Škoda Fabia
Škoda Fabia ceny ceník
//www.skoda-auto.cz/cze/model/newfabia/pricelist/Pages/newpricelist-newfabia.aspx
Škoda Fabia popis - video
Testovací stolice a stroje pro testy automobilů. Crash test, test převrácení auta na střechu.
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Řešení
Než jsem vyvrtal díry do nárazníky pro senzory, tak jsem je nejdříve
připojil ke zpátečce - světlu zpátečky a zkoušel v jaké poloze budou
vykazovat nejlepší výsledky.
Při poloze 1.) my vadil převis nárazníku pod SPZ, takže senzor bral
tento převis jako překážku.
Poloha 3.) byla taky nepřijatelná, protože znovu senzor pípal neustále,
bral totiž vozovku jako překážku.
Nakonec byla nejvhodnější pozice 2.) kdy senzor nesnímal ani vozovku,
ani žádný díl automobilu (například hák tažného zařízení může taky
dělat problémy).
Proto jsem si umístění nejdříve vyzkoušel a až pak vrtal díry.
Jako překážka - pokud již senzor nepískal, mi posloužila popelnice,
kterou jsem pomalu posouval k zadní části vozidla.
Na obrázku je pohled z boku - bokorys - řez. Senzory sbírají data za
vozidlem, při zařazeném zpětném chodu.
Jablotron vs Sencor parkovací senzory
Použil jsem parkovací senzory Jablotron.
Mám pár výrobků od firmy Sencor, ale je to kus od kusu.
Například vysavač se pokazil do po třetím vysávání.
Parkovací kamery
Pokud řidič nehledí na nějakou tu korunu, tak parkovací kamery
jsou mnohem lepší, než senzory.
Z nouze ctnost může posloužit i chytrý telefon, upevněný na zadní sklo
pomocí držáku na telefon.
Telefon tam vložím jen když couvám a je to nebezpečné.
Než jsem vyvrtal díry do nárazníky pro senzory, tak jsem je nejdříve
připojil ke zpátečce - světlu zpátečky a zkoušel v jaké poloze budou
vykazovat nejlepší výsledky.
Při poloze 1.) my vadil převis nárazníku pod SPZ, takže senzor bral
tento převis jako překážku.
Poloha 3.) byla taky nepřijatelná, protože znovu senzor pípal neustále,
bral totiž vozovku jako překážku.
Nakonec byla nejvhodnější pozice 2.) kdy senzor nesnímal ani vozovku,
ani žádný díl automobilu (například hák tažného zařízení může taky
dělat problémy).
Proto jsem si umístění nejdříve vyzkoušel a až pak vrtal díry.
Jako překážka - pokud již senzor nepískal, mi posloužila popelnice,
kterou jsem pomalu posouval k zadní části vozidla.
Na obrázku je pohled z boku - bokorys - řez. Senzory sbírají data za
vozidlem, při zařazeném zpětném chodu.
Jablotron vs Sencor parkovací senzory
Použil jsem parkovací senzory Jablotron.
Mám pár výrobků od firmy Sencor, ale je to kus od kusu.
Například vysavač se pokazil do po třetím vysávání.
Parkovací kamery
Pokud řidič nehledí na nějakou tu korunu, tak parkovací kamery
jsou mnohem lepší, než senzory.
Z nouze ctnost může posloužit i chytrý telefon, upevněný na zadní sklo
pomocí držáku na telefon.
Telefon tam vložím jen když couvám a je to nebezpečné.
Jak poznat určit vadné ložisko v náboji kola
V kabině vozidla se nejdříve jen občas ozvalo jemné drnčení a to v zatáčce vlevo.Hučení se ozývalo čím dál častěji.
Hukot nastával při rychlosti 40km/h a vyšší.
V pravotočivé zatáčce hukot ustal.
Po zvednutí auta na zvedáku a ručním otáčením kol, nebylo možno zjistit, které ložisko je poškozeno.
Byl nastartován motor, zařazena nejvyšší rychlost a kola roztočena na vysoké otáčky, jako by se jelo rychlostí 80km/h.
Pak byl vypnut motor, vyřazena rychlost.
Při těchto otáčkách kol, již bylo hučení pravého kola - jeho ložiska - velmi dobře slyšitelné a závada správně určena.
Proč se se ložisko v pravém kole daleko dříve poškodí, než ložisko v kole levém?
Povrch vozovky je většinou do oblouku, aby dešťová voda mohla rychleji odtékat z vozovky a nehrozilo nebezpečí aquaplaningu - ztráta kontaktu pneu z vozovkou na vrstvě vody.Tedy ložisko v pravém kole je daleko více namáháno, než ložisko v náboji kola levého.
Také na pravé straně vozovky (na jejím okraji) se více práší a to vše má za následek, rychlejší poškození ložiska na pravé straně vozidla, z pohledu řidiče.
Date: 06.12.2020 - 08:10
Volkswagen New Beetle
Technická data:¨
- Platforma koncernu Volkswagen A4
- Motory benzinové: 1.4L 3.2L dieselové motory: 1.9L
- Převodovka 5-6 stupňová manuální, 4-6 stupňová automatická
- Rozvor 2515 mm
- Délka 4129 mm
- Šířka 1721 mm
- Výška 1498 mm
- Podobné Audi A3 Mk1
- Designeři J Mays, Freeman Thomas, Peter Schreyer
Volkswagen New Beetle - recense - video
Renault Thalia cena ceny ceník
//www.renault.cz/ceniky/
Roky produkce 1990 -.
Další možné názvy či verze Renault Thalia:
- Nissan Platina (Mexiko)
- Renault Clio Classic
- Renault Clio Campus
- Renault Clio Grande
- Renault Clio Storia (Slovinsko)
- Renault Thalia
- Renault Lutecia (Japonko)
- Renault Clio New Basic (Dánsko)
- Renault Symbol
Technická data:
- Rozvor: 2,472 mm
- Délka: Hatchback: 3,811 mm Sedan: 4,171 mm
- Šířka: 1,639 mm
- Výška: Hatchback: 1,417 mm Sedan: 1,437 mm
Renault Thalia - video
Renault Clio crash test čelní i boční - video
Chladící kapalina
Dřívější motory: 80 až 95°C teploty chladicí kapalinySoučasné motory: až 110°C (olej 125°C)
Teplota mazacího oleje
Dřívější motory: 90 až 115°C teploty mazacího olejeSoučasné motory: až 125°C
Druhy chlazení
Vzduchem:Náporové - za jízdy vozidla - např. historické dvoutaktní motocykly JAWA
Nucené - ventilátorem stále řemenem, nebo s elektromotorkem, který spíná přibližně při 92 +- 2 °C a vypíná při 87 +- 2 °C
Kapalinou:
Termostat pro zkrácený oběh chladicí kapaliny otevírá při teplotě 85 až 89 °C
Samočinné – termosifonové.
S nuceným oběhem chladicí kapaliny.
Kombinované:
Vzduchem, olejem a kapalinou.
Date: 09.08.2020 - 08:04
Editace: 4.8.2011 - 13:31
Počet článků v kategorii: 351
Url:skoda-fabia