Převodovka VARI DSK 317 obrázek a seznam dílů
Převodová skříň se závěsem DSK-317, 317/S, 317/D
Gearbox with suspender
1 .) závěs
3 .) kolík svořen uplný
4 .) skřín dolní dsk 317
13.) šnekové kolo úplné DSK 317
16.) vymezovací podložka
17.) vymezovací podložka
18.) ložisko 6206
19.) pojistný kroužek 62
20.) gufero 48x62x8
21.) O kroužek 30x2
22.) plstěný kroužek
23.) opěrný kroužek
24.) těsnění víka
25.) víko boční
26.) šroub m8x16
27.) podložka 8
28.) těsnění cu 14x18 olejove zátky
29.) olejová zátka
32.) skřín horní
56.) zajišťovací šroub
59.) matice m14x15
63.) těsnění skříně
66.) šroub 8x30
68.) matice m8
69.) šroub m8x25
71.) kolik 5x16
77.) zajišťovací šroub
_______________________________________________________________________________
5 .) šnekový hřídel DSK 317
6 .) ložisko 30204
8 .) vymezovací podložka k 30204
9 .) vymezovací podložka
10 .) o kroužek 42x2
11 .) víčko spodní
12 .) šroub m 6x12
14 .) pero 5x5x14
30 .) pojistný kroužek 20
31 .) kolo ražení
33 .) ložisko 6200
34 .) ložisko 6203
35 .) ložisko 6201
36 .) podložka
37 .) pastorek
38 .) předloha
39 .) pojistný kroužek 40
40 .) předlohový hřídel
41 .) ozubené kolo male
42 .) ozubené kolo velké
44 .) pouzdro
45 .) pružina aretace
46 .) o kroužek 10x6
47 .) západka aretace
48 .) matice m16x15
49 .) vymezovací podložka
51 .) kulička 16
52 .) podložka
53 .) řadící kulisa
54 .) o kroužek 14x10
55 .) těsnění Cu 14x18 olejové zátky
57 .) kulička pr 7938
58 .) pružina kuličky
60 .) těsnicí kroužek papír
61 .) gufero 30x40x7
62 .) kotouč spojky
64 .) podložka zajišťovací s jazýčkem
65 .) matice m12x125
67 .) vymezovací podložka
70 .) pero 5e7x5x14
72 .) těsnicí kroužek 16x20
73 .) ukazatel šipka
74 .) řadící páka
75 .) koule 25
Gearbox with suspender
1 .) závěs
3 .) kolík svořen uplný
4 .) skřín dolní dsk 317
13.) šnekové kolo úplné DSK 317
16.) vymezovací podložka
17.) vymezovací podložka
18.) ložisko 6206
19.) pojistný kroužek 62
20.) gufero 48x62x8
21.) O kroužek 30x2
22.) plstěný kroužek
23.) opěrný kroužek
24.) těsnění víka
25.) víko boční
26.) šroub m8x16
27.) podložka 8
28.) těsnění cu 14x18 olejove zátky
29.) olejová zátka
32.) skřín horní
56.) zajišťovací šroub
59.) matice m14x15
63.) těsnění skříně
66.) šroub 8x30
68.) matice m8
69.) šroub m8x25
71.) kolik 5x16
77.) zajišťovací šroub
_______________________________________________________________________________
5 .) šnekový hřídel DSK 317
6 .) ložisko 30204
8 .) vymezovací podložka k 30204
9 .) vymezovací podložka
10 .) o kroužek 42x2
11 .) víčko spodní
12 .) šroub m 6x12
14 .) pero 5x5x14
30 .) pojistný kroužek 20
31 .) kolo ražení
33 .) ložisko 6200
34 .) ložisko 6203
35 .) ložisko 6201
36 .) podložka
37 .) pastorek
38 .) předloha
39 .) pojistný kroužek 40
40 .) předlohový hřídel
41 .) ozubené kolo male
42 .) ozubené kolo velké
44 .) pouzdro
45 .) pružina aretace
46 .) o kroužek 10x6
47 .) západka aretace
48 .) matice m16x15
49 .) vymezovací podložka
51 .) kulička 16
52 .) podložka
53 .) řadící kulisa
54 .) o kroužek 14x10
55 .) těsnění Cu 14x18 olejové zátky
57 .) kulička pr 7938
58 .) pružina kuličky
60 .) těsnicí kroužek papír
61 .) gufero 30x40x7
62 .) kotouč spojky
64 .) podložka zajišťovací s jazýčkem
65 .) matice m12x125
67 .) vymezovací podložka
70 .) pero 5e7x5x14
72 .) těsnicí kroužek 16x20
73 .) ukazatel šipka
74 .) řadící páka
75 .) koule 25
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Motorová pila, čištění vzduchového filtru - silonová síťka.
