Přežijí naftové motory krizi s emisemi?
AD MOB
Nadlimitní hodnoty NOx (oxidy dusíku) zjištěné u naftových (diesel) motorů patrně přibrzdí používání těchto agregátů v osobních automobilech. Problém je především ve městech za nízkých teplot při jízdách na krátké vzdálenosti. Zahřátý motor se již chová jinak - ekologičtěji.
Přestože naftové motory prošly doslova revolucí, revolucí prošly i emisní limity.
I když je rozdíl jet v koloně za Praga V3S a osobním automobilem s moderním dieselovým motorem, přesto emisní normy, v některých státech, jsou tak přísné, že ani motory moderní koncepce nemají šanci je splnit.
Znamená to, že dieselovým motorům hrozí zánik?
Rozhodně NE!
Vždyť právě tyto motory pomohly vyhrát druhou světovou válku (byly montovány do legendárních tanků T-34).
Dieselové motory pracují nejlépe (nejekologičtěji) tam, kde pracují téměř nepřetržitě. To jsou především lodě, lokomotivy, těžké stavební stroje, traktory, kombajny a podobně.
Dieselové motory jsou navíc úspornější, než benzínové.
Dieselové motory jsou oblíbené u motoristů pro svůj ekonomický provoz.
Hlavní problém montáže dieselů do osobních automobilů jsou tedy emise NOx. Tento problém zatím nemá jednoduché (levné) řešení.
Přestože naftové motory prošly doslova revolucí, revolucí prošly i emisní limity.
I když je rozdíl jet v koloně za Praga V3S a osobním automobilem s moderním dieselovým motorem, přesto emisní normy, v některých státech, jsou tak přísné, že ani motory moderní koncepce nemají šanci je splnit.
Znamená to, že dieselovým motorům hrozí zánik?
Rozhodně NE!
Vždyť právě tyto motory pomohly vyhrát druhou světovou válku (byly montovány do legendárních tanků T-34).
Dieselové motory pracují nejlépe (nejekologičtěji) tam, kde pracují téměř nepřetržitě. To jsou především lodě, lokomotivy, těžké stavební stroje, traktory, kombajny a podobně.
Dieselové motory jsou navíc úspornější, než benzínové.
Dieselové motory jsou oblíbené u motoristů pro svůj ekonomický provoz.
Hlavní problém montáže dieselů do osobních automobilů jsou tedy emise NOx. Tento problém zatím nemá jednoduché (levné) řešení.
350LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Cukání motoru může být způsobeno například těmito závadami:
- voda v palivu
- znečištěný palivový filtr
- znečištěný vzduchový filtr
- vadná svíčka
- vadné kabely ke svíčkám a k cívce
- vada v rozdělovači
- znečistěná, nebo poškozená váha vzduchu
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=70&t=498&title=Vaha-vzduchu-princip-motor-karburator
- vadná lambda sonda
- závada elektroinstalace
- špatné ukostření
- závada vstřikování paliva, trysek
- závada na uchycení motoru - silenbloky
- voda v palivu
- znečištěný palivový filtr
- znečištěný vzduchový filtr
- vadná svíčka
- vadné kabely ke svíčkám a k cívce
- vada v rozdělovači
- znečistěná, nebo poškozená váha vzduchu
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=70&t=498&title=Vaha-vzduchu-princip-motor-karburator
- vadná lambda sonda
- závada elektroinstalace
- špatné ukostření
- závada vstřikování paliva, trysek
- závada na uchycení motoru - silenbloky

Peugeot 206 cena akční ceny ceník
//www.peugeot.cz/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/
Technická data:
- Produkce 1998-2010
- Předchůdce Peugeot 205
- Nástupce Peugeot 207
- Třída malý vůz
- Karoserie 3 - a 5-dveřový hatchback 4-dveřový sedan 2-dveřové kupé, kabriolet 5-dveřové kombi
- Koncepce FF
- Motory 1,0 L až 2.0 L
- Délka 3.835 mm až 4028 mm
- Šířka 1652 mm
- Výška 1460 mm
- Pohotovostní hmotnost 1,025 až 1,145 kg
- Podobné Citroën C2
Peugeot 206 - video
Pokud budeme chtít cvakat s centrálním zámkem při otevřených dveřích,
je nutno jazýček západky mírně nadzvednout, jinak bude zámek zablokovaný
a pokud bychom použili klíč, mohli bychom rozlomit či poškodit vložku zámku!!!!!
Obrázek zachycuje již nadzvednutý jazýček!
Vytáhneme kliku stahování okna, je nasazena - natlačena na mnohohranu.
Odšroubujeme madla ( misku zavírání dveří a misku s táhlem pro otevírání dveří - drží vždy na jednom šroubu)
Odloupneme kryt reproduktoru a vyšroubujeme 4 šrouby, pak rozpojíme konektor,
je zajištěn jazýčkem na který zatlačíme šroubovákem.
Odšroubujeme 3 spodní šrouby v tapicírování.
Pomalu odřízneme těsnící hmotu tenkým nožem, nebo stálým tahem se pomalu hmota rozlepí.
Táhneme za spodní okraj výplně, odlepíme spodek a pak okraje.
Po odlepení tapicírování musíme plastovou výplň vysunout směrem nahoru, je zavěšena v žlábku!!!!!

je nutno jazýček západky mírně nadzvednout, jinak bude zámek zablokovaný
a pokud bychom použili klíč, mohli bychom rozlomit či poškodit vložku zámku!!!!!
Obrázek zachycuje již nadzvednutý jazýček!

Vytáhneme kliku stahování okna, je nasazena - natlačena na mnohohranu.
Odšroubujeme madla ( misku zavírání dveří a misku s táhlem pro otevírání dveří - drží vždy na jednom šroubu)
Odloupneme kryt reproduktoru a vyšroubujeme 4 šrouby, pak rozpojíme konektor,
je zajištěn jazýčkem na který zatlačíme šroubovákem.
Odšroubujeme 3 spodní šrouby v tapicírování.

Pomalu odřízneme těsnící hmotu tenkým nožem, nebo stálým tahem se pomalu hmota rozlepí.
Táhneme za spodní okraj výplně, odlepíme spodek a pak okraje.
Po odlepení tapicírování musíme plastovou výplň vysunout směrem nahoru, je zavěšena v žlábku!!!!!






Volkswagen Jetta cena
//www.volkswagen.cz/pdf_gen/jetta.pdfTechnická data:
- Délka, mm 4664
- Šířka, mm 1778
- Výška, mm 1482
- Rozvor, mm 2651
- Průměr otáčení, m cca. 11,1
- Objem palivové nádrže, l cca. 55
- //www.volkswagen.cz/pdf_gen/jetta.pdf
Volkswagen Jetta - recense - video
Editace: 2015-10-02 09:01:37
Počet článků v kategorii: 350
Url:preziji-naftove-motory-krizi-s-emisemi
AD