Jezpol Polsko firma vyrábějící regulátory napětí osvětlení vozidel a budov
Jezpol - Polsko
Co vyrábí:Pro automobily přerušovače směrových světel, zapalovací moduly, LED osvětlení a širokou škálu regulátorů napětí alternátoru.
Kvalita:Kvalita výrobků je vysoká. Je to sousední země, komunikace dobrá. Její výrobky najdete například na vozidlech Škoda.
Stránka firmyjezpol.pl
Malá kolekce výrobků firmy Jezpol

351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)

Renault 4
Roky produkce 1961 – 1992.
Technická data:
- Předchůdce: Renault 4CV
- Nástupce: Renautl 5
- Třída: užitkové vozidlo
- Karoserie: 2 dveřový van , pickup, 5 dveřový hatchback
- Provedení: MF
- Motory: 0.7 až 1.3 L
- Převodovka: 3 a 4 rychlosti manul
- Rozvor: mm
- Délka: 3663 mm
- Šířka: 1430 mm
- Výška: 1470 mm
- Hmotnost pohotovostní: 600 kg
- Max.rychlost: km/h
- Počet vyrobených kusů:
Renault 4 - video
Elektrokolo - kolo, které pohání elektromotor pomocí baterie, není levná záležitost, tak několik rad, které se možná budou hodit.
- pokud nemáte řidičský průkaz dbejte na to, aby vybrané kolo mohlo být na veřejných komunikacích používáno bez příslušného řidičského oprávnění
- dbejte na homologaci, zda je elektrokolo schváleno pro používání na veřejných komunikacích
- možná lépe zakoupit v kamenném obchodě u známého prodejce, než přes internet, kvůli servisu i reklamacím kola
- vyberte si kolo, které lze snadno přestavět na klasické kolo třeba jen výměnou zadního kola a odpojení baterie (pokud byste si nemohli po létech koupit novou baterii)
- kolo by mělo jezdit každý den, aby se vrátily náklady na baterii (baterie totiž ztrácí kapacitu, i když se kolo nepoužívá)
- nevytvářejte elektrokolo přestavbou starého kola, nebudete mít homologaci pro veřejné komunikace
- pokud se jezdí každý den, 1 km přijde zhruba na 1 korunu při nájezdu 16 000 km za dobu životnosti baterie ( je tam započítána i cena nové baterie 10 000 kč + cena za el. proud), pokud byste najeli 36 000 km, pak budou náklady na 1 km 0,33 haléřů.
- počítejte s polovičním dojezdem (komfortním - jen kýváte nohama) u nové baterie, než uvádí výrobce, jako dojezd maximální
- nejvíce se elektrokolo vyplatí na jízdy v okruhu 10 km (do zaměstnání, doručovatelé pošty atd.)
- kdo má potíže s klouby a dokáže ještě jezdit na klasickém kole, bude pro něj jízda mnohem snadnější
- baterie bude lepší Li-ion (lehká 2,5 kg, 500-1500 nabíjecích cyklů), než olověná (velmi těžká 10 kg, vydrží měně - 300 cyklů nabíjecích)
- český výrobce může být lepší při reklamacích (např. Leader Fox - České Budějovice)
- všeobecně dražší kolo by mělo být kvalitnější, ale je to jen do určité hranice, nad 25 000 jsou již kola celkem kvalitní
Chcete si zakoupit nový prostorný, spolehlivý rodinný vůz a přitom také ušetřit významnou částku za pohonné hmoty během provozu tohoto automobilu?
Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline splňuje všechny výše uvedené požadavky a výrobce udává spotřebu mimo město 3 litry na 100 km mimo město a ve městě 4,1 litru/100km a průměrná spotřeba by se měla pohybovat kolem 3,4litru na 100 km.
Jeden z důvodů nízké spotřeby je spojka alternátoru. Ten například nezatěžuje motor v době, kdy je třeba se rychle dostat do otáček. Naproti tomu při jízdě z kopce při zařazené rychlosti a nulovém sešlápnutí plynového pedálu, nebo dobrzďování motorem je alternátor v maximální činnosti a tím navíc pomáhá brzdit automobil.
Dále světla pro denní svícení s LED diodami se významně podílejí na nízké spotřebě elektrického proudu, takže baterie nemusí být tak často dobíjena a tudíž i alternátor nemusí být připojen a neodebírá výkon motoru.
