Audi A3
AD MOB

Audi A3
Akční ceny ceník automobilů značky Audi
//www.audi.cz/
Roky produkce 1996-now
Technická data:
- Pohotovostní hmotnost 1330 (1345) kg
- Spotřeba kombinovaná [l/100 km] 5,7 (5,3)
- Délka 4238 mm (třídvéřový model), 4292 mm (pětidvéřový model)
- Šířka 1765 mm
- Výška 1421 mm
Objem zavazadlového prostoru
Pohon předních kol: 350/1080 l
Pohon quattro: 281/1011 l
druhá hodnota při sklopených zadních opěradlech
Audi A3 - video
Oficiální stránky: www.audi.cz
350LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Iridium zapalovací svíčky
Na měděné elektrody klasické svíčky jsou připájeny kontakty z iridia, protože iridium patří mezi velmi drahé materiály
je třeba použít na kontakty jen nejnutnější možné množství.
Iridium je tvrdší než platina tím dochází k jeho pomalejšímu opotřebovávání.
Ve většině případů mají iridium svíčky asi o 25 procent delší životnost než srovnatelné svíčky s platinovými kontakty.
Vzhledem k tomu že iridium je velmi drahé, výrobci zmenšili průměr střední elektrody z iridia zhruba na 0,4 mm.
Kromě úspory nákladů na výrobu, bylo dosaženo i větší spalovací účinnosti.
Stále více automobilek instaluje iridium svíčky, nebo iridium - platinové zapalovací svíčky do zapalovacího systému motoru.
Pozor:
Pokud manuál k Vašemu vozu požaduje používat iridium svíčky, nezaměňujte je za platinové zapalovací svíčky,
nebo dokonce za klasické zapalovací svíčky s měděnými kontakty!
Nebudou mít tak vynikající výkon, jako iridium zapalovací svíčky a mohou způsobit i zbytečné problémy.
Na měděné elektrody klasické svíčky jsou připájeny kontakty z iridia, protože iridium patří mezi velmi drahé materiály
je třeba použít na kontakty jen nejnutnější možné množství.
Iridium je tvrdší než platina tím dochází k jeho pomalejšímu opotřebovávání.
Ve většině případů mají iridium svíčky asi o 25 procent delší životnost než srovnatelné svíčky s platinovými kontakty.
Vzhledem k tomu že iridium je velmi drahé, výrobci zmenšili průměr střední elektrody z iridia zhruba na 0,4 mm.
Kromě úspory nákladů na výrobu, bylo dosaženo i větší spalovací účinnosti.
Stále více automobilek instaluje iridium svíčky, nebo iridium - platinové zapalovací svíčky do zapalovacího systému motoru.
Pozor:
Pokud manuál k Vašemu vozu požaduje používat iridium svíčky, nezaměňujte je za platinové zapalovací svíčky,
nebo dokonce za klasické zapalovací svíčky s měděnými kontakty!
Nebudou mít tak vynikající výkon, jako iridium zapalovací svíčky a mohou způsobit i zbytečné problémy.
Bicykl výměna brzdných špalků brzdy typu V TEKTRO
Několik nápadů a návrhů jak si usnadnit výměnu
brzdných bloků na jízdním kole.
1.) Nejprve - pokud jsme používali regulační šroub na
vymezení vzdálenosti špalků během jejich opotřebovávání,
tak tento šroub zašroubujeme zpět. Budeme muset nejdříve
povolit zajišťovací matici - takový ten větší kroužek na tom
šroubu, jinak se nám nepodaří šroub zašroubovat.
Pokud regulujete vzdálenost špalků od ráfku jen tímto šroubem
během jejich opotřebovávání, budete mít jejich výměnu
mnohem snadnější.
2.) Pokud není nutné, NEPOVOLUJTE lanko na čelisti brzdy.
Je z hliníku a pravděpodobně závit zůstane na šroubu, nebo
jej již znovu nedotáhnete - strhnete.
Oprava je sice snadná novým delším šroubem zajištěným na
konci maticí, ale proč si přidávat práci navíc!
Špalky jdou vyndat i bez povolení lanka.
3.) Pokud špalky, po vyšroubování jejich matic, nelze vytáhnout
a nechcete vyndávat přední kolo, zkuste ještě nejdříve vyndat
zahnutou trubičku - koncovku lanka ve vodítku čelisti - žlutá šipka
a to tak, že čelisti jednou rukou, nebo svěrkou sevřeme k sobě
NE POMOCÍ PÁČKY BRZDY! - a pak se pokusíme zahnutou trubičku
vysunout z držáku. To nám umožní páky brzd zcela vyklopit a
pak již bloky snadno vyndáme.

