Re: Jak správně a pohodlně zaparkovat auto mezi další dvě au
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Přední kamera do auta
Parametry a výhody:Cena: 1 400 Kč (rok 2021)
Video: Full HD a rozlišení 1920 × 1080 px (30 sn./s), dále v rozlišení 1728 × 1296 (30i) a 1280 × 720 (sn./s)
Fotografie v rozlišení 12 Mpx, 10 Mpx, 8 Mpx, 5 Mpx, 3 Mpx, 2 Mpx, 1,3 Mpx a VGA
Objektiv max. úhel záběru 170 °
Umožňuje nahrávání do smyčky a má i parkovací monitor
G-senzor reaguje na kolizí a uzamkne patřičný záznam v případě nehody
GPS modul pro zaznamenání polohy do videa a zobrazení trasy v mapě
Noční režim Starlight Vision zobrazí co vidí řidič a má 2 noční filtry: černobílý a barevný Displej: 1,5" LCD
Ukládání: na microSD kartu o kapacitě až 128 GB
Li-Ion baterie: 180 mAh (3,7 V) - nabíjení se přes microUSB
Rozměry 55 × 47,5 × 41 mm
Nevýhody
- nabíjení jen přes zástrčku do zapalovače, takže když už je zásuvka obsazena, tak je třeba dokoupit nejlépe
Roztrojku do zásuvky zapalovače + 2 USB
- kupte kameru s přísavkou, ne tu co se musí lepit na sklo, aby na STK nebyl problém, když budou chtít, aby kamera byla odstraněna
- integrovaná baterie vydrží 3 minuty, takže musí být kamera stále připojená ke zdroji nabíjení
- kamera vypadává z držáku např. na železničním přejezdu atd.
- nemá Wi-Fi, HDMI výstup, ani Bluetooth, takže komunikace s PC, nebo mobilem přes Čtečky Micro SD karet jak přenosné, tak vestavěné (moderní notebooky mají čtečku karet)
- kupte kameru s přísavkou, ne tu co se musí lepit na sklo, aby na STK nebyl problém, když budou chtít, aby kamera byla odstraněna
- integrovaná baterie vydrží 3 minuty, takže musí být kamera stále připojená ke zdroji nabíjení
- kamera vypadává z držáku např. na železničním přejezdu atd.
- nemá Wi-Fi, HDMI výstup, ani Bluetooth, takže komunikace s PC, nebo mobilem přes Čtečky Micro SD karet jak přenosné, tak vestavěné (moderní notebooky mají čtečku karet)
Date: 13.01.2021 - 10:12
Aditiva jsou látky, které se přidávají do jiných látek za účelem zlepšení vlastností nově vzniklé směsi.
Aditiva se přidávají, jak do benzínu, tak i do nafty popřípadě do oleje.Co by měla dobrá aditiva zlepšit?
- zlepšit startování i za silných mrazů
- snížit tvorbu usazenin
- snížit opotřebení sedel ventilů
- snížit korozivění válce, pístních kroužků, sedel ventilů
- chránit horní oblasti válců, zejména při vysokém zatížení
- snížit tření v pracovním prostoru válce
- eliminovat vzájemné tření kovových dílů motorů
- snížit kouřivost motoru
- snížit spotřebu (asi do 7%)
- zlepšit stav elektrod zapalovacích svíček
- čistotu vstřikovacích trysek
- snížit opotřebení a poškození součásti
- zvýšit životnost motoru
V dnešní době by již měly značkové benzínky prodávat paliva s přísadou aditiv (mělo by být i označeno na stojanu), takže tam odpadá potřeba přidávat aditivum do paliva.
Problém je u malých společností, kde je lépe pro jistotu raději aditivum do paliva přidat.
Některé názvy kvalitních aditiv do paliva:
- Castrol TDA do nafty
- Castrol TBE do benzínu
- VIF Super Diesel Aditiv zimní do nafty
- VIF Super Diesel Aditiv letní do nafty
- BENADIT FORTE přísada do benzínu nahrazující olovo
4. Mírně odklopit háček a současně povytáhnout okraj panele žárovek z pod háčku.
Háček tam byl jen jeden. Panel pak šlo snadno vyklopit a vyjmout z krytu svítilny.
Háček tam byl jen jeden. Panel pak šlo snadno vyklopit a vyjmout z krytu svítilny.
Volkswagen Transporter T2
Technická data:
- Platforma Volkswagen Transporter T2
- Motor 1,6 l 35kW až 2,0 L 52kW
- Převodovka 4-stupňová manuální, 3-stupňová automatická
- Rozvor 2400 mm
- Délka 4505 mm
- Šířka 1720 mm
- Výška 2040 mm
Volkswagen Transporter T2 - detailní prohlídka vozidla - video
Po vložení klíče a sepnutí spínače zapalování SP protéká primárním vynutím n1 proud.
Vačka napojená na otáčení klikového hřídele motoru (rozdělovač) nadzvedne raménko přerušovače (kladívko)
v době kdy se píst nachází mírně před horní úvratí (předstih) a rozpojí elektrický obvod primárního okruhu cívky.
Zánikem elektromagnetického pole se indukuje v sekundárním vynutí n2
velmi vysoké napětí (čím více závitu v poměru k primárnímu vynutí, tím
větší napětí bude měřitelné na sekundárním vynutí).
