Štípací ruční klíny Logmatic a stojany na dříví
Ruční štípací klín Logmatic váží 1,8 kg. Skládá se
z násady zakončené klínem a pohyblivé části násady,
která funguje, jako závaží. Klín se pustí vlastní vahou
na poleno a naraz závaží pak udělá své.
Ve videu jsou předvedeny velmi praktické stojany na
dříví. K zařízení lze koupit i držák polene, takže po štípání
jsou polínka přidržena v tomto koši a můžete je okamžitě
pohodlně přinést ke krbu.
**VIDEO YOUTUBE
z násady zakončené klínem a pohyblivé části násady,
která funguje, jako závaží. Klín se pustí vlastní vahou
na poleno a naraz závaží pak udělá své.
Ve videu jsou předvedeny velmi praktické stojany na
dříví. K zařízení lze koupit i držák polene, takže po štípání
jsou polínka přidržena v tomto koši a můžete je okamžitě
pohodlně přinést ke krbu.


**VIDEO YOUTUBE
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Svíčka zapalovací VARI TERRA JIKOV pro
dvoudobé motory JIKOV
JIKOV 1447
JIKOV 1453
JIKOV 1447 DV
JIKOV 1454 DV
JIKOV 1447 LTS
JIKOV 1453 LTS
Upozornění: Před výměnou svíčky si vždy poměřte délku závitu, s původní svíčkou !!!!!!!!
Pokud bude na nové svíčce delší, může dojít k poškození motoru !!!!
Název svíčky: BRISK D 17 YC (případně ekvivalenty od jiných firem)
Vzdálenost elektrod: 0,6 mm
Kontrola svíčky: každých 100 hodin chodu motoru
Nová svíčka se našroubuje a dotáhne pevně rukou. Pak se pomocí klíče dotáhne
pootočí ještě o úhel 90°.
Stará svíčka se po dotažení rukou dotáhne klíčem jen o 15°.
dvoudobé motory JIKOV
JIKOV 1447
JIKOV 1453
JIKOV 1447 DV
JIKOV 1454 DV
JIKOV 1447 LTS
JIKOV 1453 LTS
Upozornění: Před výměnou svíčky si vždy poměřte délku závitu, s původní svíčkou !!!!!!!!
Pokud bude na nové svíčce delší, může dojít k poškození motoru !!!!
Název svíčky: BRISK D 17 YC (případně ekvivalenty od jiných firem)
Vzdálenost elektrod: 0,6 mm
Kontrola svíčky: každých 100 hodin chodu motoru
Nová svíčka se našroubuje a dotáhne pevně rukou. Pak se pomocí klíče dotáhne
pootočí ještě o úhel 90°.
Stará svíčka se po dotažení rukou dotáhne klíčem jen o 15°.
Dvoudobé motory JIKOV
JIKOV 1447
JIKOV 1453
JIKOV 1447 DV
JIKOV 1454 DV
JIKOV 1447 LTS
JIKOV 1453 LTS
Pro dvoudobé motory se používá směs benzínu a motorového oleje.
Záběh motoru: benzín BA - 95 N NATURAL motorový olej MOGUL TS, TSF 40:1
Po cca 15 hodinách záběhu motoru se doporučuje používat tyto směsi:
BA - 95 N NATURAL motorový olej MOGUL TS, TSF 50:1
BA - 95 N NATURAL motorový olej CASTROL SUPER TT 50:1
BA - 95 N NATURAL motorový olej BIO MIX OMV 50:1
BA - 95 N NATURAL motorový olej CASTROL XTS BIOLUBE 100:1
JIKOV 1447
JIKOV 1453
JIKOV 1447 DV
JIKOV 1454 DV
JIKOV 1447 LTS
JIKOV 1453 LTS
Pro dvoudobé motory se používá směs benzínu a motorového oleje.
Záběh motoru: benzín BA - 95 N NATURAL motorový olej MOGUL TS, TSF 40:1
Po cca 15 hodinách záběhu motoru se doporučuje používat tyto směsi:
BA - 95 N NATURAL motorový olej MOGUL TS, TSF 50:1
BA - 95 N NATURAL motorový olej CASTROL SUPER TT 50:1
BA - 95 N NATURAL motorový olej BIO MIX OMV 50:1
BA - 95 N NATURAL motorový olej CASTROL XTS BIOLUBE 100:1
Při klasickém štípání dříví na špalku se
poleno po rozštípnutí rozlétne na strany
a jednotlivé kusy znovu musíme skládat
na špalek, štípat a znovu skládat na špalek.
Pokud však vyplníme poleny střed staré
pneumatiky, polena se již nerozletí do
stran po rozštípnutí a my můžeme dále
sekat tak dlouho, až jsou polena rozštípaná
na potřebnou velikost.
Někdo stahuje polena k sobě jen gumou
na uchycení nákladu plachty na přívěsný vozík.
**VIDEO YOUTUBE
poleno po rozštípnutí rozlétne na strany
a jednotlivé kusy znovu musíme skládat
na špalek, štípat a znovu skládat na špalek.
Pokud však vyplníme poleny střed staré
pneumatiky, polena se již nerozletí do
stran po rozštípnutí a my můžeme dále
sekat tak dlouho, až jsou polena rozštípaná
na potřebnou velikost.
Někdo stahuje polena k sobě jen gumou
na uchycení nákladu plachty na přívěsný vozík.

**VIDEO YOUTUBE
- Demontují se 4 kusy matic držících těleso startovadla a sejme se
- Za rukojeť vytáhněte šňůru nadoraz a zajistěte navijecí buben proti pootočení.
- Rozvažte uzel šňůry, který se nachází uvnitř bubnu a šňůru vytáhněte.
- Na nové šňůře udělejte uzel a šňůru protáhněte rukojetí.
- Druhý konec šňůry protáhněte průvlakem startovadla a otvorem v bubnu.
- Na konci šňůry uvažte uzel.
- Odjistěte buben a pomalu nechte šňůru navinout.
- Zkontrolujte činnost západky startovadla - povytažením šňůry musí dojít k vysunutí západky, po uvolnění šňůry se západka zasune do výchozí polohy.
- Nasaďte startovadlo na motor a řádně dotáhněte šrouby.
Pokud dojde k uvolnění předpětí navíjecí pružiny například při přetržení šňůry, postupuje se následovně:
- Sejměte startovadlo (pokud je namontováno).
- Odstraňte zbytek šňůry.
- Zkontrolujte zda části startovadla nejsou poškozeny.
- Rukou otáčejte bubnem ve směru záběru (doleva) až na doraz, tím se navine pružina.
- Pootočte bubnem zpět (doprava) tak, aby se otvor v bubnu překrýval s otvorem průvlaku, protáhněte jimi šňůru a zajistěte uzlem. Tím docílíte toho, že lze šňůru vytáhnout nadoraz, aniž by došlo k maximálnímu navinutí pružiny a k poškození pružiny, nebo startovadla.
Obrázek součástí karburátoru, čističe vzduchu a chlazení Vari Terra motor Jikov dvoutaktní


Editace: 1353832974
Počet článků v kategorii: 175
Url:stipaci-rucni-kliny-logmatic-a-stojany-na-drivi-id-367