Re: Jak správně a pohodlně zaparkovat auto mezi další dvě au
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Nevýhody tlačítka STOP START motoru automobilu
- snižuje životnost baterie, při častém vypínání motoru a startech (v kolonách a pod.) se baterie stále vybíjí
- někdy vypiná, i když motor ještě není zahřátý - zvýšené emise - neekologický provoz
- nedostatečné mazání motoru a jeho rychlé opotřebení při jeho neustálém vypínání a startování
- motory, které pracovaly na vysoký výkon, potřebují nechat chvíli pomaleji chladit během na volnoběh a ne náhle vypnout ( není dobré sjet z dálnice a hned vypnout motor - naftový motor je ještě choulostivější)
Deaktivace tlačítka STOP START motoru automobilu
Deaktivaci tlačítka lze u řady vozidel nastavit manuálně,
ale je to nutno provádět po každém startu vozidla, buď tlačítkem, nebo
na dotykovém displeji.
Neodborné zásahy do elektrických obvodů, jako je odpojení konektoru kontroly napětí baterie,
automobilky zakazují, nebo rázně upozorňují, že tím dojde k vypnutí, mnohdy velmi důležitých, funkcí vozidla.

Fiat Barchetta
Akční ceny ceník automobilů značky Fiat
//www.fiat.cz/akcni-nabidka/
Technická data:
- Roky produkce 1995–2002, 2004–2005
- Třída sportovní vůz
- Karoserie Cabriolet
- Koncepce FF
- Motor 1.8L
- Převodovka 5-rychlostí manual
- Rozvor 2,443 mm
- Délka 3,916 mm
- Šířka 1,640 mm
- Výška 1,265 mm
- Hmotnost pohotovostní 1,056 kg
Fiat Barchetta - video
Oficiální stránky: www.fiat.cz
Autem roku 2009 se stala Mazda 6
Mazda6, nebo Mazda 6 v Japonsku Mazda Atenza je osobní automobil střední třídy vyráběný automobilkou Mazda již od roku 2002.
Předchůdce Mazdy 6 byla Mazda 626. Mazda 6 se vyrábí z typem karoserie, buď jako 4 dveřový sedan, nebo 5 dveřový hatchback.
Auto roku je anketa v České republice a pořádal jí Svaz dovozců automobilů spolu se Sdružení automobilového průmyslu. Anketa Auto roku se u nás pořádá pravidelně od roku 1994.
100 000 km v městském provozu s častým rozjížděním zejména do kopce a až
300 000 km na dlouhých úsecích s minimálním rozjížděním automobilu a citlivým zacházením.
Jsou ale případy, kdy řidič/ka dokáží spojkovou lamelu zničit i za 10 000 km
a to většinou tím, že nechají nohu spočinout na spojkovém pedále, tím
nedojde k plnému sepnutí spojky a ta stále nepatrně prokluzuje a nadměrně se
opotřebovává.
Vadnou spojku poznáme podle toho, že automobil se do kopce již nerozjede i
když spojkový pedál jsme zcela uvolnili a motor běží, nebo
dokonce začne auto couvat, či vidíme že motor má obvyklé otáčky, ale vozidlo jede
pomaleji, jako obvykle.
Editace: 1558858037
Počet článků v kategorii: 351
Url:re-jak-spravne-a-pohodlne-zaparkovat-auto-mezi-dalsi-dve-au-id-2323