Nejvyšší výkon vznětového motoru je pak slušných 55 kW / 75 k.
Na zakoupení tohoto vozu si přichystejte něco přes 350 000 KCZ.
Až se vědcům podaří vznikající oxid uhličitý při spalování ve válci částečně rozložit zpět na uhlík a kyslík pomocí tepelné energie, která uniká do okolí motoru bez užitku, tak to bude znamenat revoluci, která sníží spotřebu nejen osobního automobilu na desetinu toho, co spotřebovávají současné automobily. Pak se nebude uvádět spotřeba paliva v litrech na 100 km, ale na 1000 a více.
Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline splňuje všechny výše uvedené požadavky a výrobce udává spotřebu mimo město 3 litry na 100 km mimo město a ve městě 4,1 litru/100km a průměrná spotřeba by se měla pohybovat kolem 3,4litru na 100 km.
Jeden z důvodů nízké spotřeby je spojka alternátoru. Ten například nezatěžuje motor v době, kdy je třeba se rychle dostat do otáček. Naproti tomu při jízdě z kopce při zařazené rychlosti a nulovém sešlápnutí plynového pedálu, nebo dobrzďování motorem je alternátor v maximální činnosti a tím navíc pomáhá brzdit automobil.
Dále světla pro denní svícení s LED diodami se významně podílejí na nízké spotřebě elektrického proudu, takže baterie nemusí být tak často dobíjena a tudíž i alternátor nemusí být připojen a neodebírá výkon motoru.
Nejvyšší výkon vznětového motoru je pak slušných 55 kW / 75 k.
Na zakoupení tohoto vozu si přichystejte něco přes 350 000 KCZ.
Až se vědcům podaří vznikající oxid uhličitý při spalování ve válci částečně rozložit zpět na uhlík a kyslík pomocí tepelné energie, která uniká do okolí motoru bez užitku, tak to bude znamenat revoluci, která sníží spotřebu nejen osobního automobilu na desetinu toho, co spotřebovávají současné automobily. Pak se nebude uvádět spotřeba paliva v litrech na 100 km, ale na 1000 a více.
Xenonové žárovky mají zhruba o 60% až 70% větší svítivost, jak halogenové žárovky, ale výměna za halogenovou žárovku není většinou přípustná a je nutno vyměnit celý světlomet.
Mohu automobil, který je osazen halogenovými žárovkami vybavit xenonovými výbojkami a vyplatí se mi to?
- poraďte se s odborníkem zda vaše vozidlo je vhodné pro přestavbu na xenonová světla
- xenonová světla musí být vybavena ostřikovači nečistot a je třeba je používat, protože by jinak docházelo k rozptylu světla po znečištění skla xenonového světlometu
- xenonová světla musí být homologována, jinak neprojdete přes STK
- při přestavbě vozidla na xenon musí být použita celá xenonová sada, určená pro daný typ vozu
- xenonové světlomety jsou drahé 10 až 80 tisíc KCZ
- vozy s xenonovými světly musí být vybaveny automatickým naklápěním světel dle zatížení vozidla, proti oslnění protijedoucích vozidel
- kutilské přestavby homologovaných halogenových světlometů na xenonové jsou nepřípustné
- modré halogenové žárovky s xenonovým efektem nelze používat v běžném silničním provozu, jsou určeny pro rallye
Fabia s xenonovými světly - video
**VIDEO YOUTUBEDate: 09.07.2011 - 12:43

Renault Twingo cena ceny ceník
//www.renault.cz/ceniky/
Roky produkce 1992 –.
Technická data:
- Předchůdce Renault 4
- Třída City car
- Karoserie 3-dveřový hatchback
- Uspořádání FF layout
- Designer Patrick le Quément
- Délka 3,430 mm
- Šířka 1,630 mm
- Výška 1,420 mm
- Celková hmotnost od 790 kg
Renault Twingo - video
Zajímavá je ukázka jak si počíná vozidlo na ledě při rozjezdu a brzdění. Je to důkaz, že i s kvalitními pneumatikami musíme jezdit na namrzlém povrchu velmi opatrně.Editace: 19. 12. 2020 - 12:9
Počet článků v kategorii: 351
Url:jezpol-polsko-firma-vyrabejici-regulatory-napeti-osvetleni-vozidel-a-budov