Jikov VARI ojnice, ložiska, gufera, válec, spojka, skříň
Jikov VARI ojnice, ložiska, gufera, píst, hlava, válec, kliková skříň, spojka - obrázky a popis jednotlivých dílů.
Ojnice - motor 1433 482 489 561 414
65 ) Klikový hřídel sestava
66 ) Vymezovací podložka
67 ) Ložisko 6303
68 ) Ložisko UR 6203
69 ) Gufero 17x35x10
72 ) Podložka 10
73 ) Matice M 10x1
74 ) Pero 3x5
75 ) Jehlové ložisko KBK 14x17x20
1 gufero 17x35x10
2 lozisko kulickove 6203
3 podlozka vymezovaci
4 klikova hridel vari
5 pero 3x5
6 lozisko kulickove 6303
7 pistni cep
8 pojistny krouzek 14
9 pistni krouzek 56x2 original
9a pistni krouzek 60x2
10 vymezovaci podlozka
11 pist prumer 56 mm
11a pist prumer 60 mm
12 lozisko jehlove 14x17x20 ina
13 ojnice
14 lozisko jehlove 18x24x13
15 cep klikovy
16 skrin klikova vari
16 skrin klikova vari
17 tesneni klikove skrine
18 sroub
18 sroub
19 podlozka 6,4
20 matice m6
20 matice m6
20 matice m6
21 matice hlavy valce
22 podlozka 8,4
23 hlava valce stara bez dv
24 podlozka 6,4
25 tesneni karburatoru
25 tesneni karburatoru
26 tesneni pod hlavu 56 mm
26a tesneni pod hlavu 60 mm
27 podlozka izolacni vlozka karburatoru
29 valec sestava se srouby original
29 valec sestava se srouby original
29a valec 60 sestava se srouby original
30 sroub zavrtny
31 tesneni valce 56 mm
31a tesneni valce 60 mm
32 pojistny krouzek 12
32 pojistny krouzek 12
33 naboj spojky
34 podlozka 105
35 matice m10x1
36 zavazi spojky 12 kov
37 pruzina spojky
37 pruzina spojky
38 sroub spojky m6x70
39 matice m 6
40 sroub m8x20
41 podlozka 8,2
42 uzaver sestava
43 mezipriruba sestava
44 podlozka vymezovaci tl02mm
45 pouzdro spojky
46 matice m8
47 sroub m3,9x19
48 podlozka 4,3
49 rozperka
50 kryt tlumice vyfuku
51 clona plech stinici vari
52 clona plech stinici vari
53 tlumic vyfuku sestava
54 tesneni vyfuku kov
55 sroub m8x16
56 podlozka 5,3
57 podlozka 5,1
58 matice m5
59 ventil dekompresni
60 hadicka ovladani dekoventilu
61 spona hadicova cobra 8
Ojnice - motor 1433 482 489 561 414
65 ) Klikový hřídel sestava
66 ) Vymezovací podložka
67 ) Ložisko 6303
68 ) Ložisko UR 6203
69 ) Gufero 17x35x10
72 ) Podložka 10
73 ) Matice M 10x1
74 ) Pero 3x5
75 ) Jehlové ložisko KBK 14x17x20
1 gufero 17x35x10
2 lozisko kulickove 6203
3 podlozka vymezovaci
4 klikova hridel vari
5 pero 3x5
6 lozisko kulickove 6303
7 pistni cep
8 pojistny krouzek 14
9 pistni krouzek 56x2 original
9a pistni krouzek 60x2
10 vymezovaci podlozka
11 pist prumer 56 mm
11a pist prumer 60 mm
12 lozisko jehlove 14x17x20 ina
13 ojnice
14 lozisko jehlove 18x24x13
15 cep klikovy
16 skrin klikova vari
16 skrin klikova vari
17 tesneni klikove skrine
18 sroub
18 sroub
19 podlozka 6,4
20 matice m6
20 matice m6
20 matice m6
21 matice hlavy valce
22 podlozka 8,4
23 hlava valce stara bez dv
24 podlozka 6,4
25 tesneni karburatoru
25 tesneni karburatoru
26 tesneni pod hlavu 56 mm
26a tesneni pod hlavu 60 mm
27 podlozka izolacni vlozka karburatoru
29 valec sestava se srouby original
29 valec sestava se srouby original
29a valec 60 sestava se srouby original
30 sroub zavrtny
31 tesneni valce 56 mm
31a tesneni valce 60 mm
32 pojistny krouzek 12
32 pojistny krouzek 12
33 naboj spojky
34 podlozka 105
35 matice m10x1
36 zavazi spojky 12 kov
37 pruzina spojky
37 pruzina spojky
38 sroub spojky m6x70
39 matice m 6
40 sroub m8x20
41 podlozka 8,2
42 uzaver sestava
43 mezipriruba sestava
44 podlozka vymezovaci tl02mm
45 pouzdro spojky
46 matice m8
47 sroub m3,9x19
48 podlozka 4,3
49 rozperka
50 kryt tlumice vyfuku
51 clona plech stinici vari
52 clona plech stinici vari
53 tlumic vyfuku sestava
54 tesneni vyfuku kov
55 sroub m8x16
56 podlozka 5,3
57 podlozka 5,1
58 matice m5
59 ventil dekompresni
60 hadicka ovladani dekoventilu
61 spona hadicova cobra 8
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
U travní sekačky kolísaly otáčky motoru - našel jsem několik možných příčin.
