Peugeot 207
AD MOB

Peugeot 207 cena akční ceny ceník
//www.peugeot.cz/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/
Technická data:
- Předchůdce Peugeot 206
- Třída malý vůz
- Karoserie 3-dveřový hatchback, 5-dveřový hatchback, 2-dveřové kupé, kabriolet, 5-dveřové kombi
- Koncepce FF
- Motor 1,4 l (70 kW) až 1,6 l Turbo (175 kW)
- Délka 4030 mm
- Šířka 1748 mm
- Výška 1472 mm
- Podobné Citroën C3
Peugeot 207 - recenze - video
350LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)

Historický dokument nákupu vozidla - video
Škoda Felicia se vyráběla v letech 1959-1964 v automobilce ŠKODA jako jediný kabriolet.

Peugeot 206 cena akční ceny ceník
//www.peugeot.cz/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/
Technická data:
- Produkce 1998-2010
- Předchůdce Peugeot 205
- Nástupce Peugeot 207
- Třída malý vůz
- Karoserie 3 - a 5-dveřový hatchback 4-dveřový sedan 2-dveřové kupé, kabriolet 5-dveřové kombi
- Koncepce FF
- Motory 1,0 L až 2.0 L
- Délka 3.835 mm až 4028 mm
- Šířka 1652 mm
- Výška 1460 mm
- Pohotovostní hmotnost 1,025 až 1,145 kg
- Podobné Citroën C2
Peugeot 206 - video
Boční náraz crash test, boční airbagy.
Většina řidičů žije v domnění, že boční náraz do vozidla není tak nebezpečný a při koupi vozidla na tuto skutečnost neberou dostatečný zřetel, ale mnoho nehod z těžkými následky se odehraje na křižovatkách a tam právě často dochází k bočnímu nárazu.
Vypouklá stěna dveří a sloupku působí jako mostní klenba
Skořápka vajíčka, nebo klenba mostu mají společné to, že snesou obrovskou zátěž na ně působící (ne zevnitř). Tuto vlastnost skořápky využívají i konstruktéři bezpečných vozidel. Při bočním nárazu mají klenuté sloupky i dveře daleko větší odpor proti proti tlaku, který na ně působí a tím lépe chrání posádku vozidla viz obrázek.
Malé vozidlo Smart je při bočním nárazu odtlačeno automobilem, který do něj narazí z boku.
Nízká hmotnost vozidla může být i výhodou.
Vozidlo Smart je při bočním nárazu odtlačeno (díky nízké hmotnosti), aniž by došlo k výraznému průniku do vozidla a to řidiči může zachránit život. Navíc se aktivují boční airbagy, které zabrání nárazu řidiče do dveří a boční části automobilu viz video.
Karoserie masivních vozidel označovaných zkratkou SUV dokážou pohltit více kinetické energie při čelním i bočním nárazu
Při nákupu automobilu vyberte takové vozidlo, které maximálně ochrání při autonehodě Vás i Vaše blízké - tedy posádku.
Masivní vozidla jsou při čelním nárazu velmi bezpečná pro řidiče i posádku. Totéž platí i při bočním nárazu. Podívejme se na crash test vozidla BMW X1. Při koupi vozidla je třeba se rozhodovat právě na základě crash testů. Dobré výsledky v crash testech dávají velkou šanci posádce na přežití při autonehodách.
Vozidla SUV
Zkratka SUV znamená Sport Utility Vehicle v překladu sportovní užitkové vozidlo. Jedná se o velmi bezpečná vozidla při čelním i bočním nárazu. Tyto vozidla poznáme dle masivní, robustní konstrukce a na zadní části mají zpravidla označení 4x4 tedy náhon na všechny 4 kola. Mezi SUV vozidla patří již zmíněné BMW X1 jehož crash test jste mohli vidět na předchozím videu, nebo velmi oblíbený SsangYong Korando, či Suzuki Grand Vitara SUV.
Motocykl jehož motor je poháněn stlačeným vzduchem.
Klasický spalovací motor má píst, válec, ventily, klikový mechanizmus, blok motoru atd. Pokud brzdíme motorem, tak funguje obdobně, jako kompresor a to přivedlo jednoho Inda k myšlence pohánět svůj motocykl stlačeným vzduchem.
**VIDEO YOUTUBEDate: 08.07.2011 - 09:11
Na motocyklu jsou umístěny tlakové nádoby, do kterých se natlačí vzduch. Ten je pak přiváděn do válce motoru a nahrazuje expanzi paliva v klasickém zážehovém motoru. Otázkou zůstává zda motor dokáže fungovat, jako kompresor při jízdě z kopce, či při brzdění, tedy zda využije kinetickou energii motocyklu k zvýšení tlaku v tlakových nádržích, což by zvýšilo ekonomiku provozu i dojezd motocyklu.
Pro ty, co si myslí, že takovýto motocykl je zcela ekologický je nutno podotknout, že na stlačení vzduchu je třeba použít energii. V případě, že by tato energie byla získána například pomocí solárních panelů, pak by i provoz byl velmi ekologický v jiných případech to s ekonomikou provozu nebude tak růžové, ale pravdou je, že takový motocykl, či kolo by se osvědčilo ve velkých uzavřených halách, kde není možné používat vozítka na elektrický, či benzínový pohon.
Dle mnohých nejúspěšnější nákladní automobil a nejlepší terénní nákladní vozidlo své doby - videa. Vétřiesky nám slouží již od roku 1953.
Průjezd Pragy V3S řekou v zimě.
**VIDEO YOUTUBE
Pomalý výjezd Pragy V3S do stoupání 42° na mokrém terénu.
**VIDEO YOUTUBE
Snad nejvíce se Praga V3S osvědčila v tvrdých podmínkách ruské sibiře.
**VIDEO YOUTUBE
Editace: 8.8.2011 - 12:08
Počet článků v kategorii: 350
Url:peugeot-207
AD