Peugeot 404
Peugeot 404 cena akční ceny ceník
//www.peugeot.cz/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/
Technická data:
- Výroba v letech 1960-1975
- Předchůdce Peugeot 403
- Nástupce Peugeot 504
- Třída velké rodinné auto
- Karoserie 4-dveřový sedan, 5-dveřové combi, 2-dveřové kupé 2-dveře dodávka
- Koncepce FR
- Motor 1.6L, 1.9L
- Převodovka 4-stupňová manuální, 3-stupňová automatická
- Designér Pininfarina
Peugeot 404 - nejlepší video 7 minut
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
H7 výměna u Renault Clio a Thalia.
H7 je pro potkávací světlomet, který je zcela vpravo a žárovka musí mít sklo s UV filtrem.- Otevřeme přední kapotu.
- Sundáme gumový kryt za žárovkou.
- Pootočíme křídlem patice konektoru doleva, jako když povolujeme klasický pravý závit.
- Opatrně vysuneme konektor i s žárovkou mimo světlomet. Je to vše těsné, tak opatrně.
- Vysuneme žárovku z konektoru. Podíváme se kde směřuje jazýček žárovky a stejně musí směrovat i u nové žárovky.
- Vložíme novou žárovku s UV filtrem a zasuneme do konektoru. Pozor nedotýkejte se skla žárovky pokožkou, jinak se žárovka brzy poškodí.
- Zasuneme do otvoru pro žárovku ve světlometu.
- Zatlačíme na konektor a křídlem konektoru pootočíme doprava.
- Kontrolujeme zda žárovka je dobře upevněna a zda nejsme mino zajišťovací jazýčky.
- Nasuneme gumový kryt na otvor pro výměnu žárovky.
- Velmi krátce vyzkoušíme zda žárovka svítí.
Gumový kryt otvoru žárovky sundáme a nakonec montáže znovu nasadíme.
Křídlem konektoru pootáčíme doleva pro uvolnění a doprava pro přitažení žárovky.
Detail vysunuté H7 z otvoru zadního krytu světlometu i s konektorem.
Konektor žárovky H7 Renault Clio a Thalia.
- obě vozidla musí být řádně osvětlena dle vyhlášky
- vlečené vozidlo musí být viditelně vzadu označeno červeným výstražným trojúhelníkem
- vlečené vozidlo musí mít v dobrém (předepsaném) stavu řízení a brzdy
- lano musí být uprostřed označeno červeným praporkem nebo štítkem o rozměrech nejméně 30 x 30 cm
- lano na vlečení je lepší pokud je zakončeno karabinami pro připojení
- lano se připojuje k místům určených k tomu výrobcem
- domluvte si předem signály pro brzdění, zastavení, rozjetí atd.
- při rozjíždění například na rovině potlačte vlastní silou tažné vozidlo až dojde k napnutí lana
- snažte se aby lano bylo stále napnuté (cukáním rozkmitáte soupravu a může dojít k poškození vozidel, nebo jejich srážce)
- z kopce a na rovině brzdí především vlečené vozidlo a tím zajistí napnutí lana (jakoby jste spouštěli kbelík na provaze, pokud se ten někde zachytí a pak náhle uvolní, tak provázek přetrhne atd. )
- mezi taženým a tažným vozidlem musí být v případě tažení lanem vzdálenost nejméně 2,5 metru a nejvíce 6 metrů
- maximální rychlost při tažení vozidla lanem, nebo na tyči nesmí překročit 60 km/hod (pokud není stanoveno jinak)
Novinky o pravidlech silničního provozu čtěte na stránkách ministerstva dopravy:
//etesty.mdcr.cz/
- vlečené vozidlo musí být viditelně vzadu označeno červeným výstražným trojúhelníkem
- vlečené vozidlo musí mít v dobrém (předepsaném) stavu řízení a brzdy
- lano musí být uprostřed označeno červeným praporkem nebo štítkem o rozměrech nejméně 30 x 30 cm
- lano na vlečení je lepší pokud je zakončeno karabinami pro připojení
- lano se připojuje k místům určených k tomu výrobcem
- domluvte si předem signály pro brzdění, zastavení, rozjetí atd.