Čištění provádíme dle rad výrobce !!!
Jak často čistit silonový filtr vzduchu?
Před započetím práce a
při každém dolévání benzínu i oleje kontrolujeme
stav filtru a povrch oprášíme štětečkem.
Pokud se sníží výkon pily, prohlédneme filtr i dříve
protože například práchnivé suché dříví tvoří množství
prachu, který filtr zanese během krátké doby!!!
Pokud je filtr znečištěn mastnotou, nelze jej již
jen oprášit štětečkem, ale je nutné jej odmastit!!!
Na silonové - umělohmotné filtry lze použít teplou
vodu s JAREM - odstraňovačem mastnot a štěteček.
Filtr řádně vypereme, vyfoukáme a necháme usušit.
Pokud chcete použít nějaké organické rozpouštědlo
například ředidlo, musíte nejdříve vyzkoušet zda toto
ředidlo hmotu nerozpouští, jinak filtr zničíte.
Podobně si počínejte pokud budete filtr čistit benzínem,
výrobců je mnoho a nekvalitních výrobků ještě více.
Znečištěný filtr má zalepená okénka síťky a pila
ztrácí výkon a má velkou spotřebu paliva:
Vypraný, vyčištěný filtr se nám odvděčí zvýšeným výkonem pily
a nízkou spotřebou !!!
Čištění provádíme dle rad výrobce !!!
Jak často čistit silonový filtr vzduchu?
Před započetím práce a
při každém dolévání benzínu i oleje kontrolujeme
stav filtru a povrch oprášíme štětečkem.
Pokud se sníží výkon pily, prohlédneme filtr i dříve
protože například práchnivé suché dříví tvoří množství
prachu, který filtr zanese během krátké doby!!!
Pokud je filtr znečištěn mastnotou, nelze jej již
jen oprášit štětečkem, ale je nutné jej odmastit!!!
Na silonové - umělohmotné filtry lze použít teplou
vodu s JAREM - odstraňovačem mastnot a štěteček.
Filtr řádně vypereme, vyfoukáme a necháme usušit.
Pokud chcete použít nějaké organické rozpouštědlo
například ředidlo, musíte nejdříve vyzkoušet zda toto
ředidlo hmotu nerozpouští, jinak filtr zničíte.
Podobně si počínejte pokud budete filtr čistit benzínem,
výrobců je mnoho a nekvalitních výrobků ještě více.
Znečištěný filtr má zalepená okénka síťky a pila
ztrácí výkon a má velkou spotřebu paliva:
Vypraný, vyčištěný filtr se nám odvděčí zvýšeným výkonem pily
a nízkou spotřebou !!!
Jen aby to nebyly gufera na klice.
Začne to přisávat vzduch kolem kliky, směs je chudobná tak
to vyletí do otáček a pak to chcípne.
Oni ty gufera časem ztrácejí pružnost a asi tak
po 5 letech již může nastat situace, že po startu otáčející se
klikovka (protože může i nepatrně házet) ty těsnící hrany gufera odtlačí a ony se vrátí nazpět
až je motor v klidu, takže například za 5 minut to zase natočíte
a vše se znovu opakuje.
Začne to přisávat vzduch kolem kliky, směs je chudobná tak
to vyletí do otáček a pak to chcípne.
