Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

Převodovka VARI DSK 317 obrázek a seznam dílů


AD MOB

Převodová skříň se závěsem DSK-317, 317/S, 317/D
Gearbox with suspender


1 .) závěs
3 .) kolík svořen uplný
4 .) skřín dolní dsk 317
13.) šnekové kolo úplné DSK 317
16.) vymezovací podložka
17.) vymezovací podložka
18.) ložisko 6206
19.) pojistný kroužek 62
20.) gufero 48x62x8
21.) O kroužek 30x2
22.) plstěný kroužek
23.) opěrný kroužek
24.) těsnění víka
25.) víko boční
26.) šroub m8x16
27.) podložka 8
28.) těsnění cu 14x18 olejove zátky
29.) olejová zátka
32.) skřín horní
56.) zajišťovací šroub
59.) matice m14x15
63.) těsnění skříně
66.) šroub 8x30
68.) matice m8
69.) šroub m8x25
71.) kolik 5x16
77.) zajišťovací šroub


_______________________________________________________________________________






5 .) šnekový hřídel DSK 317
6 .) ložisko 30204
8 .) vymezovací podložka k 30204
9 .) vymezovací podložka
10 .) o kroužek 42x2
11 .) víčko spodní
12 .) šroub m 6x12
14 .) pero 5x5x14
30 .) pojistný kroužek 20
31 .) kolo ražení
33 .) ložisko 6200
34 .) ložisko 6203
35 .) ložisko 6201
36 .) podložka
37 .) pastorek
38 .) předloha
39 .) pojistný kroužek 40
40 .) předlohový hřídel
41 .) ozubené kolo male
42 .) ozubené kolo velké
44 .) pouzdro
45 .) pružina aretace
46 .) o kroužek 10x6
47 .) západka aretace
48 .) matice m16x15
49 .) vymezovací podložka
51 .) kulička 16
52 .) podložka
53 .) řadící kulisa
54 .) o kroužek 14x10
55 .) těsnění Cu 14x18 olejové zátky
57 .) kulička pr 7938
58 .) pružina kuličky
60 .) těsnicí kroužek papír
61 .) gufero 30x40x7
62 .) kotouč spojky
64 .) podložka zajišťovací s jazýčkem
65 .) matice m12x125
67 .) vymezovací podložka
70 .) pero 5e7x5x14
72 .) těsnicí kroužek 16x20
73 .) ukazatel šipka
74 .) řadící páka
75 .) koule 25

164LW NO topic_id




AD

Další témata ....(Topics)


41

Benzín doba použitelnosti | benzin-doba-pouzitelnosti-id-158


Citace:
Doporučení pro majitele 2 taktních motorů:
Je nutné používat čerstvě namíchané palivo, protože současné ekologičtější oleje pro mazaní 2 taktů benzín Natural 95 postupně rozpouští a tím snižuje jejich mazné vlastnosti, proto si vždy míchejte palivo,
které spotřebujete. Navíc i benzín obsahuje bio-složky, které mohou po určité době doslova
zalepit jemné otvory a trysky v karburátoru.


Nejvíce servisních oprav zadřených motorů se
vztahuje k jarnímu období z důvodu, že uživatelé zahradní
techniky použili benzín, který zůstal v nádrži stroje přes celou zimu.
Pokud používáte lepší oleje dodržujte předepsaný poměr směsi bezínu s olejem stanovený výrobcem.
Do nádrže stroje nelijeme benzín, který obsahuje vodu,
mechanické nečistoty, kal, rez, sraženiny.


Benzín je nejlépe používat čerstvý - právě zakoupený u čerpací stanice.
Po 14 dnech při běžném skladování již dochází ke změnám, polymerizaci některých
složek. Pokud byl benzín v nádrži stroje, došlo k odpaření prchavých složek
a motor již bude o něco hůře startovat.
Benzín zakoupený v určité období roku má svoji kvalitu (zimní, letní, přechodný, tlak par při zahřátí - léto 60kPa zima 90kPa)
a v toto roční období by se měl používat.
Pokud je benzín míchaný s olejem, mělo by se namíchat jen takové množství,
které spotřebujete, protože s moderními oleji může docházet ke změnám (tvorba gelu, sraženin atd.)
které doslova zalepí jemné otvory a trysky karburátoru.
Pokud palivo s olejem nalíváte z kanystru do nádrže, vždy jej předem pro jistotu znovu protřepejte.
Používejte jen kanystry určené pro skladování pohonných hmot!

