Jak se vyrábí dýha - překližka
AD MOB
Video nás provede celým pracovním cyklem
výroby dýhy, důležitým materiálem při výrobě
nábytku.
**VIDEO YOUTUBE
výroby dýhy, důležitým materiálem při výrobě
nábytku.
**VIDEO YOUTUBE
173LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Kuželový vrták na štípání dříví do vrtačky recenze | kuzelovy-vrtak-na-stipani-drivi-vrtacka-recenze
Hodnocení kuželového vrtáku na dříví do vrtačky
Prodávají se vrtáky s vyměnitelnými stopkami, takže je lze upevnit jak do akumulátorových vrtaček, tak do vrtacích kladiv. Ruční aku vrtačky lze využít na tenké smrkové dříví bez suků, na výrobu drobných třísek.
Vrtací kladivo na polena pouze bez suků. Suk způsobí zakousnutí se vrtáku v polenu, což může přivodit i úraz - zlomeninu.
Sukovité poleno by bylo lépe štípat pomocí ráčny na dotahování matic. Tím by se eliminovala možnost úrazu, při zakousnutí se vrtáku.
Hodnocení:Jen na dříví bez suků, jinak hrozí zlomení rukou při zakousnutí se vrtáku zejména při práci s vrtacím kladivem.
S ráčnou je využíván na uvolňování klasických klínu, nebo roztažení pukliny, pro snadnější vložení klasického, či dřevěného klínu.
Video recenze na odkaze níže:
https://www.youtube.com/watch?v=N1FYqrCVZ9Y


Date: 21.01.2021 - 10:18
Jednotlivé díly karburátoru JIKOV 2820 VARI
1 Těleso karburátoru
2 Plovák
3 Jehlový ventil kompletní
4 Tryska běhu naprázdno kompletní
5 Opěra bowdenu
6 Plováková komora
7 Páčka škrtící klapky
8 Páčka dorazu
9 Páčka startovací klapky
10 Třecí podložka
11 Těsnění 5,5/2,5
12 Těsnění 10/7,1/1
13 Startovací klapka
14 Pojistka
15 Škrtící klapka
16 Podložka průměr 3
17 Podložka průměr 4
18 Podložka s jazýčkem
19 Těsnění
20 Podložka
21 Emulsní trubice
22 Podložka průměr 3,2
23 Osička startovací klapky
24 Osička škrtící klapky
25 Hlavní tryska
26 Kolík 2x12
27 Osička závěsu
28 Matice M 5
29 Kulička IV.
30 Pružina
31 Pružina
32 Pružina
33 Zajištovací pružina
34 Matice M 5
35 Šroub přípojky
36 Šroub osičky
37 Šroub ovládání
38 Regulační šroub
39 Dorazový šroub
40 Šroub M 4x8
41 Šroub M 3x6
42 Šroub s čočkovou hlavou M 4x14
43 Kroužek 42x2
44 Těsnění
45 Vložka
Níže uvedený obrázek nesouvisí s popisem dílů uvedeným výše.


1 Těleso karburátoru
2 Plovák
3 Jehlový ventil kompletní
4 Tryska běhu naprázdno kompletní
5 Opěra bowdenu
6 Plováková komora
7 Páčka škrtící klapky
8 Páčka dorazu
9 Páčka startovací klapky
10 Třecí podložka
11 Těsnění 5,5/2,5
12 Těsnění 10/7,1/1
13 Startovací klapka
14 Pojistka
15 Škrtící klapka
16 Podložka průměr 3
17 Podložka průměr 4
18 Podložka s jazýčkem
19 Těsnění
20 Podložka
21 Emulsní trubice
22 Podložka průměr 3,2
23 Osička startovací klapky
24 Osička škrtící klapky
25 Hlavní tryska
26 Kolík 2x12
27 Osička závěsu
28 Matice M 5
29 Kulička IV.
30 Pružina
31 Pružina
32 Pružina
33 Zajištovací pružina
34 Matice M 5
35 Šroub přípojky
36 Šroub osičky
37 Šroub ovládání
38 Regulační šroub
39 Dorazový šroub
40 Šroub M 4x8
41 Šroub M 3x6
42 Šroub s čočkovou hlavou M 4x14
43 Kroužek 42x2
44 Těsnění
45 Vložka



Níže uvedený obrázek nesouvisí s popisem dílů uvedeným výše.