Oni ty gufera časem ztrácejí pružnost a asi tak
po 5 letech již může nastat situace, že po startu otáčející se
klikovka (protože může i nepatrně házet) ty těsnící hrany gufera odtlačí a ony se vrátí nazpět
až je motor v klidu, takže například za 5 minut to zase natočíte
a vše se znovu opakuje.
Stojan může být na kolečkách,
tím je snadno přepraven na místo určení.
Polena se odřezávají střídavě z pravé a
z levé strany, nesmíte začít od středu!!!
Hloubka stojanu je o 5 cm menší
než délka pracovní části lišty pily, aby došlo k prořezání
všech polen. Šířka pro lepší stabilitu 1 metr.
Výška bočních kůlů - tyček zhruba do výše vašich loktů,
abyste pilu nemuseli zvedat do velké výšky.
Pořezání 0,25 m3 dřeva ve stojanu trvá zhruba 2 až 5 minut,
takže více práce zabere skládání polen do přípravku.
Video přípravek - stojan na řezání více polen současně:
**VIDEO YOUTUBE
tím je snadno přepraven na místo určení.
Polena se odřezávají střídavě z pravé a
z levé strany, nesmíte začít od středu!!!
Hloubka stojanu je o 5 cm menší
než délka pracovní části lišty pily, aby došlo k prořezání
všech polen. Šířka pro lepší stabilitu 1 metr.
Výška bočních kůlů - tyček zhruba do výše vašich loktů,
abyste pilu nemuseli zvedat do velké výšky.
Pořezání 0,25 m3 dřeva ve stojanu trvá zhruba 2 až 5 minut,
takže více práce zabere skládání polen do přípravku.
Video přípravek - stojan na řezání více polen současně:
**VIDEO YOUTUBE
Předem je důležité připomenout, že broušení pilníkem je nouzové řešení v terénu a po 10 ručních broušeních všech zubů řetězu je již téměř nutné zuby řádně nabrousit a zarovnat na brusce na řetězy.
Jak poznat tupý pilový řetěz?
Správně nabroušený řetěz přiložený k polenu s lištou ve svislém směru, se sám do dřeva zařezává a není třeba tlačit na pilu, a piliny tvoří špony - obdélníčky šířky zubu a délky 5 a více milimetrů.
Tupé zuby se poznají podle
- pokud je nutno na pilu tlačit ve svislém směru (když se řeže poleno například v kozlíku, tak by si měl řetěz sám řídit rychlost řezání)
- drobné piliny jako prach
- kouř z místa řezu i když pila maže
- řez je křivý, řetěz je z jedné strany tupý, špatně nabroušený
- pila odskakuje, drnčí v rukách - nesprávná výška omezovacích zubů ( omezovací zuby je až ta poslední možnost a před jejich zkrácením je třeba se poradit s odborníkem a až mám zkušenosti, tak už je možno jejich zkracování provádět sám, ale většinou se nezkracují do doby, kdy řezné zuby mají víc jako polovinu původní délky)
Ostrý a tupý zub řetězu motorové pily
Broušení řetězu pily se provádí speciálním kulatým pilníkem o přesně stanoveném průměru.
Každý řetěz má svoje parametry a tvar zubu, proto je nutné před zakoupením pilníku znát údaje o řetězu.Ty jsou vyznačeny na obale, ve kterém jsme řetěz zakoupily. Pokud obal nemáme vymontujeme řetěz a vezmeme jej sebou do prodejny, kde by měly určit, jaký pilník je vhodný pro ostření našeho řetězu.
Zuby mají tvar pluhové radlice a břitem ořezávají drobné třísky, jako hoblík hobliny. Hobliny o délce 5 mm i delší (u syrového dřeva) svědčí o dobře nabroušených zubech, pila se propadá do polene při řezání vlastní vahou bez nutnosti tlačit na ní.
Drobné třísky a malý přírůstek řezu většinou značí, že řetěz je již ztupen.
Ke kulatému pilníku je dobré si koupit i vodící přípravek pro přesnější vedení pilníku a dodržení vrcholových úhlů břitu, ale hlavně abychom nepilovali do článku řetězu a tím nezapříčinili jeho předčasné přetržení.
