Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

Utřepaný kryt výfuku hliníkový oprava


AD MOB

Hliníkový kryt mezi podlahou a výfukem je velmi tenký
a po čase se utřepe - vytrhne kolem podložky, která jej
zajišťuje.
Oprava není těžká, pokud povolíme matici podložky, tak
podložku vyměníme za větší průměr, kterou si sami vyrobíme
z hliníkového plechu.
Jiný materiál by mohl dělat problémy ve spojení s hliníkem
- elektrochemickou korozi - galvanický článek.

Na obrázku níže si řidič dočasně vypomohl i kouskem drátu,
aby se kryt cestou neutřepal zcela.


348LW NO topic_id




AD

Další témata ....(Topics)


176

Renault 10 | renault-10



Renault 10

Roky produkce 1965 - 1972.

Technická data:

  • Předchůdce:
  • Nástupce:
  • Třída: střední
  • Karoserie: 4 dveřová sedan
  • Provedení:
  • Motory: 1108cc
  • Převodovka: 3 až 5 manual
  • Rozvor: mm
  • Délka: 4197 mm
  • Šířka: 1526 mm
  • Výška: 1410 mm
  • Hmotnost pohotovostní: 775 kg
  • Max.rychlost: 135 km/h
  • Počet vyrobených kusů:

Renault 10 - video

**

204

Škoda Felicia | skoda-felicia



Škoda Felicia popis - video

Technické údaje
  • Délka hatchback 3855/3883
  • kombi 4205/4237
  • (před/po faceliftu) mm
  • Šířka 1635 mm
  • Výška 1415 mm
  • Rozvor 2450 mm
  • Rozchod 1420/1380 mm
  • Světlá výška 105–115 mm
  • Objem zavaz. prostoru v závorce po sklopení sedadel 272 (447)/967 (1366) l
  • Pohotovostní hmotnost 935–985 (975–1025) kg
  • Celková hmotnost 1420 (1460) kg
  • Užitečná hmotnost 485–435 kg
  • Počet míst 5
  • Objem nádrže 42 l
  • Aerodynamický odpor 0,35

Reklama z roku 1994

**

106

Re: Jak zaparkovat na malém prostoru mezi dvěma auty | re-jak-zaparkovat-na-malem-prostoru-mezi-dvema-auty-id-2326


Zaparkování na extrémně těsném prostoru

**
109

Re: Bicykl kolo motor Honda 4-takt montáž | re-bicykl-kolo-motor-honda-4-takt-montaz-id-2329


Montáž rozety u kitu s převodem síly pomocí řetězu je na počátku videa v čase 2:20

**
77

Brzdové špalky gumičky botky na kola bike životnost | brzdove-spalky-gumicky-botky-na-kola-bike-zivotnost-id-2233


Brzdové špalky, gumičky, bloky, botky na kolo - anglicky: bike brake pads
Životnost brzdových špalků závisí dle druhu a stylu jízdy.
Mohou být zničeny za jeden den, ale mohou vydržet i tisíce kilometrů (2 000, 5 000 a někdy i více jak 10 tisíc km)
Nejvíce jsou špalky opotřebovávány když jsou zaneseny blátem, pískem, prachem.
Nejméně pak jsou opotřebovávány pokud jezdíme svátečně, za hezkého počasí,
na zpevněných cestách v rovinatém terénu, tedy když brzdy téměř nepoužíváme.

Důležitá zásada je, že vozíme náhradní sadu špalků
s sebou a také nářadí pro výměnu špalků a pokud by došlo během jízdy
k takovému opotřebení špalků, že by hrozilo poškození ráfku, neprodleně
provedeme jejich výměnu.


Na kvalitních špalcích je vyznačena ryskou minimální vrstva po jejímž dosažení by se měla
provádět výměna špalků, jinak hrozí, že po opotřebení špalků se bude ráfku dotýkat nejen
při brzdění kovový držák špalku a dojde k poškození ráfku, jehož výměna pak bude mnohonásobně
dražší, než výměna špalků.


Brzdné špalky dle materiálu
Materiál: sintrovaný - vyrobené slinutím - spékáním různých práškových materiálů většinou za vysokého tlaku
a ve vakuu bod teplotou tání práškových substancí za vzniku homogenního materiálu z vlastnostmi jednotlivých vstupních
materiálů. Vytvoříme nový materiál, který nelze vyrobit roztavením, promícháním a vychladnutím.
Nízké pořizovací náklady;
Vysoká životnost za mokra;
Vysoká životnost za sucha;
Odolné proti vysoký teplotám;
Střední brzdný výkon;

Materiál: organický (pryskyřice)
Vysoká pořizovací cena;
Střední životnost za mokra;
Vysoká životnost za sucha;
Nízká odolnost proti vysokým teplotám;
Vysoký brzdný výkon;

Materiál: kevlar
Nízká pořizovací cena;
Střední životnost za mokra;
Střední životnost v suchém stavu;
Střední odolnost proti vysokým teplotám;
Vysoký brzdný výkon;

Brzdové špalky, elementy, gumičky, bloky, botky - minimální výška hloubka zářezu - před výměnou
Na obrázku níže je zeleně označen blok nový.
Jakmile zářezy ve špalku dosahují hloubky pouze 1 až 0,5 mm tak je raději vyměňte a je jedno
který zářez tuto minimální hloubku dosáhl jako první.

Pokud si však změříte nové špalky a vedete si statistiku ujetých kilometrů, můžete sami odhadnout
kolik kilometrů je možné ještě najet na stávající špalky, ALE jakmile zmizí některý ze zářezů,
tak je víc než rozumné špalky rychle vyměnit.
Někdy bloky mají po stranách vyznačenu WEAR LINE - linii maximálního opotřebení.
Při dosažení této linie je třeba špalky vyměnit.



Linie minimální výšky brzdového špalku - gumičky - bloku brzdy kola
Na obrázku je patrné, že minimální výška špalku před jeho výměnou se shoduje
s minimální hloubkou zářezů ve špalku - bloku - gumičce.


Kovová plocha je těsně pod hranicí mezního opotřebení bloku, zhruba 1 mm. Viz obrázek, kde bylo zavrtáno do bloku a vrták hned narazil na kov.
Proto z výměnou bloku neotálím a neriskuji zničení ráfku.


Editace: 1516303328
Počet článků v kategorii: 348
Url:utrepany-kryt-vyfuku-hlinikovy-oprava-id-2263

AD
11 Share
Share
Tweet