Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

Kontakt na výrobce VARI


AD MOB

Kontaktní údaje VARI Libice nad Cidlinou
http://www.vari.cz/

VARI, a.s.
Opolanská 350
289 07 Libice nad Cidlinou

Fax: 325 607 264
325 637 550
e-mail: vari@vari.cz

Pokyny pro objednávání náhradních dílů
Při objednávání náhradních dílů uvádějte pro snazší identifikaci následující údaje:
1. typ stroje, typ motoru, výrobní číslo a rok výroby stroje
2. výrobcem v seznamu součástí určené objednací číslo a jeho název
3. počet objednávaných kusů u každé položky zvlášť
4. přesnou adresu, popřípadě telefonní číslo, číslo faxu či e-mailovou adresu
5. pokud si nebudete jisti svou správnou identifikací součásti, zašlete poškozenou
součást buď nejbližšímu servisnímu středisku, nebo výrobci
6. veškeré součásti objednávejte v nejbližším servisním středisku, nebo u Vašeho
prodejce
V případě jakýchkoliv nejasností ohledně náhradních dílů, nebo při technických
potížích odpoví na Vaše dotazy pracovníci obchodního, servisního nebo technického oddělení
VARI, a.s.
8 Adresa výrobce
VARI,a.s. telefon: (+420) 325 607 111
Opolanská 350 fax: (+420) 325 607 264
Libice nad Cidlinou (+420) 325 637 550
ČESKÁ REPUBLIKA e-mail: [link]vari@vari.cz [/link]
289 07 internet: http://www.vari.cz/

161LW NO topic_id




AD

Další témata ....(Topics)


46

Svíčka zapalovací VARI TERRA JIKOV | svicka-zapalovaci-vari-terra-jikov-id-163


Svíčka zapalovací VARI TERRA JIKOV pro
dvoudobé motory JIKOV
JIKOV 1447
JIKOV 1453
JIKOV 1447 DV
JIKOV 1454 DV
JIKOV 1447 LTS
JIKOV 1453 LTS
Upozornění: Před výměnou svíčky si vždy poměřte délku závitu, s původní svíčkou !!!!!!!!
Pokud bude na nové svíčce delší, může dojít k poškození motoru !!!!

Název svíčky: BRISK D 17 YC (případně ekvivalenty od jiných firem)
Vzdálenost elektrod: 0,6 mm
Kontrola svíčky: každých 100 hodin chodu motoru

Nová svíčka se našroubuje a dotáhne pevně rukou. Pak se pomocí klíče dotáhne
pootočí ještě o úhel 90°.
Stará svíčka se po dotažení rukou dotáhne klíčem jen o 15°.
150

Re: Nastavení bohatosti směsi karburátor JIKOV VARI TERRA | re-nastaveni-bohatosti-smesi-karburator-jikov-vari-terra-id-899


Dobry den
mel bych dotaz ohledne nastaveni karburatoru. Mam motor Jikov, ktery pouzivam s bubnovou sekackou, behem seceni se motor zacal vytacet do otacek bez pridani plynu. Demontoval jsem karburator, rozdelal, vycistil ale neshledal jsem nic volneho, ucpaneho ci praskleho. Klapka plynu je cca 1-2mm otevrena i "na volnobeh, presto jde motor stale do otacek. Jedine co motor udusi je zavreni druhe klapky sytice. Nemel by jste s timto jiz zkusenost? Dekuji
107

Štípací zařízení na kmeny velkých průměrů | stipaci-zarizeni-na-kmeny-velkych-prumeru-id-377


Štípací zařízení na kmeny velkých průměrů GROWI je zavěšeno
na rameni univerzálního nakladače a poháněno hydraulicky.
Nakladač rameno vloží na ležící špalek a píst zařízení
s klíny pak roztrhá špalek na kusy.
**
81

Jak se vyrábí dýha - překližka | jak-se-vyrabi-dyha-preklizka-id-347


Video nás provede celým pracovním cyklem
výroby dýhy, důležitým materiálem při výrobě
nábytku.

**
38

Poruchy - nejčastější poruchy VARI TERRA JIKOV | poruchy-nejcastejsi-poruchy-vari-terra-jikov-id-150


Citace:

Pokud nemá motor požadovaný výkon, běží nepravidelně, nebo na volnoběhu
zhasíná, nejdříve prohlédneme zapalovací soustavu - svíčku, kabel vysokého napětí
s koncovkou, dále palivovou soustavu - množství paliva v nádrži, není li ucpán přívod paliva ke
karburátoru, není li ucpán palivový kohout.
Zkontrolujte, není-li ucpán otvor ve víčku nádrže pro odvzdušňování.
Dále zkontrolujte zda palivo není znečistěno, nebo neobsahuje vodu.
Pokud jsou v palivu nečistoty bude třeba vyčistit jak nádrž, tak filtr paliva
i karburátor.
Zkontrolujeme palivový a vzduchový filtr zda nejsou znečištěny.
Jestliže motor nechytá, nebo běží nepravidelně i po této kontrole je třeba vyčistit
trysky.

Citace:

Na čištění otvorů trysek se nesmí používat kovové předměty ani dráty,
maximálně lze použít žíni, nebo umělé vlákno!



Motor nejde nastartovat, svíčka je suchá a dává jiskru:
Ucpané trysky, ventil paliva, přívod paliva - palivový filtr 17, 67,47,49, nebo v nádrži není dostatek benzínu, uzavřený přívod paliva.
Ucpaná hlavní tryska
demontujte plovákovou komoru 41, vyšroubujte hlavní trysku 47 a vyčistěte jí profouknutím.

Teplý motor nejde nastartovat
Svíčka je mokrá - uberte plyn na minimum a při vyšroubované svíčce 10 x naprázdno startujte dokud se neodstraní nadbytečné palivo. Očištěnou svíčku našroubujte zpět do hlavy válce a nasuňte kabelovou koncovku.

Svíčka nedává jiskru - svíčka je vyšroubovaná, elektrody jsou očištěny, svíčka připojena ke kabelové koncovce a ukostřená k výfuku - při zkušebním startu nedává jiskru.
- vyměňte jí za novou , pokud ani poté na elektrodách nebude přeskakovat jiskra a kabely jsou v dobrém stavu zkontrolujte, zda se nedotýká zkratové lanko kostry (páčky plynu).
- pokud znovu nepřeskočí jiskra při zkušebním startu, závada bude patrně v zapalovacím ústrojí


Motor se nadměrně zahřívá a nemá výkon
Ucpaný - znečištěný filtr oleje - zanesené přívodní potrubí
Znečistěný ventilátor, žebra válce
Zakarbonované výfukové potrubí
Voda v karburátoru, nádrži.

Další časté závady po 5 letech začínají být značné vůle na oskách plynu a sytiče karburátoru.
Gufera na klice přestávají těsnit.
Netěsnost gufer se projeví tím, že i když svíčka hází jiskru a karburátor
je vyčištěn a dodává palivo, tak motor nelze nastartovat, nebo i když
se motor podaří nastartovat, tak při nulovém plynu a přepnutí páčky
regulátoru otáček do vyššího zářezu 2, 3 dojde k zvýšení otáček,
popřípadě otáčky motoru budou nepravidelné atd.



Editace: 1335431366
Počet článků v kategorii: 161
Url:kontakt-na-vyrobce-vari-id-130

AD
11 Share
Share
Tweet