Volkswagen Transporter T4
![video/volkswagen-logo.jpg video/volkswagen-logo.jpg](https://www.okhelp.cz/images/video/volkswagen-logo.jpg)
Volkswagen Transporter T4 ceny ceník
//www.vw-uzitkove.cz/pdf/transporter.pdfTechnická data:
- Třída lehké užitkové vozidlo
- Karoserie 4-dveřový minivan, 3-dveřový minivan, campervan
- Příčné uspořádání motor vpředu , pohon předních kol nebo pohonem všech kol
- Převodovka 4-stupňová automatická, 5-stupňová manuální
- Krátký rozvor (SWB) - 2920 mm
- Dlouhý rozvor (LWB) - 3320 mm
Volkswagen Transporter T4 - video
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Bicykl výměna brzdných špalků brzdy typu V TEKTRO
Několik nápadů a návrhů jak si usnadnit výměnu
brzdných bloků na jízdním kole.
1.) Nejprve - pokud jsme používali regulační šroub na
vymezení vzdálenosti špalků během jejich opotřebovávání,
tak tento šroub zašroubujeme zpět. Budeme muset nejdříve
povolit zajišťovací matici - takový ten větší kroužek na tom
šroubu, jinak se nám nepodaří šroub zašroubovat.
Pokud regulujete vzdálenost špalků od ráfku jen tímto šroubem
během jejich opotřebovávání, budete mít jejich výměnu
mnohem snadnější.
2.) Pokud není nutné, NEPOVOLUJTE lanko na čelisti brzdy.
Je z hliníku a pravděpodobně závit zůstane na šroubu, nebo
jej již znovu nedotáhnete - strhnete.
Oprava je sice snadná novým delším šroubem zajištěným na
konci maticí, ale proč si přidávat práci navíc!
Špalky jdou vyndat i bez povolení lanka.
3.) Pokud špalky, po vyšroubování jejich matic, nelze vytáhnout
a nechcete vyndávat přední kolo, zkuste ještě nejdříve vyndat
zahnutou trubičku - koncovku lanka ve vodítku čelisti - žlutá šipka
a to tak, že čelisti jednou rukou, nebo svěrkou sevřeme k sobě
NE POMOCÍ PÁČKY BRZDY! - a pak se pokusíme zahnutou trubičku
vysunout z držáku. To nám umožní páky brzd zcela vyklopit a
pak již bloky snadno vyndáme.
![dum-zahrada/tektro-brzdy-vyjmuti-koncovky-lanka-z-voditka-celisti.jpg dum-zahrada/tektro-brzdy-vyjmuti-koncovky-lanka-z-voditka-celisti.jpg](https://www.okhelp.cz/images/dum-zahrada/tektro-brzdy-vyjmuti-koncovky-lanka-z-voditka-celisti.jpg)
Několik nápadů a návrhů jak si usnadnit výměnu
brzdných bloků na jízdním kole.
1.) Nejprve - pokud jsme používali regulační šroub na
vymezení vzdálenosti špalků během jejich opotřebovávání,
tak tento šroub zašroubujeme zpět. Budeme muset nejdříve
povolit zajišťovací matici - takový ten větší kroužek na tom
šroubu, jinak se nám nepodaří šroub zašroubovat.
Pokud regulujete vzdálenost špalků od ráfku jen tímto šroubem
během jejich opotřebovávání, budete mít jejich výměnu
mnohem snadnější.
![dum-zahrada/tektro-brzdy-serizeni-regulacniho-sroubu-lanka-na-brzdove-pace.jpg dum-zahrada/tektro-brzdy-serizeni-regulacniho-sroubu-lanka-na-brzdove-pace.jpg](https://www.okhelp.cz/images/dum-zahrada/tektro-brzdy-serizeni-regulacniho-sroubu-lanka-na-brzdove-pace.jpg)
2.) Pokud není nutné, NEPOVOLUJTE lanko na čelisti brzdy.
Je z hliníku a pravděpodobně závit zůstane na šroubu, nebo
jej již znovu nedotáhnete - strhnete.
Oprava je sice snadná novým delším šroubem zajištěným na
konci maticí, ale proč si přidávat práci navíc!
Špalky jdou vyndat i bez povolení lanka.
