a osobním automobilem s moderním dieselovým motorem, přesto emisní normy, v některých státech, jsou tak přísné, že ani motory moderní koncepce nemají šanci je splnit.
Znamená to, že dieselovým motorům hrozí zánik?
Rozhodně NE!
Vždyť právě tyto motory pomohly vyhrát druhou světovou válku (byly montovány do legendárních tanků T-34).
Dieselové motory pracují nejlépe (nejekologičtěji) tam, kde pracují téměř nepřetržitě. To jsou především lodě, lokomotivy, těžké stavební stroje, traktory, kombajny a podobně.
Dieselové motory jsou navíc úspornější, než benzínové.
Dieselové motory jsou oblíbené u motoristů pro svůj ekonomický provoz.
Hlavní problém montáže dieselů do osobních automobilů jsou tedy emise NOx. Tento problém zatím nemá jednoduché (levné) řešení.
Zapalovací svíčka nastavení mezery mezi elektrodami - doskoku.
Průměrná hodnota je 0,6 mm, jinak je nutné použít hodnotu uváděnou výrobcem.
Velká mezera mezi elektrodami zapalovací svíčky
U dvoutaktních motorů často vznikal šušeň - nečistota, karbon mezi
elektrodami a proto mnozí zkoušeli zvětšit mezeru mezi elektrodami
na větší vzdálenost.
Problém je v tom že nad 1 mm si již jiskra hledá cestu jinudy, než
mezi elektrodami a tím se zvětšuje spotřeba i možnost proražení izolátoru svíčky.
Malá mezera mezi elektrodami zapalovací svíčky
Pod vzdálenost menší než 0,5 mm může docházet k nepravidelnému zážehu
směsi.
Mezera by neměla být menší než 0,25 mm.
Průměrná hodnota je 0,6 mm, jinak je nutné použít hodnotu uváděnou výrobcem.
Velká mezera mezi elektrodami zapalovací svíčky
U dvoutaktních motorů často vznikal šušeň - nečistota, karbon mezi
elektrodami a proto mnozí zkoušeli zvětšit mezeru mezi elektrodami
na větší vzdálenost.
Problém je v tom že nad 1 mm si již jiskra hledá cestu jinudy, než
mezi elektrodami a tím se zvětšuje spotřeba i možnost proražení izolátoru svíčky.
Malá mezera mezi elektrodami zapalovací svíčky
Pod vzdálenost menší než 0,5 mm může docházet k nepravidelnému zážehu
směsi.
Mezera by neměla být menší než 0,25 mm.
Editace: 1525520319
Počet článků v kategorii: 351
Url:reflexivni-prvky-na-kolo-zvyseni-viditelnosti-az-na-200-m-id-2275