Renault 7

Renault 7
Roky produkce 1974 - 1982 .
Technická data:
- Předchůdce:
- Následovník:
- Třída: malý vůz
- Karoserie: 4-door saloon
- Provedení: MF
- Motory: 1.0 L 37kW až 1.1 L 37kW
- Převodovka:
- Rozvor: 2 505 mm
- Délka: 3 890 mm
- Šířka: 1 525 mm
- Výška: 1 400 mm
- Hmotnost pohotovostní: 815 kg
- Max.rychlost: km/h
Renault 7 - video
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Vyhýbání se vlevo
Dát si pozor, zda protijedoucí vozidlo chce opravdu odbočit, nebo mu zůstal zapnutý blinkr z posledního odbočování, neví o tom a pak pokračuje rovně. To je velmi časté u motocyklů, protože tam se blinkr nevypne sám po dokončení odbočení a vyrovnání směru jízdy.Proto je třeba být velmi obezřetný a počkat si, kam protijedoucí skutečně odbočí.
Je třeba si najet, co nejblíže k levému okraji mého pruhu a také zvážit, jestli protijedoucí vozidlo není příliš dlouhé (souprava, návěs, traktor s vlekem) a nebude nuceno si nadjet za střed křižovatky. V takovém případě je lépe mu ukázat, že mu dávám přednost, aby projel křižovatku jako první.
Pokud je dostatek místa pro vyhýbání (vejdou se na křižovatku bezpečně obě odbočující vozidla, pak se mohou vyhnout vlevo, tedy se míjejí pravými boky vozidel. Pokud to dopravní situace dovolí, mohou takto pokračovat v odbočování vlevo další protijedoucí automobily, aniž by si navzájem křížily směr jízdy.

Na obrázku níže je patrné, že i delší vozidla si vyhnou a nezaklíní se do sebe.

Nesprávný způsob, delší vozidla se snaží objet a zaklíní do sebe, ale i menší vozidla by si křížila takto směr jízdy.
Na obrázku níže se delší vozidla zaklíní do sebe a zablokují křižovatku.
Dvě jednosměrné silnice s dělícím pásem a místem pro možné otočení - změny směru jízdy, tedy přejetí na jednosměrku za dělícím pásem
Pokud jsou dvě jednosměrné silnice odděleny dělícím pásem a je zde místo pro otočení směru jízdy, dbá řidič zvýšené opatrnosti a pokud místo pro odbočení není rozděleno ostrůvkem, tak si najíždí tak, aby se zase nekřížil s protijedoucím vozidlem, které má také v úmyslu odbočit do protisměru.Pozor! Toto řešení je nebezpečné tím, že mnoho řidičů ze zvyku si najede na pravou stranu a srazí se s protijedoucím řidičem. Proto se tyto situace někdy řeší ostrůvkem a příkazovými značkami.

Obdobný případ jako předchozí, ale místo pro možné odbočení (změny směru jízdy) je rozděleno ostrůvkem a označeno značkou Přikázaný směr jízdy
Je třeba být velmi obezřetný, sledovat dopravní značení a úpravu místa pro možnost změny směru jízdy.
Důvodem je zlepšení kontroly skutečného stavu vozidla a tím i snížení dopravních nehod zaviněných špatným technickým stavem vozidla.
Kamerový systém však bude stát stanici výdaje navíc, které se patrně odrazí i v ceně technické kontroly.
Jak poznám, kdy mám jít na příští STK?
STK známka červená. Po obvodu jsou vyznačeny měsíce,
pod nimi pak roky příští STK. Střed je vyplněn hologramem.
Perforovaný měsíc a rok (proděravělý) označují do kdy je STK platná.

Nenechávejte STK na poslední chvíli, protože za propadlou známku
můžete dostat pokutu.
//cs.wikipedia.org/wiki/Hologram

Škoda 1000 MB přestavěná na rally a ukázky z historie vozidla - video
Škoda 1000 MB byl vyráběný československou automobilkou AZNP v letech 1964-1969. Vůz měl, jako první sériově vyráběný automobil Škoda samonosnou karosérií. Motor i poháněná náprava byly uloženy v zadní části vozidla. Motory měly objem 988 cm3 a 1107 cm3. Bylo vyrobeno 419 540.
Rozhodnutí o umístění motoru vzadu a pohon zadní nápravy bylo již v té době krokem zpět, protože neumožňovalo vyrábět varianty pic-up a combi, ale v této koncepci bylo nutno pokračovat dalších 24 let (příkaz totalitního systému) až do spuštění výroby modelu Škoda Favorit.
kinetickou energii a brání průniku předmětů (kamenů) přímo do zad.
Na videu měl motorkář na zádech i batůžek a v něm petláhve s tekutinou
což také zmírnilo pád na záda a zabránilo kamenům kol cesty po dopadu na ně
zlomit páteř.
**VIDEO YOUTUBE

Fiat Punto
Akční ceny ceník automobilů značky Fiat
//www.fiat.cz/akcni-nabidka/
Technická data (více generací vozidla):
- Délka 3,800 mm
- Šířka 1,660 mm
- Výška 1,480 mm
- Hmotnost pohotovostní 860–1050 kg
Fiat Punto - recenze - video
Oficiální stránky: www.fiat.cz
Editace: 7.8.2011 - 09:54
Počet článků v kategorii: 351
Url:renault-7