Volkswagen Golf Plus
Volkswagen Golf Plus cena ceník
//www.volkswagen.cz/pdf_gen/golfplus.pdfTechnická data:
- Délka, mm 4204
- Šířka, mm 1759
- Výška, mm 1583 / 1621
- Rozvor, mm 2578
- Průměr otáčení, m cca. 10,8
- Objem palivové nádrže, l cca. 55
- Délka, sedadlo postavené/sklopené, mm 828/1621
- Maximální šířka, mm 1008
- Šířka mezi podběhy kol, mm 1008
- Objem zavazadlového prostoru, l * 395 - 505/1450 (s variabilní podlahou: 305 - 443/1360)
- //www.volkswagen.cz/pdf_gen/golfplus.pdf
Volkswagen Golf Plus - interier a dojem - video
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
1. Matice zajišťují zadní kryt
Peugeot 104 cena akční ceny ceník
//www.peugeot.cz/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/
Technická data:
- Roky výroby 1972-1988
- Nástupce Peugeot 205
- Třída malý vůz
- Karoserie 4-dveřový sedan 3-dveřový hatchback 5-dveřový hatchback
- Koncepce FF
- Motor 1,0 l
- Délka 3600 mm
- Šířka 1520 mm
- Výška 1391 mm
- Podobné Citroën LN
- Designer Paolo Martin
Peugeot 104 - video
Renault 4CV
Roky produkce 1947 – 1961.
Technická data:
- Předchůdce: Renault Juvaquatre
- Nástupce: Renault 4
- Třída: malý automobil
- Karoserie: 4 dveřový sedan
- Provedení: RR
- Motory: 747 - 760 cm3
- Převodovka: 3 rychlosti manual
- Rozvor:
- Délka: 3663
- Šířka: 1430
- Výška: 1470
- Hmotnost pohotovostní: 620
- Max.rychlost: 90
- Počet vyrobených kusů: přes 1 100 000
Renault 4CV - video
Renault Clio II výměna žárovky H1 a W5W parkovací žárovky
Postup:Žárovka H1
Gumový kryt lze snadno sundat, jako víčko
Gumový kryt žárovek - H1 je na zadku světla, které je blíž registrační značce - středu vozidla
Sejme se svorka z konektoru H1 tahem k motoru - kolmo, vodorovně ven ze světlometu
Žárovka je zajištěna pérky na pantu - stačí pérka odtlačit stranou a vyběhnou ze zářezů - pak pant odklopíme a můžeme snadno vyndat žárovku
Pod žárovkou H1 je parkovací žárovka - tahem vodorovně ven, k motoru, jí vytáhneme kombinačkami - jde trošinku hůře - plast má zajištovací žlábek
Opačným postupem vše smontujeme
Date: 02.02.2020 - 18:30
Dojezd elektro-kol - výpočet:
- pokud mám např. baterii 36V a 11Ah (36x11 = 396Wh), kapacita 396Wh / výrobce uvede zaokrouhleně na 400Wh.
- po rovině je spotřeba 3-7 Wh/km /dle hmotnosti cyklisty a stupně přípomoci
- v pahorkatině při stoupání nad 5% (5 metrů výšky na 100 metrů délky) bude spotřeba 5-15Wh/km a více.
- procenta stoupání si vypočítám na mapy.cz s tím že daný úsek označím záložce PLÁNOVÁNÍ: START - CÍL a kliknu na ZOBRAZIT VÝŠKOVÝ PROFIL TRASY
- výškový rozdíl (stoupání) pak dělím kilometry (lépe stovkami metrů) např. stoupání 100 metrů na vzdálenost 2 km
2 km je 20 stometrových úseků, tak 100 dělím 20 a vyjde mi 5(%)
- kdybych měl baterii 400Wh, tak 400/10 = 40km
- tedy, do svahu 5% by mohl ujet maximálně 40km při plném nabití baterie a jejím výborném stavu
- mám vyzkoušeno, že spotřeba do 6% svahu je v mém případě asi 35až40Wh/km
- vyjitím nejprudších kopců pěšky, kdy mám přepnuto na CHŮZI, takže kolo jen vedu a nemusím tlačit, zvýším dojezd až o 50%
Příčina je v tom, že spotřeba roste exponenciálně s procentem stoupání.
