Periodická údržba VARI TERRA JIKOV
Před každým spuštěním motoru:
Kontrola hladiny paliva.
Zkontrolujte čistič vzduchu, čistotu a množství olejové náplně.
Zkontrolujte vstup vzduchu a oblast chlazení, popřípadě vyčistěte.
Zkontrolujte stav startovacího zařízení a šňůry.
Po každých 30 hodinách
Vyměňte olej v čističi vzduchu.
Zkontrolujte palivový filtr, znečistěný vyměňte.
Po každých 100 hodinách chodu motoru:
Kontrola zapalovací svíčky - očistit, nastavit elektrody 0,6 mm.
Zkontrolujte a vyčistěte chladící plochy motoru. Doporučeno provádět ve smluvní opravně.
Kontrola hladiny paliva.
Zkontrolujte čistič vzduchu, čistotu a množství olejové náplně.
Zkontrolujte vstup vzduchu a oblast chlazení, popřípadě vyčistěte.
Zkontrolujte stav startovacího zařízení a šňůry.
Po každých 30 hodinách
Vyměňte olej v čističi vzduchu.
Zkontrolujte palivový filtr, znečistěný vyměňte.
Po každých 100 hodinách chodu motoru:
Kontrola zapalovací svíčky - očistit, nastavit elektrody 0,6 mm.
Zkontrolujte a vyčistěte chladící plochy motoru. Doporučeno provádět ve smluvní opravně.
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Pokud výrobce neurčil jinak olej vyměňujte u nové
převodové skříně po prvních 10 hodinách provozu a poté vždy po 100 hodinách provozu
nebo po sezóně.
Hladinu oleje kontrolujeme po odšroubování šroubu s měrkou.
Ryska ukazuje maximální hladinu.
Pokud je to nutné, olej vyměníme a to po zahřátí převodovky provozem zařízení.
Olej z teplé převodovky dokonale vyteče.
Olej se vypouští přes otvor měrky oleje a to nakloněním převodovky.
Olej vypouštíme do nádobky o obsahu nejméně 1 litr protože převodovka má dle druhu obsah přibližně 0,75 litru oleje,
pokud je naplněna po rysku.
Nový olej nalijeme pomocí trychtýře, někdy je třeba trychtýř nadzvednout,
aby mohl uniknout vzduch z převodovky.
Olej používáme předepsaný výrobcem v manuálu například HEKRA PP 90H
Odvzdušňovací otvor v měrce řádně vyčistěte, nesmí být ucpaný.
Poškozené těsnění pod šroubem měrky vyměňte za nové.
převodové skříně po prvních 10 hodinách provozu a poté vždy po 100 hodinách provozu
nebo po sezóně.
Hladinu oleje kontrolujeme po odšroubování šroubu s měrkou.
Ryska ukazuje maximální hladinu.
Pokud je to nutné, olej vyměníme a to po zahřátí převodovky provozem zařízení.
Olej z teplé převodovky dokonale vyteče.
Olej se vypouští přes otvor měrky oleje a to nakloněním převodovky.
Olej vypouštíme do nádobky o obsahu nejméně 1 litr protože převodovka má dle druhu obsah přibližně 0,75 litru oleje,
pokud je naplněna po rysku.
Nový olej nalijeme pomocí trychtýře, někdy je třeba trychtýř nadzvednout,
aby mohl uniknout vzduch z převodovky.
Olej používáme předepsaný výrobcem v manuálu například HEKRA PP 90H
Odvzdušňovací otvor v měrce řádně vyčistěte, nesmí být ucpaný.
Poškozené těsnění pod šroubem měrky vyměňte za nové.
Voda z bojleru může zapáchat z více příčin. Může to být vodou samotnou pokud
máme vlastní zdroj a voda například obsahuje síru, může pak zapáchat po
zkažených vejcích.
Tak zapáchá voda i v bojleru, který se často nepoužívá.
Dobré je když se nám vodu podaří vypustit z bojleru.
Zastavíme hlavní přívod vody.
Pak otevřeme kohout teplé vody i studené, které jsou
připojeny na bojler a voda by měla vytéct z kohoutku na
studenou vodu.
Taky můžete zkusit vypustit vodu přes pojistný ventil, ale zase
je třeba otevřít kohout s teplou vodou, aby v bojleru nevznikl podtlak,
který brání vytečení vody z bojleru.
Po vypuštění necháme otevřený jen kohout na teplou vodu a otevřeme
hlavní přívod vody. Jakmile začne téci plynule "teplá" voda z bojleru,
kohout s teplou uzavřeme a necháme bojler ohřát na max teplotu,
aby se usmrtily všechny případné bakterie.
