WD-40 na závity Nanoprotech Konkor PTFE Silikon sprej na gumu rady nápady
AD MOB
Na ošetření gumy glycerin, ricinový olej, či silikonový sprej (zabrání, či zpomaluje oxidaci pryže).
Nevysychavé oleje, či glycerin vytvoří dlouhodobě lepkavý povrch, na který se lepí prach, tudíž není vhodný tam, kde by bylo nebezpečí vytvoření brusné pasty (panty dveří, ložiska, kluzné plochy).
WD-40
Použití:- původně na odpuzování vody, nebo její vytlačení, ochrana před korozí, vytvoření ochranného filmu
- WD-40 je mazivo, které má schopnost prolínat do těsných spár obsahující ropné produkty / uhlovodíky
- uvolňování a konzervace rezivých závitů
- mazivo na pevné a pohyblivé mechanické klouby
- vyleštění plastu světlometů aut (nastříká se trochu spreje a rozetře jemným hadříkem - krátkodobý účinek)
- čistění mastných šmouh od šmíru, či oleje na karoserii
- předčistění rukou zamazaných při opravě vozidla (černá směs oleje, špíny, vazelíny)
- čistění ráfků kol
- čistění plastových části v motorové sekci (plast se pak leskne, vypadá jako nový, ale zase se brzy zapráší a je na to lépe použít přípravek určený k čistění plastů)
- postříkání šroubů kol, před výměnou kola (např. než se jede přezout, zmírní se nebezpečí utržení / zalomení šroubu)
- konzervování nářadí před zimním obdobím (sekačka: vnitřek bubnu i s nožem, rýče, motyky a pod.)
- ochrana kontaktů před oxidací (ale lépe je použít přípravek na to přímo určený)
- mazání, prostříkání vrzajících pantů
Nanoprotech tekuté stěrače
využívá nanočástice, které po aplikaci dokonale vyhladí povrch skla a zaplní na něm i ty nejmenší trhliny a póry. Ošetřený povrch skla se tak zarovná a vytvoří se na něm neproniknutelná nanobariéra, která aktivně odpuzuje vodu, výrazně omezuje namrzání a ulpívání nečistot na skle. Ochranná vrstva si zachovává své vlastnosti po dobu 3 měsícůhttps://www.nanoprotech.cz/sprej/nanoprotech-super-antirain/
Konkor
KONKOR 101 je určen k ochraně výrobků ze železných kovů proti atmosférické korozi. Používá se ke konzervaci a mazání zbraní, přístrojů, jemných mechanismů, náhradních dílů. Svou kompaktabilitou s palivy a velice tenkým konzervačním filmem je určen také pro konzervaci motorů a vstřikovacích čerpadel. Nedoporučuje se používat ke konzervaci alkalicky černěných povrchů a barevných kovů. Použití v kombinaci s obalem z PVC není vhodný.Silikon olej sprej
silikonový olej nízké viskozity pro běžné účely, používaný pro mazání kovových i nekovových povrchů jako jsou například vodítka, dopravníky, stříhací nože a plastové součásti.Řidiči používají pro zabránění, či zmírnění přimrzání gumového těsnění dveří.
Coyote PTFE-SPRAY
Teflonové mazivo, které se hodí pro ošetření kontaktů, kterým kromě mazání zajistí i náležitou ochranu. Zajisté ho využijete k promazávání zámků, pantů. Po odpaření, či vyschnutí oleje, zajišťuje teflon nouzové mazání a tím prodlouží dobu účinnosti maziva. Protože neobsahuje silikony, neváže na sebe další nečistoty.Jak vyrobit vlastní penetraci na uvolnění závitů
Použít kapaliny s vysokou penetrací. Například kapka petroleje ne rezavém plechu se bude rozšiřovat daleko rychleji, než kapka vody.- dříve červená brzdová kapalina se nechala působit na závit přes noc, nebo i déle (brzdová kapalina Syntol 205 červená)
- petrolej (pokapat spoj)
- nafta také velmi dobře vzlíná
- syntetická ředidla s troškou oleje, samotné ředidlo by se zcela odpařilo a spoj by nebyl promazán

Date: 28.12.2020 - 10:32
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Motocykl jehož motor je poháněn stlačeným vzduchem.
Klasický spalovací motor má píst, válec, ventily, klikový mechanizmus, blok motoru atd. Pokud brzdíme motorem, tak funguje obdobně, jako kompresor a to přivedlo jednoho Inda k myšlence pohánět svůj motocykl stlačeným vzduchem.
