Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

Nastavení doskoku mezery mezi elektrodami svíčky


AD MOB

Zapalovací svíčka nastavení mezery mezi elektrodami - doskoku.
Průměrná hodnota je 0,6 mm, jinak je nutné použít hodnotu uváděnou výrobcem.

Velká mezera mezi elektrodami zapalovací svíčky
U dvoutaktních motorů často vznikal šušeň - nečistota, karbon mezi
elektrodami a proto mnozí zkoušeli zvětšit mezeru mezi elektrodami
na větší vzdálenost.
Problém je v tom že nad 1 mm si již jiskra hledá cestu jinudy, než
mezi elektrodami a tím se zvětšuje spotřeba i možnost proražení izolátoru svíčky.

Malá mezera mezi elektrodami zapalovací svíčky
Pod vzdálenost menší než 0,5 mm může docházet k nepravidelnému zážehu
směsi.
Mezera by neměla být menší než 0,25 mm.

337LW NO topic_id




AD

Další témata ....(Topics)


114

Reflexní vesta se světelnou signalizací | reflexni-vesta-se-svetelnou-signalizaci-id-2336


Reflexní vesta se světelnou signalizací

Na té vestě, na předu i vzadu jsou diody, které znázorňují šipku.
Při odbočování cyklista jen zmáčkne na řidítkách spínač, kterým
směrem chce pokračovat a na zádech mu začne blikat šipka vpravo
či vlevo.

Video je na facebooku:
https://www.facebook.com/120509568640821/videos/2351677648423869/
323

Common rail princip vstřikování | common-rail


Common rail princip vstřikování význam

Silná vysokotláká čerpadla (čerpadlo) tlačí palivo do vnitřnímu tlaku odolné nádržky (trubky - rail), odtud pak je palivo společně (common) rozváděno k jednotlivým vstřikovacím jednotkám - injektorům, které jsou řízeny počítačem (ECU jednotka) a vstřikují palivo do válců motoru v přesných dávkách a v předepsaný čas (předstih).
Pokud je tlak vyšší, než přípustná mez, tak je palivo přepouštěno přes ventil zpět do nádrže vozu.

Výhody common rail:

  • stálý a vysoký tlak i při vysokých otáčkách motoru
  • palivo se lépe rozptýlí pod vysokým tlakem - rozstříkne do válce
  • palivo dokonaleji shoří, protože směs je více homogenní - stejnorodá, nevytvářejí se shluky kapiček
  • motory jsou úspornější proti klasickým, kde bylo třeba na každý válec jedno čerpadlo
  • motory jsou spolehlivější, méně vibrují, mají klidnější chod
  • spalování je ekologičtější
  • systém lze využít i u zážehových motorů

Nevýhody common rail:

  • vysoká cena jednotlivých komponent

common-rail system
Date: 22.07.2020 - 11:46
169

Renault 3 | renault-3



Renault 3

Roky produkce 1961 – 1963.

Technická data:

  • Předchůdce: Renault 4CV
  • Nástupce: Renautl 4
  • Třída: užitkové vozidlo
  • Karoserie: 5 dveřový hatchback
  • Provedení: MF
  • Motory: 603 cm³
  • Převodovka: 3 a 4 rychlosti manul
  • Rozvor: mm
  • Délka: 3609 mm
  • Šířka: 1485 mm
  • Výška: 1432 mm
  • Hmotnost pohotovostní: 600 kg
  • Max.rychlost: km/h
  • Počet vyrobených kusů: asi 2500

Renault 3 - video

**

222

Volkswagen Crafter | volkswagen-crafter



Volkswagen Crafter cena ceník

//www.vw-uzitkove.cz/pdf/cenik_crafter.pdf

Technická data: //www.vw-uzitkove.cz/pdf/cenik_crafter.pdf

Volkswagen Crafter - recense - video

**

176

Renault 10 | renault-10



Renault 10

Roky produkce 1965 - 1972.

Technická data:

  • Předchůdce:
  • Nástupce:
  • Třída: střední
  • Karoserie: 4 dveřová sedan
  • Provedení:
  • Motory: 1108cc
  • Převodovka: 3 až 5 manual
  • Rozvor: mm
  • Délka: 4197 mm
  • Šířka: 1526 mm
  • Výška: 1410 mm
  • Hmotnost pohotovostní: 775 kg
  • Max.rychlost: 135 km/h
  • Počet vyrobených kusů:

Renault 10 - video

**



Editace: 1409076946
Počet článků v kategorii: 337
Url:nastaveni-doskoku-mezery-mezi-elektrodami-svicky-id-741

AD
11 Share
Share
Tweet