Renault Clio II Thalia výměna žárovky H1 použití dálková světla a W5W parkovací žárovky
AD MOB
Renault Clio II výměna žárovky H1 a W5W parkovací žárovky
Postup:Žárovka H1

Gumový kryt lze snadno sundat, jako víčko

Gumový kryt žárovek - H1 je na zadku světla, které je blíž registrační značce - středu vozidla

Sejme se svorka z konektoru H1 tahem k motoru - kolmo, vodorovně ven ze světlometu

Žárovka je zajištěna pérky na pantu - stačí pérka odtlačit stranou a vyběhnou ze zářezů - pak pant odklopíme a můžeme snadno vyndat žárovku

Pod žárovkou H1 je parkovací žárovka - tahem vodorovně ven, k motoru, jí vytáhneme kombinačkami - jde trošinku hůře - plast má zajištovací žlábek

Opačným postupem vše smontujeme

Date: 02.02.2020 - 18:30
350LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Za jízdy se z prostoru tlumiče výfuku začal ozývat
drnčivý zvuk. Zdálo se že to může být i něco špatně
uložené v kufru, ale při zatlačení na konec trubky
výfuku tento zvuk zmizel.
Po prohlídce spodní části automobilu, byla nalezena
příčina drnčení a to zničený silemblok háku tlumiče.
Nouzová oprava - řidič omotal kulatinu držáku izolačkou
a přidrátoval k objímce silenbloku.
drnčivý zvuk. Zdálo se že to může být i něco špatně
uložené v kufru, ale při zatlačení na konec trubky
výfuku tento zvuk zmizel.
Po prohlídce spodní části automobilu, byla nalezena
příčina drnčení a to zničený silemblok háku tlumiče.

Nouzová oprava - řidič omotal kulatinu držáku izolačkou
a přidrátoval k objímce silenbloku.
Známé klepání ventilů u starších automobilů např. Škoda 105 bylo
potlačeno u moderních vozů snímačem detonačního hoření.
Na videu uvidíme umístění tohoto snímače na motoru ŠKODA Octavia 1,
6L - kód motoru AKL .
Video ukazuje i schéma zapojení a také monitoring měření
činnosti snímače.
**VIDEO YOUTUBE
potlačeno u moderních vozů snímačem detonačního hoření.
Na videu uvidíme umístění tohoto snímače na motoru ŠKODA Octavia 1,
6L - kód motoru AKL .
Video ukazuje i schéma zapojení a také monitoring měření
činnosti snímače.
**VIDEO YOUTUBE
Když otáčíme klíčkem v zapalování do polohy, kdy se rozsvítí kontrolky,
měli bychom uslyšet zabzučení čerpadla paliva.
Pokud čerpadlo nezabzučelo, startér točí, ale motor nenaskočí,
nemusí být závada hned přímo v palivovém čerpadle, ale může být
jen vysunuté relátko, které se nám podařilo uvolnit při výměně žárovky.
Relátka se nacházejí pod krytem vedle baterie a kdo má silnější ruku, tak
kryt uvolní, aby mohl žárovku snáze vyměnit. Pak stačí jen do krytu více zatlačit
a dojde k vyklopení regulátoru a motor již nenaskočí i když startér točí.
Ještě než tedy necháte vozidlo odtáhnout do servisu, zkuste vizuálně zkontrolovat,
zda jsou všechna relátka zasunuta až na základnu.

měli bychom uslyšet zabzučení čerpadla paliva.
Pokud čerpadlo nezabzučelo, startér točí, ale motor nenaskočí,
nemusí být závada hned přímo v palivovém čerpadle, ale může být
jen vysunuté relátko, které se nám podařilo uvolnit při výměně žárovky.
Relátka se nacházejí pod krytem vedle baterie a kdo má silnější ruku, tak
kryt uvolní, aby mohl žárovku snáze vyměnit. Pak stačí jen do krytu více zatlačit
a dojde k vyklopení regulátoru a motor již nenaskočí i když startér točí.
Ještě než tedy necháte vozidlo odtáhnout do servisu, zkuste vizuálně zkontrolovat,
zda jsou všechna relátka zasunuta až na základnu.

Editace: 27.7.2020 - 09:31
Počet článků v kategorii: 350
Url:renault-clio-ii-vymena-zarovky-h1-a-parkovaci-zarovky-20200202-1830
AD