Peugeot 307
Peugeot 307 cena akční ceny ceník
//www.peugeot.cz/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/
Technická data:
- Výrobce: Peugeot Francie
- Léta výroby: 2001-2008
- Předchůdce: Peugeot 306
- Nástupce: Peugeot 308
- Třída: malý rodinný vůz
- Karoserie: 3 až 5 dveřový hatchback. 2-dveřové kupé, kabriolet, 4-dveřový sedan
- Motor: 1.4 L až 2,0 L
- Délka Hatchback: 4.210 mm
- Coupé Cabriolet: 4.350 mm
- Kombi: 4.420 mm
- Sedan: 4.470 mm
- Šířka: 1730 mm
- Výška: 1510 mm
- Podobné: Citroën C4
Peugeot 307 - video
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Technické kontroly STK budou pravděpodobně od roku 2014 probíhat pod kontrolou kamerového systému.
Důvodem je zlepšení kontroly skutečného stavu vozidla a tím i snížení dopravních nehod zaviněných špatným technickým stavem vozidla.
Kamerový systém však bude stát stanici výdaje navíc, které se patrně odrazí i v ceně technické kontroly.
Důvodem je zlepšení kontroly skutečného stavu vozidla a tím i snížení dopravních nehod zaviněných špatným technickým stavem vozidla.
Kamerový systém však bude stát stanici výdaje navíc, které se patrně odrazí i v ceně technické kontroly.
Jak poznám, kdy mám jít na příští STK?
STK známka červená. Po obvodu jsou vyznačeny měsíce,
pod nimi pak roky příští STK. Střed je vyplněn hologramem.
Perforovaný měsíc a rok (proděravělý) označují do kdy je STK platná.
Nenechávejte STK na poslední chvíli, protože za propadlou známku
můžete dostat pokutu.
//cs.wikipedia.org/wiki/Hologram
Dbejte důsledně pokynů výrobce, ale čím má motor více najeto, tím dříve měníme olejovou náplň!
Starší typy motorů vyžadovali mnohem kratší interval výměny oleje než současné!
Také je doporučeno měnit olej na jaře a na podzim. V zimě studené starty i mráz mohou výrazně
zhorší kvalitu oleje.
Také ten kdo rád vytáčí motor na maximální otáčky by měl měnit olej výrazně dříve.
Příklad: Motor nejmenovaného výrobce má předepsán olej SAE 5W-40
Z grafu můžeme odečíst, že tento motor do 60 tisíc najetých km
vyžaduje výměnu oleje nejpozději po ujetí 12 000 km,
ale po 80 tisících najetých km už se interval zkracuje na 10 000 km
a toto zkracování intervalu se stále snižuje až k hranici 5 000 km na jednu výměnu
pokud má motor najeto 200 tisíc km a více.
Starší typy motorů vyžadovali mnohem kratší interval výměny oleje než současné!
Také je doporučeno měnit olej na jaře a na podzim. V zimě studené starty i mráz mohou výrazně
zhorší kvalitu oleje.
Také ten kdo rád vytáčí motor na maximální otáčky by měl měnit olej výrazně dříve.
Příklad: Motor nejmenovaného výrobce má předepsán olej SAE 5W-40
Z grafu můžeme odečíst, že tento motor do 60 tisíc najetých km
vyžaduje výměnu oleje nejpozději po ujetí 12 000 km,
ale po 80 tisících najetých km už se interval zkracuje na 10 000 km
a toto zkracování intervalu se stále snižuje až k hranici 5 000 km na jednu výměnu
pokud má motor najeto 200 tisíc km a více.
Ochrana podvozku
Bitumen (anglicky, česky asfalt) je hustá, pružná, dobře přilnavá živice, vyrábějící se z ropy a dehtu.Asfalt se vyrábí z ropy - je to poslední složka, které zůstane po odpaření benzínů, nafty atd.
Dehet se vyrábí většinou z uhlí.
Z této živice se vyrábí například spreje, či barvy na ochranu podvozků vozidel.
Asfalt je pružný a zatím levný, dostupný, velmi dobře přilnavý, tlumí nárazy odlétávajících kamínků a proto i velmi vhodný pro ochranu podvozku vozidel.
Vosk na ochranu dutin karoserie a podvozku
Do dutin aplikujeme vosk. Prodává se také i ve spreji.Například:
C.A.R.Fit Antikorozní vosk do dutin
Dinitrol 1000 Vosk do dutin
- podvozek je třeba okamžitě zkontrolovat i u nového vozidla, hlavně nové automobily levnější kategorie mají místa na ostrých hranách, kde nejsou řádně ošetřeny a okamžitě nastupuje koroze
- zakoupit lze i sprej, který je možno aplikovat do hůře dostupných míst
- podvozek vozidla ošetřujeme / kontrolujeme dvakrát do roka
- nejdůležitější je kontrola před začátkem zimní sezóny
- nejvíce poškozuje podvozek vozidla jízda po drobných kamíncích, které odlétají od kol a poškozují nátěr spodku vozidla
Date: 06.12.2020 - 08:10
Potřebujeme vyměnit kolo na autě, dáme hever pod práh v místě k tomu
určeném a práh se začne bortit. Proč?
Pak může mít automobil ještě "zvedací místa - body" na kterých se zvedá na
ližinách zvedáku.Místa se podkládají gumovými terči pro rozložení tlaku.
Automobil nezvedáme za nápravy, motor, převodovku ani prahy, pokud používáme zvedací plošinu využijeme podpěrná místa - podélné nosníky.
určeném a práh se začne bortit. Proč?
- použili jsme zvedák, který není určen pro zvedání příslušného automobilu
( totiž zvedák má hlavici, která je tvarovaná na určitý typ prahu a obejme jej,
tím tlačí na větší plochu prahu a nepoškodí jej - práh je již tak zkorodovaný, že se bortí
Pak může mít automobil ještě "zvedací místa - body" na kterých se zvedá na
ližinách zvedáku.Místa se podkládají gumovými terči pro rozložení tlaku.
Automobil nezvedáme za nápravy, motor, převodovku ani prahy, pokud používáme zvedací plošinu využijeme podpěrná místa - podélné nosníky.
Volkswagen Polo cena ceník
//www.volkswagen.cz/pdf_gen/polo.pdfVolkswagen Polo se vyrábí již od roku 1975 ve více generacích, jak je již v současnosti pravidlem u zavedených značek, protože zákazník například po skončení záruční doby si jde pro vůz nové generace, ale v mnohém je tento vůz podobný tomu, který doposud řídil.
Technická data:
- Motor 1,2 až 1,7 L benzín i diesel
- Převodovka 5-7 stupňová
- Délka, mm 3970 - 3987 dle verze
- Šířka, mm 1682 - 1698
- Výška, mm 1462 - 1505
- Rozvor, mm 2468 - 2470
- Průměr otáčení, m cca 10,6
- Objem palivové nádrže, l cca 45
- Objem zavazadlového prostoru, l * 280 - 952 GTI: 204/88
- Další údaje viz ceník
Volkswagen Polo - recense - video
Editace: 8.8.2011 - 12:32
Počet článků v kategorii: 351
Url:peugeot-307