Audi Q7
Audi Q7
Akční ceny ceník automobilů značky Audi
//www.audi.cz/
Roky produkce 2006-now
Technická data:
- Třída velké luxusní crossover SUV
- Karoserie 5-dveřové SUV
- Koncepce motor vpředu, 4x4
- Platforma Volkswagen Group PL71
- Motor 3 až 6 L
- Převodovka 6-rychlosti automatic, 8-rychlosti start-stop Automatic
- Rozvor 3 002 mm
- Délka 5 088 mm
- Šířka 1 984 mm
- Výška 1 737 mm
- Hmotnost pohotovostní 2600 kg
- Objem zavazadlového prostoru 775 l
Audi Q7 - video
Oficiální stránky: www.audi.cz
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Fiat 128
Akční ceny ceník automobilů značky Fiat
//www.fiat.cz/akcni-nabidka/
Technická data:
- Roky produkce 1969–1985
- Předchůdce Fiat 1100
- Nástupce Fiat Ritmo
- Délka 3850 mm
- Šířka 1590 mm
- Výška 1340 mm
- Rozvor 2445 mm
- Hmotnost pohotovostní 750-770 kg
Fiat 128 - video
Oficiální stránky: www.fiat.cz
Klepání kulových čepů - kulového čepu, lze poznat již při jízdě po dlážděné vozovce z žulových kostek - kostkovici.
Je třeba odlišit gumové dunění pneumatik od klepavého zvuku čepu.
Někdy se ozývá drnčení z přední části vozu připomínající uvolněnou část výfuku
a to při určité rychlosti, i když je vyřazena rychlost a motor běží na volnoběžné otáčky.
Při snížení rychlosti zvuk zaniká. Patrně způsobeno vibracemi nápravy / kol.
Pokud tedy slyším tento zvuk a vyloučil jsem možnosti : uvolněného výfuku,
poškozená ložiska v nábojích kol,
poškozený převod - skříň řízení,
klepající brzdové destičky,
poškozené vytlučené silenbloky (gumová pouzdra) motoru,
nebo stabilizační tyče atd. ,
či uvolněné části částí vozidla, dveří, kapot ...
Někdy stačí jen zakmitat / pootočit volantem vpravo, vlevo rychle, do poloh
kdy už volant klade odpor a pokud neruší hluk okolí, tak se ozve klepnutí vadného čepu.
Dále:
Vytočím kola tak, abych viděl na čep a někdo jiný mi pootáčí (kmitá) volantem,
tam a zpět. Vadný čep viditelně hrká / pohybuje se, i když kolo ještě stojí - nenatáčí se, nemění směr.
Pak zkusím protilehlé kolo vytočit a kontroluji jeho čep při pootáčení volantu tam a zpět.
Dále:
Kleknu ke kolu a uchopím jej oběma rukama za horní okraj pneumatiky,
kývám kolem - přitahuji k sobě a hned oddaluji od sebe a zase rychle k sobě.
Pokud se ozývá klepání, nebo cítím, že čep hrká, má vůli a je třeba jej vyměnit.
Tak jako když v servise zvednou automobil pod karoserií a kola visí volně.
Pak s kolem zkouším viklat na všechny strany až uslyším cvakání.
Někdy si pomohu i pákou, kterou zapřu o kolo které je jen 5 cm nad betonem.
Pod něj vložím tuto páku a zkouším kolo nadzvednout - klepání opět odhalí vůli v čepu.
Jestli vůli čepu neodhalím a na kostkové silnici přesto slyším kovové klepání z oblasti přední nápravy, zavezu auto do servisu, kde na odhalení vůle čepů mají zařízení a nechám vadný čep - čepy vyměnit.
Kostková silnice - kočičí hlavy - prověří kulové čepy okamžitě
Klepání z oblasti přední nápravy při jízdě po žulových kostkách indikuje vůli jednoho či více kulových čepů, vymačkaných gumových silenbloků, či uvolněných součástí.
Je třeba odlišit gumové dunění pneumatik od klepavého zvuku čepu.
Někdy se ozývá drnčení z přední části vozu připomínající uvolněnou část výfuku
a to při určité rychlosti, i když je vyřazena rychlost a motor běží na volnoběžné otáčky.