Správný průměr pilníku by měl zaručit vrcholový úhel břitu zhruba 60°. Úhel čela je zpravidla 30° a je vyznačen na přípravku, do kterého upínáme pilník.
Pozor, zuby jsou pravé a levé !!! Je nutné nejdříve nabrousit každý druhý zub a pak změnit směr broušení tak aby pilník kopíroval uhel čela břitu.
Každý zub přetáhneme pilníkem asi 3 krát jen směrem od sebe!! Pokud by byl zub stále ještě tupý přidáme další přetažení.
Správně a špatně naostřený břit zubu řetězu pily - pohled shora
Břit musí být po broušení pilníkem rovný. Zakulacení indikuje nesprávné vedení pilníku, nebo, v průběhu řezání, značné otupení zubu a je třeba jej neprodleně naostřit.
Pokud se nedaří zub řádně nebrousit, je třeba ZAVČAS řetěz nabrousit u odborníka.
Video jak nabrousit řetěz motorové pily pomocí pilníku.
**VIDEO YOUTUBE
Jednotlivé díly karburátoru JIKOV 2820 VARI
1 Těleso karburátoru
2 Plovák
3 Jehlový ventil kompletní
4 Tryska běhu naprázdno kompletní
5 Opěra bowdenu
6 Plováková komora
7 Páčka škrtící klapky
8 Páčka dorazu
9 Páčka startovací klapky
10 Třecí podložka
11 Těsnění 5,5/2,5
12 Těsnění 10/7,1/1
13 Startovací klapka
14 Pojistka
15 Škrtící klapka
16 Podložka průměr 3
17 Podložka průměr 4
18 Podložka s jazýčkem
19 Těsnění
20 Podložka
21 Emulsní trubice
22 Podložka průměr 3,2
23 Osička startovací klapky
24 Osička škrtící klapky
25 Hlavní tryska
26 Kolík 2x12
27 Osička závěsu
28 Matice M 5
29 Kulička IV.
30 Pružina
31 Pružina
32 Pružina
33 Zajištovací pružina
34 Matice M 5
35 Šroub přípojky
36 Šroub osičky
37 Šroub ovládání
38 Regulační šroub
39 Dorazový šroub
40 Šroub M 4x8
41 Šroub M 3x6
42 Šroub s čočkovou hlavou M 4x14
43 Kroužek 42x2
44 Těsnění
45 Vložka
Níže uvedený obrázek nesouvisí s popisem dílů uvedeným výše.
1 Těleso karburátoru
2 Plovák
3 Jehlový ventil kompletní
4 Tryska běhu naprázdno kompletní
5 Opěra bowdenu
6 Plováková komora
7 Páčka škrtící klapky
8 Páčka dorazu
9 Páčka startovací klapky
10 Třecí podložka
11 Těsnění 5,5/2,5
12 Těsnění 10/7,1/1
13 Startovací klapka
14 Pojistka
15 Škrtící klapka
16 Podložka průměr 3
17 Podložka průměr 4
18 Podložka s jazýčkem
19 Těsnění
20 Podložka
21 Emulsní trubice
22 Podložka průměr 3,2
23 Osička startovací klapky
24 Osička škrtící klapky
25 Hlavní tryska
26 Kolík 2x12
27 Osička závěsu
28 Matice M 5
29 Kulička IV.
30 Pružina
31 Pružina
32 Pružina
33 Zajištovací pružina
34 Matice M 5
35 Šroub přípojky
36 Šroub osičky
37 Šroub ovládání
38 Regulační šroub
39 Dorazový šroub
40 Šroub M 4x8
41 Šroub M 3x6
42 Šroub s čočkovou hlavou M 4x14
43 Kroužek 42x2
44 Těsnění
45 Vložka
Níže uvedený obrázek nesouvisí s popisem dílů uvedeným výše.
Editace: 1338623805
Počet článků v kategorii: 175
Url:prevodovka-vari-dsk-317-obrazek-a-seznam-dilu-id-169