Renault Colorale
Renault Colorale
Roky produkce 1950 – 1957.
Technická data:
- Předchůdce: Renault Primaquatre
- Nástupce:
- Třída: střední
- Karoserie: 2 dveřové užitkové, 4 sedan
- Provedení: FR
- Motory: 2.0 a 2.4 L
- Převodovka: 3 - manual
- Rozvor: 2680 mm
- Délka: 4270 mm
- Šířka: 1980 mm
- Výška: 1750 mm
- Hmotnost pohotovostní: 1620 kg
- Max.rychlost: 105 km/h
- Počet vyrobených kusů:
Renault Colorale - video
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
HTP motor výhody
HTP = High Torque Performance - vysoký kroutící moment (ve větším rozpětí otáček než běžný motor).
HTP motor má delší křivku maximálního kroutícího momentu oproti běžnému motoru, tedy jeho otáčky jsou v těchto hodnotách méně náchylné na zatížení - nepadají a drží, máte více času na přerazení rychlosti.
HTP zkraka je často užívána u tříválcových motorů.
Date: 22.07.2020 - 11:46
Volkswagen Eos
//www.volkswagen.cz/pdf_gen/eos.pdfTechnická data:
- Vnější rozměry
- Délka, mm 4423
- Šířka, mm 1791
- Výška, mm 1444
- Rozvor, mm 2578
- Průměr otáčení, m 10,9
- Objem palivové nádrže, l 55
- Objem zavazadlového prostoru, l * 38
- //www.volkswagen.cz/pdf_gen/eos.pdf
Volkswagen Eos - recense - video
Vyhýbání se vlevo
Dát si pozor, zda protijedoucí vozidlo chce opravdu odbočit, nebo mu zůstal zapnutý blinkr z posledního odbočování, neví o tom a pak pokračuje rovně. To je velmi časté u motocyklů, protože tam se blinkr nevypne sám po dokončení odbočení a vyrovnání směru jízdy.Proto je třeba být velmi obezřetný a počkat si, kam protijedoucí skutečně odbočí.
Je třeba si najet, co nejblíže k levému okraji mého pruhu a také zvážit, jestli protijedoucí vozidlo není příliš dlouhé (souprava, návěs, traktor s vlekem) a nebude nuceno si nadjet za střed křižovatky. V takovém případě je lépe mu ukázat, že mu dávám přednost, aby projel křižovatku jako první.
Pokud je dostatek místa pro vyhýbání (vejdou se na křižovatku bezpečně obě odbočující vozidla, pak se mohou vyhnout vlevo, tedy se míjejí pravými boky vozidel. Pokud to dopravní situace dovolí, mohou takto pokračovat v odbočování vlevo další protijedoucí automobily, aniž by si navzájem křížily směr jízdy.
Na obrázku níže je patrné, že i delší vozidla si vyhnou a nezaklíní se do sebe.
Nesprávný způsob, delší vozidla se snaží objet a zaklíní do sebe, ale i menší vozidla by si křížila takto směr jízdy.
Na obrázku níže se delší vozidla zaklíní do sebe a zablokují křižovatku.Dvě jednosměrné silnice s dělícím pásem a místem pro možné otočení - změny směru jízdy, tedy přejetí na jednosměrku za dělícím pásem
Pokud jsou dvě jednosměrné silnice odděleny dělícím pásem a je zde místo pro otočení směru jízdy, dbá řidič zvýšené opatrnosti a pokud místo pro odbočení není rozděleno ostrůvkem, tak si najíždí tak, aby se zase nekřížil s protijedoucím vozidlem, které má také v úmyslu odbočit do protisměru.Pozor! Toto řešení je nebezpečné tím, že mnoho řidičů ze zvyku si najede na pravou stranu a srazí se s protijedoucím řidičem. Proto se tyto situace někdy řeší ostrůvkem a příkazovými značkami.
Obdobný případ jako předchozí, ale místo pro možné odbočení (změny směru jízdy) je rozděleno ostrůvkem a označeno značkou Přikázaný směr jízdy
Je třeba být velmi obezřetný, sledovat dopravní značení a úpravu místa pro možnost změny směru jízdy.Date: 20.08.2021 - 15:29
Reflexivní prvky odrážejí světlo reflektorů a zvyšují tak viditelnost
objektu za snížené viditelnosti.
Na obrázku níže je bicykl používá:
- reflexní trubičky pro větší bezpečnost do výpletu kola
- reflexní samolepky na ráfek kola (ale lepí se na nad ráfek na plášť kola)
- na nosiči je koš, který je opatřený reflexivními pásky pro chodce na rukávy - svinovací (jeho konce se obtočí kolem drátů výpletu koše)
- dále je bicykl osazen předepsanou odrazkou červené barvy, osvětlením, vpředu bílým světlem i bílou odrazkou, vzadu červeným (oranžové odrazky ve vypletu kol výrobce nenamontoval, ale bicykl je ze strany dobře viditelný a lze již zdálky rozpoznat, o co se jedná) ¨
- na šlapátkách jsou odrazky žluté barvy a to jak zepředu, tak i zezadu
- zpětné zrcátko, na bicyklu, zase včas upozorní cyklistu, že se k němu zezadu blíží motorové vozidlo
objektu za snížené viditelnosti.
Na obrázku níže je bicykl používá:
- reflexní trubičky pro větší bezpečnost do výpletu kola
- reflexní samolepky na ráfek kola (ale lepí se na nad ráfek na plášť kola)
- na nosiči je koš, který je opatřený reflexivními pásky pro chodce na rukávy - svinovací (jeho konce se obtočí kolem drátů výpletu koše)
- dále je bicykl osazen předepsanou odrazkou červené barvy, osvětlením, vpředu bílým světlem i bílou odrazkou, vzadu červeným (oranžové odrazky ve vypletu kol výrobce nenamontoval, ale bicykl je ze strany dobře viditelný a lze již zdálky rozpoznat, o co se jedná) ¨
- na šlapátkách jsou odrazky žluté barvy a to jak zepředu, tak i zezadu
- zpětné zrcátko, na bicyklu, zase včas upozorní cyklistu, že se k němu zezadu blíží motorové vozidlo
Škoda Fabia ceny ceník
//www.skoda-auto.cz/cze/model/newfabia/pricelist/Pages/newpricelist-newfabia.aspx
Škoda Fabia popis - video
Testovací stolice a stroje pro testy automobilů. Crash test, test převrácení auta na střechu.
Editace: 7.8.2011 - 09:59
Počet článků v kategorii: 351
Url:renault-colorale