Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

Automobily bezplatné zelené infolinky nakup nového vozu atd.


AD MOB

Automobily infolinka bezplatná
















ZnačkaTelefonStránky
ŠKODA AUTO Infolinka800 600 000 stránky www.skoda-auto.cz
Audi Infolinka:800 19 00 50 www.audi.cz
Dacia Asistenční služby800 272 272 www.dacia.cz
Dacia Zákaznická Infolinka 800 380 380
Ford800 36 73 29 www.ford.cz
Hyundai Infocentrum:800 800 900 www.hyundai.cz
KIA placená Infolinka222 999 333 www.kia.com/cz/
Mercedes-Benz placená Infolinka271 077 111www.mercedes-benz.cz
OPEL ASSISTANCE800 103 103 www.ford.cz
OPEL infolinka800 101 101 www.opel.cz
RENAULT asistenční linka800 272 272
Renault Auto 800-161-220 www.renault.cz
Volkswagen800 100 800 www.volkswagen.cz


336LW NO topic_id




AD

Další témata ....(Topics)


184

Renault 20 | renault-20



Renault 20

Roky produkce 1975 – 1984.

Technická data:

  • Předchůdce: Renault 16
  • Následovník: Renault 25
  • Třída: střední rodinný vůz
  • Karoserie: 5-door hatchback
  • Provedení: FF
  • Motory: 4 válce 1.6 L až 2.7 L
  • Převodovka: 4 rychlosti
  • Rozvor: 2,667 mm
  • Délka: 4,521 mm
  • Šířka: 1,727 mm
  • Výška: 1,430 mm
  • Hmotnost pohotovostní: 1,320 kg
  • Max.rychlost: 146 km/h

Renault 20 - video

**

274

Škoda 742 120, 120 L, 120 LE, 120 LS, 120 GLS, | skoda-742-120-120-l-120-le-120-ls-120-gls


Škoda 742 120 popis - video






**
160

Peugeot 807 | peugeot-807



Peugeot 807 cena akční ceny ceník

//www.peugeot.cz/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/

Technická data:

  • Délka 4727
  • Šířka / vč. vnějších zpětných zrcátek 1850
  • Výška bez a se střešními nosiči 1745 / 1863
  • Rozvor 2823

Peugeot 807 - video

**

64

Diesel motor a močovina | diesel-motor-a-mocovina-id-767


Jaký význam má močovina v dieselových motorech?
Týká se emisní normy Euro 6.
Přípravek na bázi močoviny se vstřikuje do výfuku - výfukových plynů až při
vyšších koncentracích oxidu dusíku, kdy katalyzátor již nestačí rozkládat molekuly plynu.
Z přípravku na bázi močoviny se uvolňuje čpavek, který napomáhá rozložit zbytky
oxidů dusíku.
62

Schéma zapalování automobilu motorky | schema-zapalovani-automobilu-motorky-id-739


Po vložení klíče a sepnutí spínače zapalování SP protéká primárním vynutím n1 proud.
Vačka napojená na otáčení klikového hřídele motoru (rozdělovač) nadzvedne raménko přerušovače (kladívko)
v době kdy se píst nachází mírně před horní úvratí (předstih) a rozpojí elektrický obvod primárního okruhu cívky.
Zánikem elektromagnetického pole se indukuje v sekundárním vynutí n2
velmi vysoké napětí (čím více závitu v poměru k primárnímu vynutí, tím
větší napětí bude měřitelné na sekundárním vynutí
).
Mezi elektrodami svíčky pak toto velmi vysoké napětí způsobí přeskočení jiskry
a zapálení směsi.
Mezi elektrodami svíčky má být mezera 0,6 mm a odtrh kladívka přerušovače má být 0,4 mm.



Kondenzátorové zhášení jisker při spínání indukčních zátěží
Kondenzátor v zapalování slouží k zamezení výraznějšího opalování kontaktů přerušovače
při opětovném spojování kontaktů. Tehdy by bez kondenzátoru byly kontakty přerušovače
po několika minutách natolik opáleny, že by nebylo možno pokračovat v jízdě.
Pokud jsou kontakty spojeny, kondenzátor je prázdný, jakmile se kontakty rozpojí,
kondenzátor se začne nabíjet a pohltí energii, která by jinak způsobila elektrický oblouk na kontaktech.
V primární cívce se po rozpojení kontaktů indukuje velký proud a malé napětí což způsobí el. oblouk na kontaktech
pokud není použit kondenzátor.

Žel toto opatření nabíjení kondenzátoru spotřebovává energii (až 40%), která nemá jiného využití.
I přestože v obvodu je paralelně připojen kondenzátor, přesto občas jiskřička mezi kontakty přeskočí,
je však mnohem menší, než kdyby tam kondenzátor nebyl.

Shrnutí: Bez kondenzátoru bude mezi kontakty vznikat mohutná jiskra - elektrický oblouk ale na svíčce minimální jiskra.
Proražený kondenzátor - nedochází k žádnému jiskření mezi kontakty, protože kondenzátor se stal vodičem a prochází proud přes něj.
Pokud při zapnutém spínači zapalování nadzvednete kladívko, měla by přeskočit jiskra na svíčce.
Pokud nepřeskočí, tak je vadná svíčka a pokud ne tak, většinou je to právě vadný kondenzátor.
Ti co měli Jawa 20 Pionýr , tak vědí své.


Sekundární cívka zvedá napětí z 12 V až na 30 kV, a dojde k přeskoku jiskry na svíčce.
Pokud by byl kondenzátor vadný , tak by nemělo být možné motor nastartovat a pokud ano,
jiskra bude nepravidelně zapalovat atd.
U cívky je to jednodušší, ta buď funguje, nebo je v ne. Jiná varianta není.


Editace: 2016-11-26 13:11:01
Počet článků v kategorii: 336
Url:automobily-bezplatne-zelene-infolinky-nakup-noveho-vozu-atd

AD
11 Share
Share
Tweet