Kontakt na výrobce VARI
Kontaktní údaje VARI Libice nad Cidlinou
http://www.vari.cz/
VARI, a.s.
Opolanská 350
289 07 Libice nad Cidlinou
Fax: 325 607 264
325 637 550
e-mail: vari@vari.cz
Pokyny pro objednávání náhradních dílů
Při objednávání náhradních dílů uvádějte pro snazší identifikaci následující údaje:
1. typ stroje, typ motoru, výrobní číslo a rok výroby stroje
2. výrobcem v seznamu součástí určené objednací číslo a jeho název
3. počet objednávaných kusů u každé položky zvlášť
4. přesnou adresu, popřípadě telefonní číslo, číslo faxu či e-mailovou adresu
5. pokud si nebudete jisti svou správnou identifikací součásti, zašlete poškozenou
součást buď nejbližšímu servisnímu středisku, nebo výrobci
6. veškeré součásti objednávejte v nejbližším servisním středisku, nebo u Vašeho
prodejce
V případě jakýchkoliv nejasností ohledně náhradních dílů, nebo při technických
potížích odpoví na Vaše dotazy pracovníci obchodního, servisního nebo technického oddělení
VARI, a.s.
8 Adresa výrobce
VARI,a.s. telefon: (+420) 325 607 111
Opolanská 350 fax: (+420) 325 607 264
Libice nad Cidlinou (+420) 325 637 550
ČESKÁ REPUBLIKA e-mail: [link]vari@vari.cz [/link]
289 07 internet: http://www.vari.cz/
http://www.vari.cz/
VARI, a.s.
Opolanská 350
289 07 Libice nad Cidlinou
Fax: 325 607 264
325 637 550
e-mail: vari@vari.cz
Pokyny pro objednávání náhradních dílů
Při objednávání náhradních dílů uvádějte pro snazší identifikaci následující údaje:
1. typ stroje, typ motoru, výrobní číslo a rok výroby stroje
2. výrobcem v seznamu součástí určené objednací číslo a jeho název
3. počet objednávaných kusů u každé položky zvlášť
4. přesnou adresu, popřípadě telefonní číslo, číslo faxu či e-mailovou adresu
5. pokud si nebudete jisti svou správnou identifikací součásti, zašlete poškozenou
součást buď nejbližšímu servisnímu středisku, nebo výrobci
6. veškeré součásti objednávejte v nejbližším servisním středisku, nebo u Vašeho
prodejce
V případě jakýchkoliv nejasností ohledně náhradních dílů, nebo při technických
potížích odpoví na Vaše dotazy pracovníci obchodního, servisního nebo technického oddělení
VARI, a.s.
8 Adresa výrobce
VARI,a.s. telefon: (+420) 325 607 111
Opolanská 350 fax: (+420) 325 607 264
Libice nad Cidlinou (+420) 325 637 550
ČESKÁ REPUBLIKA e-mail: [link]vari@vari.cz [/link]
289 07 internet: http://www.vari.cz/
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Pro rychlost štípání je důležité, aby
bylo možno seřídit délku vracení se
zpět hydraulického válce a tím se
zkrátila doba, po kterou hydraulika
pracuje naprázdno viz video:
**VIDEO YOUTUBE
bylo možno seřídit délku vracení se
zpět hydraulického válce a tím se
zkrátila doba, po kterou hydraulika
pracuje naprázdno viz video:
**VIDEO YOUTUBE
Upozornění před samotným seřízením bohatosti směsi zkontrolujte níže uvedené
Karburátor musí mít čisté trysky a být v dobrém stavu, bez velkých vůlí
na oskách plynové klapky a klapky sytiče jinak přisává falešný vzduch a nelze seřídit bohatost směsi.
Karburátor musí být řádně připevněn a matice příruby dotaženy a těsnění pod přírubou musí těsnit.
Filtr vzduchu musí být čistý a gumové koleno nesmí být prasklé, nebo zkroucené či špatně upevněné.
Svíčka zapalovací musí házet jiskru a být čistá.
Píst musí mít kompresi - klade značný odpor při startování když se sune k horní úvrati,
pokud vyšroubujete svíčku tak musíte cítit znatelný rozdíl - píst ve válci bez svíčky klade při
startování jen minimální odpor.
Pokud píst po vyšroubování svíčky při startování klade značný odpor, prohlédněte stěny válce
zda nejsou poškrábány (odšroubovat výfuk i karburátor a otvory prohlédnout stěny válce když
píst je v dolní úvrati. Poškození stěn válce značí nutnost provedení výbrusu, výměnu pístu a pístních
kroužků a gufer na klikovce.
Gufera na klikovce musí těsnit viz
Časté poruchy VARI TERRA JIKOV: http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=86
Většinou pokud provedete předchozí úkony a vše řádně prohlédnete a vyčistíte,
nebude již třeba provádět žádné seřízení bohatosti směsi!
Nastavení bohatosti směsi - návod dvoutaktní motor JIKOV VARI TERRA
Nemáte li dostatek zkušeností se seřizováním bohatosti směsi, obraťte se na odbornou dílnu.
