Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

Renault Clio II demontáž výplně předních dveří


AD MOB

43 LW*

0.)Renault Clio II demontáž výplně předních dveří - renault-clio-ii-demontaz-vyplne-prednich-dveri-id-852


Pokud budeme chtít cvakat s centrálním zámkem při otevřených dveřích,
je nutno jazýček západky mírně nadzvednout, jinak bude zámek zablokovaný
a pokud bychom použili klíč, mohli bychom rozlomit či poškodit vložku zámku!!!!!
Obrázek zachycuje již nadzvednutý jazýček!



Vytáhneme kliku stahování okna, je nasazena - natlačena na mnohohranu.
Odšroubujeme madla ( misku zavírání dveří a misku s táhlem pro otevírání dveří - drží vždy na jednom šroubu)
Odloupneme kryt reproduktoru a vyšroubujeme 4 šrouby, pak rozpojíme konektor,
je zajištěn jazýčkem na který zatlačíme šroubovákem.
Odšroubujeme 3 spodní šrouby v tapicírování.


Pomalu odřízneme těsnící hmotu tenkým nožem, nebo stálým tahem se pomalu hmota rozlepí.
Táhneme za spodní okraj výplně, odlepíme spodek a pak okraje.
Po odlepení tapicírování musíme plastovou výplň vysunout směrem nahoru, je zavěšena v žlábku!!!!!





Přejít na topic "Renault Clio II demontáž výplně předních dveří" v kontextu témata kategorie?


AD

Celé téma ( whole topic)


topic_id=610

Renault Thalia 1,4 8V benzin natural 95 recenze r.v. 2005. přezdívka u českých řidičů - Natálka
Nejnižší dlouhodobá spotřeba: 5,5 litru/100km
Běžná dlouhodobá spotřeba: 7,5 litru/100km

Rozměry: 4150 délka x 1639 šírka x 1417 výška/ mm
Rozvor: 2472 mm
Zavazadlový prostor objem: 510 litrů
Thalia spotřeba: 6l/100km (dva lidé, 40% kopce s převýšením do 300 metrů, 50% rovina, 10% město - jízda dle předpisů spíše ekonomická s plynulou akcelerací s otáčkami motoru kolem 3000 za mintu)
Při rozsvícení kontrolky rezervy paliva zůstává v nádrži ještě asi 10 litrů.
Renault Thalia se vyrábí v tureckém automobilovém závodu Oyak-Renault ve městě Bursa (1 450 000 obyvatel).

Pro řidiče který je vysoký 180 cm je Thalia velmi pohodlná, nic netlačí, příjemné posezení, jen spojkový pedál je nutné sešlapovat více špicí chodidla, jinak se při pouštění pedálu špice boty zadrhne o spodní část palubní desky a je to zejména při rozjezdu na křižovatkách celkem nepříjemné.

Pro cestující na zadních sedadlech je místa také dost, ale je třeba, aby řidič a spolujezdec, je li to nutné, trošku posunuli dopředu.

Kufr je velmi prostorný, škoda jen, že nelze vyklápět zadní kapotu i se zadním sklem, pak by tam vešla lednička, pračka atd. jako nic.

Výměna žárovek je velmi jednoduchá a není nutno jezdit po servisech a utrácet zbytečně peníze.

Motor o výkonu 55kW jistě lepší, jak Fabia s motorem o výkonu 40kW, ale v kopcovitém terénu by se nějaký ten kilowatt navíc jistě využil.
Maximální točivý moment 114Nm (11.6mkg) při 4250 ot / min
Odhlučnění motoru je vcelku dobré.
Pozor, u moderních motorů OHC může při startování roztlačením nebo roztažením přeskočit rozvodový řemen. Důsledkem toho se může srazit píst s ventilem.

Rozvodové řemeny nechejte vyměnit dle technické dokumentace k vozidlu, tedy například po 120 000 kilometrech, nebo 5 letech.

Zasekávání plynu u vozidel vybavených lankem v bovdenu je způsobeno roztřepením lanka (prasknutím jednotlivých vláken) a zadrháváním v bovdenu. Dochází k němu někdy již po 50 000 km. Do bovdenu je dobré občas kápnout pár kapek oleje aby lanko lépe běhalo a neprodíralo se.

Design vozidla je univerzální, tedy nenadchne okamžitě, ale taky se hned neohledí.

Manuál k ovládání a údržbě vozu: Manuál Renault Thalia

Rychlost v km při 4250 otáčkách motoru na určitý rychlostní stupeň.
1. 29,8
2. 54,1
3. 83,9
4. 114,7
5. 139,4


Automatické zhasínání a rozžíhání světel

Renault

Renault

Renault Thalia detail rozdělovače a hlavy motoru se vzduchovým filtrem.



topic_id=610

1. Matice zajišťují zadní kryt

topic_id=610


Renault 18

Roky produkce 1978 – 1986.

