Renault 25
Renault 25
Technická data:
Roky produkce 1984 – 1992.
- Následovník: Renault Safrane
- Třída: vyšší střední
- Karoserie: 5-door liftback
- Provedení: FF
- Motory: zážehové i dieselové od 2.0 do 2.8 litru
Renault 25 crash test při rychlosti do 60km/h - video
Uvidíme, jak jsou důležité airbagy, které při testu nejsou použity a figurína narazí hlavou do volantu.
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Ford GT
Technická data:
- Rozvor 2,710 mm
- Délka 4,640 mm
- Šířka 1,950 mm
- Výška 1,130 mm
- Hmotnost pohotovostní 1,581 kg
Ford GT - recense video
Street View je služba na mapách od Google, která umožňuje projíždět si jednotlivé komunikace z pohledu, jak tato místa vidí řidič vozidla.
Služba je vynikající, ale z důvodu rozmazávání některých osobních údajů, jako jsou značky SPZ automobilů dochází někdy i k rozmazání údajů na orientačních cedulích což je škoda.
Nicméně tato služba do budoucna nabízí mnoho dalších možností uplatnění.
Jednou z možností je hra "simulátor" jízdy automobilem po cestách naší vlasti.
Hra by jistě našla spoustu nadšených uživatelů a také by zlepšila orientaci řidičů při skutečném provozu, což by mohlo i snížit počet dopravních nehod na silnicích. Prostě byste si projeli trasu na počítači pomocí simulátoru a pak při skutečné jízdě byste již netápali a tím se nestali viníkem dopravní nehody.
Také virtuální projížďka míst kde jste strávili dovolenou doma v teple a pohodě má svoje kouzlo a člověk neriskuje zranění, ani neznečišťuje životní prostředí.
Pro prohlídku míst stačí stáhnout panáčka na mapu do míst, která se zvýrazní modrou barvou. Pak kliknout do někam na vozovku a již můžete cestovat po komunikaci pomocí klávesových šipek.
//maps.google.com/intl/en/help/maps/streetview/
Služba je vynikající, ale z důvodu rozmazávání některých osobních údajů, jako jsou značky SPZ automobilů dochází někdy i k rozmazání údajů na orientačních cedulích což je škoda.
Nicméně tato služba do budoucna nabízí mnoho dalších možností uplatnění.
Jednou z možností je hra "simulátor" jízdy automobilem po cestách naší vlasti.
Hra by jistě našla spoustu nadšených uživatelů a také by zlepšila orientaci řidičů při skutečném provozu, což by mohlo i snížit počet dopravních nehod na silnicích. Prostě byste si projeli trasu na počítači pomocí simulátoru a pak při skutečné jízdě byste již netápali a tím se nestali viníkem dopravní nehody.
Také virtuální projížďka míst kde jste strávili dovolenou doma v teple a pohodě má svoje kouzlo a člověk neriskuje zranění, ani neznečišťuje životní prostředí.
Pro prohlídku míst stačí stáhnout panáčka na mapu do míst, která se zvýrazní modrou barvou. Pak kliknout do někam na vozovku a již můžete cestovat po komunikaci pomocí klávesových šipek.
//maps.google.com/intl/en/help/maps/streetview/
Ford Kuga cena ceník
//www.ford.cz/Cars/Kuga/Pricelistsandfinance
Technická data:
- Karoserie velkoprostorová/terénní
- Koncepce FF nebo náhon 4x4
- Třída Crossover
- Platforma Ford C1
- Délka 4.443 mm
- Šířka 1.842 mm
- Výška 1.677 mm
Ford Kuga - video
Jak zabránit, nebo podstatně snížit mlžení - rosení skel u automobilu?
Nepoužívám na čelní sklo! Vzniklý film by možná mohl zhoršit vidění.
Nakapal jsem na papírový ubrousek odmašťovač JAR
a potřel jím místo na suchém skle, kde jsme chtěl zabránit rosení.
Stále roztíral, až místo bylo zcela průhledné - nebulo vidět
šmouhy tekutého JARU. Nevytíral jsem pak suchým ubrouskem, protože
bych JAR zase odstranili.
Místo takto ošetřené se přestalo rosit, zůstalo bez zamlžení zcela.
Pokud po určité době zase dojde k zamlžování místa, znovu jej potřu
JAREM a dokonale rozetřetu do průhledna.
Používám na skla v zadních dveřích a taky na zadní sklo, kde jsem si vytvořil
pole, které se mi nikdy nezarosí a umožní dobrý výhled dozadu, i když je auto ještě
studené a ostatní skla jsou neprůhledně zamlžená.
Nepoužívám na čelní sklo! Vzniklý film by možná mohl zhoršit vidění.
Nakapal jsem na papírový ubrousek odmašťovač JAR
a potřel jím místo na suchém skle, kde jsme chtěl zabránit rosení.
Stále roztíral, až místo bylo zcela průhledné - nebulo vidět
šmouhy tekutého JARU. Nevytíral jsem pak suchým ubrouskem, protože
bych JAR zase odstranili.
Místo takto ošetřené se přestalo rosit, zůstalo bez zamlžení zcela.
Pokud po určité době zase dojde k zamlžování místa, znovu jej potřu
JAREM a dokonale rozetřetu do průhledna.
Používám na skla v zadních dveřích a taky na zadní sklo, kde jsem si vytvořil
pole, které se mi nikdy nezarosí a umožní dobrý výhled dozadu, i když je auto ještě
studené a ostatní skla jsou neprůhledně zamlžená.
Editace: 7.8.2011 - 09:53
Počet článků v kategorii: 351
Url:renault-25