Příliš chudá směs vede k rychlému opotřebení částí motoru a mnohdy i k jeho zadřítí.
Označte si polohu regulačního šroubu 38 a 39 (zaznamenávejte si neustále kolik otáček jste povolili, či dotáhli)
a zapisujte si údaj do notesu, abyste se kdykoliv mohli navrátit do původního stavu
před seřízením bohatosti směsi!

Karburátor musí mít čisté trysky a být v dobrém stavu, bez velkých vůlí
na oskách plynové klapky a klapky sytiče jinak přisává falešný vzduch a nelze seřídit bohatost směsi.
Karburátor musí být řádně připevněn a matice příruby dotaženy a těsnění pod přírubou musí těsnit.
Filtr vzduchu musí být čistý a gumové koleno nesmí být prasklé, nebo zkroucené či špatně upevněné.
Svíčka zapalovací musí házet jiskru a být čistá.
Píst musí mít kompresi - klade značný odpor při startování když se sune k horní úvrati,
pokud vyšroubujete svíčku tak musíte cítit znatelný rozdíl - píst ve válci bez svíčky klade při
startování jen minimální odpor.
Pokud píst po vyšroubování svíčky při startování klade značný odpor, prohlédněte stěny válce
zda nejsou poškrábány (odšroubovat výfuk i karburátor a otvory prohlédnout stěny válce když
píst je v dolní úvrati. Poškození stěn válce značí nutnost provedení výbrusu, výměnu pístu a pístních
kroužků a gufer na klikovce.
Gufera na klikovce musí těsnit viz
Časté poruchy VARI TERRA JIKOV: http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=86
Většinou pokud provedete předchozí úkony a vše řádně prohlédnete a vyčistíte,
nebude již třeba provádět žádné seřízení bohatosti směsi!
Nastavení bohatosti směsi - návod dvoutaktní motor JIKOV VARI TERRA
Nemáte li dostatek zkušeností se seřizováním bohatosti směsi, obraťte se na odbornou dílnu.
Příliš chudá směs vede k rychlému opotřebení částí motoru a mnohdy i k jeho zadřítí.
Označte si polohu regulačního šroubu 38 a 39 (zaznamenávejte si neustále kolik otáček jste povolili, či dotáhli)
a zapisujte si údaj do notesu, abyste se kdykoliv mohli navrátit do původního stavu
před seřízením bohatosti směsi!
Citace:
Motor má být zahřátý na provozní teplotu !
Regulační šroub 38 s citem dotáhneme - okamžik kdy dosednou na sebe závity pružiny 33,
víc již nedotahujeme !!! A zaznamenáme si velikost pootočení regulačního šroubu pro případ
návratu k původnímu nastavení !!!
Pak šroub povolíme v rozsahu 1/2 až 1 1/2 otáčky, tedy střední hodnota je zhruba povolit o jednu otáčku.
Pokud se dalším povolením regulačního šroubu 38 otáčky začnou zvyšovat, ubereme základní plyn šroubem 39 a znovu
zkusíme povolit šroub bohatosti směsi a vše opakujeme tak dlouho dokud se otáčky motoru zvyšuji po mírném
povolení regulačního šroubu 38.
(Pokud šroub 38 musíte dotáhnout na méně jak jednu otáčku od základního dotažení a povolení o jednu otáčku, raději vyhledejte odborný servis,
jinak může hrozit zadření motoru díky nedokonalému mazaní chudobnou směsí).
Pokud se motor zastavuje ve volnoběžných otáčkách, můžeme přidat základní plyn (pootevření plynové klapky) pomocí
regulačního šroubu 39 a to v rozsahu 1/2 až 2 otáčky.
Po seřízení můžeme bohatost směsi ještě zvýšit povolením šroubu 38 o 1/4 otáčky pro snadnější studený start.
Na volnoběžné otáčky nesmí zabírat spojka, tedy motorová jednotka nesmí
uvést do chodu převodovku, popřípadě celý stroj. Pokud k tomu dochází, musíte
povolit šroub 39 a snížit volnoběžné otáčky.
Volnoběžné otáčky by měly být, co nejmenší, ale stroj nesmí zhasínat a
zároveň by měl svižně přecházet do vyšších otáček po přidání plynu.
Volnoběžné otáčky dvoutaktního motoru VARI JIKOV se nastavují na 1.300 +- 100 otáček za minutu.
Motor má být zahřátý na provozní teplotu !
Regulační šroub 38 s citem dotáhneme - okamžik kdy dosednou na sebe závity pružiny 33,
víc již nedotahujeme !!! A zaznamenáme si velikost pootočení regulačního šroubu pro případ
návratu k původnímu nastavení !!!
Pak šroub povolíme v rozsahu 1/2 až 1 1/2 otáčky, tedy střední hodnota je zhruba povolit o jednu otáčku.
Pokud se dalším povolením regulačního šroubu 38 otáčky začnou zvyšovat, ubereme základní plyn šroubem 39 a znovu
zkusíme povolit šroub bohatosti směsi a vše opakujeme tak dlouho dokud se otáčky motoru zvyšuji po mírném
povolení regulačního šroubu 38.
