Renault 7
AD MOB

Renault 7
Roky produkce 1974 - 1982 .
Technická data:
- Předchůdce:
- Následovník:
- Třída: malý vůz
- Karoserie: 4-door saloon
- Provedení: MF
- Motory: 1.0 L 37kW až 1.1 L 37kW
- Převodovka:
- Rozvor: 2 505 mm
- Délka: 3 890 mm
- Šířka: 1 525 mm
- Výška: 1 400 mm
- Hmotnost pohotovostní: 815 kg
- Max.rychlost: km/h
Renault 7 - video
350LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Cyklista i chodec se v noci mohou chránit na komunikaci jen
opatrností a zviditelněním se pomocí osvětlení a reflexních pomůcek.
Problém ještě zvyšují neukáznění řidiči, kteří se snaží cyklistu předjet
na poslední chvíli a vjedou nám do protisměru.
Zkuste najít cyklistu na níže uvedeném obrázku. Cyklista svítí
nepřerušovaným světlem.
A nyní na tomto obrázku cyklista použil přerušované světlo.
Je daleko snadnější rozlišit cyklistu od patníku a předvídat
nebezpečí, že se jej někdo pokusí objet a vjede nám do protisměru.
Pokud včas dokážeme cyklistu rozeznat například od odrazek na patnících,
můžeme se včas připravit i na situaci, že jej za ním jedoucí automobil, bude
chtít předjet a tudíž nám vjede do protisměru.
Dalším problém jsou chodci jdoucí sice tak, aby viděli protijedoucí vozidla,
tedy u pravého okraje vozovky z pohledu řidiče, ale svítící proti řidiči bílým
světlem. Mnohem vhodnější by bylo použít červené přerušované světlo, aby
si řidič nespletl chodce s bílým světlem patníku na levé straně vozovky z pohledu řidiče
a nesjel do příkopu, když by se mu řidič snažil vyhnout vpravo z pohledu řidiče.
Chodec je sice osvětlen, ale řidiče síla zvyku nutí vyhnout se bílému světlu doprava
a sjet do příkopu mimo vozovku.
opatrností a zviditelněním se pomocí osvětlení a reflexních pomůcek.
Problém ještě zvyšují neukáznění řidiči, kteří se snaží cyklistu předjet
na poslední chvíli a vjedou nám do protisměru.
Zkuste najít cyklistu na níže uvedeném obrázku. Cyklista svítí
nepřerušovaným světlem.

A nyní na tomto obrázku cyklista použil přerušované světlo.
Je daleko snadnější rozlišit cyklistu od patníku a předvídat
nebezpečí, že se jej někdo pokusí objet a vjede nám do protisměru.

Pokud včas dokážeme cyklistu rozeznat například od odrazek na patnících,
můžeme se včas připravit i na situaci, že jej za ním jedoucí automobil, bude
chtít předjet a tudíž nám vjede do protisměru.
Dalším problém jsou chodci jdoucí sice tak, aby viděli protijedoucí vozidla,
tedy u pravého okraje vozovky z pohledu řidiče, ale svítící proti řidiči bílým
světlem. Mnohem vhodnější by bylo použít červené přerušované světlo, aby
si řidič nespletl chodce s bílým světlem patníku na levé straně vozovky z pohledu řidiče
a nesjel do příkopu, když by se mu řidič snažil vyhnout vpravo z pohledu řidiče.

Chodec je sice osvětlen, ale řidiče síla zvyku nutí vyhnout se bílému světlu doprava
a sjet do příkopu mimo vozovku.
Každý řidič ví jak je nepříjemné, když mu řízení nevhodně komentuje spolujezdec, který navíc vše bude rozmazávat mezi přáteli a pomlouvat řidiče. Mnohdy je takové chování spolujezdce i příčinou dopravní nehody.
Že i bezpečnostní kamery mohou být příčinou vystresování řidičů a zvýšení nehodovosti si přečtěte na odkaze studie-kamery-na-krizovatkach-zvysily-nehodovost
Že i bezpečnostní kamery mohou být příčinou vystresování řidičů a zvýšení nehodovosti si přečtěte na odkaze studie-kamery-na-krizovatkach-zvysily-nehodovost
Xenonové žárovky mají zhruba o 60% až 70% větší svítivost, jak halogenové žárovky, ale výměna za halogenovou žárovku není většinou přípustná a je nutno vyměnit celý světlomet.
Mohu automobil, který je osazen halogenovými žárovkami vybavit xenonovými výbojkami a vyplatí se mi to?
- poraďte se s odborníkem zda vaše vozidlo je vhodné pro přestavbu na xenonová světla
- xenonová světla musí být vybavena ostřikovači nečistot a je třeba je používat, protože by jinak docházelo k rozptylu světla po znečištění skla xenonového světlometu
- xenonová světla musí být homologována, jinak neprojdete přes STK
- při přestavbě vozidla na xenon musí být použita celá xenonová sada, určená pro daný typ vozu
- xenonové světlomety jsou drahé 10 až 80 tisíc KCZ
- vozy s xenonovými světly musí být vybaveny automatickým naklápěním světel dle zatížení vozidla, proti oslnění protijedoucích vozidel
- kutilské přestavby homologovaných halogenových světlometů na xenonové jsou nepřípustné
- modré halogenové žárovky s xenonovým efektem nelze používat v běžném silničním provozu, jsou určeny pro rallye
Fabia s xenonovými světly - video
**VIDEO YOUTUBEDate: 09.07.2011 - 12:43

Renault 16
Roky produkce 1965 – 1979.
Technická data:
- Předchůdce:
- Nástupce: Renault 20/30
- Třída: střední
- Karoserie: 5 hatchback
- Provedení: MF
- Motory: 1.4 - 1.5 49kW a 1.6 68kW
- Převodovka: 4 a 5 manual, 3 automatic
- Rozvor: mm
- Délka: 4257 mm
- Šířka: 1628 mm
- Výška: 1450 mm
- Hmotnost pohotovostní: 1060 kg
- Max.rychlost: km/h
- Počet vyrobených kusů:
Renault 16 - video
Editace: 7.8.2011 - 09:54
Počet článků v kategorii: 350
Url:renault-7
AD