Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

Parkovací senzory problém s umístěním stále pípá


AD MOB

Řešení
Než jsem vyvrtal díry do nárazníky pro senzory, tak jsem je nejdříve
připojil ke zpátečce - světlu zpátečky a zkoušel v jaké poloze budou
vykazovat nejlepší výsledky.
Při poloze 1.) my vadil převis nárazníku pod SPZ, takže senzor bral
tento převis jako překážku.
Poloha 3.) byla taky nepřijatelná, protože znovu senzor pípal neustále,
bral totiž vozovku jako překážku.
Nakonec byla nejvhodnější pozice 2.) kdy senzor nesnímal ani vozovku,
ani žádný díl automobilu (například hák tažného zařízení může taky
dělat problémy).
Proto jsem si umístění nejdříve vyzkoušel a až pak vrtal díry.
Jako překážka - pokud již senzor nepískal, mi posloužila popelnice,
kterou jsem pomalu posouval k zadní části vozidla.

Na obrázku je pohled z boku - bokorys - řez. Senzory sbírají data za
vozidlem, při zařazeném zpětném chodu.




Jablotron vs Sencor parkovací senzory
Použil jsem parkovací senzory Jablotron.
Mám pár výrobků od firmy Sencor, ale je to kus od kusu.
Například vysavač se pokazil do po třetím vysávání.

Parkovací kamery
Pokud řidič nehledí na nějakou tu korunu, tak parkovací kamery
jsou mnohem lepší, než senzory.
Z nouze ctnost může posloužit i chytrý telefon, upevněný na zadní sklo
pomocí držáku na telefon.
Telefon tam vložím jen když couvám a je to nebezpečné.

339LW NO topic_id




AD

Další témata ....(Topics)


224

Volkswagen Fox | volkswagen-fox



Volkswagen Fox cena ceník

//www.volkswagen.cz/pdf_gen/fox.pdf

Technická data:

  • Druh motoru 3-válcový benzinový
  • Zdvihový objem, cm3 1198
  • Max. výkon, kW (k) 40 (55)/ 4750 ot.min
  • Max. točivý moment, Nm při 1/min 108/3000
  • Emisní třída pro manuální převodovku EU 4
  • Převodovka, v základní výbavě 5stup. manuální
  • Pohotovostní hmotnost 978-1053 kg

Volkswagen Fox - recense en - video

**

161

Peugeot 1007 | peugeot-1007



Peugeot 1007 cena akční ceny ceník

//www.peugeot.cz/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/

Technická data:

  • Výrobce Peugeot
  • Roky výroby 2004-2009
  • Třída mini MPV
  • Karoserie 3-dveřový hatchback
  • Koncepce FF (motor i náhon vpředu)
  • Motor 1,4 L až 1.6 L
  • Délka 3,73 m
  • Šířka 1,67 m
  • Výška 1,61 m
  • Pohotovostní hmotnost 1291 kg
  • Podobné Citroën C2, Citroën C3, Peugeot 206
  • Designér Pininfarina

Peugeot 1007 - elektronické otvírání dveří dozadu - video

**

153

Peugeot 309 | peugeot-309



Peugeot 309 cena akční ceny ceník

//www.peugeot.cz/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/

Technická data:

  • Výroba v letech 1985-1993
  • Předchůdce Peugeot 305
  • Nástupce Peugeot 306
  • Třída střední rodinný vůz
  • Karoserie 3-dveřový hatchback, 5-dveřový hatchback
  • Koncepce FF rozvržení
  • Převodovka 4-5-stupňová manuální, 3-stupňová automatická
  • Rozvor 2469 mm
  • Délka 4050 mm
  • Šířka 1628 mm
  • Výška 1380 mm

Peugeot 309 - video

**

273

Škoda 742 105 S, 105 L, 105 GL | skoda-742-105-s-105-l-105-gl


Škoda 742 105 popis - video






**
121

Jak vybrat elektrokolo kolo na baterky a proč si jej koupit | jak-vybrat-elektrokolo-kolo-na-baterky-a-proc-si-jej-koupit


Elektrokolo - kolo, které pohání elektromotor pomocí baterie, není levná záležitost, tak několik rad, které se možná budou hodit.

  • pokud nemáte řidičský průkaz dbejte na to, aby vybrané kolo mohlo být na veřejných komunikacích používáno bez příslušného řidičského oprávnění

  • dbejte na homologaci, zda je elektrokolo schváleno pro používání na veřejných komunikacích

  • možná lépe zakoupit v kamenném obchodě u známého prodejce, než přes internet, kvůli servisu i reklamacím kola

  • vyberte si kolo, které lze snadno přestavět na klasické kolo třeba jen výměnou zadního kola a odpojení baterie  (pokud byste si nemohli po létech koupit novou baterii)

  • kolo by mělo jezdit každý den, aby se vrátily náklady na baterii (baterie totiž ztrácí kapacitu, i když se kolo nepoužívá)

  • nevytvářejte elektrokolo přestavbou starého kola, nebudete mít homologaci pro veřejné komunikace

  • pokud se jezdí každý den, 1 km přijde zhruba na 1 korunu při nájezdu 16 000 km za dobu životnosti baterie ( je tam započítána i cena nové baterie 10 000 kč + cena za el. proud), pokud byste najeli 36 000 km, pak budou náklady na 1 km 0,33 haléřů.

  • počítejte s polovičním dojezdem (komfortním - jen kýváte nohama) u nové baterie, než uvádí výrobce, jako dojezd  maximální

  • nejvíce se elektrokolo vyplatí na jízdy v okruhu 10 km (do zaměstnání, doručovatelé pošty atd.)

  • kdo má potíže s klouby a dokáže ještě jezdit na klasickém kole, bude pro něj jízda mnohem snadnější

  • baterie bude lepší Li-ion (lehká 2,5 kg,  500-1500 nabíjecích cyklů), než olověná (velmi těžká 10 kg, vydrží měně - 300 cyklů nabíjecích)

  • český výrobce může být lepší při reklamacích (např. Leader Fox - České Budějovice)

  • všeobecně dražší kolo by mělo být kvalitnější, ale je to jen do určité hranice, nad 25 000 jsou již kola celkem kvalitní



Editace: 1532425991
Počet článků v kategorii: 339
Url:parkovaci-senzory-problem-s-umistenim-stale-pipa-id-2285

AD
11 Share
Share
Tweet