HTP motor výhody
HTP motor výhody
HTP = High Torque Performance - vysoký kroutící moment (ve větším rozpětí otáček než běžný motor).
HTP motor má delší křivku maximálního kroutícího momentu oproti běžnému motoru, tedy jeho otáčky jsou v těchto hodnotách méně náchylné na zatížení - nepadají a drží, máte více času na přerazení rychlosti.
HTP zkraka je často užívána u tříválcových motorů.
Date: 22.07.2020 - 11:46
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Renault 17
Roky produkce 1971 – 1977.
Technická data:
- Předchůdce: Renault Caravelle
- Nástupce: Renault Fuego
- Třída: střední sportovní
- Karoserie: 2-dveřový coupe
- Provedení: FF
- Motory: 1.5 až 1.7 L 44 - 79 kW
- Převodovka:
- Rozvor: 2 440
- Délka: 4 255
- Šířka: 1 640
- Výška: 131
- Hmotnost pohotovostní: 965 - 1080
- Max.rychlost: 150 - 180 km/h
Renault 17 - video
Fiat Scudo
Akční ceny ceník automobilů značky Fiat
//www.fiat.cz/akcni-nabidka/
Technická data:
Fiat Scudo - video
Oficiální stránky: www.fiat.cz
- mechanické poškození v terénu, ale i na různých zpomalovačích jízdy - retardérech
- použitím olovnatého benzínu, či použití přísad obsahují olovo
- pokud motor začne "žrát" olej, může zničit katalyzátor "fosforem"
také vysoká hladina oleje nad povolenou hladinu je nebezpečná
- nespálené palivo, například při startování vozidla roztláčením při zahřátém motoru
- znečistěný vzduchový filtr, či sací potrubí (zanedbaná údržba)
- při poruše lambda sondy
- při teplotě 1400°C a vyšší v katalyzátoru - například když v katalyzátoru dohořívá nespálená směs při poruše
zapalování (svíčky, rozdělovače atd.)
Vadná zapalovací svíčka nezažehne palivovou směs ve válci, motor má nepravidelný chod a nižší výkon.
Nezažehnuté palivo skončí v katalyzátoru, který může nenávratně poškodit.
Jak často měnit zapalovací svíčky? Viz odkaz níže
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=70&t=468&title=Jak-casto-menit-zapalovaci-svicky-benzinovy-motor
- použitím olovnatého benzínu, či použití přísad obsahují olovo
- pokud motor začne "žrát" olej, může zničit katalyzátor "fosforem"
také vysoká hladina oleje nad povolenou hladinu je nebezpečná
- nespálené palivo, například při startování vozidla roztláčením při zahřátém motoru
- znečistěný vzduchový filtr, či sací potrubí (zanedbaná údržba)
- při poruše lambda sondy
- při teplotě 1400°C a vyšší v katalyzátoru - například když v katalyzátoru dohořívá nespálená směs při poruše
zapalování (svíčky, rozdělovače atd.)
Vadná zapalovací svíčka nezažehne palivovou směs ve válci, motor má nepravidelný chod a nižší výkon.
Nezažehnuté palivo skončí v katalyzátoru, který může nenávratně poškodit.
Jak často měnit zapalovací svíčky? Viz odkaz níže
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=70&t=468&title=Jak-casto-menit-zapalovaci-svicky-benzinovy-motor
Volkswagen Crafter cena ceník
//www.vw-uzitkove.cz/pdf/cenik_crafter.pdfTechnická data: //www.vw-uzitkove.cz/pdf/cenik_crafter.pdf
Volkswagen Crafter - recense - video
Editace: 22.7.2020 - 15:03
Počet článků v kategorii: 351
Url:htp-motor