(Pokud šroub 38 musíte dotáhnout na méně jak jednu otáčku od základního dotažení a povolení o jednu otáčku, raději vyhledejte odborný servis,
jinak může hrozit zadření motoru díky nedokonalému mazaní chudobnou směsí).
Pokud se motor zastavuje ve volnoběžných otáčkách, můžeme přidat základní plyn (pootevření plynové klapky) pomocí
regulačního šroubu 39 a to v rozsahu 1/2 až 2 otáčky.
Po seřízení můžeme bohatost směsi ještě zvýšit povolením šroubu 38 o 1/4 otáčky pro snadnější studený start.
Na volnoběžné otáčky nesmí zabírat spojka, tedy motorová jednotka nesmí
uvést do chodu převodovku, popřípadě celý stroj. Pokud k tomu dochází, musíte
povolit šroub 39 a snížit volnoběžné otáčky.
Volnoběžné otáčky by měly být, co nejmenší, ale stroj nesmí zhasínat a
zároveň by měl svižně přecházet do vyšších otáček po přidání plynu.
Volnoběžné otáčky dvoutaktního motoru VARI JIKOV se nastavují na 1.300 +- 100 otáček za minutu.

Před uvedením do provozu je třeba olejový čistič doplnit olejem
například MOGUL TS.
Hladina olejem má být 3 - 5 mm nad dnem spodního dílu čističe.
Olej pravidelně kontrolujte a dolívejte a při znečištění vyměňte.
V suchém prašném období kontrolu provádíme denně, jinak dle
potřeby. Po každých 30 hodinách provozu olej vyměníme.
například MOGUL TS.
Hladina olejem má být 3 - 5 mm nad dnem spodního dílu čističe.
Olej pravidelně kontrolujte a dolívejte a při znečištění vyměňte.
V suchém prašném období kontrolu provádíme denně, jinak dle
potřeby. Po každých 30 hodinách provozu olej vyměníme.
další video k drtiči je zde:
**VIDEO YOUTUBE
Štípač popsán zde: http://www.akcepardubice.cz/zahradni-technika/drtic-vetvi-vega-lsg2500-stepkovac-aku-sroubovak
Zajímalo by mě, zda se vyplatí jít do tak levného štípače..
**VIDEO YOUTUBE
Štípač popsán zde: http://www.akcepardubice.cz/zahradni-technika/drtic-vetvi-vega-lsg2500-stepkovac-aku-sroubovak
Zajímalo by mě, zda se vyplatí jít do tak levného štípače..
Video-recenze Husqvarna 455 Rancher
Husqvarna 455 Rancher cena: v roce 2012 asi 10 až 12 000 korun českých.
Pila je určena pro vlastníky nemovitostí a příležitostné uživatele,
kteří vyžadují vysoce výkonný spolehlivý a dobře reagující stroj.
Startování: snadné, jde lehce natočit
Hodnocení: výborná a spolehlivá pila nejen pro přípravu dříví na zimní
období, ale s hmotností 5,8 kg
Technické údaje Husqvarna 455 Rancher
**VIDEO YOUTUBE
Husqvarna 455 Rancher cena: v roce 2012 asi 10 až 12 000 korun českých.
Pila je určena pro vlastníky nemovitostí a příležitostné uživatele,
kteří vyžadují vysoce výkonný spolehlivý a dobře reagující stroj.
Startování: snadné, jde lehce natočit
Hodnocení: výborná a spolehlivá pila nejen pro přípravu dříví na zimní
období, ale s hmotností 5,8 kg
Technické údaje Husqvarna 455 Rancher
Položka | Hodnota |
---|---|
Zdvihový objem válce | 55,5 cm3 |
Výkon | 3,5 hp 2,6 kW |
Maximální otáčky motoru při zatížení | 9000 ot |
Maximální doporučené otáčky motoru | 13300 ot |
Volnoběžné otáčky | 2700 ot./min |
Zapalovací svíčka | Champion RCJ7Y, NGK BPMR7A |
Mezera mezi elektrodami | 0,02 palce 0,5 mm |
Objem olejové nádrže | 0.33 litru |
Typ olejového čerpadla | Nastavitelný průtok |
Výkon olejového čerpadla | 6-17 ml / min |
Ekvivalentní hladina vibrací (ahv, eq) přední / zadní rukojeti | 3.4/4.5 m / s ² |
Hladina akustického tlaku zvuku na sluch obsluhy | 104 dB (A) |
Hladina akustického výkonu, zaručené dle (LWA) | 113 dB (A) |
Rozteč řetězu | .325 "/ 3/8" |
Doporučená délka vodící lišty, min-max | 13 palců až 20 palců (33 až 51 cm) |
Rychlost řetězu na max. výkon | 65,62 ft/s - 19 metrů za sekundu |
Hmotnost | 5.8 kg |
**VIDEO YOUTUBE
Editace: 1335431366
Počet článků v kategorii: 175
Url:kontakt-na-vyrobce-vari-id-130