Mezi elektrodami svíčky pak toto velmi vysoké napětí způsobí přeskočení jiskry
a zapálení směsi.
Mezi elektrodami svíčky má být mezera 0,6 mm a odtrh kladívka přerušovače má být 0,4 mm.
Kondenzátorové zhášení jisker při spínání indukčních zátěží
Kondenzátor v zapalování slouží k zamezení výraznějšího opalování kontaktů přerušovače
při opětovném spojování kontaktů. Tehdy by bez kondenzátoru byly kontakty přerušovače
po několika minutách natolik opáleny, že by nebylo možno pokračovat v jízdě.
Pokud jsou kontakty spojeny, kondenzátor je prázdný, jakmile se kontakty rozpojí,
kondenzátor se začne nabíjet a pohltí energii, která by jinak způsobila elektrický oblouk na kontaktech.
V primární cívce se po rozpojení kontaktů indukuje velký proud a malé napětí což způsobí el. oblouk na kontaktech
pokud není použit kondenzátor.
Žel toto opatření nabíjení kondenzátoru spotřebovává energii (až 40%), která nemá jiného využití.
I přestože v obvodu je paralelně připojen kondenzátor, přesto občas jiskřička mezi kontakty přeskočí,
je však mnohem menší, než kdyby tam kondenzátor nebyl.
Shrnutí: Bez kondenzátoru bude mezi kontakty vznikat mohutná jiskra - elektrický oblouk ale na svíčce minimální jiskra.
Proražený kondenzátor - nedochází k žádnému jiskření mezi kontakty, protože kondenzátor se stal vodičem a prochází proud přes něj.
Pokud při zapnutém spínači zapalování nadzvednete kladívko, měla by přeskočit jiskra na svíčce.
Pokud nepřeskočí, tak je vadná svíčka a pokud ne tak, většinou je to právě vadný kondenzátor.
Ti co měli Jawa 20 Pionýr , tak vědí své.
Sekundární cívka zvedá napětí z 12 V až na 30 kV, a dojde k přeskoku jiskry na svíčce.
Pokud by byl kondenzátor vadný , tak by nemělo být možné motor nastartovat a pokud ano,
jiskra bude nepravidelně zapalovat atd.
U cívky je to jednodušší, ta buď funguje, nebo je v ne. Jiná varianta není.
Vačka napojená na otáčení klikového hřídele motoru (rozdělovač) nadzvedne raménko přerušovače (kladívko)
v době kdy se píst nachází mírně před horní úvratí (předstih) a rozpojí elektrický obvod primárního okruhu cívky.
Zánikem elektromagnetického pole se indukuje v sekundárním vynutí n2
velmi vysoké napětí (čím více závitu v poměru k primárnímu vynutí, tím
větší napětí bude měřitelné na sekundárním vynutí).
Mezi elektrodami svíčky pak toto velmi vysoké napětí způsobí přeskočení jiskry
a zapálení směsi.
Mezi elektrodami svíčky má být mezera 0,6 mm a odtrh kladívka přerušovače má být 0,4 mm.
Kondenzátorové zhášení jisker při spínání indukčních zátěží
Kondenzátor v zapalování slouží k zamezení výraznějšího opalování kontaktů přerušovače
při opětovném spojování kontaktů. Tehdy by bez kondenzátoru byly kontakty přerušovače
po několika minutách natolik opáleny, že by nebylo možno pokračovat v jízdě.
Pokud jsou kontakty spojeny, kondenzátor je prázdný, jakmile se kontakty rozpojí,
kondenzátor se začne nabíjet a pohltí energii, která by jinak způsobila elektrický oblouk na kontaktech.
V primární cívce se po rozpojení kontaktů indukuje velký proud a malé napětí což způsobí el. oblouk na kontaktech
pokud není použit kondenzátor.
Žel toto opatření nabíjení kondenzátoru spotřebovává energii (až 40%), která nemá jiného využití.
I přestože v obvodu je paralelně připojen kondenzátor, přesto občas jiskřička mezi kontakty přeskočí,
je však mnohem menší, než kdyby tam kondenzátor nebyl.
Shrnutí: Bez kondenzátoru bude mezi kontakty vznikat mohutná jiskra - elektrický oblouk ale na svíčce minimální jiskra.
Proražený kondenzátor - nedochází k žádnému jiskření mezi kontakty, protože kondenzátor se stal vodičem a prochází proud přes něj.
Pokud při zapnutém spínači zapalování nadzvednete kladívko, měla by přeskočit jiskra na svíčce.
Pokud nepřeskočí, tak je vadná svíčka a pokud ne tak, většinou je to právě vadný kondenzátor.
Ti co měli Jawa 20 Pionýr , tak vědí své.
Sekundární cívka zvedá napětí z 12 V až na 30 kV, a dojde k přeskoku jiskry na svíčce.
Pokud by byl kondenzátor vadný , tak by nemělo být možné motor nastartovat a pokud ano,
jiskra bude nepravidelně zapalovat atd.
U cívky je to jednodušší, ta buď funguje, nebo je v ne. Jiná varianta není.
Editace: 1558858037
Počet článků v kategorii: 351
Url:re-jak-spravne-a-pohodlne-zaparkovat-auto-mezi-dalsi-dve-au-id-2323