Voda v benzínu:
V těsně uzavřeném kanystru by nemělo docházet ke kondenzaci vodních par
na stěnách, ale v nádrži stroje k tomu dochází, takže po určitém čase benzín
bude obsahovat i vodu. Hlavní podíl na tomto procesu má střídání teploty
okolního vzduchu a jeho vlhkost.

Oxidace benzínu
Oxidace benzínu téměř neprobíhá v hermeticky uzavřených a po okraj naplněných
kanystrech - nádržích uchovávaných v podzemních skladech za nízké teploty.
Na oxidaci benzínu má vliv sluneční záření, vzduch, popřípadě některé kovy (měď),
vysoká teplota.



Bio-složky benzínu
Do paliv mohou být přidávány další složky (od roku 2006), jako metanol, etanol, které jsou schopny vázat vodu
a ty ve směsi s oleji mohou po určitém čase získávat nežádoucí vlastnosti, takže další důvod
proč používat nový benzín.

Stabilizátor benzínu
Stabilizátory paliva se používají při dlouhodobém uskladnění (více
jak 2 měsíce
). Je nutné naplnit nádrž po okraj a nechat stabilizované palivo i
v karburátoru. Stabilizátor dokáže ošetřit palivo až na 6 měsíců.
Pokud je benzín bez stabilizátoru, tak jej na zimu, nebo období přesahující
2 měsíce vypustíme z nádrže a vyjedeme vše, co zbylo v karburátoru.
114

Pilka oblouková za 99 korun | pilka-obloukova-za-99-korun-id-542


Pila na dřevo oblouková 590 mm

Levně koupené, dvakrát placené!
Malá oblouková pilka 515 mm délka listu zakoupená v supermarketu
měla tyto nedostatky.
Čela břitů zubů byly kolmé k řezanému předmětu - nenabroušené.
Zuby byyly vyžíhány takže okamžitě ztratily šraňk - rozhod.
Rám celkem stabilní. Možná po výměně listu bude
plnit svůj účel.
Raději koupit přímo od výrobce Pilana Zborovice za
o něco vyšší cenu, ale člověk může hned dělat než od neznámého
výrobce.
95

Ruční štípač dříví | rucni-stipac-drivi-id-363


Štípače se skládá z ramene opatřeného sekyrou - štípacím klínem,
vratné pružiny, pracovního stolu.
Na místo kam míří klín se postaví polínko a ručně se ramenem s klínem
udeří do polene. Rameno se vrátí do horní polohy pomocí pružiny.
Na videu vše vypadá jednoduše, pracovník štípe polena jen bez
suků a práce mu jde hezky od ruky (snad si jí časem neusekne).

**


42

Motor nemá tah - jak změřit kompresi motoru | motor-nema-tah-jak-zmerit-kompresi-motoru-id-160


Komprese motoru - jak změřit kompresi
Pokud si chcete vyzkoušet , jakou má motor VARI JIKOV kompresi jednoduchým
způsobem, budete k tomu potřebovat mincíř na vážení do 20 kg.
Háčkem mincíře provlečte startovací šňůru tak, aby se startovací rukojeť
zachytla v oku háku.
Začněte táhnout dokud píst nepřekoná dolní úvrať a nezačne klást odpor.
Pak zatáhněte tak, aby se píst pomalu začal sunout k horní úvrati (žádné škubnutí, jen pomalý pohyb).
Při tomto pohybu by měl píst o průměru 56 mm bez dekoventilu - dekompresoru vykazovat
odpor vůči tahu mincíře 8 a více kilogramů.
Upozornění: Poškozený válec a píst mohou způsobit, že píst se bude špatně
pohybovat ve válci, proto je nutné vyšroubovat svíčku a vyzkoušet, jestli
při startování se píst pohybuje snadno a nezadrhává ve válci, popřípadě
prohlédnout stěny válce zda neobsahují rýhy!


Další časté závady VARI JIKOV: http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=86
67

Přípravek na ruční broušení řetězu motorové pily | pripravek-na-rucni-brouseni-retezu-motorove-pily-id-332


Přípravek se upne na lištu tak, aby pilník procházel obloukem zubu.
Na přípravku lze nastavit potřebné úhly, které doporučuje výrobce
řetězu motorové pily. Broušení je celkem zdlouhavé a lepší je koupit
si elektrickou brusku na broušení zubů řetězových pil.

**


Editace: 1338623805
Počet článků v kategorii: 164
Url:prevodovka-vari-dsk-317-obrazek-a-seznam-dilu-id-169

AD
11 Share
Share
Tweet