- při rozjíždění například na rovině potlačte vlastní silou tažné vozidlo až dojde k napnutí lana
- snažte se aby lano bylo stále napnuté (cukáním rozkmitáte soupravu a může dojít k poškození vozidel, nebo jejich srážce)
- z kopce a na rovině brzdí především vlečené vozidlo a tím zajistí napnutí lana (jakoby jste spouštěli kbelík na provaze, pokud se ten někde zachytí a pak náhle uvolní, tak provázek přetrhne atd. )
- mezi taženým a tažným vozidlem musí být v případě tažení lanem vzdálenost nejméně 2,5 metru a nejvíce 6 metrů
- maximální rychlost při tažení vozidla lanem, nebo na tyči nesmí překročit 60 km/hod (pokud není stanoveno jinak)
Novinky o pravidlech silničního provozu čtěte na stránkách ministerstva dopravy:
//etesty.mdcr.cz/
Škoda Felicia popis - video
Technické údaje- Délka hatchback 3855/3883
- kombi 4205/4237
- (před/po faceliftu) mm
- Šířka 1635 mm
- Výška 1415 mm
- Rozvor 2450 mm
- Rozchod 1420/1380 mm
- Světlá výška 105–115 mm
- Objem zavaz. prostoru v závorce po sklopení sedadel 272 (447)/967 (1366) l
- Pohotovostní hmotnost 935–985 (975–1025) kg
- Celková hmotnost 1420 (1460) kg
- Užitečná hmotnost 485–435 kg
- Počet míst 5
- Objem nádrže 42 l
- Aerodynamický odpor 0,35
Reklama z roku 1994
Nadlimitní hodnoty NOx (oxidy dusíku) zjištěné u naftových (diesel) motorů patrně přibrzdí používání těchto agregátů v osobních automobilech. Problém je především ve městech za nízkých teplot při jízdách na krátké vzdálenosti. Zahřátý motor se již chová jinak - ekologičtěji.
Přestože naftové motory prošly doslova revolucí, revolucí prošly i emisní limity.
I když je rozdíl jet v koloně za Praga V3S a osobním automobilem s moderním dieselovým motorem, přesto emisní normy, v některých státech, jsou tak přísné, že ani motory moderní koncepce nemají šanci je splnit.
Znamená to, že dieselovým motorům hrozí zánik?
Rozhodně NE!
Vždyť právě tyto motory pomohly vyhrát druhou světovou válku (byly montovány do legendárních tanků T-34).
Dieselové motory pracují nejlépe (nejekologičtěji) tam, kde pracují téměř nepřetržitě. To jsou především lodě, lokomotivy, těžké stavební stroje, traktory, kombajny a podobně.
Dieselové motory jsou navíc úspornější, než benzínové.
Dieselové motory jsou oblíbené u motoristů pro svůj ekonomický provoz.
Hlavní problém montáže dieselů do osobních automobilů jsou tedy emise NOx. Tento problém zatím nemá jednoduché (levné) řešení.
Přestože naftové motory prošly doslova revolucí, revolucí prošly i emisní limity.
I když je rozdíl jet v koloně za Praga V3S a osobním automobilem s moderním dieselovým motorem, přesto emisní normy, v některých státech, jsou tak přísné, že ani motory moderní koncepce nemají šanci je splnit.
Znamená to, že dieselovým motorům hrozí zánik?
Rozhodně NE!
Vždyť právě tyto motory pomohly vyhrát druhou světovou válku (byly montovány do legendárních tanků T-34).
Dieselové motory pracují nejlépe (nejekologičtěji) tam, kde pracují téměř nepřetržitě. To jsou především lodě, lokomotivy, těžké stavební stroje, traktory, kombajny a podobně.
Dieselové motory jsou navíc úspornější, než benzínové.
Dieselové motory jsou oblíbené u motoristů pro svůj ekonomický provoz.
Hlavní problém montáže dieselů do osobních automobilů jsou tedy emise NOx. Tento problém zatím nemá jednoduché (levné) řešení.
Editace: 8.8.2011 - 11:37
Počet článků v kategorii: 351
Url:peugeot-404