Při snížení rychlosti zvuk zaniká. Patrně způsobeno vibracemi nápravy / kol.
Pokud tedy slyším tento zvuk a vyloučil jsem možnosti : uvolněného výfuku,
poškozená ložiska v nábojích kol,
poškozený převod - skříň řízení,
klepající brzdové destičky,
poškozené vytlučené silenbloky (gumová pouzdra) motoru,
nebo stabilizační tyče atd. ,
či uvolněné části částí vozidla, dveří, kapot ...
Někdy stačí jen zakmitat / pootočit volantem vpravo, vlevo rychle, do poloh
kdy už volant klade odpor a pokud neruší hluk okolí, tak se ozve klepnutí vadného čepu.
Dále:
Vytočím kola tak, abych viděl na čep a někdo jiný mi pootáčí (kmitá) volantem,
tam a zpět. Vadný čep viditelně hrká / pohybuje se, i když kolo ještě stojí - nenatáčí se, nemění směr.
Pak zkusím protilehlé kolo vytočit a kontroluji jeho čep při pootáčení volantu tam a zpět.
Dále:
Kleknu ke kolu a uchopím jej oběma rukama za horní okraj pneumatiky,
kývám kolem - přitahuji k sobě a hned oddaluji od sebe a zase rychle k sobě.
Pokud se ozývá klepání, nebo cítím, že čep hrká, má vůli a je třeba jej vyměnit.
Kontrola u zvednutého kola, které se nedotýká vozovky
Je třeba kolo zvednout tak, aby viselo volně ve vzduchu.Tak jako když v servise zvednou automobil pod karoserií a kola visí volně.
Pak s kolem zkouším viklat na všechny strany až uslyším cvakání.
Někdy si pomohu i pákou, kterou zapřu o kolo které je jen 5 cm nad betonem.
Pod něj vložím tuto páku a zkouším kolo nadzvednout - klepání opět odhalí vůli v čepu.
Jestli vůli čepu neodhalím a na kostkové silnici přesto slyším kovové klepání z oblasti přední nápravy, zavezu auto do servisu, kde na odhalení vůle čepů mají zařízení a nechám vadný čep - čepy vyměnit.
Kostková silnice - kočičí hlavy - prověří kulové čepy okamžitě
Klepání z oblasti přední nápravy při jízdě po žulových kostkách indikuje vůli jednoho či více kulových čepů, vymačkaných gumových silenbloků, či uvolněných součástí.
Renault 7
Roky produkce 1974 - 1982 .
Technická data:
- Předchůdce:
- Následovník:
- Třída: malý vůz
- Karoserie: 4-door saloon
- Provedení: MF
- Motory: 1.0 L 37kW až 1.1 L 37kW
- Převodovka:
- Rozvor: 2 505 mm
- Délka: 3 890 mm
- Šířka: 1 525 mm
- Výška: 1 400 mm
- Hmotnost pohotovostní: 815 kg
- Max.rychlost: km/h
Renault 7 - video
Unikátní video z renovace vozidla Škoda Octavia
Vůz Škoda Octavia byl vyráběn již v roce 1959 z vozu Škoda 445 Spartak. Počet vyrobených Octavií 279 724.
Ford Galaxy cena ceny ceník
//www.ford.cz/Cars/New-Galaxy/Pricelistsandfinance
Technická data:
- Celková délka včetně/bez tažného zařízení (mm)
- 4920/4819
- Celková šířka včetně/bez zrcátek (mm)
- 2154/1884
- Celková výška (nenaloženo) (mm) 1709-1811
- Vnější obrysový průměr otáčení (m) 11,9
- Zavazadlový prostor (v litrech)‡
- 7sedadlové uspořádání (naloženo po kryt zavazadlového prostoru) (min./max.) 308/435
- 5sedadlové uspořádání (naloženo po střechu) (běžný/největší) 1130/1260
- 2sedadlové uspořádání (naloženo po střechu) 2325
- Objem palivové nádrže (v litrech) 70
- Zdroj:
- //www.config.ford.cz/fordconnection/multimedia/cze_en/00f/yyf/cze_en00fyyfdimspc.htm
Ford Galaxy - recense - video
Editace: 10.8.2011 - 13:56
Počet článků v kategorii: 351
Url:audi-q7