STIHL FS 450
STIHL FS 450 - křovinořez, který něco vydrží.
S křovinořezem STIHL FS 450 se nejčastěji setkáte u zaměstnanců obecních úřadů při každodenním kosení vzdorující trávy nebo křovin v katastru obce. Je to bojovník a jen tak něco jej nezastaví.
Některá technická data STIHL FS 450:
- Zdvihový objem 44,3 cm3
- Výkon 2,1 / 2,9 kW/k
- Hmotnost 8 kg
- Objem nádrže 0,67 l
- Hnací hřídel pevný
Video STIHL FS 450 v akci při koseni velmi vysokého porostu.
**VIDEO YOUTUBE175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Kůň je nepostradatelným pomocníkem při přibližování pokácených
stromů na určené místo. Jako náhradu za tento způsob vytvořili
pracovníci Engineering Blatná koně motorového.
Kůň je opatřený pásovým pohonem. Řízen je pomocí řidítek stejně,
jako vozík na přepravu palet - paleťák.
Motorový kůň má i naviják pro přiblížení klády a její následné
upevnění do držáku. Motorový kůň se vejde do dodávkového automobilu
kam sám snadno najede po fošnách.
**VIDEO YOUTUBE
stromů na určené místo. Jako náhradu za tento způsob vytvořili
pracovníci Engineering Blatná koně motorového.
Kůň je opatřený pásovým pohonem. Řízen je pomocí řidítek stejně,
jako vozík na přepravu palet - paleťák.
Motorový kůň má i naviják pro přiblížení klády a její následné
upevnění do držáku. Motorový kůň se vejde do dodávkového automobilu
kam sám snadno najede po fošnách.
**VIDEO YOUTUBE
Ceník sekaček HECHT jaro 2012 plus popis sekačky: motor, výkon, objem motoru, hmotnost, doporučená plocha sečení, záběr, nastavení výšky, mulčování, pojezd, sečení kolem zídky, boční výhoz, spirálové vřetenové sečení, objem koše atd.
Recenze zkušenost http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=79
HECHT 541 ,
HECHT 546 ,
HECHT 5461 ,
HECHT 5460 BS ,
HECHT 5480 ,
HECHT 5481 BS
HECHT 1801 ELEKTRICKÁ ,
HECHT 1802 S ELEKTRICKÁ,
HECHT 540 ,
HECHT 541 B ,
HECHT 546 ,
HECHT SP 46 H GCV 135 HONDA
HECHT 548 SW 5 in 1 ,
HECHT 5484 SW 5 in 1 ,
HECHT 549 SWB 5 in 1 ,
HECHT 5494 SWB 5 in 1 ,
HECHT 548 HSW HONDA ,
HECHT SP 46 SH GCV 135 HONDA
HECHT SP 46 SB B&S 60 HW ,
HECHT GT 47 SH GCV 135 ,
HECHT 5530 XR ,
HECHT 551 SWB 5 in 1 ,
HECHT 552 RS 5 in 1 ,
HECHT AK 53 SH GCV 160
HECHT 554 AL 5 in 1 ,
HECHT 553 AL 5 in 1 ,
HECHT GT 53 SH GCV 190 HW ,
HECHT GT 53 SB BS 675 TNM HW ,
HECHT GX 54 SB BS 675 3 in 1 HW ,
HECHT GX 54 SH GCV 160 3in1 HW HONDA
HECHT MX 52 SH GCV 190 3 in 1 HW HONDA,
HECHT 556 RS 5 in 1,
HECHT GT 60 SB BS 60 GIGANG,
HECHT AK 57 SH GCV 190 3 in 1 HONDA,
HECHT LAWNMASTER 500

Recenze zkušenost http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=79
HECHT 541 ,
HECHT 546 ,
HECHT 5461 ,
HECHT 5460 BS ,
HECHT 5480 ,
HECHT 5481 BS

HECHT 1801 ELEKTRICKÁ ,
HECHT 1802 S ELEKTRICKÁ,
HECHT 540 ,
HECHT 541 B ,
HECHT 546 ,
HECHT SP 46 H GCV 135 HONDA

HECHT 548 SW 5 in 1 ,
HECHT 5484 SW 5 in 1 ,
HECHT 549 SWB 5 in 1 ,
HECHT 5494 SWB 5 in 1 ,
HECHT 548 HSW HONDA ,
HECHT SP 46 SH GCV 135 HONDA

