Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

Škoda 130 RS


AD MOB

35 LW*

0.)Škoda 130 RS - skoda-130-rs



Škoda 130 RS popis - video

Skoda 130RS John Haugland - rekonstrukce

**


Přejít na topic "Škoda 130 RS" v kontextu témata kategorie?


AD

Celé téma ( whole topic)


topic_id=614

Škoda Felicia popis - video






**
topic_id=614

Škoda Favorit popis - video






**
topic_id=614


Škoda Felicia popis - video

Technické údaje
  • Délka hatchback 3855/3883
  • kombi 4205/4237
  • (před/po faceliftu) mm
  • Šířka 1635 mm
  • Výška 1415 mm
  • Rozvor 2450 mm
  • Rozchod 1420/1380 mm
  • Světlá výška 105–115 mm
  • Objem zavaz. prostoru v závorce po sklopení sedadel 272 (447)/967 (1366) l
  • Pohotovostní hmotnost 935–985 (975–1025) kg
  • Celková hmotnost 1420 (1460) kg
  • Užitečná hmotnost 485–435 kg
  • Počet míst 5
  • Objem nádrže 42 l
  • Aerodynamický odpor 0,35

Reklama z roku 1994

**

topic_id=614


Unikátní video z renovace vozidla Škoda Octavia

Vůz Škoda Octavia byl vyráběn již v roce 1959 z vozu Škoda 445 Spartak. Počet vyrobených Octavií 279 724.

**

**

topic_id=614

Škoda Fabia II - video




**
topic_id=614

Škoda 130 RS popis - video






**
topic_id=614


Škoda 440 Spartak - video

Škoda 440 zvaná Spartak, dle prototypu, se začala vyrábět v roce 1955, jako následovník Škoda 1200. Od roku 1957 se se silnějším motorem a s označením Škoda 445. V roce 1958 se objevil kabriolet Škoda 450. V roce 1959 nesl vůz název Škoda Octavia po úpravách přední nápravy a drobných změnách na karoserii. Silnější verze se nazývala Škoda Octavia Super. Verze bez střechy se nazývala Škoda Felicia. **

**

Škoda Octavia měla oproti Spartaku především odlišnou přední masku

**
topic_id=614


Škoda 1000 MB přestavěná na rally a ukázky z historie vozidla - video

Škoda 1000 MB byl vyráběný československou automobilkou AZNP v letech 1964-1969. Vůz měl, jako první sériově vyráběný automobil Škoda samonosnou karosérií. Motor i poháněná náprava byly uloženy v zadní části vozidla. Motory měly objem 988 cm3 a 1107 cm3. Bylo vyrobeno 419 540.

Rozhodnutí o umístění motoru vzadu a pohon zadní nápravy bylo již v té době krokem zpět, protože neumožňovalo vyrábět varianty pic-up a combi, ale v této koncepci bylo nutno pokračovat dalších 24 let (příkaz totalitního systému) až do spuštění výroby modelu Škoda Favorit.

**



Editace: 28.7.2011 - 20:52
Počet článků v kategorii: 348
Url:skoda-130-rs

AD
11 Share
Share
Tweet