**VIDEO YOUTUBEDate: 08.07.2011 - 09:11
Na motocyklu jsou umístěny tlakové nádoby, do kterých se natlačí vzduch. Ten je pak přiváděn do válce motoru a nahrazuje expanzi paliva v klasickém zážehovém motoru. Otázkou zůstává zda motor dokáže fungovat, jako kompresor při jízdě z kopce, či při brzdění, tedy zda využije kinetickou energii motocyklu k zvýšení tlaku v tlakových nádržích, což by zvýšilo ekonomiku provozu i dojezd motocyklu.
Pro ty, co si myslí, že takovýto motocykl je zcela ekologický je nutno podotknout, že na stlačení vzduchu je třeba použít energii. V případě, že by tato energie byla získána například pomocí solárních panelů, pak by i provoz byl velmi ekologický v jiných případech to s ekonomikou provozu nebude tak růžové, ale pravdou je, že takový motocykl, či kolo by se osvědčilo ve velkých uzavřených halách, kde není možné používat vozítka na elektrický, či benzínový pohon.
Dnes již vozidla stále častěji jsou osazována kamerami, které nahrazují zpětná zrcátka, čímž se snižuje odporu vzduchu a i spotřeba.
Dále jsou to kamery pro a radar pro bezpečné couvání.
Automobil dokonce sám při parkování upozorní na místo, do kterého je schopen následně sám zaparkovat.
Dalším vynikajícím pomocníkem je navigace, která do budoucna bude ještě více zobrazovat okamžitý stav, zácpy, autonehody.
Vozidla budou tak naváděna na nejprůchodnější trasu k zvolenému cíli.
Další obrovskou výhodou bude možnost vidět do zatáček a nepřehledných úseků, což výrazně sníží nehodovost při nesprávném předjíždění.
Vozidla také sama upozorní na svou závadu okolní vozidla a že musí zastavit, nebo zaparkovat na nejbližším možném místě.
Vozidla také pomocí elektroniky a radaru dokáží dodržet téměř naprosto přesně bezpečnou vzdálenost mezi vozidly.
Vidíme, že výhod automaticky řízeného vozidla je stále více, ale zatím člověk je nenahraditelný a povolání řidiče kamionu, či autobusu nabízí snad nejvíce volných pracovních míst na úřadech práce.
Nicméně vozidla řízená automaticky jistě jednou vyjedou plnit svou funkci. Bude to nejdříve asi na silnicích určených jen pro provoz těchto vozidel.
Pokud se vše osvědčí, postupně budou zapojována i do normálního provozu, ale povolání řidič asi nikdy nezanikne. Vždyť řízení vozidla je pro mnohé jeho největším potěšením.
**VIDEO YOUTUBE
- Brisk (Tábor Česká republika)
- Bosch
- Champion (Federal-Mogul)
- BERU
- Denso (Japonsko)
- NGK (Japonsko) //www.ngksparkplugs.com
- ACDelco (//www.acdelco.com/about/)
Nevýhody tlačítka STOP START motoru automobilu
- snižuje životnost baterie, při častém vypínání motoru a startech (v kolonách a pod.) se baterie stále vybíjí
- někdy vypiná, i když motor ještě není zahřátý - zvýšené emise - neekologický provoz
- nedostatečné mazání motoru a jeho rychlé opotřebení při jeho neustálém vypínání a startování
- motory, které pracovaly na vysoký výkon, potřebují nechat chvíli pomaleji chladit během na volnoběh a ne náhle vypnout ( není dobré sjet z dálnice a hned vypnout motor - naftový motor je ještě choulostivější)
Deaktivace tlačítka STOP START motoru automobilu
Deaktivaci tlačítka lze u řady vozidel nastavit manuálně,
ale je to nutno provádět po každém startu vozidla, buď tlačítkem, nebo
na dotykovém displeji.
Neodborné zásahy do elektrických obvodů, jako je odpojení konektoru kontroly napětí baterie,
automobilky zakazují, nebo rázně upozorňují, že tím dojde k vypnutí, mnohdy velmi důležitých, funkcí vozidla.

Fiat Siena
Akční ceny ceník automobilů značky Fiat
//www.fiat.cz/akcni-nabidka/
Technická data:
- vůz byl určen pro rozvojové země
- Délka 4135 mm
- Šířka 1634 mm
- Výška 1425 mm
Fiat Siena - video
Oficiální stránky: www.fiat.cz
Editace: 7.3.2021 - 11:37
Počet článků v kategorii: 351
Url:wd-40-penetracni-mazivo-na-zavity-pouziti-rady-navody-napady
AD