HECHT SP 46 SB B&S 60 HW ,
HECHT GT 47 SH GCV 135 ,
HECHT 5530 XR ,
HECHT 551 SWB 5 in 1 ,
HECHT 552 RS 5 in 1 ,
HECHT AK 53 SH GCV 160

HECHT 554 AL 5 in 1 ,
HECHT 553 AL 5 in 1 ,
HECHT GT 53 SH GCV 190 HW ,
HECHT GT 53 SB BS 675 TNM HW ,
HECHT GX 54 SB BS 675 3 in 1 HW ,
HECHT GX 54 SH GCV 160 3in1 HW HONDA

HECHT MX 52 SH GCV 190 3 in 1 HW HONDA,
HECHT 556 RS 5 in 1,
HECHT GT 60 SB BS 60 GIGANG,
HECHT AK 57 SH GCV 190 3 in 1 HONDA,
HECHT LAWNMASTER 500

Strom si připravíme jako při klasickém kácení
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=31&t=250
jen namísto pracného zatloukání klínů použijeme hydraulický
klín na ruční pohon - pracuje podobně, jako hydraulický zvedák "panenka".
Klín se vsune do zadní upravené části řezu (do tvaru klínu ).
Několikrát se zapumpuje, aby klín již začal řez rozevírat a
zároveň se zachytil do dřeva v řezu.
Pak se pokračuje v řezání. Po dokončení řezání se ještě
zapumpuje a vyčká se na pád stromu, tedy pokud již dřevo
praská a je patrné, že se strom již naklání. Rozevření řezu
jen o 1 cm a jeho hloubce 50 cm má za následek, že se
špice stromu odchýlí od své původní kolmé osy vy výšce 10 metrů
o 50 cm.
**VIDEO YOUTUBE
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=31&t=250
jen namísto pracného zatloukání klínů použijeme hydraulický
klín na ruční pohon - pracuje podobně, jako hydraulický zvedák "panenka".
Klín se vsune do zadní upravené části řezu (do tvaru klínu ).
Několikrát se zapumpuje, aby klín již začal řez rozevírat a
zároveň se zachytil do dřeva v řezu.
Pak se pokračuje v řezání. Po dokončení řezání se ještě
zapumpuje a vyčká se na pád stromu, tedy pokud již dřevo
praská a je patrné, že se strom již naklání. Rozevření řezu
jen o 1 cm a jeho hloubce 50 cm má za následek, že se
špice stromu odchýlí od své původní kolmé osy vy výšce 10 metrů
o 50 cm.
**VIDEO YOUTUBE
Otáčky motoru při poloze páčky omezovače viz tabulka:
1. 3 700
2. 4 200
3. 4 700
Pružina omezovače je posledním zářezu páčky nastavení otáček,
tedy nejméně napnutá. Přesto dochází k značnému rozdílu otáček
po přesunutí páčky regulátoru otáček do dalšího zářezu, to vše při volnoběžných otáčkách
a to tak, že nelze zařadit další převodový stupeň dokud páčka regulátoru
otáček není přesunuta do nejmenší možné polohy, tedy až za 1 první zářez.
Dal jsem pružinu do posledního zářezu, ale stále dochází k výrazné změně otáček
při přesouvání páčky mezi zářezy při volnoběhu.
Zkusil jsem pružinu ještě nadstavit, aby kladla je minimální odpor, ale ani to nepomohlo.
Pomohlo by dát táhlo ke klapce plynu do nižšího otvoru? Mám táhlo v nejvyšším otvoru.
Řešení:
Výměna gufer na klice a výměna osičky plynu v karburátoru vedla k odstranění poruchy.

1. 3 700
2. 4 200
3. 4 700
Pružina omezovače je posledním zářezu páčky nastavení otáček,
tedy nejméně napnutá. Přesto dochází k značnému rozdílu otáček
po přesunutí páčky regulátoru otáček do dalšího zářezu, to vše při volnoběžných otáčkách
a to tak, že nelze zařadit další převodový stupeň dokud páčka regulátoru
otáček není přesunuta do nejmenší možné polohy, tedy až za 1 první zářez.
Dal jsem pružinu do posledního zářezu, ale stále dochází k výrazné změně otáček
při přesouvání páčky mezi zářezy při volnoběhu.
Zkusil jsem pružinu ještě nadstavit, aby kladla je minimální odpor, ale ani to nepomohlo.

