Váha vzduchu princip - motor - karburátor
Pokud je senzor znečistěn, dochází u vznětových motorů k cukání zejména
u studeného motoru při rozjezdu a akceleraci, nepravidelnému chodu, nebo dokonce není možné motor
nastartovat vůbec.
Je to dáno tím, že znečištěný, zanesený topný element čidla se přehřívá a udává nesprávný signál,
jakoby kolem něj proudilo jen malé množství vzduchu a tím dojde k nesprávnému nižšímu dávkování paliva (chudobná směs),
což se právě projevuje cukáním motoru.
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Toyota Land Cruiser (crusier = křižník) data a video
Možná jste četli článek jak na Jižní spojce v Praze překonala odcizená Toyota Land Cruiser čtyři policejní zátarasy a nakonec jí dokázal zastavit až rybník. Přesto, že čin si zaslouží naše odsouzení na druhou stranu potvrzuje mimořádné kvality tohoto vozidla v situacích nejtěžších, do kterých se může dostat i slušný řidič, který musí jezdit s vozidlem i mimo kvalitní vozovky. Pokud se chcete o vozidle dozvědět více přečtěte si základní technická data a podívejte se na video.
Toyota Land Cruiser základní data
- Toyota Land Cruiser orientační cena v základní výbavě: 1 000 000 Kč s DPH
- karoserie 3 a 5 dveřové kombi
- objem zavazadlového prostoru 381 litrů
- počet sedadel 5
- řadový vznětový čtyřválec
- kombinovaná spotřeba: 8,1 l/100km
- zdvihový objem 2982
- zrychlení z 0 na 100km/h 11,4 s
- maximální rychlost 175 km/h
- maximální výkon motoru 140 kW
- celková hmotnost vozidla 2600 kg
- délka 4315 mm
- šířka 1885 mm
- brodivost 700 mm
- úhel stoupání 42°
- počet airbagů 7
- automobil může být vybaven automatickým otevíráním garážových vrat - Homelink
Toyota Land Cruiser video vozidla při průjezdu pouští, kamenitým i blátivým terénem
Date: 13.07.2011 - 12:30Vysvětlení - kroutící moment
1 Nm (newtonmetr) je síla působící na páku dlouhou 1 metr silou 1 newton.
Tak jako na kole se nám dobře šlape při určitých otáčkách, tak i motor
má nízkou spotřebu a malé vibrace když má vysoký kroutící moment.
Kroutící moment od určitého počtu otáček prudce klesá, takže nemá cenu honit motor v maximálních otáčkách.
Také v nízkých otáčkách motor trpí, poznáte dle chvění a cukání, obyčejně pod 2000 až 1500 ot/minuta,
a kroutící moment prudce klesá,
ale záleží na konstrukci motoru a proto je třeba se řídit doporučením výrobce.
Obrázek níže: Představte si, že držíte v rukou klacek dlouhý 1 metr a na jeho konec někdo přiváže závaží 1kg - ruce Vám bude kroutit dolů síla přibližně 1 Nm.
Kliknutím na obrázek se otevře kalkulátor výpočtu výkonu motoru dle otáček atd.

Date: 22.07.2020 - 11:46
brzdění vozidla. Kola nejsou pak nikdy zcela zablokována při brzdění a tím
významně pomáhají k zlepšení ovladatelnosti vozidla. Problém je ale v
špatném chápání tohoto systému u některých řidičů, jako "anděla strážného",
který za mne vyřeší všechny problémy. Právě tento zkreslený pohled vede
k mnoha vážným a především zbytečným nehodám, které by nemusely nastat
pokud by řidič měl dostatek zkušeností a věděl, že i s ABS je nutno na zmrzlém
či zasněženém povrchu určitě snížit rychlost tak, abychom nedostali smyk,
protože ten dokážou zvládnout většinou jen zkušení řidiči. A smyk může
dostat i vozidlo vybavené ABS. Nezapomínejme ani na zimní pneumatiky, aby měly
předepsanou hloubku vzorku, protože při malé hloubce vzorku pneumatika
ztrácí samočistící schopnosti - vyhazovat sníh z vzorku.
Domácí video ukazuje, že s ABS může být brzdná dráha i o něco delší, než
bez jeho použití. To může být způsobeno tím, že při plném zablokování
kol, se před pne hrnou drobné kamínky, které zlepší brzdění, zatímco ABS
tyto kamínky přejede. Na suchém povrchu pak ABS jednoznačné vítězí v
délce brzdné dráhy.
**VIDEO YOUTUBE
už jsou velmi křehké - přepálené sluncem a mají většinou
po 50 000 km ulámané zajišťovací háčky a je lépe koupit
novou sadu a poklice vyměnit.
Poklice na kola aby neuletěly, nevypadly se zajišťují vázacímy
stahovacími elektrikářskými pásky.
Jsou to ty pásky, co například stahují kabely v automobilu.
Na každou poklici je třeba dát dva pásky proti sobě a provléci
dírou v disku, pak druhou zpět, obtočit kol paprsku kola a dotáhnout.
Proč dva stahovací pásky?
Pokud by puklice vyjela na jedné straně, tak pásek než se přetrhne,
může být jak na praku a létající puklice může poškodit blatník,
či po vymrštění někoho vážně zranit.
Pokud poklice špatně drží zkuste roztáhnout drát poklice v místě
pod ventilkem. V opačném případě je možné průhyb drátu zvětšit
a tím poklice jde lépe nasadit.
Obrázek míst kde poklici přichytíme stahovacími pásky a
drát, který při malém napružení je nutno více napružit, aby
poklice neuletěla.

Prohlédněte si vozítko v přiloženém videu.
https://www.youtube.com/watch?v=4lKq1fGtXFM
Editace: 1408444873
Počet článků v kategorii: 351
Url:vaha-vzduchu-princip-motor-karburator-id-736