Několik nápadů a návrhů jak si usnadnit výměnu
brzdných bloků na jízdním kole.
1.) Nejprve - pokud jsme používali regulační šroub na
vymezení vzdálenosti špalků během jejich opotřebovávání,
tak tento šroub zašroubujeme zpět. Budeme muset nejdříve
povolit zajišťovací matici - takový ten větší kroužek na tom
šroubu, jinak se nám nepodaří šroub zašroubovat.
Pokud regulujete vzdálenost špalků od ráfku jen tímto šroubem
během jejich opotřebovávání, budete mít jejich výměnu
mnohem snadnější.

2.) Pokud není nutné, NEPOVOLUJTE lanko na čelisti brzdy.
Je z hliníku a pravděpodobně závit zůstane na šroubu, nebo
jej již znovu nedotáhnete - strhnete.
Oprava je sice snadná novým delším šroubem zajištěným na
konci maticí, ale proč si přidávat práci navíc!
Špalky jdou vyndat i bez povolení lanka.

3.) Pokud špalky, po vyšroubování jejich matic, nelze vytáhnout
a nechcete vyndávat přední kolo, zkuste ještě nejdříve vyndat
zahnutou trubičku - koncovku lanka ve vodítku čelisti - žlutá šipka
a to tak, že čelisti jednou rukou, nebo svěrkou sevřeme k sobě
NE POMOCÍ PÁČKY BRZDY! - a pak se pokusíme zahnutou trubičku
vysunout z držáku. To nám umožní páky brzd zcela vyklopit a
pak již bloky snadno vyndáme.

1 kg LPG je zhruba 1,82 litru LPG
1 litr LPG přibližně váží 0,55 kg
LPG je směs propanu a butanu.
Když automobil spotřebuje 6 litrů LPG na 100 km, spotřebuje 6 * 0,55 = 3,3 kg LPG.
Když automobil spotřebuje 2,9 kg LPG na 100 km 2,9 * 1,82 = 5,3 litru LPG.
1 litr LPG přibližně váží 0,55 kg
LPG je směs propanu a butanu.
Když automobil spotřebuje 6 litrů LPG na 100 km, spotřebuje 6 * 0,55 = 3,3 kg LPG.
Když automobil spotřebuje 2,9 kg LPG na 100 km 2,9 * 1,82 = 5,3 litru LPG.

Renault 12 u nás známá jako Dacia 1300 (vyráběná v Rumunsku)
Roky produkce 1969 – 1980.
Technická data:
- Předchůdce:
- Nástupce: Renault 18
- Třída: střední
- Karoserie: sedan a kombi
- Provedení: FF
- Motory: 1.3 a 1.6 L
- Převodovka:
- Rozvor: 2 440 mm
- Délka: 4345 sedan, 441 kombi mm
- Šířka: 1 616 mm
- Výška: 1400 a 1445 mm
- Hmotnost pohotovostní: 950 až 980 kg
- Max.rychlost: 150 km/h
- Počet vyrobených kusů: asi 2 miliony
Renault 12 - video rekonstrukce vozu
Vhodné je vše si nacvičit na místě, kde nebude řidič překážet a budete mít na vše klid.
Date: 22.07.2020 - 11:46
Odhad vzdálenosti zadní části vozidla od obrubníku parkovacího místa
Pokud je vozidlo opatřeno parkovací kamerou, tak je vše mnohem snazší.
- Vozidlo najede kolmo k obrubníku do takové vzdálenosti, jak bude řidič běžně parkovat (nebo lze použít prkénko položené za konec vozidla, jako simulaci obrubníku, či papírovou krabici). Nezapomnět na hák tažného zařízení!
- Pohledem do zpětných zrcátek si řidič najde nějaký bod na karoserii, např. na prohybu zadního blatníku, které je na přímce SPODNÍ ČÁST OBRUBNÍKU - ZPĚTNÉ ZRCÁTKO
- Tento bod si buď pamatuje, nebo nějak označí (např. samolepkou)
- Vyzkouší znovu opatrně nacouvat k obrubníku dle nové pomůcky
- Ověří si vzdálenost od obrubníku

Date: 22.07.2020 - 11:46
Editace: 10.8.2011 - 14:52
Počet článků v kategorii: 350
Url:audi-a3
AD