Re: Chladící okruh netěsnost
Termoventil musí mít takové to odpouštěcí tlačítko, jím se zkouší, zda kuželka není zarostlá či zalepená a funguje. To bych zmáčknul, aby se ventil pořádně propláchnul. Pravděpodobně tam bude pod sedlem zachycená nějaká nečistota. Před ventilem je také předpsaný vodní filtr, má jej instalovaný?
401LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Konečně mi někdo pověděl, proč kradou z aut části karoserie. Já jsem se mylně domníval, že je dají na bouračku. Dacani, on je to plech a šup s ním do šmelcu. To samí platí o litých kolech z hliníkových slitin. Heureka! PS: Vykupuje se sklolaminát, jinak nevím, kde ty tuningový křídla končí.
Pracuje na principu přisávání falešného vzduchu do komína pomocí
překlápěcích dvířek, které se tím více překlápí, čím
větší tah komín vytváří a po vyklopení kolem nich proudí do komína
falešný vzduch, který sníží odtah spalin z kotle a tím v kotle hoří stejnoměrně.
Oceníme hlavně za větrného počasí, nebo když kotel dříve velmi rychle "vyhořel".
Podobný systém by byl možná vhodný i do odtahu spalin, že by po vyhoření
paliva v kotli uzavřel odtah spalin na minimum aby tah komína po vyhoření paliva,
neochlazoval nadměrně kotel a tím i vodu v systému.
**VIDEO YOUTUBE
překlápěcích dvířek, které se tím více překlápí, čím
větší tah komín vytváří a po vyklopení kolem nich proudí do komína
falešný vzduch, který sníží odtah spalin z kotle a tím v kotle hoří stejnoměrně.
Oceníme hlavně za větrného počasí, nebo když kotel dříve velmi rychle "vyhořel".
Podobný systém by byl možná vhodný i do odtahu spalin, že by po vyhoření
paliva v kotli uzavřel odtah spalin na minimum aby tah komína po vyhoření paliva,
neochlazoval nadměrně kotel a tím i vodu v systému.
**VIDEO YOUTUBE
Zdá se, že opravdu odchází plynový ventil, ale pokud
to běží, tak bych počkal, protože to není nejlevnější
oprava a může ještě běžet nějakou dobu.
Pokud jej ani servisní technik nevyměnil, tak bych
počkal.
to běží, tak bych počkal, protože to není nejlevnější
oprava a může ještě běžet nějakou dobu.
Pokud jej ani servisní technik nevyměnil, tak bych
počkal.
To se stává, když mezi ježky roštu zůstane byť nepatrný kamínek
a už se to zasekne. Dobře prohlédněte, jestli tam něco není.
Mělo by jít pákou volně pohybovat.
Jsou v principu dva způsoby jak vytřepat popel.
1.) Jen malými pohyby pákou - padá jen prach, lze použít při
malém množství tvořeného popela - nevypadávají velké kusy
všechno uhlí shoří na prášek.
2.) Při silné vrstvě popela se zasune "lopata" - přepážka, co je
dodána ke kotlu ze předu nad roztápěcí roštová dvířka roštu,
tím se zabrání vypadávání žhavých uhlíků nad popelem a vyklepe se to co je
pod lopatou. Pak se lopata vytáhne a žhavé uhlíky, i s palivem
co je nad nimi, sednou dolů a vše začne znovu naplno hořet.
a už se to zasekne. Dobře prohlédněte, jestli tam něco není.
Mělo by jít pákou volně pohybovat.
Jsou v principu dva způsoby jak vytřepat popel.
1.) Jen malými pohyby pákou - padá jen prach, lze použít při
malém množství tvořeného popela - nevypadávají velké kusy
všechno uhlí shoří na prášek.
2.) Při silné vrstvě popela se zasune "lopata" - přepážka, co je
dodána ke kotlu ze předu nad roztápěcí roštová dvířka roštu,
tím se zabrání vypadávání žhavých uhlíků nad popelem a vyklepe se to co je
pod lopatou. Pak se lopata vytáhne a žhavé uhlíky, i s palivem
co je nad nimi, sednou dolů a vše začne znovu naplno hořet.
Viditelné spaliny - kouř (ne bílé vodní páry) jsou znakem nedokonalého spalování.
