Peugeot 307
AD MOB

Peugeot 307 cena akční ceny ceník
//www.peugeot.cz/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/
Technická data:
- Výrobce: Peugeot Francie
- Léta výroby: 2001-2008
- Předchůdce: Peugeot 306
- Nástupce: Peugeot 308
- Třída: malý rodinný vůz
- Karoserie: 3 až 5 dveřový hatchback. 2-dveřové kupé, kabriolet, 4-dveřový sedan
- Motor: 1.4 L až 2,0 L
- Délka Hatchback: 4.210 mm
- Coupé Cabriolet: 4.350 mm
- Kombi: 4.420 mm
- Sedan: 4.470 mm
- Šířka: 1730 mm
- Výška: 1510 mm
- Podobné: Citroën C4
Peugeot 307 - video
350LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)

Volkswagen Phaeton cena
//www.volkswagen.cz/pdf_gen/phaeton.pdfTechnická data:
- Třída velký luxusní automobil
- Karoserie 4-dveřový sedan
- Podélné uspořádání motoru, stálý pohon všech čtyř kol
- Platforma koncernu Volkswagen D1
- Motory: benzinové: 3,2 L 6,0 L, vznětové: 3,0 L 5,0 L
- Převodovka 5-6 stupňová automatická
- Rozvor 2881 mm LWB: 3.001 mm
- Délka: 5.055 mm až 5.179 mm
- Šířka 1903 mm
- Výška 1450 mm
- Pohotovostní hmotnost 2.449 kg
Volkswagen Phaeton - recense - video
Chcete si zakoupit nový prostorný, spolehlivý rodinný vůz a přitom také ušetřit významnou částku za pohonné hmoty během provozu tohoto automobilu?
Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline splňuje všechny výše uvedené požadavky a výrobce udává spotřebu mimo město 3 litry na 100 km mimo město a ve městě 4,1 litru/100km a průměrná spotřeba by se měla pohybovat kolem 3,4litru na 100 km.
Jeden z důvodů nízké spotřeby je spojka alternátoru. Ten například nezatěžuje motor v době, kdy je třeba se rychle dostat do otáček. Naproti tomu při jízdě z kopce při zařazené rychlosti a nulovém sešlápnutí plynového pedálu, nebo dobrzďování motorem je alternátor v maximální činnosti a tím navíc pomáhá brzdit automobil.
Dále světla pro denní svícení s LED diodami se významně podílejí na nízké spotřebě elektrického proudu, takže baterie nemusí být tak často dobíjena a tudíž i alternátor nemusí být připojen a neodebírá výkon motoru.
Nejvyšší výkon vznětového motoru je pak slušných 55 kW / 75 k.
Na zakoupení tohoto vozu si přichystejte něco přes 350 000 KCZ.
Až se vědcům podaří vznikající oxid uhličitý při spalování ve válci částečně rozložit zpět na uhlík a kyslík pomocí tepelné energie, která uniká do okolí motoru bez užitku, tak to bude znamenat revoluci, která sníží spotřebu nejen osobního automobilu na desetinu toho, co spotřebovávají současné automobily. Pak se nebude uvádět spotřeba paliva v litrech na 100 km, ale na 1000 a více.
Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline splňuje všechny výše uvedené požadavky a výrobce udává spotřebu mimo město 3 litry na 100 km mimo město a ve městě 4,1 litru/100km a průměrná spotřeba by se měla pohybovat kolem 3,4litru na 100 km.
Jeden z důvodů nízké spotřeby je spojka alternátoru. Ten například nezatěžuje motor v době, kdy je třeba se rychle dostat do otáček. Naproti tomu při jízdě z kopce při zařazené rychlosti a nulovém sešlápnutí plynového pedálu, nebo dobrzďování motorem je alternátor v maximální činnosti a tím navíc pomáhá brzdit automobil.
Dále světla pro denní svícení s LED diodami se významně podílejí na nízké spotřebě elektrického proudu, takže baterie nemusí být tak často dobíjena a tudíž i alternátor nemusí být připojen a neodebírá výkon motoru.
Nejvyšší výkon vznětového motoru je pak slušných 55 kW / 75 k.