Postupoval jsem od jednodušších bodů, abych si nenadělal více starostí a vždy pak vyzkoušel, jestli došlo ke zlepšení.
Ti co nemají žádné zkušenosti, vyhledají odborníka.
Postupoval jsem od jednodušších bodů, abych si nenadělal více starostí a vždy pak vyzkoušel, jestli došlo ke zlepšení.
Ti co nemají žádné zkušenosti, vyhledají odborníka.
- - kontrola výšky hladiny oleje!!!!!! (při jízdě do svahu došlo k špatnému mazání a píst se zadíral)
- - zkontroloval jsem benzín v nádržce, musím tam mít aspoň třetinu nádržky, zejména v šikmém terénu (jednou jsem tam měl nekvalitní benzín, byl třeba jej vypustit a koupit u značkové pumpy)
- - vyčistil jsem svíčku (bylo třeba vyměnit za novou)
- - vyčistil vzduchový filtr
- - vyčistil trysky karburátoru
- - odkalil karburátor (boční šroubek na misce karburátoru)
- - kontroloval jsem průchodnost palivové hadičky a filtru paliva
- - dotáhl jsem upevňovací šrouby karburátoru, aby pod těsněním nebyl přisáván falešný vzduch
- - zkontroloval pružinky regulátoru otáček u karburátoru (háček na jedné straně neseděl v dírce)
- - mokrá tráva (nalepí se pod kryt nože, ucpe vyhazovací otvor), zastavil jsem stroj a vyčistil
- OD TOHOTO BODU JE TO JIŽ PRO ZKUŠENÉ, NEBO SERVIS
- - tupý nůž (motor se zastavuje)
- - karburátor s podávací membránou (kontrola membrány a podávacího mechanismu)
- - náporový regulátor otáček, pružinky, táhla (jedno táhlo jsem měl zdeformované)
- - nevhodný nůž sekačky (měl jinou hmotnost, než originál a nepůsobil jako setrvačník)
- - karbon ve výfuku
Uvolníme šroub krytu startéru a taky šrouby krytu vzduchového filtru.
Kryt startéru drží ještě za úchyty v otvorech, nutno opatrně šroubovákem vysunout.
Uvolníme tři matice startéru
Uvolníme matici vzduchového kolena a okraje části u vzduchového filtru.
Rozpojíme palivovou hadičku například u filtru paliva.
Pak by již měla jít sundat nádrž i s krytem motoru.
Uvolníme dvě matice karburátoru.
Sací koleno opatrně vysuneme a též vysuneme těsnění, řádně si označíme vrch, spodek, těsnění, nebo si jej vyfotíme pro správnou montáž.
Demontujeme táhla sytiče a škrtící klapky regulátoru otáček - plynu (tam je i pružinka, opatrně jí vyháčkujte).
Páčku sytiče možná bude nutno malinko nahnout, aby táhlo vyběhlo z očka.
Karburátor stáhneme ze šroubů.
Detail karburátoru Honda GXV od válce.
honda-gxv-karburator-detail-od-vzduchoveho-filtru
Honda GXV karburátor demontáž hlavní trysky.
Honda GXV karburátor a plovák
Kryt startéru drží ještě za úchyty v otvorech, nutno opatrně šroubovákem vysunout.
Uvolníme tři matice startéru
Uvolníme matici vzduchového kolena a okraje části u vzduchového filtru.
Rozpojíme palivovou hadičku například u filtru paliva.
Pak by již měla jít sundat nádrž i s krytem motoru.