Příklad:
- při stoupání 3% bude spotřeba 6Wh/km, ale při stoupání 6% už to bude 36Wh/km (první údaj se zvětšil 2x ale druhý už 6x, tedy 6x6)
Jak odhadnu stoupání kopce?
- fotbalové hřiště je 100 metrů dlouhé, branka je vysoká 2,44 metru ( to je stoupání 2,44%)
- když to bude výška dvoupodlažní budovy (7 metrů ze vzdálenosti 100 metrů) bude to stoupání 7%
- větší stoupání již záleží na zvážení, jestli raději nevyjít pěšky s přípomocí CHŮZE
- např. 3 patrová budova i s podsklepením zhruba 10 metrů, to je na 100 metrů vzdálenosti 10% stoupání, pokud bych chtěl vyjet na její střechu, a to už dostane baterie řádně zabrat
Elektrokoloběžka
https://malls.seeuper.com/products/11-inch-off-road-electric-scooter-adult?variant=17995201577011
- pokud mám např. baterii 36V a 11Ah (36x11 = 396Wh), kapacita 396Wh / výrobce uvede zaokrouhleně na 400Wh.
- po rovině je spotřeba 3-7 Wh/km /dle hmotnosti cyklisty a stupně přípomoci
- v pahorkatině při stoupání nad 5% (5 metrů výšky na 100 metrů délky) bude spotřeba 5-15Wh/km a více.
- procenta stoupání si vypočítám na mapy.cz s tím že daný úsek označím záložce PLÁNOVÁNÍ: START - CÍL a kliknu na ZOBRAZIT VÝŠKOVÝ PROFIL TRASY
- výškový rozdíl (stoupání) pak dělím kilometry (lépe stovkami metrů) např. stoupání 100 metrů na vzdálenost 2 km
2 km je 20 stometrových úseků, tak 100 dělím 20 a vyjde mi 5(%)
- kdybych měl baterii 400Wh, tak 400/10 = 40km
- tedy, do svahu 5% by mohl ujet maximálně 40km při plném nabití baterie a jejím výborném stavu
- mám vyzkoušeno, že spotřeba do 6% svahu je v mém případě asi 35až40Wh/km
- vyjitím nejprudších kopců pěšky, kdy mám přepnuto na CHŮZI, takže kolo jen vedu a nemusím tlačit, zvýším dojezd až o 50%
Příčina je v tom, že spotřeba roste exponenciálně s procentem stoupání.
Příklad:
- při stoupání 3% bude spotřeba 6Wh/km, ale při stoupání 6% už to bude 36Wh/km (první údaj se zvětšil 2x ale druhý už 6x, tedy 6x6)
Jak odhadnu stoupání kopce?
- fotbalové hřiště je 100 metrů dlouhé, branka je vysoká 2,44 metru ( to je stoupání 2,44%)
- když to bude výška dvoupodlažní budovy (7 metrů ze vzdálenosti 100 metrů) bude to stoupání 7%
- větší stoupání již záleží na zvážení, jestli raději nevyjít pěšky s přípomocí CHŮZE
- např. 3 patrová budova i s podsklepením zhruba 10 metrů, to je na 100 metrů vzdálenosti 10% stoupání, pokud bych chtěl vyjet na její střechu, a to už dostane baterie řádně zabrat
Elektrokoloběžka
https://malls.seeuper.com/products/11-inch-off-road-electric-scooter-adult?variant=17995201577011
Editace: 2.8.2011 - 14:27
Počet článků v kategorii: 351
Url:volkswagen-golf-plus