Při nižších teplota venkovního vzduchu při dokonalém spalování odchází z komína jen bílé vodní páry,
které se zhruba po jednom metru od ústí komína rozplynou ve vzduchu.
Pamatuj! K dokonalému spalování je nutné mít:
- dostatečný odvod spalin
- dostatečný přívod vzduchu
- řádně přichystané a vysušené palivo
- a plameny ve spalovacím prostoru
Zde je několik příčin proč k nedokonalému spalování dochází:
- zátop (při zátopu chvíli trvá, než plameny vyšlehnou nad vrstvu papíru, třísek a po tu dobu část spalin odchází jako viditelný kouř)
- přikládání ( při každém dalším přikládání v době, kdy je palivo vyhořelé a zůstal v kotle jen žhavý popel chvíli trvá, než nové palivo začne hořet a po tu dobu kouří proto je dobré přiložit nějaké dřevěné třísky, které rychle vzplanou a až na ně vrstvu paliva)
- mokré, nebo příliš vlhké palivo ( i když bude hořet tak velké množství uvolněného tepla se spotřebuje na odpaření vody z paliva a tím se dochází k neekonomickému provozu, poškozování stěn kotle korozí, snížení teploty v spalovacím prostoru a tím k horšímu spalování)
- dohořívající palivo (jakmile se vrstva paliva při dohořívání sníží až pod spodní část přepážky, začne nad něj pronikat chladný sekundární vzduch přes spodní dusivku - škrtící klapku v dolních dvířkách a tento studených vzduchu ochladí prostor nad palivem a může zapříčinit horší výsledky při spalování)
- špatný odtah spalin ( slabý komínový tah, zanesené kouřové cesty, v kotle nehoří jen doutná a nedá se v něm téměř zatopit)
- nesprávný přívod primárního a sekundárního vzduchu (primární vzduch se používá na rozhoření paliva, pak se přivře a do plamenů pokud jsou tmavé a kouří se z komína přivádíme sekundární vzduch, který je nutný k oxidaci CO na CO2 a tím k dokonalému ekonomickému spalování)
Při nižších teplota venkovního vzduchu při dokonalém spalování odchází z komína jen bílé vodní páry,
které se zhruba po jednom metru od ústí komína rozplynou ve vzduchu.
Pamatuj! K dokonalému spalování je nutné mít:
- dostatečný odvod spalin
- dostatečný přívod vzduchu
- řádně přichystané a vysušené palivo
- a plameny ve spalovacím prostoru
Zde je několik příčin proč k nedokonalému spalování dochází:
- zátop (při zátopu chvíli trvá, než plameny vyšlehnou nad vrstvu papíru, třísek a po tu dobu část spalin odchází jako viditelný kouř)
- přikládání ( při každém dalším přikládání v době, kdy je palivo vyhořelé a zůstal v kotle jen žhavý popel chvíli trvá, než nové palivo začne hořet a po tu dobu kouří proto je dobré přiložit nějaké dřevěné třísky, které rychle vzplanou a až na ně vrstvu paliva)
- mokré, nebo příliš vlhké palivo ( i když bude hořet tak velké množství uvolněného tepla se spotřebuje na odpaření vody z paliva a tím se dochází k neekonomickému provozu, poškozování stěn kotle korozí, snížení teploty v spalovacím prostoru a tím k horšímu spalování)
- dohořívající palivo (jakmile se vrstva paliva při dohořívání sníží až pod spodní část přepážky, začne nad něj pronikat chladný sekundární vzduch přes spodní dusivku - škrtící klapku v dolních dvířkách a tento studených vzduchu ochladí prostor nad palivem a může zapříčinit horší výsledky při spalování)
- špatný odtah spalin ( slabý komínový tah, zanesené kouřové cesty, v kotle nehoří jen doutná a nedá se v něm téměř zatopit)
- nesprávný přívod primárního a sekundárního vzduchu (primární vzduch se používá na rozhoření paliva, pak se přivře a do plamenů pokud jsou tmavé a kouří se z komína přivádíme sekundární vzduch, který je nutný k oxidaci CO na CO2 a tím k dokonalému ekonomickému spalování)
Editace: 1323036724
Počet článků v kategorii: 401
Url:re-chladici-okruh-netesnost-id-49