Uvolníme dvě matice karburátoru.
Sací koleno opatrně vysuneme a též vysuneme těsnění, řádně si označíme vrch, spodek, těsnění, nebo si jej vyfotíme pro správnou montáž.
Demontujeme táhla sytiče a škrtící klapky regulátoru otáček - plynu (tam je i pružinka, opatrně jí vyháčkujte).
Páčku sytiče možná bude nutno malinko nahnout, aby táhlo vyběhlo z očka.
Karburátor stáhneme ze šroubů.
Detail karburátoru Honda GXV od válce.
honda-gxv-karburator-detail-od-vzduchoveho-filtru
Honda GXV karburátor demontáž hlavní trysky.
Honda GXV karburátor a plovák
Ceny jsou orientační a mohou se lišit v průběhu roku
www.zahradahrou.cz
Elektrická řetězová pila s příkonem 1800W, 40 cm lištou a zubovou opěrkou.
Elektrická řetězová pila HECHT 2048
Elektrický motor, soft start (plynulý rozběh - nevyráží jističe)
Elektrická řetězová pila HECHT 2440
Hobby motorová pila HECHT 939 S
Raptor 645
Farmářská motorová pila s výkonem 2,8 HP a primerem pro snadný start.
Raptor 245 + BOX
Farmářská motorová pila HECHT 945
Raptor 645 + BOX
Farmářská motorová pila s výkonem 2,8 HP a primerem pro snadný start.
Farmářská motorová pila HECHT 946 T
Farmářská motorová pila HECHT 945 + box
Farmářská motorová pila HECHT 950
Motorová pila, dekompresní ventil
www.zahradahrou.cz
Elektrická řetězová pila s příkonem 1800W, 40 cm lištou a zubovou opěrkou.
Elektrická řetězová pila HECHT 2048
Elektrický motor, soft start (plynulý rozběh - nevyráží jističe)
Elektrická řetězová pila HECHT 2440
Hobby motorová pila HECHT 939 S
Raptor 645
Farmářská motorová pila s výkonem 2,8 HP a primerem pro snadný start.
Raptor 245 + BOX
Farmářská motorová pila HECHT 945
Raptor 645 + BOX
Farmářská motorová pila s výkonem 2,8 HP a primerem pro snadný start.
Farmářská motorová pila HECHT 946 T
Farmářská motorová pila HECHT 945 + box
Farmářská motorová pila HECHT 950
Motorová pila, dekompresní ventil
Problém:
řetěz motorové pily je do minuty volný, nebo se uvolní v krátké době.
Je prověšený - odstává od lišty vlastní vahou.
Řešení:
Uvolním matice které drží boční kryt řetězovou lištu, dotáhnu je jen rukou
aby bylo možno řetězovou lištu posouvat napínacím šroubem.
Pak tímto napínacím šroubem otáčím, dokud se řetěz nenapne - není volný.
Pak řetězem posouvám po liště tam a zpět (v rukavicích, nebo pomocí dřevěné
desky), dokud si řetěz řádně nesedne.
Zatáhnu prsty za řetěz směrem od lišty a pokud zjistím, že se ještě uvolnil,
tak znova je napnu napínacím šroubem.
Znovu zkusím řetězem posunout tam a zpět, pokud je volný znovu nepatrně
dotáhnu.
Opakuji dokud řetěz není napnutý - tahem od lišty, v středu její délky, nesmím
vodící trny řetězu dostat mimo drážku vodící lišty.
Jakmile se již řetěz neuvolňuje, posouváním tam a zpět, dotáhnu matice.
Vyzkouším, zda lze řetězem volně posouvat po liště.
Pokud ne, musím matice uvolnit a napnutí řetězu zmenšit - povolit napínacím
šroubem.
Zase je třeba vyzkoušet posouváním řetězu jeho vůli již výše popsaným způsobem.
řetěz motorové pily je do minuty volný, nebo se uvolní v krátké době.
Je prověšený - odstává od lišty vlastní vahou.
Řešení:
Uvolním matice které drží boční kryt řetězovou lištu, dotáhnu je jen rukou
aby bylo možno řetězovou lištu posouvat napínacím šroubem.
Pak tímto napínacím šroubem otáčím, dokud se řetěz nenapne - není volný.
Pak řetězem posouvám po liště tam a zpět (v rukavicích, nebo pomocí dřevěné
desky), dokud si řetěz řádně nesedne.
