Škoda Garde
AD MOB
35 LW*
0.)Škoda Garde - skoda-garde

Škoda Garde popis - video
**
Přejít na topic "Škoda Garde" v kontextu témata kategorie?
AD
Celé téma ( whole topic)
topic_id=614
Škoda Garde popis - video
topic_id=614

Škoda Octavia popis - video
Testování Škody Octavia
**
topic_id=614
Škoda Fabia II - video
topic_id=614
Chcete si zakoupit nový prostorný, spolehlivý rodinný vůz a přitom také ušetřit významnou částku za pohonné hmoty během provozu tohoto automobilu?
Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline splňuje všechny výše uvedené požadavky a výrobce udává spotřebu mimo město 3 litry na 100 km mimo město a ve městě 4,1 litru/100km a průměrná spotřeba by se měla pohybovat kolem 3,4litru na 100 km.
Jeden z důvodů nízké spotřeby je spojka alternátoru. Ten například nezatěžuje motor v době, kdy je třeba se rychle dostat do otáček. Naproti tomu při jízdě z kopce při zařazené rychlosti a nulovém sešlápnutí plynového pedálu, nebo dobrzďování motorem je alternátor v maximální činnosti a tím navíc pomáhá brzdit automobil.
Dále světla pro denní svícení s LED diodami se významně podílejí na nízké spotřebě elektrického proudu, takže baterie nemusí být tak často dobíjena a tudíž i alternátor nemusí být připojen a neodebírá výkon motoru.
Nejvyšší výkon vznětového motoru je pak slušných 55 kW / 75 k.
Na zakoupení tohoto vozu si přichystejte něco přes 350 000 KCZ.
Až se vědcům podaří vznikající oxid uhličitý při spalování ve válci částečně rozložit zpět na uhlík a kyslík pomocí tepelné energie, která uniká do okolí motoru bez užitku, tak to bude znamenat revoluci, která sníží spotřebu nejen osobního automobilu na desetinu toho, co spotřebovávají současné automobily. Pak se nebude uvádět spotřeba paliva v litrech na 100 km, ale na 1000 a více.
Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline splňuje všechny výše uvedené požadavky a výrobce udává spotřebu mimo město 3 litry na 100 km mimo město a ve městě 4,1 litru/100km a průměrná spotřeba by se měla pohybovat kolem 3,4litru na 100 km.
Jeden z důvodů nízké spotřeby je spojka alternátoru. Ten například nezatěžuje motor v době, kdy je třeba se rychle dostat do otáček. Naproti tomu při jízdě z kopce při zařazené rychlosti a nulovém sešlápnutí plynového pedálu, nebo dobrzďování motorem je alternátor v maximální činnosti a tím navíc pomáhá brzdit automobil.
Dále světla pro denní svícení s LED diodami se významně podílejí na nízké spotřebě elektrického proudu, takže baterie nemusí být tak často dobíjena a tudíž i alternátor nemusí být připojen a neodebírá výkon motoru.
Nejvyšší výkon vznětového motoru je pak slušných 55 kW / 75 k.
Na zakoupení tohoto vozu si přichystejte něco přes 350 000 KCZ.
Až se vědcům podaří vznikající oxid uhličitý při spalování ve válci částečně rozložit zpět na uhlík a kyslík pomocí tepelné energie, která uniká do okolí motoru bez užitku, tak to bude znamenat revoluci, která sníží spotřebu nejen osobního automobilu na desetinu toho, co spotřebovávají současné automobily. Pak se nebude uvádět spotřeba paliva v litrech na 100 km, ale na 1000 a více.
topic_id=614

Škoda 742 105 popis - video
Renovace Škoda 105
**
topic_id=614

Škoda 440 Spartak - video
Škoda 440 zvaná Spartak, dle prototypu, se začala vyrábět v roce 1955, jako následovník Škoda 1200.
Od roku 1957 se se silnějším motorem a s označením Škoda 445.
V roce 1958 se objevil kabriolet Škoda 450.
V roce 1959 nesl vůz název Škoda Octavia po úpravách přední nápravy a drobných změnách na karoserii.
Silnější verze se nazývala Škoda Octavia Super.
Verze bez střechy se nazývala Škoda Felicia.
**
**
Škoda Octavia měla oproti Spartaku především odlišnou přední masku
**topic_id=614
Škoda Felicia popis - video
topic_id=614

Škoda Roomster popis - video
Vnější rozměry- Délka (mm): 4214
- Šířka (mm): 1684
- Výška (mm): 1607
- Rozvor náprav (mm): 2621
- Světlá výška (mm): 140
Popisné video
**
Editace: 28.7.2011 - 20:19
Počet článků v kategorii: 346
Url:skoda-garde
AD