Technická data:

  • Délka: 4,390 mm
  • Šířka: 1,690 mm
  • Výška: 1,400 mm
  • Motory: 1.4 až 2.2 L
  • Provedení: FF

Renault 18 - video

**

topic_id=610

Renault Clio II výměna žárovky H1 a W5W parkovací žárovky

Postup:
Žárovka H1
renault-clio-vymena-zarovky-h1-1.jpg

Gumový kryt lze snadno sundat, jako víčko
renault-clio-vymena-zarovky-h1-2.jpg

Gumový kryt žárovek - H1 je na zadku světla, které je blíž registrační značce - středu vozidla
renault-clio-vymena-zarovky-h1-3.jpg

Sejme se svorka z konektoru H1 tahem k motoru - kolmo, vodorovně ven ze světlometu
renault-clio-vymena-zarovky-h1-4.jpg

Žárovka je zajištěna pérky na pantu - stačí pérka odtlačit stranou a vyběhnou ze zářezů - pak pant odklopíme a můžeme snadno vyndat žárovku
renault-clio-vymena-zarovky-h1-5.jpg

Pod žárovkou H1 je parkovací žárovka - tahem vodorovně ven, k motoru, jí vytáhneme kombinačkami - jde trošinku hůře - plast má zajištovací žlábek
renault-clio-vymena-zarovky-h1-6.jpg

Opačným postupem vše smontujeme
renault-clio-vymena-zarovky-h1-7.jpg
Date: 02.02.2020 - 18:30
topic_id=610


Renault Twingo cena ceny ceník

//www.renault.cz/ceniky/

Roky produkce 1992 –.

Technická data:

  • Předchůdce Renault 4
  • Třída City car
  • Karoserie 3-dveřový hatchback
  • Uspořádání FF layout
  • Designer Patrick le Quément
  • Délka 3,430 mm
  • Šířka 1,630 mm
  • Výška 1,420 mm
  • Celková hmotnost od 790 kg

Renault Twingo - video

Zajímavá je ukázka jak si počíná vozidlo na ledě při rozjezdu a brzdění. Je to důkaz, že i s kvalitními pneumatikami musíme jezdit na namrzlém povrchu velmi opatrně.

**

topic_id=610


Renault 16

Roky produkce 1965 – 1979.

Technická data:

  • Předchůdce:
  • Nástupce: Renault 20/30
  • Třída: střední
  • Karoserie: 5 hatchback
  • Provedení: MF
  • Motory: 1.4 - 1.5 49kW a 1.6 68kW
  • Převodovka: 4 a 5 manual, 3 automatic
  • Rozvor: mm
  • Délka: 4257 mm
  • Šířka: 1628 mm
  • Výška: 1450 mm
  • Hmotnost pohotovostní: 1060 kg
  • Max.rychlost: km/h
  • Počet vyrobených kusů:

Renault 16 - video

**

topic_id=610


Renault 3

Roky produkce 1961 – 1963.

Technická data:

  • Předchůdce: Renault 4CV
  • Nástupce: Renautl 4
  • Třída: užitkové vozidlo
  • Karoserie: 5 dveřový hatchback
  • Provedení: MF
  • Motory: 603 cm³
  • Převodovka: 3 a 4 rychlosti manul
  • Rozvor: mm
  • Délka: 3609 mm
  • Šířka: 1485 mm
  • Výška: 1432 mm
  • Hmotnost pohotovostní: 600 kg
  • Max.rychlost: km/h
  • Počet vyrobených kusů: asi 2500

Renault 3 - video

**

topic_id=610


Renault 20

Roky produkce 1975 – 1984.

Technická data:

  • Předchůdce: Renault 16
  • Následovník: Renault 25
  • Třída: střední rodinný vůz
  • Karoserie: 5-door hatchback
  • Provedení: FF
  • Motory: 4 válce 1.6 L až 2.7 L
  • Převodovka: 4 rychlosti
  • Rozvor: 2,667 mm
  • Délka: 4,521 mm
  • Šířka: 1,727 mm
  • Výška: 1,430 mm
  • Hmotnost pohotovostní: 1,320 kg
  • Max.rychlost: 146 km/h

Renault 20 - video

**



Editace: 1440322921
Počet článků v kategorii: 336
Url:renault-clio-ii-demontaz-vyplne-prednich-dveri-id-852

AD
11 Share
Share
Tweet