Zatáhnu prsty za řetěz směrem od lišty a pokud zjistím, že se ještě uvolnil,
tak znova je napnu napínacím šroubem.
Znovu zkusím řetězem posunout tam a zpět, pokud je volný znovu nepatrně
dotáhnu.
Opakuji dokud řetěz není napnutý - tahem od lišty, v středu její délky, nesmím
vodící trny řetězu dostat mimo drážku vodící lišty.
Jakmile se již řetěz neuvolňuje, posouváním tam a zpět, dotáhnu matice.
Vyzkouším, zda lze řetězem volně posouvat po liště.
Pokud ne, musím matice uvolnit a napnutí řetězu zmenšit - povolit napínacím
šroubem.
Zase je třeba vyzkoušet posouváním řetězu jeho vůli již výše popsaným způsobem.
Broušení řetězu pily pomocí elektrické brusky | brouseni-retezu-pily-pomoci-elektricke-brusky-id-334
Bruska na řetězy pil se skládá z upínacího zařízení a
výkyvného ramene s motorem, na kterém je upnut
tenký brusný kotouč.
Upínací zařízení je možno natáčet v požadovaném
úhlu a vše lze nastavit dorazy tak, aby všechny zuby
byly nabroušeny stejnoměrně.
Pozor!!!
Vždy brousíme každý druhý zub a pak je nutno přípravek
pootočit do mínusové polohy a brousit zbylé zuby.
Zda brousíme správné zuby vyzkoušíme při vypnuté
brusce nakloněním kotouče k zubu. Pokud úhel stěny kotouče
odpovídá úhlu břitu zubu, můžeme začít brousit.
Kupte si brusku, do které lze upnout přímo celou lištu
motorové pily, abyste nemuseli sundávat řetěz.
Takové broušení je pak velmi rychlé, rychlejší než
broušení pilníkem.
Správně nabroušený řetěz ušetří až 90% paliva, ale
v průměru 50% proti řetězu trvale broušenému
ručním pilníkem.
Pokud budete mít brusku akumulátorovou, můžete si
jí brát sebou i do lesa a brousit na místě při těžbě dříví.
Řada kutilů však zuby jen lízne a nezarovnává je
tak aby byly všechny stejně dlouhé a tím jsou
přesvědčeni, že zvýší životnost řetězu.
Nicméně zub, který více vyčnívá je více namáhán
a v tomto místě může dojít častěji k přetržení řetězu.
Bruska na řetězy stojí zhruba 1000 korun českých a
pokud řežeme 10 m3 ročně a více pak se určitě vyplatí
si jí koupit.
Video návod jak brousit řetěz motorové pily elektrickou bruskou na řetězy:
**VIDEO YOUTUBE
výkyvného ramene s motorem, na kterém je upnut
tenký brusný kotouč.
Upínací zařízení je možno natáčet v požadovaném
úhlu a vše lze nastavit dorazy tak, aby všechny zuby
byly nabroušeny stejnoměrně.
Pozor!!!
Vždy brousíme každý druhý zub a pak je nutno přípravek
pootočit do mínusové polohy a brousit zbylé zuby.
Zda brousíme správné zuby vyzkoušíme při vypnuté
brusce nakloněním kotouče k zubu. Pokud úhel stěny kotouče
odpovídá úhlu břitu zubu, můžeme začít brousit.
Kupte si brusku, do které lze upnout přímo celou lištu
motorové pily, abyste nemuseli sundávat řetěz.
Takové broušení je pak velmi rychlé, rychlejší než
broušení pilníkem.
Správně nabroušený řetěz ušetří až 90% paliva, ale
v průměru 50% proti řetězu trvale broušenému
ručním pilníkem.
Pokud budete mít brusku akumulátorovou, můžete si
jí brát sebou i do lesa a brousit na místě při těžbě dříví.
Řada kutilů však zuby jen lízne a nezarovnává je
tak aby byly všechny stejně dlouhé a tím jsou
přesvědčeni, že zvýší životnost řetězu.
Nicméně zub, který více vyčnívá je více namáhán
a v tomto místě může dojít častěji k přetržení řetězu.
Bruska na řetězy stojí zhruba 1000 korun českých a
pokud řežeme 10 m3 ročně a více pak se určitě vyplatí
si jí koupit.
Video návod jak brousit řetěz motorové pily elektrickou bruskou na řetězy:
**VIDEO YOUTUBE
Editace: 1335605986
Počet článků v kategorii: 175
Url:jikov-vari-ojnice-loziska-gufera-valec-spojka-skrin-id-134