Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

HTP motor výhody


AD MOB

HTP motor výhody

HTP = High Torque Performance - vysoký kroutící moment (ve větším rozpětí otáček než běžný motor).
HTP motor má delší křivku maximálního kroutícího momentu oproti běžnému motoru, tedy jeho otáčky jsou v těchto hodnotách méně náchylné na zatížení - nepadají a drží, máte více času na přerazení rychlosti.
HTP zkraka je často užívána u tříválcových motorů.
htp-motor-kroutici-moment-diagram.png
Date: 22.07.2020 - 11:46

337LW NO topic_id




AD

Další témata ....(Topics)


32

Poklice kryty na kola zajistit aby neuletěly | poklice-kryty-na-kola-zajistit-aby-neuletely-id-499


Nutno předem upozornit, že plastové poklice po 5 letech
už jsou velmi křehké - přepálené sluncem a mají většinou
po 50 000 km ulámané zajišťovací háčky a je lépe koupit
novou sadu a poklice vyměnit.

Poklice na kola aby neuletěly, nevypadly se zajišťují vázacímy
stahovacími elektrikářskými pásky.
Jsou to ty pásky, co například stahují kabely v automobilu.
Na každou poklici je třeba dát dva pásky proti sobě a provléci
dírou v disku, pak druhou zpět, obtočit kol paprsku kola a dotáhnout.
Proč dva stahovací pásky?
Pokud by puklice vyjela na jedné straně, tak pásek než se přetrhne,
může být jak na praku a létající puklice může poškodit blatník,
či po vymrštění někoho vážně zranit.

Pokud poklice špatně drží zkuste roztáhnout drát poklice v místě
pod ventilkem. V opačném případě je možné průhyb drátu zvětšit
a tím poklice jde lépe nasadit.

Obrázek míst kde poklici přichytíme stahovacími pásky a
drát, který při malém napružení je nutno více napružit, aby
poklice neuletěla.

119

Nahradí počítač řidiče kamionů | nahradi-pocitac-ridice-kamionu


Na tuto otázku můžeme zatím odpovědět tak, že vozidla všech druhů jsou stálé vice doplňována chytrou elektronikou, která zvyšuje bezpečnost ovládání stroje a výrazně snižuje náklady na jeho bezpečný provoz i spotřebu PHM.
Dnes již vozidla stále častěji jsou osazována kamerami, které nahrazují zpětná zrcátka, čímž se snižuje odporu vzduchu a i spotřeba.
Dále jsou to kamery pro a radar pro bezpečné couvání.
Automobil dokonce sám při parkování upozorní na místo, do kterého je schopen následně sám zaparkovat.
Dalším vynikajícím pomocníkem je navigace, která do budoucna bude ještě více zobrazovat okamžitý stav, zácpy, autonehody.
Vozidla budou tak naváděna na nejprůchodnější trasu k zvolenému cíli.
Další obrovskou výhodou bude možnost vidět do zatáček a nepřehledných úseků, což výrazně sníží nehodovost při nesprávném předjíždění.
Vozidla také sama upozorní na svou závadu okolní vozidla a že musí zastavit, nebo zaparkovat na nejbližším možném místě.
Vozidla také pomocí elektroniky a radaru dokáží dodržet téměř naprosto přesně bezpečnou vzdálenost mezi vozidly.
Vidíme, že výhod automaticky řízeného vozidla je stále více, ale zatím člověk je nenahraditelný a povolání řidiče kamionu, či autobusu nabízí snad nejvíce volných pracovních míst na úřadech práce.
Nicméně vozidla řízená automaticky jistě jednou vyjedou plnit svou funkci. Bude to nejdříve asi na silnicích určených jen pro provoz těchto vozidel.
Pokud se vše osvědčí, postupně budou zapojována i do normálního provozu, ale povolání řidič asi nikdy nezanikne. Vždyť řízení vozidla je pro mnohé jeho největším potěšením.

**
226

Volkswagen Golf Plus | volkswagen-golf-plus



Volkswagen Golf Plus cena ceník

//www.volkswagen.cz/pdf_gen/golfplus.pdf

Technická data:

  • Délka, mm 4204
  • Šířka, mm 1759
  • Výška, mm 1583 / 1621
  • Rozvor, mm 2578
  • Průměr otáčení, m cca. 10,8
  • Objem palivové nádrže, l cca. 55
Zavazadlový prostor
  • Délka, sedadlo postavené/sklopené, mm 828/1621
  • Maximální šířka, mm 1008
  • Šířka mezi podběhy kol, mm 1008
  • Objem zavazadlového prostoru, l * 395 - 505/1450 (s variabilní podlahou: 305 - 443/1360)
  • //www.volkswagen.cz/pdf_gen/golfplus.pdf

Volkswagen Golf Plus - interier a dojem - video

**

**

177

Renault 12 | renault-12



Renault 12 u nás známá jako Dacia 1300 (vyráběná v Rumunsku)

Roky produkce 1969 – 1980.

Technická data:

  • Předchůdce:
  • Nástupce: Renault 18
  • Třída: střední
  • Karoserie: sedan a kombi
  • Provedení: FF
  • Motory: 1.3 a 1.6 L
  • Převodovka:
  • Rozvor: 2 440 mm
  • Délka: 4345 sedan, 441 kombi mm
  • Šířka: 1 616 mm
  • Výška: 1400 a 1445 mm
  • Hmotnost pohotovostní: 950 až 980 kg
  • Max.rychlost: 150 km/h
  • Počet vyrobených kusů: asi 2 miliony

Renault 12 - video rekonstrukce vozu

**

204

Škoda Felicia | skoda-felicia



Škoda Felicia popis - video

Technické údaje
  • Délka hatchback 3855/3883
  • kombi 4205/4237
  • (před/po faceliftu) mm
  • Šířka 1635 mm
  • Výška 1415 mm
  • Rozvor 2450 mm
  • Rozchod 1420/1380 mm
  • Světlá výška 105–115 mm
  • Objem zavaz. prostoru v závorce po sklopení sedadel 272 (447)/967 (1366) l
  • Pohotovostní hmotnost 935–985 (975–1025) kg
  • Celková hmotnost 1420 (1460) kg
  • Užitečná hmotnost 485–435 kg
  • Počet míst 5
  • Objem nádrže 42 l
  • Aerodynamický odpor 0,35

Reklama z roku 1994

**



Editace: 22.7.2020 - 15:03
Počet článků v kategorii: 337
Url:htp-motor

AD
11 Share
Share
Tweet