Na zakoupení tohoto vozu si přichystejte něco přes 350 000 KCZ.
Až se vědcům podaří vznikající oxid uhličitý při spalování ve válci částečně rozložit zpět na uhlík a kyslík pomocí tepelné energie, která uniká do okolí motoru bez užitku, tak to bude znamenat revoluci, která sníží spotřebu nejen osobního automobilu na desetinu toho, co spotřebovávají současné automobily. Pak se nebude uvádět spotřeba paliva v litrech na 100 km, ale na 1000 a více.
Každý řidič ví jak je nepříjemné, když mu řízení nevhodně komentuje spolujezdec, který navíc vše bude rozmazávat mezi přáteli a pomlouvat řidiče. Mnohdy je takové chování spolujezdce i příčinou dopravní nehody.
Že i bezpečnostní kamery mohou být příčinou vystresování řidičů a zvýšení nehodovosti si přečtěte na odkaze studie-kamery-na-krizovatkach-zvysily-nehodovost
Že i bezpečnostní kamery mohou být příčinou vystresování řidičů a zvýšení nehodovosti si přečtěte na odkaze studie-kamery-na-krizovatkach-zvysily-nehodovost
Obce budou smět na základě emisní známky regulovat vjezd vozidel
do určitých částí.
Známky budou odstupňovány dle normy Euro 2, 3, atd..
Benzínové motory s katalyzátorem patrně problémy s vjezdem mít nebudou.
Hůře na tom budou vozidla s dieselovým motorem, vyrobeným
před před 1.1.1997 (zkušenost s bio přísadami do nafty a vlivu na kouřivost
motoru ponechejme raději stranou ).
Aby obec mohla aplikovat zákaz, bude muset ročně vynaložit více
jak půl milionu korun. Otázkou je, kdo si tyto zákazy bude moci
dovolit uvést v praxi.
Emisní nálepka by pak měla stát 80 korun českých.
Pravděpodobný vzhled emisní nálepky - známky:
Číslo je odvozeno od splnění požadovaného emisního limitu Euro.
Barva pak podobně jako na semaforu. Zelená - řidič se může radovat.
V sousedním Německu jsou již známky zavedeny, ale očekávané
zlepšení ovzduší je tam minimální. Je to patrně dáno tím, že
naprostá většina vozidel splňuje přísné normy, a tak k nějaké
výraznější změně nemohlo dojít.
Emisní norma Euro
Tabulky povoleného množství emisí pro jednotlivé normy Euro:
//en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards#Emission_standards_for_passenger_cars
Euro 1 (1993):
Euro 2 (1996)
Euro 3 (2000)
Euro 4 (2005)
Euro 5 (2008/9)
Euro 6 (2014)
do určitých částí.
Známky budou odstupňovány dle normy Euro 2, 3, atd..
Benzínové motory s katalyzátorem patrně problémy s vjezdem mít nebudou.
Hůře na tom budou vozidla s dieselovým motorem, vyrobeným
před před 1.1.1997 (zkušenost s bio přísadami do nafty a vlivu na kouřivost
motoru ponechejme raději stranou ).
Aby obec mohla aplikovat zákaz, bude muset ročně vynaložit více
jak půl milionu korun. Otázkou je, kdo si tyto zákazy bude moci
dovolit uvést v praxi.
Emisní nálepka by pak měla stát 80 korun českých.
Pravděpodobný vzhled emisní nálepky - známky:
Číslo je odvozeno od splnění požadovaného emisního limitu Euro.
Barva pak podobně jako na semaforu. Zelená - řidič se může radovat.

V sousedním Německu jsou již známky zavedeny, ale očekávané
zlepšení ovzduší je tam minimální. Je to patrně dáno tím, že
naprostá většina vozidel splňuje přísné normy, a tak k nějaké
výraznější změně nemohlo dojít.
Emisní norma Euro
Tabulky povoleného množství emisí pro jednotlivé normy Euro:
//en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards#Emission_standards_for_passenger_cars
Euro 1 (1993):
Euro 2 (1996)
Euro 3 (2000)
Euro 4 (2005)
Euro 5 (2008/9)
Euro 6 (2014)
Editace: 8.8.2011 - 12:32
Počet článků v kategorii: 350
Url:peugeot-307
AD