![dum-zahrada/tektro-brzdy-sroub-lanka-strzeni-zavitu-nahrada.jpg dum-zahrada/tektro-brzdy-sroub-lanka-strzeni-zavitu-nahrada.jpg](https://www.okhelp.cz/images/dum-zahrada/tektro-brzdy-sroub-lanka-strzeni-zavitu-nahrada.jpg)
3.) Pokud špalky, po vyšroubování jejich matic, nelze vytáhnout
a nechcete vyndávat přední kolo, zkuste ještě nejdříve vyndat
zahnutou trubičku - koncovku lanka ve vodítku čelisti - žlutá šipka
a to tak, že čelisti jednou rukou, nebo svěrkou sevřeme k sobě
NE POMOCÍ PÁČKY BRZDY! - a pak se pokusíme zahnutou trubičku
vysunout z držáku. To nám umožní páky brzd zcela vyklopit a
pak již bloky snadno vyndáme.
![dum-zahrada/tektro-brzdy-vyjmuti-koncovky-lanka-z-voditka-celisti.jpg dum-zahrada/tektro-brzdy-vyjmuti-koncovky-lanka-z-voditka-celisti.jpg](https://www.okhelp.cz/images/dum-zahrada/tektro-brzdy-vyjmuti-koncovky-lanka-z-voditka-celisti.jpg)
![video/volkswagen-logo.jpg video/volkswagen-logo.jpg](https://www.okhelp.cz/images/video/volkswagen-logo.jpg)
Volkswagen New Beetle
Technická data:¨
- Platforma koncernu Volkswagen A4
- Motory benzinové: 1.4L 3.2L dieselové motory: 1.9L
- Převodovka 5-6 stupňová manuální, 4-6 stupňová automatická
- Rozvor 2515 mm
- Délka 4129 mm
- Šířka 1721 mm
- Výška 1498 mm
- Podobné Audi A3 Mk1
- Designeři J Mays, Freeman Thomas, Peter Schreyer
Volkswagen New Beetle - recense - video
![video/renault-logo.jpg video/renault-logo.jpg](https://www.okhelp.cz/images/video/renault-logo.jpg)
Renault Caravelle
Roky produkce 1959 – 1968.
Technická data:
- Předchůdce:
- Nástupce:
- Třída: kabriolet
- Karoserie: 2 dvou dveřové coupe, kabriolet
- Provedení: RR
- Motory: 4 válce - 845 až 1108 cm3
- Převodovka: 4 rychlosti synchron
- Rozvor: 2265 mm
- Délka: 4265 mm
- Šířka: 1575 mm
- Výška: 1320 mm
- Hmotnost pohotovostní: 845 kg
- Max.rychlost: km/h
- Počet vyrobených kusů: 34 165
Renault Caravelle - video
Příklad výpočtu průměru ráfku disku kola automobilu
Mějme pneumatiku 175/65R14.Průměr ráfku disku zde představuje poslední číslici a tou je číslo 14.
Průměr je udáván v jednotkách palce.
1 palec = 25,4 mm
14 palců bude tedy 14 * 25,4 = 355,6 mm
Průměr 14 palcového ráfku je 355,6 mm tedy 35,56 cm.
Jak vypočítat šířku pneu - pneumatiky
V označení pneu 175/65R14 je šířka první číslo tedy 175 a to v milimetrech.Jak vypočítat výšku pneumatiky (od okraje ráfku) - výpočet
Výšku pneu v čísle 175/65R14 označuje číslo 65 to je 65% šířky pneu.Nezaměňujte výšku pneu s jejím průměrem.
Příklad:
65% z 175 = 0,65 * 175
65% z 175 = 113.75 mm
Průměr ráfku - disku změříme tak, že změříme jeho největší průměr (ne průměr vnitřního osazení pro vystředění pneumatiky).
Výška pneumatiky je pak měřena od tohoto okraje ráfku disku (ne od středícího osazení pneumatiky).
![th/pneu-rozmery.jpg th/pneu-rozmery.jpg](https://www.okhelp.cz/images/th/pneu-rozmery.jpg)
Jak změřit velikost rozteče šroubů disku kola u automobilu
Velikost rozteče se udává v milimetrech. 4x100 značí 4 šrouby se vzdáleností středů děr 100.Disky jsou většinou s otvory pro 4 nebo 5 šroubů.
U 4 otvorů se roztečí rozumí vzdálenost protilehlých děr.
U 5 otvorů se roztečí rozumí průměr kružnice protínající středy děr viz obrázek.
![auto/roztece-sroubu-disku-kol.png auto/roztece-sroubu-disku-kol.png](https://www.okhelp.cz/images/auto/roztece-sroubu-disku-kol.png)
Editace: 1.8.2011 - 20:48
Počet článků v kategorii: 351
Url:volkswagen-transporter-t4