Citace:
Doporučení pro majitele 2 taktních motorů:
Je nutné používat čerstvě namíchané palivo, protože současné ekologičtější oleje pro mazaní 2 taktů benzín Natural 95 postupně rozpouští a tím snižuje jejich mazné vlastnosti, proto si vždy míchejte palivo,
které spotřebujete. Navíc i benzín obsahuje bio-složky, které mohou po určité době doslova
zalepit jemné otvory a trysky v karburátoru.
Doporučení pro majitele 2 taktních motorů:
Je nutné používat čerstvě namíchané palivo, protože současné ekologičtější oleje pro mazaní 2 taktů benzín Natural 95 postupně rozpouští a tím snižuje jejich mazné vlastnosti, proto si vždy míchejte palivo,
které spotřebujete. Navíc i benzín obsahuje bio-složky, které mohou po určité době doslova
zalepit jemné otvory a trysky v karburátoru.
Nejvíce servisních oprav zadřených motorů se
vztahuje k jarnímu období z důvodu, že uživatelé zahradní
techniky použili benzín, který zůstal v nádrži stroje přes celou zimu.
Pokud používáte lepší oleje dodržujte předepsaný poměr směsi bezínu s olejem stanovený výrobcem.
Do nádrže stroje nelijeme benzín, který obsahuje vodu,
mechanické nečistoty, kal, rez, sraženiny.
Benzín je nejlépe používat čerstvý - právě zakoupený u čerpací stanice.
Po 14 dnech při běžném skladování již dochází ke změnám, polymerizaci některých
složek. Pokud byl benzín v nádrži stroje, došlo k odpaření prchavých složek
a motor již bude o něco hůře startovat.
Benzín zakoupený v určité období roku má svoji kvalitu (zimní, letní, přechodný, tlak par při zahřátí - léto 60kPa zima 90kPa)
a v toto roční období by se měl používat.
Pokud je benzín míchaný s olejem, mělo by se namíchat jen takové množství,
které spotřebujete, protože s moderními oleji může docházet ke změnám (tvorba gelu, sraženin atd.)
které doslova zalepí jemné otvory a trysky karburátoru.
Pokud palivo s olejem nalíváte z kanystru do nádrže, vždy jej předem pro jistotu znovu protřepejte.
Používejte jen kanystry určené pro skladování pohonných hmot!
Voda v benzínu:
V těsně uzavřeném kanystru by nemělo docházet ke kondenzaci vodních par
na stěnách, ale v nádrži stroje k tomu dochází, takže po určitém čase benzín
bude obsahovat i vodu. Hlavní podíl na tomto procesu má střídání teploty
okolního vzduchu a jeho vlhkost.
Oxidace benzínu
Oxidace benzínu téměř neprobíhá v hermeticky uzavřených a po okraj naplněných
kanystrech - nádržích uchovávaných v podzemních skladech za nízké teploty.
Na oxidaci benzínu má vliv sluneční záření, vzduch, popřípadě některé kovy (měď),
vysoká teplota.
Bio-složky benzínu
Do paliv mohou být přidávány další složky (od roku 2006), jako metanol, etanol, které jsou schopny vázat vodu
a ty ve směsi s oleji mohou po určitém čase získávat nežádoucí vlastnosti, takže další důvod
proč používat nový benzín.
Stabilizátor benzínu
Stabilizátory paliva se používají při dlouhodobém uskladnění (více
jak 2 měsíce). Je nutné naplnit nádrž po okraj a nechat stabilizované palivo i
v karburátoru. Stabilizátor dokáže ošetřit palivo až na 6 měsíců.
Pokud je benzín bez stabilizátoru, tak jej na zimu, nebo období přesahující
2 měsíce vypustíme z nádrže a vyjedeme vše, co zbylo v karburátoru.
1 kůň = 0,735 kilowattů
3,4 koně = 2,5 kW
3,8 koní = 2,8 kW
4,6 koně = 3,2 kW
5,17 koní = 3,8 kW
3,4 koně = 2,5 kW
3,8 koní = 2,8 kW
4,6 koně = 3,2 kW
5,17 koní = 3,8 kW
Hlavní technické údaje | ||
Typové označení | JIKOV 1447, 1447 DV, 1453, 1453 DV, 1454, 1454 DV | |
Provedení | ležatý jednoválec | |
Typ motoru | benzínový dvoudobý | |
Chlazení | nucené vzduchem | |
Motor | JIKOV 1453, 1453 DV, 1454, 1454 DV | JIKOV 1447, 1447 DV |
Vrtání válce(mm) | 56 | 60 |
Zdvih pístu(mm) | 54 | 54 |
Zdviohový objem(cm3) | 133 | 153 |
Maximální výkon (kW/min-1) | 3,5 / 4 800 5 000 | 3,8 / 4 800 5 000 |
Jmenovitý výkon | 2,5 / 4 000 4 500 | 2,8 / 4 000 4 500 |
Specifická spotřeba paliva (g/kWh) | 600 | 600 |
Karburátor | JIKOV typ 2820 T | JIKOV typ 2820 T |
Maximální provozní otáčky (min-1) | 4800 | 4800 |
Nastavení omezovače otáček | 1 : 3 700 | 1 : 3 700 |
2 : 4 200 | 2 : 4 200 | |
3 : 4 700 | 3 : 4 700 | |
Obsah palivové nádrže (litry) | 3 | 3 |
Zapalování kontaktní, bez světelné cívky | motor JIKOV 1453, 1447 zapalování ISKRA | |
Zapalování bezkontaktní | motor JIKOV 1447, 1454 zapalování VAPE | |
Zapalovací svíčka | BRISK D 17 YC, přip. Ekvivalenty firem BOSH atd. | |
Startování | reverzní ruční startovadlo | |
Hmotnost motoru suchá (kg) | cca 17 |
Slyšel jsem o této možnosti. Zajímaly by mě podmínky této výměny, cena. Pokud bych se rozhodl k výměně, jednalo by se o prodejnu v Třinci. Sdělte mi i případné číslo telefonu ( moje 731543169). Děkuji.
Editace: 1353689027
Počet článků v kategorii: 173
Url:jak-se-vyrabi-dyha-preklizka-id-347
AD