Pomohlo by dát táhlo ke klapce plynu do nižšího otvoru? Mám táhlo v nejvyšším otvoru.
Řešení:
Výměna gufer na klice a výměna osičky plynu v karburátoru vedla k odstranění poruchy.

Citace:
Doporučení pro majitele 2 taktních motorů:
Je nutné používat čerstvě namíchané palivo, protože současné ekologičtější oleje pro mazaní 2 taktů benzín Natural 95 postupně rozpouští a tím snižuje jejich mazné vlastnosti, proto si vždy míchejte palivo,
které spotřebujete. Navíc i benzín obsahuje bio-složky, které mohou po určité době doslova
zalepit jemné otvory a trysky v karburátoru.
Doporučení pro majitele 2 taktních motorů:
Je nutné používat čerstvě namíchané palivo, protože současné ekologičtější oleje pro mazaní 2 taktů benzín Natural 95 postupně rozpouští a tím snižuje jejich mazné vlastnosti, proto si vždy míchejte palivo,
které spotřebujete. Navíc i benzín obsahuje bio-složky, které mohou po určité době doslova
zalepit jemné otvory a trysky v karburátoru.
Nejvíce servisních oprav zadřených motorů se
vztahuje k jarnímu období z důvodu, že uživatelé zahradní
techniky použili benzín, který zůstal v nádrži stroje přes celou zimu.
Pokud používáte lepší oleje dodržujte předepsaný poměr směsi bezínu s olejem stanovený výrobcem.
Do nádrže stroje nelijeme benzín, který obsahuje vodu,
mechanické nečistoty, kal, rez, sraženiny.
Benzín je nejlépe používat čerstvý - právě zakoupený u čerpací stanice.
Po 14 dnech při běžném skladování již dochází ke změnám, polymerizaci některých
složek. Pokud byl benzín v nádrži stroje, došlo k odpaření prchavých složek
a motor již bude o něco hůře startovat.
Benzín zakoupený v určité období roku má svoji kvalitu (zimní, letní, přechodný, tlak par při zahřátí - léto 60kPa zima 90kPa)
a v toto roční období by se měl používat.
Pokud je benzín míchaný s olejem, mělo by se namíchat jen takové množství,
které spotřebujete, protože s moderními oleji může docházet ke změnám (tvorba gelu, sraženin atd.)
které doslova zalepí jemné otvory a trysky karburátoru.
Pokud palivo s olejem nalíváte z kanystru do nádrže, vždy jej předem pro jistotu znovu protřepejte.
Používejte jen kanystry určené pro skladování pohonných hmot!
Voda v benzínu:
V těsně uzavřeném kanystru by nemělo docházet ke kondenzaci vodních par
na stěnách, ale v nádrži stroje k tomu dochází, takže po určitém čase benzín
bude obsahovat i vodu. Hlavní podíl na tomto procesu má střídání teploty
okolního vzduchu a jeho vlhkost.
Oxidace benzínu
Oxidace benzínu téměř neprobíhá v hermeticky uzavřených a po okraj naplněných
kanystrech - nádržích uchovávaných v podzemních skladech za nízké teploty.
Na oxidaci benzínu má vliv sluneční záření, vzduch, popřípadě některé kovy (měď),
vysoká teplota.
Bio-složky benzínu
Do paliv mohou být přidávány další složky (od roku 2006), jako metanol, etanol, které jsou schopny vázat vodu
a ty ve směsi s oleji mohou po určitém čase získávat nežádoucí vlastnosti, takže další důvod
proč používat nový benzín.
Stabilizátor benzínu
Stabilizátory paliva se používají při dlouhodobém uskladnění (více
jak 2 měsíce). Je nutné naplnit nádrž po okraj a nechat stabilizované palivo i
v karburátoru. Stabilizátor dokáže ošetřit palivo až na 6 měsíců.
Pokud je benzín bez stabilizátoru, tak jej na zimu, nebo období přesahující
2 měsíce vypustíme z nádrže a vyjedeme vše, co zbylo v karburátoru.
Editace: 5.7.2020 - 10:10
Počet článků v kategorii: 175
Url:stihl-fs-450