Automobily bezplatné zelené infolinky nakup nového vozu atd.
Automobily infolinka bezplatná
Značka | Telefon | Stránky |
---|---|---|
ŠKODA AUTO Infolinka | 800 600 000 | stránky www.skoda-auto.cz |
Audi Infolinka: | 800 19 00 50 | www.audi.cz |
Dacia Asistenční služby | 800 272 272 | www.dacia.cz |
Dacia Zákaznická Infolinka | 800 380 380 | |
Ford | 800 36 73 29 | www.ford.cz |
Hyundai Infocentrum: | 800 800 900 | www.hyundai.cz |
KIA placená Infolinka | 222 999 333 | www.kia.com/cz/ |
Mercedes-Benz placená Infolinka | 271 077 111 | www.mercedes-benz.cz |
OPEL ASSISTANCE | 800 103 103 | www.ford.cz |
OPEL infolinka | 800 101 101 | www.opel.cz |
RENAULT asistenční linka | 800 272 272 | |
Renault Auto | 800-161-220 | www.renault.cz |
Volkswagen | 800 100 800 | www.volkswagen.cz |
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
H7 výměna u Renault Clio a Thalia.
H7 je pro potkávací světlomet, který je zcela vpravo a žárovka musí mít sklo s UV filtrem.- Otevřeme přední kapotu.
- Sundáme gumový kryt za žárovkou.
- Pootočíme křídlem patice konektoru doleva, jako když povolujeme klasický pravý závit.
- Opatrně vysuneme konektor i s žárovkou mimo světlomet. Je to vše těsné, tak opatrně.
- Vysuneme žárovku z konektoru. Podíváme se kde směřuje jazýček žárovky a stejně musí směrovat i u nové žárovky.
- Vložíme novou žárovku s UV filtrem a zasuneme do konektoru. Pozor nedotýkejte se skla žárovky pokožkou, jinak se žárovka brzy poškodí.
- Zasuneme do otvoru pro žárovku ve světlometu.
- Zatlačíme na konektor a křídlem konektoru pootočíme doprava.
- Kontrolujeme zda žárovka je dobře upevněna a zda nejsme mino zajišťovací jazýčky.
- Nasuneme gumový kryt na otvor pro výměnu žárovky.
- Velmi krátce vyzkoušíme zda žárovka svítí.
Gumový kryt otvoru žárovky sundáme a nakonec montáže znovu nasadíme.
Křídlem konektoru pootáčíme doleva pro uvolnění a doprava pro přitažení žárovky.
Detail vysunuté H7 z otvoru zadního krytu světlometu i s konektorem.
Konektor žárovky H7 Renault Clio a Thalia.
Fiat Punto
Akční ceny ceník automobilů značky Fiat
//www.fiat.cz/akcni-nabidka/
Technická data (více generací vozidla):
- Délka 3,800 mm
- Šířka 1,660 mm
- Výška 1,480 mm
- Hmotnost pohotovostní 860–1050 kg
Fiat Punto - recenze - video
Oficiální stránky: www.fiat.cz
Jezpol - Polsko
Co vyrábí:Pro automobily přerušovače směrových světel, zapalovací moduly, LED osvětlení a širokou škálu regulátorů napětí alternátoru.
Kvalita:Kvalita výrobků je vysoká. Je to sousední země, komunikace dobrá. Její výrobky najdete například na vozidlech Škoda.
Stránka firmyjezpol.pl
Malá kolekce výrobků firmy Jezpol
Date: 19.12.2020 - 12:09Renault Clio II výměna žárovky H1 a W5W parkovací žárovky
Postup:Žárovka H1
Gumový kryt lze snadno sundat, jako víčko
Gumový kryt žárovek - H1 je na zadku světla, které je blíž registrační značce - středu vozidla
Sejme se svorka z konektoru H1 tahem k motoru - kolmo, vodorovně ven ze světlometu
Žárovka je zajištěna pérky na pantu - stačí pérka odtlačit stranou a vyběhnou ze zářezů - pak pant odklopíme a můžeme snadno vyndat žárovku
Pod žárovkou H1 je parkovací žárovka - tahem vodorovně ven, k motoru, jí vytáhneme kombinačkami - jde trošinku hůře - plast má zajištovací žlábek
Opačným postupem vše smontujeme
Date: 02.02.2020 - 18:30
Nadlimitní hodnoty NOx (oxidy dusíku) zjištěné u naftových (diesel) motorů patrně přibrzdí používání těchto agregátů v osobních automobilech. Problém je především ve městech za nízkých teplot při jízdách na krátké vzdálenosti. Zahřátý motor se již chová jinak - ekologičtěji.
Přestože naftové motory prošly doslova revolucí, revolucí prošly i emisní limity.
I když je rozdíl jet v koloně za Praga V3S a osobním automobilem s moderním dieselovým motorem, přesto emisní normy, v některých státech, jsou tak přísné, že ani motory moderní koncepce nemají šanci je splnit.
Znamená to, že dieselovým motorům hrozí zánik?
Rozhodně NE!
Vždyť právě tyto motory pomohly vyhrát druhou světovou válku (byly montovány do legendárních tanků T-34).
Dieselové motory pracují nejlépe (nejekologičtěji) tam, kde pracují téměř nepřetržitě. To jsou především lodě, lokomotivy, těžké stavební stroje, traktory, kombajny a podobně.
Dieselové motory jsou navíc úspornější, než benzínové.
Dieselové motory jsou oblíbené u motoristů pro svůj ekonomický provoz.
Hlavní problém montáže dieselů do osobních automobilů jsou tedy emise NOx. Tento problém zatím nemá jednoduché (levné) řešení.
Přestože naftové motory prošly doslova revolucí, revolucí prošly i emisní limity.
I když je rozdíl jet v koloně za Praga V3S a osobním automobilem s moderním dieselovým motorem, přesto emisní normy, v některých státech, jsou tak přísné, že ani motory moderní koncepce nemají šanci je splnit.
Znamená to, že dieselovým motorům hrozí zánik?
Rozhodně NE!
Vždyť právě tyto motory pomohly vyhrát druhou světovou válku (byly montovány do legendárních tanků T-34).
Dieselové motory pracují nejlépe (nejekologičtěji) tam, kde pracují téměř nepřetržitě. To jsou především lodě, lokomotivy, těžké stavební stroje, traktory, kombajny a podobně.
Dieselové motory jsou navíc úspornější, než benzínové.
Dieselové motory jsou oblíbené u motoristů pro svůj ekonomický provoz.
Hlavní problém montáže dieselů do osobních automobilů jsou tedy emise NOx. Tento problém zatím nemá jednoduché (levné) řešení.
Editace: 2016-11-26 13:11:01
Počet článků v kategorii: 351
Url:automobily-bezplatne-zelene-infolinky-nakup-noveho-vozu-atd