HTP motor výhody
HTP motor výhody
HTP = High Torque Performance - vysoký kroutící moment (ve větším rozpětí otáček než běžný motor).
HTP motor má delší křivku maximálního kroutícího momentu oproti běžnému motoru, tedy jeho otáčky jsou v těchto hodnotách méně náchylné na zatížení - nepadají a drží, máte více času na přerazení rychlosti.
HTP zkraka je často užívána u tříválcových motorů.

Date: 22.07.2020 - 11:46
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Automobil, který se chlubí touto spotřebou se nazývá Volkswagen XL1.
Volkswagen XL1 je dvoumístný vůz, který spotřebuje 1 litr nafty na 100 km.
Volkswagen XL1 je vyroben s lehkých materiálů s dokonalým aerodynamickým tvarem, bez zpětných zrcátek venkovních.
Namísto zpětných zrcátek vůz používá senzory a kamery.
Volkswagen XL1 má kombinovaný zdroj pohonu, buď naftový motor, nebo elektromotor, či oba pracují paralelně.
Na baterie ujede Volkswagen XL1 50 km.
Volkswagen XL1 se má začít sériově vyrábět koncem roku 2013.
Maximální rychlost se uvádí 160 km/h.
Zrychlení na 100 km/h 12,7 sekundy
Hmotnost: 795 kg
Motor - naftový
Objem: 800 cc
Výkon: 35 kW (47 hp) - 121 Nm kroutící moment
Spotřeba: 2 litry nafty na 100 km (pokud jede jen na naftový motor)
Motor - elektrický
Výkon: 20 kW (27 hp) - 100 Nm kroutící moment
Pracuje buď paralelně s naftovým motorem, nebo samostatně.
Hnaná náprava: na zadní kola
Převodovka: sedmistupňová dvouspojková .
Součinitel odporu vzduchu: 0,189
Volkswagen XL1 je dvoumístný vůz, který spotřebuje 1 litr nafty na 100 km.
Volkswagen XL1 je vyroben s lehkých materiálů s dokonalým aerodynamickým tvarem, bez zpětných zrcátek venkovních.
Namísto zpětných zrcátek vůz používá senzory a kamery.
Volkswagen XL1 má kombinovaný zdroj pohonu, buď naftový motor, nebo elektromotor, či oba pracují paralelně.
Na baterie ujede Volkswagen XL1 50 km.
Volkswagen XL1 se má začít sériově vyrábět koncem roku 2013.
Maximální rychlost se uvádí 160 km/h.
Zrychlení na 100 km/h 12,7 sekundy
Hmotnost: 795 kg
Motor - naftový
Objem: 800 cc
Výkon: 35 kW (47 hp) - 121 Nm kroutící moment
Spotřeba: 2 litry nafty na 100 km (pokud jede jen na naftový motor)
Motor - elektrický
Výkon: 20 kW (27 hp) - 100 Nm kroutící moment
Pracuje buď paralelně s naftovým motorem, nebo samostatně.
Hnaná náprava: na zadní kola
Převodovka: sedmistupňová dvouspojková .
Součinitel odporu vzduchu: 0,189
Obrázek Volkswagen XL1:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/7/73/Volkswagen_XL1.jpg
Iridium zapalovací svíčky
Na měděné elektrody klasické svíčky jsou připájeny kontakty z iridia, protože iridium patří mezi velmi drahé materiály
je třeba použít na kontakty jen nejnutnější možné množství.
Iridium je tvrdší než platina tím dochází k jeho pomalejšímu opotřebovávání.
Ve většině případů mají iridium svíčky asi o 25 procent delší životnost než srovnatelné svíčky s platinovými kontakty.
Vzhledem k tomu že iridium je velmi drahé, výrobci zmenšili průměr střední elektrody z iridia zhruba na 0,4 mm.
Kromě úspory nákladů na výrobu, bylo dosaženo i větší spalovací účinnosti.
Stále více automobilek instaluje iridium svíčky, nebo iridium - platinové zapalovací svíčky do zapalovacího systému motoru.
Pozor:
Pokud manuál k Vašemu vozu požaduje používat iridium svíčky, nezaměňujte je za platinové zapalovací svíčky,
nebo dokonce za klasické zapalovací svíčky s měděnými kontakty!
Nebudou mít tak vynikající výkon, jako iridium zapalovací svíčky a mohou způsobit i zbytečné problémy.
Na měděné elektrody klasické svíčky jsou připájeny kontakty z iridia, protože iridium patří mezi velmi drahé materiály
je třeba použít na kontakty jen nejnutnější možné množství.
Iridium je tvrdší než platina tím dochází k jeho pomalejšímu opotřebovávání.
Ve většině případů mají iridium svíčky asi o 25 procent delší životnost než srovnatelné svíčky s platinovými kontakty.
Vzhledem k tomu že iridium je velmi drahé, výrobci zmenšili průměr střední elektrody z iridia zhruba na 0,4 mm.
Kromě úspory nákladů na výrobu, bylo dosaženo i větší spalovací účinnosti.
Stále více automobilek instaluje iridium svíčky, nebo iridium - platinové zapalovací svíčky do zapalovacího systému motoru.
Pozor:
Pokud manuál k Vašemu vozu požaduje používat iridium svíčky, nezaměňujte je za platinové zapalovací svíčky,
nebo dokonce za klasické zapalovací svíčky s měděnými kontakty!
Nebudou mít tak vynikající výkon, jako iridium zapalovací svíčky a mohou způsobit i zbytečné problémy.

Volkswagen Crafter cena ceník
//www.vw-uzitkove.cz/pdf/cenik_crafter.pdfTechnická data: //www.vw-uzitkove.cz/pdf/cenik_crafter.pdf
Volkswagen Crafter - recense - video

Peugeot 104 cena akční ceny ceník
//www.peugeot.cz/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/
Technická data:
- Roky výroby 1972-1988
- Nástupce Peugeot 205
- Třída malý vůz
- Karoserie 4-dveřový sedan 3-dveřový hatchback 5-dveřový hatchback
- Koncepce FF
- Motor 1,0 l
- Délka 3600 mm
- Šířka 1520 mm
- Výška 1391 mm
- Podobné Citroën LN
- Designer Paolo Martin
Peugeot 104 - video

Peugeot 404 cena akční ceny ceník
//www.peugeot.cz/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/
Technická data:
- Výroba v letech 1960-1975
- Předchůdce Peugeot 403
- Nástupce Peugeot 504
- Třída velké rodinné auto
- Karoserie 4-dveřový sedan, 5-dveřové combi, 2-dveřové kupé 2-dveře dodávka
- Koncepce FR
- Motor 1.6L, 1.9L
- Převodovka 4-stupňová manuální, 3-stupňová automatická
- Designér Pininfarina
Peugeot 404 - nejlepší video 7 minut
Editace: 22.7.2020 - 15:03
Počet článků v kategorii: 351
Url:htp-motor