Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

Auto roku 2009


AD MOB

Autem roku 2009 se stala Mazda 6

Mazda6, nebo Mazda 6 v Japonsku Mazda Atenza je osobní automobil střední třídy vyráběný automobilkou Mazda již od roku 2002.

Předchůdce Mazdy 6 byla Mazda 626. Mazda 6 se vyrábí z typem karoserie, buď jako 4 dveřový sedan, nebo 5 dveřový hatchback.

Auto roku je anketa v České republice a pořádal jí Svaz dovozců automobilů spolu se Sdružení automobilového průmyslu. Anketa Auto roku se u nás pořádá pravidelně od roku 1994.


348LW NO topic_id




AD

Další témata ....(Topics)


175

Renault 9 | renault-9



Renault 9

Roky produkce 1982 – 1988.

Technická data:

  • Předchůdce: Renault 14
  • Následovník: Renault 19
  • Třída: Small family car
  • Karoserie: 3 až 5 dveřová
  • Provedení: FF (Front-engine, front-wheel drive)
  • Designer: Robert Opron

Renault 9 - video

**

297

Fiat Croma | fiat-croma



Fiat Croma

Akční ceny ceník automobilů značky Fiat

//www.fiat.cz/akcni-nabidka/

Technická data (více generací vozidla):

  • Rozvor 2,660 mm
  • Délka 4,495 mm
  • Šířka 1,755 mm
  • Výška 1,425 mm
  • Hmotnost pohotovostní 1,095 kg

Fiat Croma - video

**


Oficiální stránky: www.fiat.cz
191

Renault Dauphine | renault-dauphine



Renault Dauphine

Roky produkce 1956 – 1968.

Technická data:

  • Předchůdce: Renault 4CV
  • Nástupce: Renault 6
  • Třída: střední
  • Karoserie: 4 dveřový sedan
  • Provedení: RR
  • Motory: 845cm3
  • Převodovka: 3 a 4 rychlosti manual
  • Rozvor: 2267 mm
  • Délka: 3937 mm
  • Šířka: 1524 mm
  • Výška: 1441 mm
  • Hmotnost pohotovostní: 650 kg
  • Max.rychlost: 140 km/h
  • Počet vyrobených kusů: 2 150 738

Renault Dauphine - video

**

291

Fiat 850 | fiat-850



Fiat 850

Akční ceny ceník automobilů značky Fiat

//www.fiat.cz/akcni-nabidka/

Technická data:

  • Roky produkce 1964-1973
  • Nástupce Fiat 127
  • Koncepce RR
  • Motor 817 až 903 cm3
  • Rozvor 2,025 mm
  • Délka 3,575 mm )
  • Šířka 1,385 mm
  • Výška 1,385 mm

Fiat 850 - recense - video

Fiat 850 VIDEO **


Oficiální stránky: www.fiat.cz
79

Bicykl výměna brzdných špalků brzdy typu V TEKTRO | bicykl-vymena-brzdnych-spalku-brzdy-typu-v-tektro-id-2235


Bicykl výměna brzdných špalků brzdy typu V TEKTRO
Několik nápadů a návrhů jak si usnadnit výměnu
brzdných bloků na jízdním kole.

1.) Nejprve - pokud jsme používali regulační šroub na
vymezení vzdálenosti špalků během jejich opotřebovávání,
tak tento šroub zašroubujeme zpět. Budeme muset nejdříve
povolit zajišťovací matici - takový ten větší kroužek na tom
šroubu, jinak se nám nepodaří šroub zašroubovat.
Pokud regulujete vzdálenost špalků od ráfku jen tímto šroubem
během jejich opotřebovávání, budete mít jejich výměnu
mnohem snadnější.



2.) Pokud není nutné, NEPOVOLUJTE lanko na čelisti brzdy.
Je z hliníku a pravděpodobně závit zůstane na šroubu, nebo
jej již znovu nedotáhnete - strhnete.
Oprava je sice snadná novým delším šroubem zajištěným na
konci maticí, ale proč si přidávat práci navíc!
Špalky jdou vyndat i bez povolení lanka.




3.) Pokud špalky, po vyšroubování jejich matic, nelze vytáhnout
a nechcete vyndávat přední kolo, zkuste ještě nejdříve vyndat
zahnutou trubičku - koncovku lanka ve vodítku čelisti - žlutá šipka
a to tak, že čelisti jednou rukou, nebo svěrkou sevřeme k sobě
NE POMOCÍ PÁČKY BRZDY! - a pak se pokusíme zahnutou trubičku
vysunout z držáku. To nám umožní páky brzd zcela vyklopit a
pak již bloky snadno vyndáme.



Editace: 18.8.2010 - 11:18
Počet článků v kategorii: 348
Url:auto-roku-2009

AD
11 Share
Share
Tweet