Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

Tažná náprava VARI obrázek seznam dílů

Obrázek a seznam dílů tažné nápravy VARI TN 01




78 .) ráfek kola tn 01 VARI
79 .) náboj kola VARI
80 .) kroužek kola VARI
81 .) pojistny kroužek 60 VARI
82 .) hlavice šroub m8x1 VARI
83 .) palec kola VARI
84 .) pružina palce kola VARI
85 .) západka kola VARI
87 .) duše 500x12 VARI
87 .) pneu 500x12 VARI
88 .) zaváži vnější kolo VARI
89 .) šroub m10x40 VARI
90 .) podložka 10 VARI
91 .) zaváži vnitřní VARI kolo VARI
92 .) šroub m10x50 VARI
94 .) poloosa 130 VARI
95 .) šroub pro 610 VARI
96 .) podložka tn 01 šestihran VARI
97 .) matice korunvá M16x1,5 VARI
98 .) závlačka mala VARI
99 .) poloosa 480 VARI
100 .) šroub pro 480 VARI

161LW NO topic_id




AD

Další témata ....(Topics)


41

Benzín doba použitelnosti | benzin-doba-pouzitelnosti-id-158


Citace:
Doporučení pro majitele 2 taktních motorů:
Je nutné používat čerstvě namíchané palivo, protože současné ekologičtější oleje pro mazaní 2 taktů benzín Natural 95 postupně rozpouští a tím snižuje jejich mazné vlastnosti, proto si vždy míchejte palivo,
které spotřebujete. Navíc i benzín obsahuje bio-složky, které mohou po určité době doslova
zalepit jemné otvory a trysky v karburátoru.


Nejvíce servisních oprav zadřených motorů se
vztahuje k jarnímu období z důvodu, že uživatelé zahradní
techniky použili benzín, který zůstal v nádrži stroje přes celou zimu.
Pokud používáte lepší oleje dodržujte předepsaný poměr směsi bezínu s olejem stanovený výrobcem.
Do nádrže stroje nelijeme benzín, který obsahuje vodu,
mechanické nečistoty, kal, rez, sraženiny.


Benzín je nejlépe používat čerstvý - právě zakoupený u čerpací stanice.
Po 14 dnech při běžném skladování již dochází ke změnám, polymerizaci některých
složek. Pokud byl benzín v nádrži stroje, došlo k odpaření prchavých složek
a motor již bude o něco hůře startovat.
Benzín zakoupený v určité období roku má svoji kvalitu (zimní, letní, přechodný, tlak par při zahřátí - léto 60kPa zima 90kPa)
a v toto roční období by se měl používat.
Pokud je benzín míchaný s olejem, mělo by se namíchat jen takové množství,
které spotřebujete, protože s moderními oleji může docházet ke změnám (tvorba gelu, sraženin atd.)
které doslova zalepí jemné otvory a trysky karburátoru.
Pokud palivo s olejem nalíváte z kanystru do nádrže, vždy jej předem pro jistotu znovu protřepejte.
Používejte jen kanystry určené pro skladování pohonných hmot!

Voda v benzínu:
V těsně uzavřeném kanystru by nemělo docházet ke kondenzaci vodních par
na stěnách, ale v nádrži stroje k tomu dochází, takže po určitém čase benzín
bude obsahovat i vodu. Hlavní podíl na tomto procesu má střídání teploty
okolního vzduchu a jeho vlhkost.

Oxidace benzínu
Oxidace benzínu téměř neprobíhá v hermeticky uzavřených a po okraj naplněných
kanystrech - nádržích uchovávaných v podzemních skladech za nízké teploty.
Na oxidaci benzínu má vliv sluneční záření, vzduch, popřípadě některé kovy (měď),
vysoká teplota.



Bio-složky benzínu
Do paliv mohou být přidávány další složky (od roku 2006), jako metanol, etanol, které jsou schopny vázat vodu
a ty ve směsi s oleji mohou po určitém čase získávat nežádoucí vlastnosti, takže další důvod
proč používat nový benzín.

Stabilizátor benzínu
Stabilizátory paliva se používají při dlouhodobém uskladnění (více
jak 2 měsíce
). Je nutné naplnit nádrž po okraj a nechat stabilizované palivo i
v karburátoru. Stabilizátor dokáže ošetřit palivo až na 6 měsíců.
Pokud je benzín bez stabilizátoru, tak jej na zimu, nebo období přesahující
2 měsíce vypustíme z nádrže a vyjedeme vše, co zbylo v karburátoru.
153

Výměna pilového kotouče směr povolení matice | vymena-piloveho-kotouce-smer-povoleni-matice-id-2270


Matice se povoluje po směru otáčení kotouče.
Je to proto, aby se matice sama dotahovala
při otáčení kotouče, zejména při spuštění pily.
Matici a její dotažení kontrolujeme před spuštěním stroje
při odpojeném zařízení od zásuvky el. proudu.


Matice se povoluje po směru otáčení.
Do kolébky bylo vloženo malé polínko dřeva, kolíbka byla
přiklopena na pilový kotouč a tak bylo snadnější povolit
matici

146

Zápach vody z bojleru a jeho odstranění | zapach-vody-z-bojleru-a-jeho-odstraneni-id-740


Voda z bojleru může zapáchat z více příčin. Může to být vodou samotnou pokud
máme vlastní zdroj a voda například obsahuje síru, může pak zapáchat po
zkažených vejcích.
Tak zapáchá voda i v bojleru, který se často nepoužívá.
Dobré je když se nám vodu podaří vypustit z bojleru.
Zastavíme hlavní přívod vody.
Pak otevřeme kohout teplé vody i studené, které jsou
připojeny na bojler a voda by měla vytéct z kohoutku na
studenou vodu.
Taky můžete zkusit vypustit vodu přes pojistný ventil, ale zase
je třeba otevřít kohout s teplou vodou, aby v bojleru nevznikl podtlak,
který brání vytečení vody z bojleru.
Po vypuštění necháme otevřený jen kohout na teplou vodu a otevřeme
hlavní přívod vody. Jakmile začne téci plynule "teplá" voda z bojleru,
kohout s teplou uzavřeme a necháme bojler ohřát na max teplotu,
aby se usmrtily všechny případné bakterie.
Vodu znovu raději ještě vypustíme.
30

JIKOV VARI hlava válec píst obrázek a popis | jikov-vari-hlava-valec-pist-obrazek-a-popis-id-137



Motor 1433 482 489 551 414
55 ) Hlava válce
56 ) Válec
57 ) Závrtný šroub; 2 ks
58 ) Těsnění válce
59 ) Závrtný šroub M 6x30; 2 ks
60 ) Píst průměr 56
61 ) Pístní čep
62 ) Pojistný kroužek 14
63 ) Pístní koužky průměr 56x2; 2 ks


95

Ruční štípač dříví | rucni-stipac-drivi-id-363


Štípače se skládá z ramene opatřeného sekyrou - štípacím klínem,
vratné pružiny, pracovního stolu.
Na místo kam míří klín se postaví polínko a ručně se ramenem s klínem
udeří do polene. Rameno se vrátí do horní polohy pomocí pružiny.
Na videu vše vypadá jednoduše, pracovník štípe polena jen bez
suků a práce mu jde hezky od ruky (snad si jí časem neusekne).

**




Editace: 1338629022
Počet článků v kategorii: 161
Url:tazna-naprava-vari-obrazek-seznam-dilu-id-170

AD
Share
Share
Tweet