Aku akumulátorové pily recenze review
Parkside PKSA 40
- Inovativní bezkartáčový motor s vysokou účinností
- O 30% delší doba provozu oproti konvenčním motorům
- 2 nastavitelné rychlosti řetězu
- Plynulý náběh díky funkci "Soft Start"
- Lišta OREGON s vratnou růžicí v kuličkovém ložisku
- Obouruční spínač s okamžitým zastavením řetězu (< 0,12 s)
- Beznástrojové napnutí řetězu
- Ukazatel stavu nabití akumulátoru na přístroji
- Zařízení kompatibilní s akumulátory série "PARKSIDE X 20 V Team"
- Bez akumulátoru a nabíječky
- Obsah balení
- Rozměry
- cca 80 x 21,5 x 25 cm
- Hmotnost cca 3 600 g
Pro:
+ kompatibilní s akumulátory série "PARKSIDE X 20 V Team"
+ 15 minut řezání měkkého dřeva
+ vhodná do prostředí, kde by byl problém s odvětráváním, nebo s přívodem elektrického proudu
+ vhodná na zahradu na úklidové práce a prořez větších větví
+ kompatibilní s akumulátory série "PARKSIDE X 20 V Team"
+ 15 minut řezání měkkého dřeva
+ vhodná do prostředí, kde by byl problém s odvětráváním, nebo s přívodem elektrického proudu
+ vhodná na zahradu na úklidové práce a prořez větších větví
Proti:
- bylo nutno dokoupit nabíječku, akumulátory, olej, pilník a tím se cena dostala na dvojnásobek
- bylo nutno dokoupit nabíječku, akumulátory, olej, pilník a tím se cena dostala na dvojnásobek
Video:
**VIDEO YOUTUBE
Date: 28.01.2021 - 08:59
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Dvoudobé motory JIKOV
JIKOV 1447
JIKOV 1453
JIKOV 1447 DV
JIKOV 1454 DV
JIKOV 1447 LTS
JIKOV 1453 LTS
Pro dvoudobé motory se používá směs benzínu a motorového oleje.
Záběh motoru: benzín BA - 95 N NATURAL motorový olej MOGUL TS, TSF 40:1
Po cca 15 hodinách záběhu motoru se doporučuje používat tyto směsi:
BA - 95 N NATURAL motorový olej MOGUL TS, TSF 50:1
BA - 95 N NATURAL motorový olej CASTROL SUPER TT 50:1
BA - 95 N NATURAL motorový olej BIO MIX OMV 50:1
BA - 95 N NATURAL motorový olej CASTROL XTS BIOLUBE 100:1
JIKOV 1447
JIKOV 1453
JIKOV 1447 DV
JIKOV 1454 DV
JIKOV 1447 LTS
JIKOV 1453 LTS
Pro dvoudobé motory se používá směs benzínu a motorového oleje.
Záběh motoru: benzín BA - 95 N NATURAL motorový olej MOGUL TS, TSF 40:1
Po cca 15 hodinách záběhu motoru se doporučuje používat tyto směsi:
BA - 95 N NATURAL motorový olej MOGUL TS, TSF 50:1
BA - 95 N NATURAL motorový olej CASTROL SUPER TT 50:1
BA - 95 N NATURAL motorový olej BIO MIX OMV 50:1
BA - 95 N NATURAL motorový olej CASTROL XTS BIOLUBE 100:1
Citace:
Zdravim vsechny,poridil jsem si vari T20 2pr.stupne v pred a zpatecka a mam par otazek-
-po koupy a odvozu domu jsem zjistil ze je na kasy bubinek a zavazi spojky-vse jsem obednal nove a zajima me jak by se mela spravvne zabehnout spojka at pekne zabyra a neprokluzuje ze se ani do mirneho kopecka nerozjede.
Zdravim vsechny,poridil jsem si vari T20 2pr.stupne v pred a zpatecka a mam par otazek-
-po koupy a odvozu domu jsem zjistil ze je na kasy bubinek a zavazi spojky-vse jsem obednal nove a zajima me jak by se mela spravvne zabehnout spojka at pekne zabyra a neprokluzuje ze se ani do mirneho kopecka nerozjede.
Spojka nesmí zabírat na volnoběžné otáčky, ale po zvýšení otáček již musí
sepnout, takže povolit stahovací šroub závaží, popřípadě do kopce jezdit na nižší převodový stupeň.
Citace:
-Jaky olej pouzivate do benzinu?
-Jaky olej pouzivate do benzinu?
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=100
Citace:
-Kolik se presne lije do prevodovky?
-Kolik se presne lije do prevodovky?
Obsah olejové náplně v převodovce T20 je 1,2 litru
Pozor: nepřelít!!! Větší množství má za následek vytlačení gufer a únik oleje.
Pokud chcete vyměnit motor Jikov za motor Honda stačí na převodovce přenýtovat
nýty pro zachycení motorové jednotky. Nové nýty pro motor Honda jsou uzpůsobeny tak,
že je možné zpětně použít znovu motor Jikov viz obrázek.
nýty pro zachycení motorové jednotky. Nové nýty pro motor Honda jsou uzpůsobeny tak,
že je možné zpětně použít znovu motor Jikov viz obrázek.
Dobry den
mel bych dotaz ohledne nastaveni karburatoru. Mam motor Jikov, ktery pouzivam s bubnovou sekackou, behem seceni se motor zacal vytacet do otacek bez pridani plynu. Demontoval jsem karburator, rozdelal, vycistil ale neshledal jsem nic volneho, ucpaneho ci praskleho. Klapka plynu je cca 1-2mm otevrena i "na volnobeh, presto jde motor stale do otacek. Jedine co motor udusi je zavreni druhe klapky sytice. Nemel by jste s timto jiz zkusenost? Dekuji
mel bych dotaz ohledne nastaveni karburatoru. Mam motor Jikov, ktery pouzivam s bubnovou sekackou, behem seceni se motor zacal vytacet do otacek bez pridani plynu. Demontoval jsem karburator, rozdelal, vycistil ale neshledal jsem nic volneho, ucpaneho ci praskleho. Klapka plynu je cca 1-2mm otevrena i "na volnobeh, presto jde motor stale do otacek. Jedine co motor udusi je zavreni druhe klapky sytice. Nemel by jste s timto jiz zkusenost? Dekuji
Editace: 28.1.2021 - 09:39
Počet článků v kategorii: 175
Url:aku-akumulatorove-pily-recenze-review