Peugeot 207

Peugeot 207 cena akční ceny ceník
//www.peugeot.cz/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/
Technická data:
- Předchůdce Peugeot 206
- Třída malý vůz
- Karoserie 3-dveřový hatchback, 5-dveřový hatchback, 2-dveřové kupé, kabriolet, 5-dveřové kombi
- Koncepce FF
- Motor 1,4 l (70 kW) až 1,6 l Turbo (175 kW)
- Délka 4030 mm
- Šířka 1748 mm
- Výška 1472 mm
- Podobné Citroën C3
Peugeot 207 - recenze - video
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Ochrana podvozku
Bitumen (anglicky, česky asfalt) je hustá, pružná, dobře přilnavá živice, vyrábějící se z ropy a dehtu.Asfalt se vyrábí z ropy - je to poslední složka, které zůstane po odpaření benzínů, nafty atd.
Dehet se vyrábí většinou z uhlí.
Z této živice se vyrábí například spreje, či barvy na ochranu podvozků vozidel.
Asfalt je pružný a zatím levný, dostupný, velmi dobře přilnavý, tlumí nárazy odlétávajících kamínků a proto i velmi vhodný pro ochranu podvozku vozidel.
Vosk na ochranu dutin karoserie a podvozku
Do dutin aplikujeme vosk. Prodává se také i ve spreji.Například:
C.A.R.Fit Antikorozní vosk do dutin
Dinitrol 1000 Vosk do dutin
- podvozek je třeba okamžitě zkontrolovat i u nového vozidla, hlavně nové automobily levnější kategorie mají místa na ostrých hranách, kde nejsou řádně ošetřeny a okamžitě nastupuje koroze
- zakoupit lze i sprej, který je možno aplikovat do hůře dostupných míst
- podvozek vozidla ošetřujeme / kontrolujeme dvakrát do roka
- nejdůležitější je kontrola před začátkem zimní sezóny
- nejvíce poškozuje podvozek vozidla jízda po drobných kamíncích, které odlétají od kol a poškozují nátěr spodku vozidla

Musíte znát převodové poměry pro jednotlivé rychlostní stupně.
Příklad pro I. rychlostní stupeň bude poměr 1:0,0637 tedy na jednu otáčku motoru se hnané kolo otočí v tomto poměru.
Dále musíme znát obvod kola zde použijeme pneumatiky 175/65R14 s vypočteným obvodem (Pí * D) 1,832 METRU.
Samotný vzorec výpočtu rychlosti dle otáček motoru:
km/h = 3500 otáček * 0,0637poměr * 1,832obvodPneu * 60minut(hodina) / 1000 metru(kilometr)
km/h = 24,50666
Rychlost vozidla při 3500ot/min je zhruba 25,5 km za hodinu.
Výpočet otáček dle rychlosti vozidla:
3500ot/min =24,5km/h*1000metrů/60minut/1,832metruObvodKola/0,0637poměrPřevodu

Peugeot 1007 cena akční ceny ceník
//www.peugeot.cz/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/
Technická data:
- Výrobce Peugeot
- Roky výroby 2004-2009
- Třída mini MPV
- Karoserie 3-dveřový hatchback
- Koncepce FF (motor i náhon vpředu)
- Motor 1,4 L až 1.6 L
- Délka 3,73 m
- Šířka 1,67 m
- Výška 1,61 m
- Pohotovostní hmotnost 1291 kg
- Podobné Citroën C2, Citroën C3, Peugeot 206
- Designér Pininfarina
Peugeot 1007 - elektronické otvírání dveří dozadu - video
Aby bylo lépe vidět za záď automobilu
Doplňková zrcátka mají přísavky, dají se umístit - přisát na sklo automobilu a zlepšit tak výhled na místa, která řidič nemá šanci uvidět ze svého sedadla. Na obrázku níže je zobrazeno, jak umístění zrcátka na stropě, těsně před zadním sklem, zlepší výhled za zadní část automobilu. V prvním případě vidí řidič jen tvář řidiče vozidla za ním (nebo jeho opěrku hlavy). V druhém případě již vidí většinu přední části kapoty a lépe odhadne vzdálenost mezi vozidly při parkování.

Zrcátko zpětné přídavné na stávající zrcátko shora, či ze spodku - panoramatické
Zrcátko se umísťuje většinou na stávající zrcátko na jeho horní lem. Podle natočení pak v něm může řidič sledovat vozidla jedoucí vedle něj, či zadní kolo při parkování a podobně.

Zrcátko zpětné přídavné na stávající zrcátko pro karavan, nebo vysoký přívěs např. pro koně
Zrcátko se umísťuje na stávající zrcátko pomocí přísavky. Tím je montáže velmi rychlá a snadná. Zrcátko se pak naklápí současně se zrcátkem vozidla.

Malá přídavná zrcátka do rohů zpětných zrcátek
Tato zrcátka jsou většinou prohnutá, panoramatická takže zaberou větší úhel, než klasická zpětná zrcátka. Problém je v tom, že zmenší plochů stávajícího zrcátka a pokud svítící slunce je za řidičem - vozidlem, tak při pohledu do nich dojde k oslnění řidiče.

Date: 22.07.2020 - 11:46
Problém byl takový, že vypínač šel ztuha a nebylo možno
jej přepnout tlakem palce.
Pomohl kapka oleje vždy na volnou plošku a pak přepnutí
vypínače.
Nejdříve za pomocí šroubováku, nebo hasáku, lehce rozhýbat
a pak již vypínačem šlo naprosto lehce přepínat.
Olej byl vytřen tak, aby ploška pod vypínačem zůstala jen
mastná, ale nestál na ní olej.

Editace: 8.8.2011 - 12:08
Počet článků v kategorii: 351
Url:peugeot-207