Vodu znovu raději ještě vypustíme.
máme vlastní zdroj a voda například obsahuje síru, může pak zapáchat po
zkažených vejcích.
Tak zapáchá voda i v bojleru, který se často nepoužívá.
Dobré je když se nám vodu podaří vypustit z bojleru.
Zastavíme hlavní přívod vody.
Pak otevřeme kohout teplé vody i studené, které jsou
připojeny na bojler a voda by měla vytéct z kohoutku na
studenou vodu.
Taky můžete zkusit vypustit vodu přes pojistný ventil, ale zase
je třeba otevřít kohout s teplou vodou, aby v bojleru nevznikl podtlak,
který brání vytečení vody z bojleru.
Po vypuštění necháme otevřený jen kohout na teplou vodu a otevřeme
hlavní přívod vody. Jakmile začne téci plynule "teplá" voda z bojleru,
kohout s teplou uzavřeme a necháme bojler ohřát na max teplotu,
aby se usmrtily všechny případné bakterie.
Vodu znovu raději ještě vypustíme.
PARKSIDE® Sada ručních vrtáků, 37dílná
Sklíčidlo lze použít na mini brusku PARKSIDE 230 V:Odkaz na mini ruční vrtačku:
https://www.lidl.cz/p/parkside-sada-rucnich-vrtaku-37dilna/p100335648
Sklíčidlo lze rozšroubovat, stane se to někdy, když je odšroubováváte ze závitu
Pak je celkem problém jej složit dohromady a pokud ztratíte pružinky čelistí, tak to bude problém ještě větší.Průměr závitu asi 8 mm, stoupání nezjištěno
Date: 14.12.2021 - 20:22
Obrázek a seznam dílů tažné nápravy VARI TN 01
78 .) ráfek kola tn 01 VARI
79 .) náboj kola VARI
80 .) kroužek kola VARI
81 .) pojistny kroužek 60 VARI
82 .) hlavice šroub m8x1 VARI
83 .) palec kola VARI
84 .) pružina palce kola VARI
85 .) západka kola VARI
87 .) duše 500x12 VARI
87 .) pneu 500x12 VARI
88 .) zaváži vnější kolo VARI
89 .) šroub m10x40 VARI
90 .) podložka 10 VARI
91 .) zaváži vnitřní VARI kolo VARI
92 .) šroub m10x50 VARI
94 .) poloosa 130 VARI
95 .) šroub pro 610 VARI
96 .) podložka tn 01 šestihran VARI
97 .) matice korunvá M16x1,5 VARI
98 .) závlačka mala VARI
99 .) poloosa 480 VARI
100 .) šroub pro 480 VARI
78 .) ráfek kola tn 01 VARI
79 .) náboj kola VARI
80 .) kroužek kola VARI
81 .) pojistny kroužek 60 VARI
82 .) hlavice šroub m8x1 VARI
83 .) palec kola VARI
84 .) pružina palce kola VARI
85 .) západka kola VARI
87 .) duše 500x12 VARI
87 .) pneu 500x12 VARI
88 .) zaváži vnější kolo VARI
89 .) šroub m10x40 VARI
90 .) podložka 10 VARI
91 .) zaváži vnitřní VARI kolo VARI
92 .) šroub m10x50 VARI
94 .) poloosa 130 VARI
95 .) šroub pro 610 VARI
96 .) podložka tn 01 šestihran VARI
97 .) matice korunvá M16x1,5 VARI
98 .) závlačka mala VARI
99 .) poloosa 480 VARI
100 .) šroub pro 480 VARI
Dobry den
mel bych dotaz ohledne nastaveni karburatoru. Mam motor Jikov, ktery pouzivam s bubnovou sekackou, behem seceni se motor zacal vytacet do otacek bez pridani plynu. Demontoval jsem karburator, rozdelal, vycistil ale neshledal jsem nic volneho, ucpaneho ci praskleho. Klapka plynu je cca 1-2mm otevrena i "na volnobeh, presto jde motor stale do otacek. Jedine co motor udusi je zavreni druhe klapky sytice. Nemel by jste s timto jiz zkusenost? Dekuji
mel bych dotaz ohledne nastaveni karburatoru. Mam motor Jikov, ktery pouzivam s bubnovou sekackou, behem seceni se motor zacal vytacet do otacek bez pridani plynu. Demontoval jsem karburator, rozdelal, vycistil ale neshledal jsem nic volneho, ucpaneho ci praskleho. Klapka plynu je cca 1-2mm otevrena i "na volnobeh, presto jde motor stale do otacek. Jedine co motor udusi je zavreni druhe klapky sytice. Nemel by jste s timto jiz zkusenost? Dekuji
Editace: 1338232353
Počet článků v kategorii: 175
Url:periodicka-udrzba-vari-terra-jikov-id-165